یک سودوکوی ناقص
اشارهآنچه با عنوان «چكيده» در اول مسابقهها و زنگتفريحها مشاهده ميكنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقهمندان است.
چکیدهاهداف آموزشي اهداف آموزشي در حوزهي شناختي – دانش - «دانش راهها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روشها و روششناسي»اهداف آموزشي در حوزهي شناختي – تواناييها و مهارتهاي ذهني - «فهميدن» > «ترجمه» > «به کار بستن» - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل عناصر» - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل روابط» نتايج مورد نظر - به کار بردن روشهای گوناگون در حل مسألهمحتواي آموزشي - تركيبيات.
http://old.roshd.ir/Default.aspx?tabid=299&EntryID=1820
روزهای زیادی تلاش کرد تا موفق شد سودوکويی طراحی کند که بهسادگی حل نشده جوابش هم منحصر بهفرد باشد.اما قبل از جمع کردن دوستان و برگزاری مسابقه، قسمتی از کاغذی که سودوکوی نهایی را دربرداشت پاره شد و او که دیگر حوصلهی طراحی نداشت تصمیم گرفت سؤالش را بهصورت ذل تغییر دهد و از دوستانش بخواهد آن را حل کند.او سوالش را بهصورت ذيل تغییر داد:سودوکوی ذيل را ابتدا کامل کنید تا جواب منحصر بهفرد داشته باشد و سپس آن را حل كنید.
شكل 1.
شكل 2.
شكل 3.
شكل 4.
شكل 5.