مسابقه‌ی تصادفی

 مسابقه‌های پربازدید
 
 آرشيو
 آرايه‌ي اعداد (مسابقه‌ي شماره‌ي 71)
آرايه‌ي اعداد (مسابقه‌ي شماره‌ي 71)مسابقه رياضي
نظريه‌ي‌ اعداد

آرايه‌ي اعداد




اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.



چكيده
اهداف آموزشي
اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    
- «دانش امور جزوي» > «دانش واقعيت‌هاي مشخص»
    
- «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها و روش‌شناسي»
    
- «دانش امور كلي و مسائل انتزاعي» > «دانش اصل‌ها و تعميم‌ها»
اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    
- «فهميدن» > «ترجمه» > «درون‌يابي»
    
- «فهميدن» > «ترجمه» > «كاربستن»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» <
«تحليل روابط»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي
»
    
- «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «استنتاج مجموعه‌اي از روابط انتزاعي»
نتايج مورد نظر 
    
- آشنايي با آرايه‌هاي اعداد
    
- آشنايي با روابط مربوط به جمع اعداد
محتواي آموزشي
    - نظريه‌ي اعداد < آرايه‌ها




سؤال
اعداد  به‌صورت ذيل در يك آرايه‌ي  قرار گرفته‌اند.

...321
...
.
.
.
.
.
.
...


عدد از آرايه‌ي مذكور را به‌گونه‌اي انتخاب كنيد كه هر دو عدد در «رديف‌ها» و «ستون‌هاي» متفاوت آرايه قرار داشته باشند. جمع اين اعداد را بيابيد.

1387/1/31 لينک مستقيم

فرستنده :
امیر مکوندی HyperLink HyperLink 1387/6/3
مـتـن : {1+2+3+4+5+...+(n-1)}+
{n+2n+3n+...+nn}
پاسـخ : تاريخ ارسال: 1387/6/3
ايميل فرستنده: amir_mak282000@yahoo.com

از اين‌كه چنين با شجاعت به سؤال پاسخ گفتي تشكر مي‌كنيم.
من فكر مي‌كنم صورت سؤال رو ما به‌خوبي ننوشته‌ايم يا اين‌كه منظور سؤال خوب درك نشده است.
منظور سؤال آن است كه هر دو عدد از n عدد انتخابي را نمي‌توان يافت كه هر دو در يك رديف يا يك ستون باشند به‌عبارت ديگر هر دو عدد از اعداد مذكور در «رديف‌ها» و «ستون‌هاي» متفاوت آرايه قرار دارند.

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1387/4/13
مـتـن : ایا شرکت دراین مسابقات محدودیت سنی دارد؟(من تازه پیش دانشگاهی راتمام کردم؟)
پاسـخ : تاريخ ارسال: 1387/4/12

دوست خوبم!
هيچ محدوديتي براي شركت در بخش مسابقه و ساير بخش‌هاي سايت المپياد رشد وجود ندارد.
زاز حضور فعالت در اين بخش خيلي خوشحال مي‌شويم. منتظرت هستيم ...
انشاءالله موفق باشي!

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1387/2/10
مـتـن : بد نبود. خوب بود.کم بود. ولی عالی بود. ممنون.
پاسـخ : دوست خوبم!
ضمن تشكر از شما
از اظهار لطفت كه با چنين بيان دلنشيني مطرح كردي تشكر مي‌كنيم.
از شما دعوت مي‌كنيم در مسابه‌ها و زنگ تفريح‌ها حضوري فعال داشته باشي!
انشاءالله موفق باشي!

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 
 المپياد رياضي

 

     

 

 

صفحه‌ي اصلي

     

 

راهنماي سايت

     

 

 

آموزش

     

 

بانك سوال

     

 

 

مسابقه

     

 

 

زنگ تفريح

     

 

 

مصاحبه و گزارش

     

 

 

معرفي كتاب

     

 

 

مشاوره

     

 

 

پرسش‌و‌پاسخ‌علمي

     

 

اخبار

     

 

فعاليت‌هاي علمي

 بازديدها
خطایی روی داده است.
خطا: بازديدها فعلا" غیر قابل دسترسی می باشد.