متن كامل خبر
نکته‌ی مهمی که عینک گوگل جا انداخته‌است

تاريخ خبر :  18/2/1392 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  1129

 بیشتر محصولات نوآوری در طی 3 دهه‌ی گذشته برای این سوال جواب ساده‌ای داشتند. برای مثال آیفون اینترنت را به جیب شما آورد. بلک بری ایمیل را به تلفن همراه شما آورد. این محصولات زندگی ما را تغییر دادند. آن‌ها وعده‌هایی دادند و آن‌ها محقق کردند. اما وعده‌ی بزرگ عینک گوگل چیست؟ ما هنوز جواب این سوال را نمی‌دانیم.

 

هنگامیکه گوگل در مورد عینکش صحبت می‌کند و در مورد تجربه اطلاعات از راه جدید صحبت می‌کند. در واقع تنها پیشرفتی که عینک گوگل نسبت به تلفن‌های هوشمند دارد این است که عینک گوگل می‌تواند عکس و ویدئو تهیه کند و آن را سریعتر از تلفن‌ همراه هوشمند به اشتراک بگذارد ولی دوربین این عینک قدرتمندتر از دوربین تلفن‌های هوشمند نیست.

 

 

رابرت اسکوب در گوگل پلاس مطلبی را نوشته که چطور عینک گوگل زندگی او را تغییر داده‌است به طوریکه گفته : "من دیگر یکروز هم بدون این عینک سر نمی‌کنم". اما حتی با خواندن مطالب این فرد هم ادعاهای بزرگی از عینک گوگل دیده نمی‌شود. چیزهایی که این فرد شرح داده‌است تمام امکاناتی است که تلفن‌های هوشمند نیز می‌توانند انجام دهند. عینک گوگل راهی نو برای دیدن اطلاعات است اما قابلیت‌های جدیدتری را ارائه نمی‌دهند.

 

در حقیقت به نظر می‌آید که عینک گوگل تجربه تکنولوژی را به جای اینکه آسان‌تر کند، پیچیده‌تر می‌کند. حتی باتری این عینک هم به زور 3 تا 4 ساعت دوام می‌آورد. البته نمی‌توان یکسری مزیت این عینک را نادیده گرفت مانند دسترسی به اطلاعات در حین انجام کارها وقتی که نمی‌توانید از دستتان استفاده کنید  مثلا هنگام کوهنوردی، دوچرخه سواری و یا سایر ورزش‌ها.

 

مهم است که به خاطر داشته باشید که عینک گوگل چیزی نیست که تمام مدت از آن استفاده کنید.

 

منبع مطلب

 


      منبع خبر : سرويس فعالیت‌های علمی رشد

بازگشت