XMod FormView
اين ماژول نياز به پيكربندي دارد
 XMod
 test
 چهار عدد حقيقي و مثبت (مسابقه‌ي شماره‌ي 80)
چهار عدد حقيقي و مثبت (مسابقه‌ي شماره‌ي 80)مسابقه رياضي
نامساوي‌هاي

چهار عدد حقيقي و مثبت






اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.




چكيده
اهداف آموزشي
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    
- «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها و روش‌شناسي»
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    
- «فهميدن» > «ترجمه» > «تفسير»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «كاربستن»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي»
    
- «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «استنتاج مجموعه‌اي از روابط انتزاعي»
 نتايج مورد نظر 
    
- آشنايي با نامساوي‌ها
    
- روش حل مسأله با استفاده از نامساوي‌ها
 محتواي آموزشي
    
- نامساوي‌ها




سؤال

فرض كنيد ، ،  و  اعداد حقيقي و مثبت باشند به‌گونه‌اي كه رابطه‌ي ذيل برقرار باشد:



(رابطه‌ي 1)

ثابت كنيد ممكن نيست به‌طور هم‌زمان روابط ذيل برقرار باشد:



(رابطه‌‌ي 2)

و



(رابطه‌ي 3)




راهنمايي

چون مي‌خواهيم نشان دهيم همه‌ي سه نامساوي در يك زمان برقرار باشند مي‌توانيم از «قاعده‌ي خلف» استفاده كنيم.

1387/4/24 لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 Blog List
 New Blog
شما بايد وارد شده واجازه ساخت و يا ويرايش وبلاگ را داشته باشيد.
 چهار عدد حقيقي و مثبت (مسابقه‌ي شماره‌ي 80)
چهار عدد حقيقي و مثبت (مسابقه‌ي شماره‌ي 80)مسابقه رياضي
نامساوي‌هاي

چهار عدد حقيقي و مثبت






اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.




چكيده
اهداف آموزشي
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    
- «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها و روش‌شناسي»
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    
- «فهميدن» > «ترجمه» > «تفسير»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «كاربستن»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي»
    
- «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «استنتاج مجموعه‌اي از روابط انتزاعي»
 نتايج مورد نظر 
    
- آشنايي با نامساوي‌ها
    
- روش حل مسأله با استفاده از نامساوي‌ها
 محتواي آموزشي
    
- نامساوي‌ها




سؤال

فرض كنيد ، ،  و  اعداد حقيقي و مثبت باشند به‌گونه‌اي كه رابطه‌ي ذيل برقرار باشد:



(رابطه‌ي 1)

ثابت كنيد ممكن نيست به‌طور هم‌زمان روابط ذيل برقرار باشد:



(رابطه‌‌ي 2)

و



(رابطه‌ي 3)




راهنمايي

چون مي‌خواهيم نشان دهيم همه‌ي سه نامساوي در يك زمان برقرار باشند مي‌توانيم از «قاعده‌ي خلف» استفاده كنيم.

1387/4/24 لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 Blog Archive
 test
Use module action menu to edit content
 Bonosoft - Link
 Text/HTML
Use module action menu to edit content