متن كامل خبر
اولین همایش نوآوری‌های آموزشی برگزار می‌شود

تاريخ خبر :  15/8/1385 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  1784

اولین قدم در ترویج نوآوری آموزشی تمرکز زدایی و حرکت به سمت عدم تمرکز است.

همراه بودن فضای تعلیم و تربیت با نوآوری و خلاقیت مهمترین گام در حمایت از نوآوری است.


اولین همایش نوآوری‌های آموزشی برگزار می‌شود.

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی آموزش و پرورش با هدف تبیین ابعاد نظری نوآوریهای آموزشی و شناسایی و معرفی این نوآوریها/ همایش نوآوریهای آموزشی را دی ماه سال جاری برگزارمی‌نماید.

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی این همایش در راستای تحقق اهداف جنبش نرم‌افزاری و نهضت تولید علم که به فرموده مقام معظم رهبری در سال 80 عنوان گردیده است برگزار می‌شود. شناسایی ساز و کارهای مناسب برای حمایت از نوآوران آموزشی، تبیین روشهای اشاعه و گسترش نوآوریها در آموزش و پرورش با تأکید بر معلمان نوآور و تبیین فرایند کاربرد نوآوری مرتبط با مأموریتها و فعالیتهای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در راستای چشم‌انداز 20 ساله کشور و تبادل تجارب نوآوران آموزشی از دیگر اهداف این همایش دو روزه است که در دو بخش ارائه مقاله و ارائه طرحهای نوآورانه 21 و 20 دی ماه برگزار خواهد شد.

همچنین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش تا اول آذر ماه سال جاری تمدید شده است تمامی معلمان مدیران مدارس ، کارشناسان، پژوهشگران، اعضای هیأت علمی دانشگاهها و مؤسسات پژوهشی، صاحب نظران و سایر علاقمندان حوزه تعلیم و تربیت از مخاطبان اصلی این همایش هستند.

نمایشگاه آثار و طرحهای نوآورانه آموزشی

همزمان با برگزاری اولین همایش نوآوریهای آموزشی نمایشگاهی از فعالیتهای نوآورانه نوآوران آموزشی برپا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در این نمایشگاه که به منظور ارائه فعالیتهای نوآورانه آموزشی برگزار خواهد شد فعالیتها و دستاوردهای نوآروانه آموزشی مبتکران و نوآوران آموزشی حاضر در اولین همایش نوآوریهای آموزشی در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

تبادل تجربیات و ایجاد فضای تعامل این تجربیات بین نوآوران در عرصه آموزش از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

گفتنی است اولین همایش نوآوریهای آموزشی 20 و 21 دی ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

مهلت ارسال طرحها و مقالات نوآورانه تمدید شد.

مهلت ارسال مقالات و طرحهای نوآورانه به دبیرخانه نخستین همایش نوآوریهای آموزشی تا اول آذر ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی آموزش و پرورش قبلاً مهلت ارسال اصل مقالات تا 17 آبانماه و طرحهای نوآورانه تا 15 آبان تعیین شده‌بود که این زمان تا ابتدای آذرماه تمدید شده است.

گفتنی است نخستین همایش نوآوری‌های آموزشی در دو بخش مقاله و طرحهای نوآورانه 21 و 20 دی‌ماه و سال جاری در تهران برگزار می‌شَود. نوآوران در حوزه آموزش و پرورش می‌توانند آثار خود را در دو بخش یاد شده تا اول آذر به دبیرخانه همایش واقع در خیابان ایرانشهر شمالی- کوچه خسرو پلاک 4 ارسال نمایند.

دشتکی

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل


      منبع خبر : روابط عمومي سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش

بازگشت