XMod FormView
اين ماژول نياز به پيكربندي دارد
 XMod
 test
 الگوريتم تقسيم (مسابقه‌ي شماره‌ي 87)
الگوريتم تقسيم (مسابقه‌ي شماره‌ي 87)مسابقه رياضي
نظريه‌‌ي اعداد

الگوريتم تقسيم






اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.



چكيده
اهداف آموزشي
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    - «دانش امور جزوي» > «دانش اصطلاح‌ها»
    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها و روش‌شناسي»
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تفسير»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «استنتاج مجموعه‌اي از روابط انتزاعي»
 نتايج مورد نظر 
    - حل مسأله با استفاده از نظريه‌ي اعداد
 محتواي آموزشي
    - نظريه‌ي اعداد.



سؤال
بزرگ‌ترين عدد صحيح را بيابيد به‌گونه‌اي كه رابطه‌ي ذيل برقرار باشد:






(رابطه‌ي 1)

كه در آن  عبارت است از بزرگ‌ترين عدد صحيح كوچك‌تر يا مساوي با .
1387/6/18 لينک مستقيم

فرستنده :
ع.مهدی HyperLink HyperLink 1387/7/16
مـتـن : سلام:
جوابشو اینجا لینک کردم.
http://www.parsaupload.com/file/7231/---------------------------------87-pdf.html

باتشکر
پاسـخ : ايميل فرستنده: imahdio@gmail.com
تاريخ ارسال: 1387/7/2

مهدي جان!
سلام
متأسفانه نتوانستيم مطالب شما را از نشاني ارسالي دانلود كنيم.
منتظر راهنمايي شما هستيم.
انشاءالله موفق باشي!

فرستنده :
javad azizabadi HyperLink HyperLink 1387/7/15
مـتـن : اگر n=13 بیشترین مقدار است
پاسـخ : ايميل فرستنده: javad_sebbo@yahoo.com
تاريخ ارسال: 1387/6/20

جواد جان!
سلام
از اين‌كه شجاعانه به اين سؤال پاسخ گفتي ازت تشكر مي‌كنيم.
ولي دوست خوبم!
براي ما و بچه‌ها راجع به علت جوابت توضيح ارائه ندادي!
بنابراين منتظر جواب كاملت مي‌مونيم.
انشاء‌الله موفق باشي!

فرستنده :
حمزه HyperLink HyperLink 1387/7/15
مـتـن : 7
پاسـخ : حمزه جان!
سلام
از اين‌كه شجاعانه به اين سؤال پاسخ دادي ازت تشكر مي‌كنيم.
اما راجع به علت جوابت هم براي ما و دوستات در سايت رشد توضيح بده!
منتظر جوابت هستيم.
انشاء‌الله موفق باشي!

فرستنده :
داش علی HyperLink HyperLink 1387/7/15
مـتـن : عدد مورد نظر 1715 میباشد.
پاسـخ : ايميل فرستنده: ali.saged@gmail.com
تاريخ ارسال: 1387/6/21

دوست خوبم!
سلام
از اين‌كه شجاعانه به اين سؤال پاسخ دادي ازت تشكر مي‌كنيم.
اما دوست خوبم!
راجع به راه‌حل اون هم براي ما و دوستات توضيح بده!
منتظر جوابت هستيم.
انشاءالله موفق باشي!

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 Blog List
 New Blog
شما بايد وارد شده واجازه ساخت و يا ويرايش وبلاگ را داشته باشيد.
 الگوريتم تقسيم (مسابقه‌ي شماره‌ي 87)
الگوريتم تقسيم (مسابقه‌ي شماره‌ي 87)مسابقه رياضي
نظريه‌‌ي اعداد

الگوريتم تقسيم






اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.



چكيده
اهداف آموزشي
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    - «دانش امور جزوي» > «دانش اصطلاح‌ها»
    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها و روش‌شناسي»
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تفسير»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «استنتاج مجموعه‌اي از روابط انتزاعي»
 نتايج مورد نظر 
    - حل مسأله با استفاده از نظريه‌ي اعداد
 محتواي آموزشي
    - نظريه‌ي اعداد.



سؤال
بزرگ‌ترين عدد صحيح را بيابيد به‌گونه‌اي كه رابطه‌ي ذيل برقرار باشد:






(رابطه‌ي 1)

كه در آن  عبارت است از بزرگ‌ترين عدد صحيح كوچك‌تر يا مساوي با .
1387/6/18 لينک مستقيم

فرستنده :
ع.مهدی HyperLink HyperLink 1387/7/16
مـتـن : سلام:
جوابشو اینجا لینک کردم.
http://www.parsaupload.com/file/7231/---------------------------------87-pdf.html

باتشکر
پاسـخ : ايميل فرستنده: imahdio@gmail.com
تاريخ ارسال: 1387/7/2

مهدي جان!
سلام
متأسفانه نتوانستيم مطالب شما را از نشاني ارسالي دانلود كنيم.
منتظر راهنمايي شما هستيم.
انشاءالله موفق باشي!

فرستنده :
javad azizabadi HyperLink HyperLink 1387/7/15
مـتـن : اگر n=13 بیشترین مقدار است
پاسـخ : ايميل فرستنده: javad_sebbo@yahoo.com
تاريخ ارسال: 1387/6/20

جواد جان!
سلام
از اين‌كه شجاعانه به اين سؤال پاسخ گفتي ازت تشكر مي‌كنيم.
ولي دوست خوبم!
براي ما و بچه‌ها راجع به علت جوابت توضيح ارائه ندادي!
بنابراين منتظر جواب كاملت مي‌مونيم.
انشاء‌الله موفق باشي!

فرستنده :
حمزه HyperLink HyperLink 1387/7/15
مـتـن : 7
پاسـخ : حمزه جان!
سلام
از اين‌كه شجاعانه به اين سؤال پاسخ دادي ازت تشكر مي‌كنيم.
اما راجع به علت جوابت هم براي ما و دوستات در سايت رشد توضيح بده!
منتظر جوابت هستيم.
انشاء‌الله موفق باشي!

فرستنده :
داش علی HyperLink HyperLink 1387/7/15
مـتـن : عدد مورد نظر 1715 میباشد.
پاسـخ : ايميل فرستنده: ali.saged@gmail.com
تاريخ ارسال: 1387/6/21

دوست خوبم!
سلام
از اين‌كه شجاعانه به اين سؤال پاسخ دادي ازت تشكر مي‌كنيم.
اما دوست خوبم!
راجع به راه‌حل اون هم براي ما و دوستات توضيح بده!
منتظر جوابت هستيم.
انشاءالله موفق باشي!

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 Blog Archive
 test
Use module action menu to edit content
 Bonosoft - Link
 Text/HTML
Use module action menu to edit content