XMod FormView
اين ماژول نياز به پيكربندي دارد
 XMod
 test
 نامساوي‌ها (مسابقه‌ي شماره‌ي 64) ويژه‌ي ايام نوروز
نامساوي‌ها (مسابقه‌ي شماره‌ي 64) ويژه‌ي ايام نوروزمسابقه رياضي
ويژگي سه عدد حقيقي با جمع واحد

نامساوي‌ها






اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.




چكيده
اهداف آموزشي
اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    
- «دانش امور جزوي» > «دانش واقعيت‌هاي مشخص»
    
- «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها يا روش‌شناسي»
اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    
- «فهميدن» > «ترجمه» > «درون‌يابي»
    
- «فهميدن» > «ترجمه» > «كاربستن»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي
»
    
- «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «استنتاج مجموعه‌اي از روابط انتزاعي»
نتايج مورد نظر 
    
- آشنايي با چندجمله‌اي‌ها از درجه‌ي دو
    -
آشنايي با نامساوي‌ها
    
- روش حل مسأله در زمينه‌ي نامساوي‌ها
    
- روش حل مسأله درباره‌ي دوجمله‌اي‌ها از درجه‌ي دو
محتواي آموزشي
    - توابع <
چندجمله‌اي‌ها
    - نامساوي‌ها




سؤال
براي تمام اعداد حقيقي مثبت  كه در رابطه‌ي ذيل صدق مي‌كند:




(رابطه‌ي 1)

نامساوي ذيل را ثابت كنيد:








(رابطه‌ي 2)

1386/12/29 لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 Blog List
 New Blog
شما بايد وارد شده واجازه ساخت و يا ويرايش وبلاگ را داشته باشيد.
 نامساوي‌ها (مسابقه‌ي شماره‌ي 64) ويژه‌ي ايام نوروز
نامساوي‌ها (مسابقه‌ي شماره‌ي 64) ويژه‌ي ايام نوروزمسابقه رياضي
ويژگي سه عدد حقيقي با جمع واحد

نامساوي‌ها






اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.




چكيده
اهداف آموزشي
اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    
- «دانش امور جزوي» > «دانش واقعيت‌هاي مشخص»
    
- «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها يا روش‌شناسي»
اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    
- «فهميدن» > «ترجمه» > «درون‌يابي»
    
- «فهميدن» > «ترجمه» > «كاربستن»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي
»
    
- «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «استنتاج مجموعه‌اي از روابط انتزاعي»
نتايج مورد نظر 
    
- آشنايي با چندجمله‌اي‌ها از درجه‌ي دو
    -
آشنايي با نامساوي‌ها
    
- روش حل مسأله در زمينه‌ي نامساوي‌ها
    
- روش حل مسأله درباره‌ي دوجمله‌اي‌ها از درجه‌ي دو
محتواي آموزشي
    - توابع <
چندجمله‌اي‌ها
    - نامساوي‌ها




سؤال
براي تمام اعداد حقيقي مثبت  كه در رابطه‌ي ذيل صدق مي‌كند:




(رابطه‌ي 1)

نامساوي ذيل را ثابت كنيد:








(رابطه‌ي 2)

1386/12/29 لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 Blog Archive
 test
Use module action menu to edit content
 Bonosoft - Link
 Text/HTML
Use module action menu to edit content