متن كامل خبر
اپل در حال تولید ساعت هوشمند

تاريخ خبر :  28/11/1391 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  893

محصول بعدی شرکت اپل چه می‌تواند باشد؟

 اینکه محصول بعدی شرکت اپل چه می‌تواند باشد سوالی است که شاید تا چند ماه پیش محققان برای پاسخ دادن به آن به سراغ دستگاه‌های بزرگ مثل تلویزیون می‌رفتند. اما اخیراً شرکت اپل روی محصولی کوچک‌تر و قابل حمل‌تر کار می‌کنند؛ ساعتی هوشمند به نام iWatch.

 

طبق گزارش‌های مجله‌هایی معتبری مانند نیویورک تایمز و بلومبرگ این شرکت گروهی متشکل از 100 طراح محصول را به کار روی ساعت هوشمند گمارده‌است. این گروه شامل متخصصان سخت‌افزار، نرم‌افزار و بازریابی است. گزارش‌ها حاکی از این است که این محصول از مرحله آزمایش فراتر رفته‌است و در مرحله توسعه قرار دارد.

 

 

این ساعت یک ساعت معمولی نیست و علاوه بر اینکه از جنس شیشه خمیده است و یک کامپیوتر پوشیدنی محسوب می‌شود می‌تواند کارهای کامپیوتری که توسط آیفون و آیپد انجام می‌شد را نیز ارائه کند. شاید مهمترین دلیل استفاده از شیشه خمیده در این ساعت‌ این است که این محصول را از ساعت‌های هوشمند دیگر مانند Pebble متمایز کند. این ساعت همانند ساعت هوشمند Pebble قادر به نمایش تماس‌ها، پیام‌ها و ایمیل‌هاست که البته در iWatch   تمام این‌ها از آیفون به این ساعت منتقل می‌شود و البته می‌تواند ویدئو چت و کنترل صدا هم داشته باشد که به این منظوز از Siri استفاده می‌شود.

 

ساخت این دستگاه‌های پوشیدنی از جنس شیشه چالش برانگیز است زیرا بدن انسان در جهاتی غیرقابل پیش‌‌بینی حرکت می‌کند و این موضوع ساخت این دستگاه را به یکی از سخت‌ترین چالش‌های مهندسی تبدیل می‌کند.


Mashable

 

      منبع خبر : سرويس فعالیت‌های علمی رشد

بازگشت