مسابقه‌ی تصادفی

 مسابقه‌های پربازدید
 
 آرشيو
 شمارش زیرمجموعه‌ها(مسابقه‌ي ‌شماره‌ي 108)
شمارش زیرمجموعه‌ها(مسابقه‌ي ‌شماره‌ي 108)مسابقه رياضي
ترکیبیات

شمارش زیرمجموعه‌ها




اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.



چكيده

اهداف آموزشي

اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش

- «دانش امور جزوي» > «دانش واقعيت‌هاي مشخص»

- «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌‌ها و روش‌شناسي»

اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني

- «فهميدن» > «ترجمه» > «تفسير»

- «فهميدن» > «ترجمه» > «درون‌يابي»

- «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل عناصر»

- «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل روابط»

نتايج مورد نظر

- کسب مهارت در شمارش

محتواي آموزشي

- ترکیبیات.




سؤال
تعداد زیر‌مجموعه‌های k–عنصری مجموعه‌ی که هیچ دو عنصر متوالی ندارند را به‌دست آورید.


1388/3/9لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تاییدانصراف
 
 المپياد رياضي

 

     

 

 

صفحه‌ي اصلي

     

 

راهنماي سايت

     

 

 

آموزش

     

 

بانك سوال

     

 

 

مسابقه

     

 

 

زنگ تفريح

     

 

 

مصاحبه و گزارش

     

 

 

معرفي كتاب

     

 

 

مشاوره

     

 

 

پرسش‌و‌پاسخ‌علمي

     

 

اخبار

     

 

فعاليت‌هاي علمي

 بازديدها
كاربران غيرعضو آنلاينكاربران غيرعضو آنلاين:  4373
 كاربران عضو آنلاين:  0
  کل كاربران آنلاين:  4373