XMod FormView
اين ماژول نياز به پيكربندي دارد
 XMod
 test
 عدد گم‎شده (مسابقه‌ي شماره‌ي 107)
عدد گم‎شده (مسابقه‌ي شماره‌ي 107)مسابقه رياضي
نظریه‎ی اعداد

عدد گم‎‎‎شده




 

 

اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.



چكيده

اهداف آموزشي

 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش

    - «دانش امور جزوي» > «دانش واقعيت‌هاي مشخص»

    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌‌ها و روش‌شناسي»

اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني

    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تفسير»

    - «فهميدن» > «ترجمه» > «درون‌يابي»

    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل عناصر»

    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل روابط»

نتايج مورد نظر

    - درک مسائل بخش‌پذیری

 محتواي آموزشي

    - نظریه‌ی اعداد.




سؤال
یک ریاضیدان از یک نفر خواست 2 عدد بنویسد به‌‌گونه‌اي که در ساخت آن‌ها تمام ارقام صفر تا 9 یک‌بار به‌کار رفته باشد.

به‌عنوان مثال

شما می‌توانید اعداد 342195 و 6087 را بنویسید.

سپس از او خواست این اعداد را جمع کرده و در نهایت این اعداد و یک رقم دلخواه از حاصل‌جمع را پاک کند.

سپس ریاضیدان تنها با یک نظر به عدد حاصل، رقم گم‌شده را بیان کرد!

توضیح دهید چگونه ریاضیدان قادر است رقم گم‌شده را به‌درستی حدس بزند.

1388/1/18 لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 Blog List
 New Blog
شما بايد وارد شده واجازه ساخت و يا ويرايش وبلاگ را داشته باشيد.
 عدد گم‎شده (مسابقه‌ي شماره‌ي 107)
عدد گم‎شده (مسابقه‌ي شماره‌ي 107)مسابقه رياضي
نظریه‎ی اعداد

عدد گم‎‎‎شده




 

 

اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.



چكيده

اهداف آموزشي

 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش

    - «دانش امور جزوي» > «دانش واقعيت‌هاي مشخص»

    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌‌ها و روش‌شناسي»

اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني

    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تفسير»

    - «فهميدن» > «ترجمه» > «درون‌يابي»

    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل عناصر»

    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل روابط»

نتايج مورد نظر

    - درک مسائل بخش‌پذیری

 محتواي آموزشي

    - نظریه‌ی اعداد.




سؤال
یک ریاضیدان از یک نفر خواست 2 عدد بنویسد به‌‌گونه‌اي که در ساخت آن‌ها تمام ارقام صفر تا 9 یک‌بار به‌کار رفته باشد.

به‌عنوان مثال

شما می‌توانید اعداد 342195 و 6087 را بنویسید.

سپس از او خواست این اعداد را جمع کرده و در نهایت این اعداد و یک رقم دلخواه از حاصل‌جمع را پاک کند.

سپس ریاضیدان تنها با یک نظر به عدد حاصل، رقم گم‌شده را بیان کرد!

توضیح دهید چگونه ریاضیدان قادر است رقم گم‌شده را به‌درستی حدس بزند.

1388/1/18 لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 Blog Archive
 test
Use module action menu to edit content
 Bonosoft - Link
 Text/HTML
Use module action menu to edit content