XMod
 Search NewBlog
روزهای عادی یک شیفته‌ی اطلاعات کوانتمی: جِد کانیفسکی
دانشجوی دکترای اطلاعات کوانتمی
 
1394/6/15 تعداد بازدیدها : 14061
نظرات شما (3)  

از بین بردن آلاینده‌های آب به کمک پوست موز
به دليل اهميت همايش سالانه‌ي نخبگان اروپا و اهميت به دانش آموزان و طرح‌هاي ابداعي دانش آموزان و معلمين و ادامه‌ي کارشان در صنايع و دانشگاه، يکي از عناوين و مخترين المپيادي و دانش آموزي که دانشگاه را نيز شروع کرده، براي شما معرفي مي‌کنيم.
پکتین (نوعي ژلاتين گياهي) موجود در یک گرم پوست موز قادر است 25 لیتر آب را تصفیه کند.
 
1394/3/28 تعداد بازدیدها : 8855
نظرات شما (0)  

اهمیت مطالعه هندسه مسطحه
امروزه، هندسه، همه‌ی آن توانایی‌هایی را که کارشناسان آموزشی از آن توقع دارند، به‌طور کامل داراست، همواره در طبیعت وجود دارد و آمادگی دارد تا کشف شود و ارزش خود را بنمایاند.
 
1393/8/7 تعداد بازدیدها : 12868
نظرات شما (1)  

راه‌هایی برای تقویت حافظه
آیا تا به حال نیاز به حفظ کردن لیست بلندی از کلمات مثل نام پایتخت کشورها و یا یک لیست خرید داشته اید؟ به خاطر سپردن یک لیست بلند، هر قدر هم که آن لیست جذاب باشد، کار آسانی نیست. اما روش هایی وجود دارند که می توانند به خاطر سپردن موارد یک لیست را آسان تر کنند.
 
1393/7/17 تعداد بازدیدها : 21282
نظرات شما (1)  

آیا هیشه جور استاد از مهر پدر بهتر است؟
با یک مثال به نقض این ضرب‌المثل در حالت کلی نادرست، اما پرکابرد، می‌پردازیم
 
1393/2/24 تعداد بازدیدها : 8907
نظرات شما (0)  

آیا می توان واقعیت را تغییر داد؟
اگر ما بتوانیم به درستی تشخیص دهیم که مشکل چیست و از کجا نشات گرفته است، احتمالا، بهتر خواهیم توانست راه‌حلی برای مقابله با آن ارایه کنیم
 
1392/12/14 تعداد بازدیدها : 13252
نظرات شما (1)  

واقعیتی دگر، ندیده گرفتن
...
 
1392/4/17 تعداد بازدیدها : 12266
نظرات شما (1)  

ریاضیات دوست‌داشتنی است
اگر شما شنیدید که کسی می‌گوید من ریاضیات را دوست ندارم، باور نکنید. ریاضیات را نمی‌توان دوست نداشت. ریاضیات هم در بیرون و هم در درون ما وجود دارد. تنها می‌توان ریاضیات را شناخت یا نشناخت
 
1392/2/8 تعداد بازدیدها : 48063
نظرات شما (25)  

باهوش هستید. آیا موفق نیز هستید؟
افراد موفق خود را در معرض ایده‌ها و آدم‌های مختلف قرار می‌دهند...
 
1391/12/24 تعداد بازدیدها : 18255
نظرات شما (7)  

فقط یک اشتباه گاهی اوقات، ویران می‌کند
بحث بر سر تاثیر یک اشتباه در زندگی افراد است...
 
1391/12/22 تعداد بازدیدها : 18867
نظرات شما (10)  

چطور درست بیندیشیم؟
آیا هر فردی هنگام مواجهه با این پرسش قادر است بهترین تصمیم را بگیرد؟
 
1391/12/6 تعداد بازدیدها : 10223
نظرات شما (1)  

برخی واقعیت‌های حاکم بر زندگی باهوش‌ها
هدف از این نوشتار اشاره‌ای به موانع موجود بر سر راه انسان‌های باهوش بود و با درجه بالایی از قطعیت کامل نیست. ما وظیفه داریم اجتماع را از وجود چنین انسان‌هایی مطلع سازیم و حتی‌الامکان نحوه‌ی برخورد با آنها را آموزش دهیم. در این باره باز خواهیم نوشت.
 
1391/11/28 تعداد بازدیدها : 12845
نظرات شما (0)  

روش‌های مختلف اثبات قضیه ریاضی 
حل مسایل و مجهولات را می‌توان به عنوان یکی از شگفت‌انگیزترین و ویژه‌ترین پدیده‌های فعالیت انسانی دانست...
 
1391/11/21 تعداد بازدیدها : 53873
نظرات شما (3)  

راه میان‌بُر وجود دارد؟!
آیا میان‌بری هوشمندانه بدون صرف وقت زیاد، برای تمرین بسیار که مهارت حل مسایل را بالا می‌برد وجود دارد؟
 
1391/10/6 تعداد بازدیدها : 16458
نظرات شما (10)  

ادامه تحصیل - قسمت آخر
امیدوار هستیم این نوشتجات بتوانند نقطه‌ی شروعی بر درست زندگی کردن باشند...
 
1391/9/20 تعداد بازدیدها : 9555
نظرات شما (0)  

ادامه تحصیل - قسمت هفتم 
هفتمین سری از نوشته‌های ادامه تحصیل در اختیار خوانندگان عزیز قرار می‌گیرد، امید که هفت شهر عشق عطار نیشابوری را بپیمایید تا از هفت‌ خوان زندگی به سلامت عبور کنید و در طبقه‌ی هفتم آرامش قرار بگیرید.
 
1391/9/13 تعداد بازدیدها : 11248
نظرات شما (0)  

ادامه تحصیل - قسمت ششم
شاید قضاوت کردن کار ساده‌ای باشد، اما قضاوت صحیح کاری است بس دشوار و بهتر است احتیاط کرد.
 
1391/9/8 تعداد بازدیدها : 11692
نظرات شما (2)  

ادامه تحصیل - قسمت پنجم
در ناکامی‌ها دنبال مقصر گشتن خطاست!
 
1391/8/29 تعداد بازدیدها : 9133
نظرات شما (2)  

یک فایده‌ی عمومی حل مسائل ریاضیات 
به یک معنی، مطالعه و یادگیری ریاضیات، مستلزم حل مسایل بسیار است. حل صحیح مسایل نیز مستلزم درست اندیشیدن است...
 
1391/8/18 تعداد بازدیدها : 12213
نظرات شما (3)  

ادامه تحصیل - قسمت چهارم
همیشه شانس سراغ ذهن‌های آماده می‌آید
 
1391/8/8 تعداد بازدیدها : 17509
نظرات شما (49)  

ادامه تحصیل - قسمت سوم
از رقابت نترسید حتی اگر با اختلاف زیادی بازنده باشید
 
1391/7/30 تعداد بازدیدها : 10888
نظرات شما (2)  

ادامه تحصیل - قسمت دوم
سخنی با آموزگاران عزیز
 
1391/7/22 تعداد بازدیدها : 15070
نظرات شما (2)  

ادامه تحصیل - قسمت اول
آیا راهی جز تن دادن به سرنوشت وجود دارد؟
 
1391/7/8 تعداد بازدیدها : 9881
نظرات شما (2)  

شکل یک مدل آزمایشی است، مواظب باشید شما را فریب ندهد!
با این مثال روشن می‌شود که: چرا شکل تنها یک مدل آزمایشی است و برای این که از نتیجه محاسبه و استدلال خود مطمئن شویم، باید از خود بپرسیم: آیا در واقع چنین شکلی وجود دارد؟
 
1391/6/26 تعداد بازدیدها : 11646
نظرات شما (2)  

5 راه براي باهوش‌تر شدن
هوش چيست و چگونه مي‌توان باهوش‌تر شد
 
1391/6/15 تعداد بازدیدها : 31492
نظرات شما (4)  

تعریف در ریاضیات
یک قصاب را تصور کنید که با مشتری لجبازی مواجه شده باشد که اصرار دارد آن چه را که همه راسته می‌نامند بخرد و آن را فیله بنامد...
 
1391/2/14 تعداد بازدیدها : 19877
نظرات شما (5)  

آیا می توان از مغز کار بیشتری کشید؟
اگر نمی توانید کار بیشتری از مغزتان بکشید، اگر نمی توانید تمام وقت با تمرکز کامل کار کنید، خصوصا زمانی که خسته و تنبل شده اید، در اینجا چند توصیه کوتاه داریم
 
1391/2/3 تعداد بازدیدها : 26293
نظرات شما (14)  

مطالعه مشارکتی
از دیر باز روش با هم مطالعه کردن یکی از روش های شناخته شده
 
1390/11/1 تعداد بازدیدها : 11764
نظرات شما (3)  

مراحل آموزش
فعاليت‌هاي پيش از عمل اموزش و ضمن آن
 
1390/9/22 تعداد بازدیدها : 21736
نظرات شما (0)  

تعريف ارزشيابي پيشرفت تحصيلي
مشاوره
 
1390/9/20 تعداد بازدیدها : 23647
نظرات شما (0)  

یادگیری و دوباره-یادگیری
توصیه‌های ترنس تائو
در این راه یادگیری تمام‌شدنی نیست، حتی در جایی که تخصص دارید...
 
1390/7/3 تعداد بازدیدها : 11847
پرسش‌ها و نظرهای شما (0)  

سخت‌کوشی
توصیه‌های ترنس تائو
تفاوت اساسی بین «سخت‌کوشی» و «بالا بردن تعدات ساعت‌های کار» وجود دارد...
 
1390/6/30 تعداد بازدیدها : 17317
پرسش‌ها و نظرهای شما (2)  

از کار خود لذت ببرید
توصیه‌های ترنس تائو
در کل، بهتر است در حوزه‎ای از ریاضیات فعالیت کنید که از آن لذت می‌برید، نه حوزه‌ای که کار کردن در آن به‌خاطر مرسوم بودنش برایتان راحت‌تر است.
 
1390/5/16 تعداد بازدیدها : 14610
پرسش‌ها و نظرهای شما (3)  

سوال‌های بچه‌گانه بپرس
توصیه‌های ترنس تائو
... و به آنها پاسخ ده!!
 
1390/5/13 تعداد بازدیدها : 20520
پرسش‌ها و نظرهای شما (6)  

ریاضی فقط نمره، امتحان و فرمول نیست
توصیه‌های ترنس تائو
هنگامی که شما پا به مقطع تحصیلات تکمیلی می‎گذارید با سطح بالاتری از آموزش ریاضی مواجه خواهید شد که به استعداد و شهود بیشتر و از بر کردن و مطالعه‎‎ی کمتری و یا تکرار مساله‎های تمرین شده نیاز دارد.
 
1390/5/10 تعداد بازدیدها : 27618
پرسش‌ها و نظرهای شما (2)  

حل مساله‌های ریاضی
توصیه‌های ترنس تائو
پافشاری بر تلاش برای فهمیدن اینکه مساله چگونه حل می‌شود ارزش دارد، نه اینکه هدفمان تنها گرفتن نمره‌ای خوب باشد.
 
1390/5/9 تعداد بازدیدها : 15872
پرسش‌ها و نظرهای شما (0)  

توصیه‌ای در مورد مسابقه‌های ریاضی
توصیه‌های ترنس تائو
از این مسابقه‎ها لذت ببرید، ولی از جنبه‎های «کسل‌کننده‌ی» آموزش ریاضی‌تان غافل نشوید، آنهایی که در نهایت فایده‎ی بیشتری خواهند داشت.
 
1390/5/8 تعداد بازدیدها : 12084
پرسش‌ها و نظرهای شما (0)  

شب امتحان
مطالعه درست
 
1390/3/9 تعداد بازدیدها : 14325
نظرات شما (0)  

کمک به دانش آموزان در یادگیری گروهی
دانش آموزان از همدیگر چیزهای بسیاری می‌آموزند. آنها اغلب مطالبی را که یک تازه آموخته توضیح میدهد، راحت تر متوجه میشوند.
 
1390/2/21 تعداد بازدیدها : 20040
نظرات شما (0)  

نمرات بالا یا پایین
برای دانش آموزی که که معمولا نمرات بالایی می گیرد، این نمرات نقش تقویت کننده مثبت را ایفا می کنند.
 
1390/2/5 تعداد بازدیدها : 15872
نظرات شما (0)  

هوش
از هوش تعریف واحدی به دست نیامده
 
1390/1/28 تعداد بازدیدها : 10599
نظرات شما (0)  

تند خوانی
آیا تا به حال به اهمیت تند خوانی و دقیق خوانی و اهمیت ریتم آهنگ خواندن فکر کرده اید؟
 
1390/1/14 تعداد بازدیدها : 17234
نظرات شما (0)  

به کودک پیش دبستانی خود شروع خوبی بدهید (فابل توجه اولياء گرامي)
به فرزند خود بیاموزید که چگونه با کلمات سرگرم شود
 
1389/11/4 تعداد بازدیدها : 17008
نظرات شما (0)  

داستان كوتاه
كمي فكر كردن بياموزيم
 
1389/10/30 تعداد بازدیدها : 12790
نظرات شما (0)  

رایانه ها در کلاس های درس
یکی از برزگترین فواید توزیع رایانه در تک تک کلاس ها ، فراهم کردن امکان دسترسی آسان به این ابزار های آموزشی توسط معلمان و دانش آموزان است
 
1389/9/15 تعداد بازدیدها : 17306
نظرات شما (0)  

امتحان خوب یا بد، مسئله این است!!
دوستای خوبم، نمیدونم باورتون میشه یا نه... ولی بدونید خواندن دو دور یا سه دور، نه تنها سودی براتون نداره بلکه بیشتر خستتون می کنه!!
 
1389/7/7 تعداد بازدیدها : 16306
نظرات شما (6)  

بهترین بودن در کلاس
آیا ممکن است کسی همیشه رتبه اول در کلاس باشد و تمام وقت در رویا به سر ببرد؟؟؟
 
1389/7/3 تعداد بازدیدها : 21765
نظرات شما (4)  

شما چطور آدمي هستيد؟
تست روانشناسي براي اينكه بفهميد چگونه آدمي هستيد
 
1389/5/5 تعداد بازدیدها : 14281
نظرات شما (0)  

تمرکز بر حصول یادگیری و نتایج
از آنجا که هر یک از سطوح ساختار دانش اهمیت خاص خود را دارد، نمی توان یکی را فدای دیگری کرد؛ بنابراین، سوال این نیست که آیا باید دانش را فراهم کرد یا نه بلکه سوال مربوط به چگونگی، میزان سرعت و مکانیزم ارائه دانش است.
 
1389/4/23 تعداد بازدیدها : 11596
نظرات شما (0)  

9 نوع هوش (مشاوره ی شماره ی 27)
بررسی انواع هوش
 
1389/4/17 تعداد بازدیدها : 25601
نظرات شما (9)  

نقش موزه ها در تقویت یادگیری مشاهده ای
یادگیری برای دانش آموزان زمانی جالب و شوق انیگز است که در پرتو اندیشیدن؛ حس کردن؛ بازی کردن؛ نو آفرینی؛ و فعالیت و علم انتخابی انجام شود .
 
1389/3/26 تعداد بازدیدها : 19556
نظرات شما (0)  

تفكر انتقادي و تفكر خلاق
در سالهای اخیر روانشناسان پرورشی و دیگر صاحب نظران از تأکید زیاد مدارس بر انتقاد دانش و اطلاعات به دانش آموزان انتقاد کرده و در عوض معلمان را بیشتر به پرورش مهارتهای اندیشیدن در یادگیرندگان سفارش داده اند
 
1389/3/13 تعداد بازدیدها : 81101
نظرات شما (0)  

روش آموزش مستقیم یا غیر مستقیم
روش سخنرانی یا روش آموزش مستقیم یکی از روشهای بسیار معمول مورد استفاده معلمان در سراسر جهان است
 
1389/2/20 تعداد بازدیدها : 32638
نظرات شما (0)  

تعریف آموزش
منظور از آموزش فعالیتی است که در خدمت پرورش و کار آموزی قرار دارد.آموزش ابزار پرورش و کار آموزی است.
 
1389/2/10 تعداد بازدیدها : 82823
نظرات شما (0)  

تاثیر محیط بر یادگیری موزه ها
اگرچه یادگیری اغلب ماهیتی علمی و ذهنی دارد،اما بیشتر آنچه که در فرایند یادگیری افراد اتفاق می افتد، بستگی به چگونگی محیط اطراف آنها دارد.
 
1389/2/1 تعداد بازدیدها : 15807
نظرات شما (0)  

جملات الهام بخش (مشاوره ی شماره ی 26)
استفاده از جملات تاثیر گذار
 
1388/3/12 تعداد بازدیدها : 18476
نظرات شما (17)  

هوش عاطفی (مشاوره‌ي شماره‌ي 25)
«هوش عاطفی» استفاده‌ي هوشمندانه از هیجاناته، به این معنا که احساس‌ها و ارزش‌های خود را نادیده نگیریم و تأثیرشون رو بر رفتارمون بشناسیم
 
1387/11/13 تعداد بازدیدها : 39784
نظرات شما (42)  

چه‌طوري مشكلات‌تون رو حل مي‌كنيد؟ (مشاوره‌ي شماره‌ي 24)
آيا اصلاً تا حالا به حل مشكل فكر كردين؟!
 
1387/2/8 تعداد بازدیدها : 16924
نظرات شما (37)  

اعتماد به نفس - قسمت دوم (مشاوره شماره‌ي 23)
در جست و جوي اعتماد به نفس و خودباوري
 
1387/1/16 تعداد بازدیدها : 19974
نظرات شما (24)  

اعتماد به نفس - قسمت اول (مشاوره‌ي شماره‌ي 22)
در جست و جوي اعتماد به نفس و خودباوري
 
1386/11/26 تعداد بازدیدها : 31247
نظرات شما (26)  

استرس - قسمت دوم (مشاوره‌ي شماره‌ي 21)
راه‌هاي كاربردي مقابله با استرس
 
1386/10/3 تعداد بازدیدها : 14999
نظرات شما (14)  

بازهم امتحان، باز هم استرس (مشاوره‌ي شماره‌ي 20)
استرس، اين دوست بد
 
1386/8/28 تعداد بازدیدها : 16387
نظرات شما (11)  

تمريني براي ايجاد انگيزه (مشاوره‌ي شماره‌ي 19)
چگونه براي يادگيري انگيزه پيدا كنيم
 
1386/7/29 تعداد بازدیدها : 34109
نظرات شما (12)  

64 تكنيك براي يادگيري سريع‌تر، بهتر و عميق‌تر (مشاوره‌يِ شماره‌ي 18)
روش‌هايي مفيد براي موفقيت بيشتر در فراگيري مطالب مختلف
 
1386/7/6 تعداد بازدیدها : 21459
نظرات شما (9)  

راز بزرگ!!! (مشاوره‌ي شماره‌ي 17)
کافیست بخواهم...
 
1386/4/4 تعداد بازدیدها : 19099
نظرات شما (33)  

امتحانات (مشاوره‌ي شماره‌ي 16)
افراد، كارها و موقعيت‌ها رو دست كم نگيريد
 
1386/3/22 تعداد بازدیدها : 15344
نظرات شما (9)  

برنده و بازنده ... (مشاوره‌ي شماره‌ي 15)
آيا شما برنده‌ايد؟
 
1386/1/25 تعداد بازدیدها : 17261
نظرات شما (29)  

انگيزه بهتر است يا برنامه‌ريزي!!! (مشاوره‌يِ شماره‌ي 14)
رابطه‌ي مستقيم انگيزه‌ي درس‌خواندن و برنامه‌ريزي درسي...
 
1386/1/11 تعداد بازدیدها : 24440
نظرات شما (21)  

المپياد كامپيوتر (مشاوره‌ي شماره‌ي 13)
شكل‌گيري، تاريخچه، آمادگي براي المپياد كامپيوتر و ...
 
1385/12/16 تعداد بازدیدها : 23590
نظرات شما (7)  

المپياد زيست‌شناسي (مشاوره‌ِ شماره‌‌ي 12)
براي المپياد زيست‌شناسي چي بايد بخونم؟
 
1385/10/18 تعداد بازدیدها : 66814
نظرات شما (53)  

معرفي وب‌سايت سند ملي آموزش و پرورش (www.sanad.ir) (مشاوره‌ي شماره‌ي 11)
حالا زمان اون رسيده كه نظرات خودتون رو به گوش مسئولين برسونيد!!
 
1385/9/17 تعداد بازدیدها : 51649
نظرات شما (33)  

المپياد شيمي (مشاوره‌ي شماره‌ي 10)
براي علاقه‌مندان به المپياد شيمي
 
1385/7/12 تعداد بازدیدها : 40390
نظرات شما (83)  

المپیاد ریاضی (مشاوره‌ي شماره‌ي 9)
بالاخره نوبت به المپیاد ریاضی هم رسید.
 
1385/5/29 تعداد بازدیدها : 57954
نظرات شما (111)  

راهنماي كلي آمادگي المپياد فيزيك (مشاوره‌ي شماره‌ي 8)
اينم از المپياد فيزيك!!!
 
1385/5/3 تعداد بازدیدها : 35080
نظرات شما (56)  

تابستان خود را چگونه گذرانده‌ايد؟ (مشاوره‌ي شماره‌ي 7)
برنامه‌ي براي تابستونتون داريد؟
 
1385/4/12 تعداد بازدیدها : 35613
نظرات شما (33)  

المپياد چيست؟ (مشاوره‌ي شماره‌ي 6)
شما مي‌دونيد هدف از المپياد چيه؟
 
1385/3/10 تعداد بازدیدها : 72026
نظرات شما (88)  

چه كار بايد كرد؟ (مشاوره‌ي شماره‌ي 5)
بررسي نظرات شما راجع به موضوع تيزهوشي و هزار دردسر!!!
 
1385/3/3 تعداد بازدیدها : 210192
نظرات شما (159)  

حصرت یا حسرت؟ (مشاوره‌ِ شماره‌ي 4)
عجب آدم بي سواديه اين رها شيرزادي!!!واي واي!!!
 
1385/2/22 تعداد بازدیدها : 30868
نظرات شما (25)  

تيزهوشي و هزار دردسر!!! (مشاوره‌ي شماره‌ي 3)
نحوه ي تشخيص كودكان تيز هوش
 
1385/2/13 تعداد بازدیدها : 212756
نظرات شما (126)  

کم‌تر از یک هفته مونده‌ها ... (مشاوره‌ي شماره‌ي 2)
توصیه های اینجانب در خصوص آزمون مرحله دوم المپیاد
 
1385/2/7 تعداد بازدیدها : 14285
نظرات شما (7)  

معرفی (مشاوره‌ي شماره‌ي 1)
دلیل ایجاد وبلاگ مشاوره
 
1385/2/4 تعداد بازدیدها : 46324
نظرات شما (69)  

 View Blog
روزهای عادی یک شیفته‌ی اطلاعات کوانتمی: جِد کانیفسکی
دانشجوی دکترای اطلاعات کوانتمی
 
1394/6/15 تعداد بازدیدها : 14061
نظرات شما (3)  

از بین بردن آلاینده‌های آب به کمک پوست موز
به دليل اهميت همايش سالانه‌ي نخبگان اروپا و اهميت به دانش آموزان و طرح‌هاي ابداعي دانش آموزان و معلمين و ادامه‌ي کارشان در صنايع و دانشگاه، يکي از عناوين و مخترين المپيادي و دانش آموزي که دانشگاه را نيز شروع کرده، براي شما معرفي مي‌کنيم.
پکتین (نوعي ژلاتين گياهي) موجود در یک گرم پوست موز قادر است 25 لیتر آب را تصفیه کند.
 
1394/3/28 تعداد بازدیدها : 8855
نظرات شما (0)  

اهمیت مطالعه هندسه مسطحه
امروزه، هندسه، همه‌ی آن توانایی‌هایی را که کارشناسان آموزشی از آن توقع دارند، به‌طور کامل داراست، همواره در طبیعت وجود دارد و آمادگی دارد تا کشف شود و ارزش خود را بنمایاند.
 
1393/8/7 تعداد بازدیدها : 12868
نظرات شما (1)  

راه‌هایی برای تقویت حافظه
آیا تا به حال نیاز به حفظ کردن لیست بلندی از کلمات مثل نام پایتخت کشورها و یا یک لیست خرید داشته اید؟ به خاطر سپردن یک لیست بلند، هر قدر هم که آن لیست جذاب باشد، کار آسانی نیست. اما روش هایی وجود دارند که می توانند به خاطر سپردن موارد یک لیست را آسان تر کنند.
 
1393/7/17 تعداد بازدیدها : 21282
نظرات شما (1)  

آیا هیشه جور استاد از مهر پدر بهتر است؟
با یک مثال به نقض این ضرب‌المثل در حالت کلی نادرست، اما پرکابرد، می‌پردازیم
 
1393/2/24 تعداد بازدیدها : 8907
نظرات شما (0)  

آیا می توان واقعیت را تغییر داد؟
اگر ما بتوانیم به درستی تشخیص دهیم که مشکل چیست و از کجا نشات گرفته است، احتمالا، بهتر خواهیم توانست راه‌حلی برای مقابله با آن ارایه کنیم
 
1392/12/14 تعداد بازدیدها : 13252
نظرات شما (1)  

واقعیتی دگر، ندیده گرفتن
...
 
1392/4/17 تعداد بازدیدها : 12266
نظرات شما (1)  

ریاضیات دوست‌داشتنی است
اگر شما شنیدید که کسی می‌گوید من ریاضیات را دوست ندارم، باور نکنید. ریاضیات را نمی‌توان دوست نداشت. ریاضیات هم در بیرون و هم در درون ما وجود دارد. تنها می‌توان ریاضیات را شناخت یا نشناخت
 
1392/2/8 تعداد بازدیدها : 48063
نظرات شما (25)  

باهوش هستید. آیا موفق نیز هستید؟
افراد موفق خود را در معرض ایده‌ها و آدم‌های مختلف قرار می‌دهند...
 
1391/12/24 تعداد بازدیدها : 18255
نظرات شما (7)  

فقط یک اشتباه گاهی اوقات، ویران می‌کند
بحث بر سر تاثیر یک اشتباه در زندگی افراد است...
 
1391/12/22 تعداد بازدیدها : 18867
نظرات شما (10)  

چطور درست بیندیشیم؟
آیا هر فردی هنگام مواجهه با این پرسش قادر است بهترین تصمیم را بگیرد؟
 
1391/12/6 تعداد بازدیدها : 10223
نظرات شما (1)  

برخی واقعیت‌های حاکم بر زندگی باهوش‌ها
هدف از این نوشتار اشاره‌ای به موانع موجود بر سر راه انسان‌های باهوش بود و با درجه بالایی از قطعیت کامل نیست. ما وظیفه داریم اجتماع را از وجود چنین انسان‌هایی مطلع سازیم و حتی‌الامکان نحوه‌ی برخورد با آنها را آموزش دهیم. در این باره باز خواهیم نوشت.
 
1391/11/28 تعداد بازدیدها : 12845
نظرات شما (0)  

روش‌های مختلف اثبات قضیه ریاضی 
حل مسایل و مجهولات را می‌توان به عنوان یکی از شگفت‌انگیزترین و ویژه‌ترین پدیده‌های فعالیت انسانی دانست...
 
1391/11/21 تعداد بازدیدها : 53873
نظرات شما (3)  

راه میان‌بُر وجود دارد؟!
آیا میان‌بری هوشمندانه بدون صرف وقت زیاد، برای تمرین بسیار که مهارت حل مسایل را بالا می‌برد وجود دارد؟
 
1391/10/6 تعداد بازدیدها : 16458
نظرات شما (10)  

ادامه تحصیل - قسمت آخر
امیدوار هستیم این نوشتجات بتوانند نقطه‌ی شروعی بر درست زندگی کردن باشند...
 
1391/9/20 تعداد بازدیدها : 9555
نظرات شما (0)  

ادامه تحصیل - قسمت هفتم 
هفتمین سری از نوشته‌های ادامه تحصیل در اختیار خوانندگان عزیز قرار می‌گیرد، امید که هفت شهر عشق عطار نیشابوری را بپیمایید تا از هفت‌ خوان زندگی به سلامت عبور کنید و در طبقه‌ی هفتم آرامش قرار بگیرید.
 
1391/9/13 تعداد بازدیدها : 11248
نظرات شما (0)  

ادامه تحصیل - قسمت ششم
شاید قضاوت کردن کار ساده‌ای باشد، اما قضاوت صحیح کاری است بس دشوار و بهتر است احتیاط کرد.
 
1391/9/8 تعداد بازدیدها : 11692
نظرات شما (2)  

ادامه تحصیل - قسمت پنجم
در ناکامی‌ها دنبال مقصر گشتن خطاست!
 
1391/8/29 تعداد بازدیدها : 9133
نظرات شما (2)  

یک فایده‌ی عمومی حل مسائل ریاضیات 
به یک معنی، مطالعه و یادگیری ریاضیات، مستلزم حل مسایل بسیار است. حل صحیح مسایل نیز مستلزم درست اندیشیدن است...
 
1391/8/18 تعداد بازدیدها : 12213
نظرات شما (3)  

ادامه تحصیل - قسمت چهارم
همیشه شانس سراغ ذهن‌های آماده می‌آید
 
1391/8/8 تعداد بازدیدها : 17509
نظرات شما (49)  

ادامه تحصیل - قسمت سوم
از رقابت نترسید حتی اگر با اختلاف زیادی بازنده باشید
 
1391/7/30 تعداد بازدیدها : 10888
نظرات شما (2)  

ادامه تحصیل - قسمت دوم
سخنی با آموزگاران عزیز
 
1391/7/22 تعداد بازدیدها : 15070
نظرات شما (2)  

ادامه تحصیل - قسمت اول
آیا راهی جز تن دادن به سرنوشت وجود دارد؟
 
1391/7/8 تعداد بازدیدها : 9881
نظرات شما (2)  

شکل یک مدل آزمایشی است، مواظب باشید شما را فریب ندهد!
با این مثال روشن می‌شود که: چرا شکل تنها یک مدل آزمایشی است و برای این که از نتیجه محاسبه و استدلال خود مطمئن شویم، باید از خود بپرسیم: آیا در واقع چنین شکلی وجود دارد؟
 
1391/6/26 تعداد بازدیدها : 11646
نظرات شما (2)  

5 راه براي باهوش‌تر شدن
هوش چيست و چگونه مي‌توان باهوش‌تر شد
 
1391/6/15 تعداد بازدیدها : 31492
نظرات شما (4)  

تعریف در ریاضیات
یک قصاب را تصور کنید که با مشتری لجبازی مواجه شده باشد که اصرار دارد آن چه را که همه راسته می‌نامند بخرد و آن را فیله بنامد...
 
1391/2/14 تعداد بازدیدها : 19877
نظرات شما (5)  

آیا می توان از مغز کار بیشتری کشید؟
اگر نمی توانید کار بیشتری از مغزتان بکشید، اگر نمی توانید تمام وقت با تمرکز کامل کار کنید، خصوصا زمانی که خسته و تنبل شده اید، در اینجا چند توصیه کوتاه داریم
 
1391/2/3 تعداد بازدیدها : 26293
نظرات شما (14)  

مطالعه مشارکتی
از دیر باز روش با هم مطالعه کردن یکی از روش های شناخته شده
 
1390/11/1 تعداد بازدیدها : 11764
نظرات شما (3)  

مراحل آموزش
فعاليت‌هاي پيش از عمل اموزش و ضمن آن
 
1390/9/22 تعداد بازدیدها : 21736
نظرات شما (0)  

تعريف ارزشيابي پيشرفت تحصيلي
مشاوره
 
1390/9/20 تعداد بازدیدها : 23647
نظرات شما (0)  

یادگیری و دوباره-یادگیری
توصیه‌های ترنس تائو
در این راه یادگیری تمام‌شدنی نیست، حتی در جایی که تخصص دارید...
 
1390/7/3 تعداد بازدیدها : 11847
پرسش‌ها و نظرهای شما (0)  

سخت‌کوشی
توصیه‌های ترنس تائو
تفاوت اساسی بین «سخت‌کوشی» و «بالا بردن تعدات ساعت‌های کار» وجود دارد...
 
1390/6/30 تعداد بازدیدها : 17317
پرسش‌ها و نظرهای شما (2)  

از کار خود لذت ببرید
توصیه‌های ترنس تائو
در کل، بهتر است در حوزه‎ای از ریاضیات فعالیت کنید که از آن لذت می‌برید، نه حوزه‌ای که کار کردن در آن به‌خاطر مرسوم بودنش برایتان راحت‌تر است.
 
1390/5/16 تعداد بازدیدها : 14610
پرسش‌ها و نظرهای شما (3)  

سوال‌های بچه‌گانه بپرس
توصیه‌های ترنس تائو
... و به آنها پاسخ ده!!
 
1390/5/13 تعداد بازدیدها : 20520
پرسش‌ها و نظرهای شما (6)  

ریاضی فقط نمره، امتحان و فرمول نیست
توصیه‌های ترنس تائو
هنگامی که شما پا به مقطع تحصیلات تکمیلی می‎گذارید با سطح بالاتری از آموزش ریاضی مواجه خواهید شد که به استعداد و شهود بیشتر و از بر کردن و مطالعه‎‎ی کمتری و یا تکرار مساله‎های تمرین شده نیاز دارد.
 
1390/5/10 تعداد بازدیدها : 27618
پرسش‌ها و نظرهای شما (2)  

حل مساله‌های ریاضی
توصیه‌های ترنس تائو
پافشاری بر تلاش برای فهمیدن اینکه مساله چگونه حل می‌شود ارزش دارد، نه اینکه هدفمان تنها گرفتن نمره‌ای خوب باشد.
 
1390/5/9 تعداد بازدیدها : 15872
پرسش‌ها و نظرهای شما (0)  

توصیه‌ای در مورد مسابقه‌های ریاضی
توصیه‌های ترنس تائو
از این مسابقه‎ها لذت ببرید، ولی از جنبه‎های «کسل‌کننده‌ی» آموزش ریاضی‌تان غافل نشوید، آنهایی که در نهایت فایده‎ی بیشتری خواهند داشت.
 
1390/5/8 تعداد بازدیدها : 12084
پرسش‌ها و نظرهای شما (0)  

شب امتحان
مطالعه درست
 
1390/3/9 تعداد بازدیدها : 14325
نظرات شما (0)  

کمک به دانش آموزان در یادگیری گروهی
دانش آموزان از همدیگر چیزهای بسیاری می‌آموزند. آنها اغلب مطالبی را که یک تازه آموخته توضیح میدهد، راحت تر متوجه میشوند.
 
1390/2/21 تعداد بازدیدها : 20040
نظرات شما (0)  

نمرات بالا یا پایین
برای دانش آموزی که که معمولا نمرات بالایی می گیرد، این نمرات نقش تقویت کننده مثبت را ایفا می کنند.
 
1390/2/5 تعداد بازدیدها : 15872
نظرات شما (0)  

هوش
از هوش تعریف واحدی به دست نیامده
 
1390/1/28 تعداد بازدیدها : 10599
نظرات شما (0)  

تند خوانی
آیا تا به حال به اهمیت تند خوانی و دقیق خوانی و اهمیت ریتم آهنگ خواندن فکر کرده اید؟
 
1390/1/14 تعداد بازدیدها : 17234
نظرات شما (0)  

به کودک پیش دبستانی خود شروع خوبی بدهید (فابل توجه اولياء گرامي)
به فرزند خود بیاموزید که چگونه با کلمات سرگرم شود
 
1389/11/4 تعداد بازدیدها : 17008
نظرات شما (0)  

داستان كوتاه
كمي فكر كردن بياموزيم
 
1389/10/30 تعداد بازدیدها : 12790
نظرات شما (0)  

رایانه ها در کلاس های درس
یکی از برزگترین فواید توزیع رایانه در تک تک کلاس ها ، فراهم کردن امکان دسترسی آسان به این ابزار های آموزشی توسط معلمان و دانش آموزان است
 
1389/9/15 تعداد بازدیدها : 17306
نظرات شما (0)  

امتحان خوب یا بد، مسئله این است!!
دوستای خوبم، نمیدونم باورتون میشه یا نه... ولی بدونید خواندن دو دور یا سه دور، نه تنها سودی براتون نداره بلکه بیشتر خستتون می کنه!!
 
1389/7/7 تعداد بازدیدها : 16306
نظرات شما (6)  

بهترین بودن در کلاس
آیا ممکن است کسی همیشه رتبه اول در کلاس باشد و تمام وقت در رویا به سر ببرد؟؟؟
 
1389/7/3 تعداد بازدیدها : 21765
نظرات شما (4)  

شما چطور آدمي هستيد؟
تست روانشناسي براي اينكه بفهميد چگونه آدمي هستيد
 
1389/5/5 تعداد بازدیدها : 14281
نظرات شما (0)  

تمرکز بر حصول یادگیری و نتایج
از آنجا که هر یک از سطوح ساختار دانش اهمیت خاص خود را دارد، نمی توان یکی را فدای دیگری کرد؛ بنابراین، سوال این نیست که آیا باید دانش را فراهم کرد یا نه بلکه سوال مربوط به چگونگی، میزان سرعت و مکانیزم ارائه دانش است.
 
1389/4/23 تعداد بازدیدها : 11596
نظرات شما (0)  

9 نوع هوش (مشاوره ی شماره ی 27)
بررسی انواع هوش
 
1389/4/17 تعداد بازدیدها : 25601
نظرات شما (9)  

نقش موزه ها در تقویت یادگیری مشاهده ای
یادگیری برای دانش آموزان زمانی جالب و شوق انیگز است که در پرتو اندیشیدن؛ حس کردن؛ بازی کردن؛ نو آفرینی؛ و فعالیت و علم انتخابی انجام شود .
 
1389/3/26 تعداد بازدیدها : 19556
نظرات شما (0)  

تفكر انتقادي و تفكر خلاق
در سالهای اخیر روانشناسان پرورشی و دیگر صاحب نظران از تأکید زیاد مدارس بر انتقاد دانش و اطلاعات به دانش آموزان انتقاد کرده و در عوض معلمان را بیشتر به پرورش مهارتهای اندیشیدن در یادگیرندگان سفارش داده اند
 
1389/3/13 تعداد بازدیدها : 81101
نظرات شما (0)  

روش آموزش مستقیم یا غیر مستقیم
روش سخنرانی یا روش آموزش مستقیم یکی از روشهای بسیار معمول مورد استفاده معلمان در سراسر جهان است
 
1389/2/20 تعداد بازدیدها : 32638
نظرات شما (0)  

تعریف آموزش
منظور از آموزش فعالیتی است که در خدمت پرورش و کار آموزی قرار دارد.آموزش ابزار پرورش و کار آموزی است.
 
1389/2/10 تعداد بازدیدها : 82823
نظرات شما (0)  

تاثیر محیط بر یادگیری موزه ها
اگرچه یادگیری اغلب ماهیتی علمی و ذهنی دارد،اما بیشتر آنچه که در فرایند یادگیری افراد اتفاق می افتد، بستگی به چگونگی محیط اطراف آنها دارد.
 
1389/2/1 تعداد بازدیدها : 15807
نظرات شما (0)  

جملات الهام بخش (مشاوره ی شماره ی 26)
استفاده از جملات تاثیر گذار
 
1388/3/12 تعداد بازدیدها : 18476
نظرات شما (17)  

هوش عاطفی (مشاوره‌ي شماره‌ي 25)
«هوش عاطفی» استفاده‌ي هوشمندانه از هیجاناته، به این معنا که احساس‌ها و ارزش‌های خود را نادیده نگیریم و تأثیرشون رو بر رفتارمون بشناسیم
 
1387/11/13 تعداد بازدیدها : 39784
نظرات شما (42)  

چه‌طوري مشكلات‌تون رو حل مي‌كنيد؟ (مشاوره‌ي شماره‌ي 24)
آيا اصلاً تا حالا به حل مشكل فكر كردين؟!
 
1387/2/8 تعداد بازدیدها : 16924
نظرات شما (37)  

اعتماد به نفس - قسمت دوم (مشاوره شماره‌ي 23)
در جست و جوي اعتماد به نفس و خودباوري
 
1387/1/16 تعداد بازدیدها : 19974
نظرات شما (24)  

اعتماد به نفس - قسمت اول (مشاوره‌ي شماره‌ي 22)
در جست و جوي اعتماد به نفس و خودباوري
 
1386/11/26 تعداد بازدیدها : 31247
نظرات شما (26)  

استرس - قسمت دوم (مشاوره‌ي شماره‌ي 21)
راه‌هاي كاربردي مقابله با استرس
 
1386/10/3 تعداد بازدیدها : 14999
نظرات شما (14)  

بازهم امتحان، باز هم استرس (مشاوره‌ي شماره‌ي 20)
استرس، اين دوست بد
 
1386/8/28 تعداد بازدیدها : 16387
نظرات شما (11)  

تمريني براي ايجاد انگيزه (مشاوره‌ي شماره‌ي 19)
چگونه براي يادگيري انگيزه پيدا كنيم
 
1386/7/29 تعداد بازدیدها : 34109
نظرات شما (12)  

64 تكنيك براي يادگيري سريع‌تر، بهتر و عميق‌تر (مشاوره‌يِ شماره‌ي 18)
روش‌هايي مفيد براي موفقيت بيشتر در فراگيري مطالب مختلف
 
1386/7/6 تعداد بازدیدها : 21459
نظرات شما (9)  

راز بزرگ!!! (مشاوره‌ي شماره‌ي 17)
کافیست بخواهم...
 
1386/4/4 تعداد بازدیدها : 19099
نظرات شما (33)  

امتحانات (مشاوره‌ي شماره‌ي 16)
افراد، كارها و موقعيت‌ها رو دست كم نگيريد
 
1386/3/22 تعداد بازدیدها : 15344
نظرات شما (9)  

برنده و بازنده ... (مشاوره‌ي شماره‌ي 15)
آيا شما برنده‌ايد؟
 
1386/1/25 تعداد بازدیدها : 17261
نظرات شما (29)  

انگيزه بهتر است يا برنامه‌ريزي!!! (مشاوره‌يِ شماره‌ي 14)
رابطه‌ي مستقيم انگيزه‌ي درس‌خواندن و برنامه‌ريزي درسي...
 
1386/1/11 تعداد بازدیدها : 24440
نظرات شما (21)  

المپياد كامپيوتر (مشاوره‌ي شماره‌ي 13)
شكل‌گيري، تاريخچه، آمادگي براي المپياد كامپيوتر و ...
 
1385/12/16 تعداد بازدیدها : 23590
نظرات شما (7)  

المپياد زيست‌شناسي (مشاوره‌ِ شماره‌‌ي 12)
براي المپياد زيست‌شناسي چي بايد بخونم؟
 
1385/10/18 تعداد بازدیدها : 66814
نظرات شما (53)  

معرفي وب‌سايت سند ملي آموزش و پرورش (www.sanad.ir) (مشاوره‌ي شماره‌ي 11)
حالا زمان اون رسيده كه نظرات خودتون رو به گوش مسئولين برسونيد!!
 
1385/9/17 تعداد بازدیدها : 51649
نظرات شما (33)  

المپياد شيمي (مشاوره‌ي شماره‌ي 10)
براي علاقه‌مندان به المپياد شيمي
 
1385/7/12 تعداد بازدیدها : 40390
نظرات شما (83)  

المپیاد ریاضی (مشاوره‌ي شماره‌ي 9)
بالاخره نوبت به المپیاد ریاضی هم رسید.
 
1385/5/29 تعداد بازدیدها : 57954
نظرات شما (111)  

راهنماي كلي آمادگي المپياد فيزيك (مشاوره‌ي شماره‌ي 8)
اينم از المپياد فيزيك!!!
 
1385/5/3 تعداد بازدیدها : 35080
نظرات شما (56)  

تابستان خود را چگونه گذرانده‌ايد؟ (مشاوره‌ي شماره‌ي 7)
برنامه‌ي براي تابستونتون داريد؟
 
1385/4/12 تعداد بازدیدها : 35613
نظرات شما (33)  

المپياد چيست؟ (مشاوره‌ي شماره‌ي 6)
شما مي‌دونيد هدف از المپياد چيه؟
 
1385/3/10 تعداد بازدیدها : 72026
نظرات شما (88)  

چه كار بايد كرد؟ (مشاوره‌ي شماره‌ي 5)
بررسي نظرات شما راجع به موضوع تيزهوشي و هزار دردسر!!!
 
1385/3/3 تعداد بازدیدها : 210192
نظرات شما (159)  

حصرت یا حسرت؟ (مشاوره‌ِ شماره‌ي 4)
عجب آدم بي سواديه اين رها شيرزادي!!!واي واي!!!
 
1385/2/22 تعداد بازدیدها : 30868
نظرات شما (25)  

تيزهوشي و هزار دردسر!!! (مشاوره‌ي شماره‌ي 3)
نحوه ي تشخيص كودكان تيز هوش
 
1385/2/13 تعداد بازدیدها : 212756
نظرات شما (126)  

کم‌تر از یک هفته مونده‌ها ... (مشاوره‌ي شماره‌ي 2)
توصیه های اینجانب در خصوص آزمون مرحله دوم المپیاد
 
1385/2/7 تعداد بازدیدها : 14285
نظرات شما (7)  

معرفی (مشاوره‌ي شماره‌ي 1)
دلیل ایجاد وبلاگ مشاوره
 
1385/2/4 تعداد بازدیدها : 46324
نظرات شما (69)  

 New Blog
شما بايد وارد شده واجازه ساخت و يا ويرايش وبلاگ را داشته باشيد.
 Blog Archive
 Blog List
 test
Use module action menu to edit content
 1











 صفحه‌ي اول

تنظیمات میزبان
مديريت پورتال‌ها
تعاریف ماژول‌ها
مدیریت فایل
مشتريان تبليغات
SQL
زمانبندي برنامه‌ها
مديريت زبان‌ها
مديريت جستجو
مديريت لیست‌ها
مديريت کاربران ارشد
Open-SearchEngine Admin
رویه ها
تنظیمات سایت
مديريت صفحات
نقش های امنیتی
مديريت كاربران
مشتريان تبليغات
گزارشات سایت
گروه های خبری
مدیریت فایل
سطل بازيافت
نمایشگر رخدادها
رویه ها
مديريت زبان‌ها
تنظیمات سایت
احراز هویت
مرورگر راهكارها
PageBlaster
What's New
صفحات شركت صفر و يك
نظرسنجي انجمن كامپيوتر
تست براي خانم معزي
صفحه خالي
ورود
جواد
مخفي3
مخفي 4
صفحه چت و گفتگو
تست - اميرغياثوند
تست انجمن
مسابقات المپيادها
المپيادهاي علمي رشد
تالار گفتگو
زنگ تفريح المپيادها
تست معرفي سايت
عليمرداني
صدري
خانه كامپيوتر
تست نظرسنجي
عليمرداني 2
پيمان داودي
عليمرداني 4
المپياد رياضي
المپياد كامپيوتر
المپياد فيزيك
المپياد زيست شناسي
عليمرداني 5
وب 2
وب 2 (صفحه اول)
قريبي فر
زنگ‌تفريح‌ها
فلش‌هاي بزرگ شيمي
عليمرداني 6
عليمرداني 10
عليمرداني 12
تست آلبوم
فراز اميرغياثوند
پرسش و پاسخ زيست شناسي
پرسش و پاسخ علمي
پرسش و پاسخ كامپيوتر
پرسش و پاسخ علمي
فعاليت‌هاي علمي
صدري تست
تست
فلش‌هاي رياضي
برندگان شيمي واقعي2
درباره رشد
نقشه سايت
ارتباط با رشد
صفحه اصلي انجمنها
راهنماي استفاده از انجمن
پایگاههای مدارس و استانها
پایگاههای رشد
پایگاههای مفید
وزارت آموزش و پرورش
معرفي چرخه‌ي سوخت هسته‌اي ايران
شهيد بهشتي و آموزش و پرورش
پایگاه مدارس جمهوری اسلامی ایران
فراخوان مقاله‌ی پدافند غيرعامل
ويژه‌نامه‌ی ماه مبارك رمضان
فراخوان مقاله‌ی اقتصاد سالم
ويژه‌نامه‌ی نوروز 1388 هجری شمسی
مسابقه‌ی عكاسی - مكان‌های ديدنی ايران - 1388
جشنواره‌ی فرهنگی و هنری پايداری ملی
پدافند غيرعامل - شبكه‌ی رشد
گالري عكس پدافند غيرعامل رشد
اخبار پدافند غيرعامل
پيوندهای مفيد پدافند غيرعامل
آموزش پدافند غيرعامل
دفاع غيرعامل در دفاع مقدس
بانك فايل پدافند غيرعامل
مقالات منتخب فرهنگيان - پدافند غيرعامل
آموزش دفاع غيرعامل - نظامی
اخبار جشنواره پايداری
بيانيه‌ی هيئت داوران جشنواره‌ی پايداری ملی
مصاحبه با دكتر جلالی - رييس سازمان پدافند غيرعامل
معرفي اعضای شورای سياستگذاری و مسئولين كميته‌ها
جشنواره از منظر دبير جشنواره - سيد محمدرضا مصطفوی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - شعر و داستان
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - هنرهای تجسمی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی -سايت و پايگاه مجازی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات علمی عمومی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات فرهنگيان
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات علمی ترجمه‌
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - پژوهش‌های علمی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - كتاب‌ها
آثار برتر جشنواره پايداری -پايان‌نامه‌های دانشجویی
آثار برتر جشنواره پايداری - مجلات و نشريات
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - گزارش مستند
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - فيلم
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - لوح فشرده
هفت‌سين چيست؟
آيين‌های نوروزی ايرانيان
پيامك‌های نوروزي
صوت و اسكرين‌سيور نوروزی
عيد در فرهنگ اسلامی
نوروز از ديدگاه دكتر شريعتی
گالری تصاوير نوروز 1388 رشد
مسابقه‌ی عكاسی مكان‌های ديدنی ايران - نوروز 1388
دعاهای روزهاي ماه رمضان
ربناهای قرآن
پایگاه مدارس استان آذربایجان شرقی
پایگاه مدارس استان آذربایجان غربی
پایگاه مدارس استان اردبیل
پایگاه مدارس استان اصفهان
پایگاه مدارس استان ایلام
پایگاه مدارس استان بوشهر
پایگاه مدارس استان تهران
پایگاه مدارس استان چهارمحال و بختیاری
پایگاه مدارس استان خراسان شمالی
پایگاه مدارس استان خراسان رضوی
پایگاه مدارس استان خراسان جنوبی
پایگاه مدارس استان خوزستان
پایگاه مدارس استان زنجان
پایگاه مدارس استان سمنان
پایگاه مدارس استان سیستان و بلوچستان
پایگاه مدارس استان فارس
پایگاه مدارس استان قزوین
پایگاه مدارس استان قم
پایگاه مدارس استان کردستان
پایگاه مدارس استان کرمان
پایگاه مدارس استان کرمانشاه
پایگاه مدارس استان کهکیلویه و بویراحمد
پایگاه مدارس استان گلستان
پایگاه مدارس استان گیلان
پایگاه مدارس استان لرستان
پایگاه مدارس استان مازندران
پایگاه مدارس استان مرکزی
پایگاه مدارس استان هرمزگان
پایگاه مدارس استان همدان
پایگاه مدارس استان یزد
پایگاه های علمی، آموزشی، فرهنگی
سازمان های دولتی
رسانه ها
معرفی پایگاههای دانشگاهی و موسسات آموزش عالی
معرفی مدارس
بانك نرم‌افزار رشد
آلبوم عكس
دانشنامه
آزمون الكترونيكي و بانك سؤال
فعاليت‌هاي علمي رشد
هدايت تحصيلی
آموزش الكترونيكي
امتحانات نهایی پايه‌ی سوم متوسطه
سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای سال 86
سؤالات نهايي رشته‌هاي نظري سال 85
سؤالات نهايي رشته‌هاي فني سال 85
سؤالات نهايي رشته‌هاي حرفه‌اي سال 85
سؤالات نهایی رشته‌های نظری سال 86
سؤالات نهایی رشته‌های فنی سال 86
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های نظری خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های فنی خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای خرداد 88
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های نظری خرداد 88
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های فنی خرداد 88
آموزش ويندوز و نرم‌افزارهاي كاربردي
آموزش تایپ فارسی
آموزش الکترونیکی كتاب‌های درسی
متن کتاب های درسی
انتخاب من
مشاغل من
مجموعه سوالات
مشاوره‌ي تيزهوشان و اولیاي آن‌ها
مصاحبه المپيادها
پيوندها
المپياد رياضي
نتايج نظرسنجي
علوم و فنون جديد
رباتيك
مشاهده‌ي علمي
مناسبت‌ها
لينك‌هاي مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌هاي المپيادها
كارآفريني
المپياد كامپيوتر
المپياد فيزيك
المپياد شيمي
المپياد زيست‌شناسي
زنگ تفريح زيست
مسابقه‌ي زيست‌
سرفصل‌ها
آموزش زيست‌شناسي
مصاحبه و گزارش زيست‌شناسي
انيميشن‌هاي زنگ‌تفريح‌هاي زيست‌شناسي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني زيست‌شناسي
راهنماي سايت المپياد زيست‌شناسي
برندگان مسابقه‌ي المپياد زيست‌شناسي
پرسش و پاسخ شيمي
مسابقه‌ي المپياد شيمي
راهنماي سايت المپياد شيمي
زنگ تفريح شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي
آموزش شيمي
مصاحبه و گزارش شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي - 3
مسابقه‌ي شيمي > برندگان مسابقه‌ي شيمي
برندگان شيمي واقعي(مخفي)
مسابقه‌ي فيزيك
زنگ تفريح فيزيك
تاريخچه‌ي ني فيزيك
برندگان مسابقه‌ي المپياد فيزيك
راهنماي سايت المپياد فيزيك
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت پانزدهم
بزرگان فيزيك
آموزش فيزيك
مصاحبه و گزارش فيزيك
عكس روز فيزيك
عكس المپياد فيزيك
مسابقه كامپيوتر
زنگ تفريح كامپيوتر
تاريخچه‌ي المپياد جهاني كامپيوتر
مصاحبه و گزارش كامپيوتر
راهنماي سايت المپياد كامپيوتر
انيميشمن‌هاي كامپيوتر
برندگان مسابقه‌ي المپياد كامپيوتر
مسابقه‌ي رياضي
زنگ تفريح رياضي
تاريخچه‌ي رياضي
راهنماي سايت المپياد رياضي
برندگان مسابقه‌ي رياضي
آموزش رياضي
مصاحبه و گزارش المپياد رياضي
گزارش‌هاي تصويري المپياد رياضي
زنگ تفريج رياضي
گزارش المپياد جهاني فيزيك - قسمت پنجم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت سيزدهم
گزارشی از المپیاد جهانی فیزیک - قسمت هفتم
گزارش از المپياد جهاني فيزيك - قسمت يازدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت هشتم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت شانزدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت هفدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت نهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دوازدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيک- قسمت اول
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت سوم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دوم
پشت صحنه‌ي المپياد جهاني فيزيك - قسمت اول
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت چهارم
المپياد جهاني رياضي در سال 1387
المپياد جهاني فيزيك در سال 1387
المپياد جهاني كامپيوتر در سال 1387
المپياد جهاني شيمي در سال 1387
المپياد جهاني زيست‌شناسي در سال 1387
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت بيستم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت نوزدهم
راهنما
وضعيت:نمايشويرايشDesign پنل كنترل نمايش داده شود؟
عملكردهاي صفحه
اضافه كردن تنظيمات حذف

كپي Export Import
اضافه كردن ماژول جديداضافه كردن ماژول موجودماژول: <يك ماژول انتخاب كنيد>LinksRotatorSimple GallerySimple Gallery Tag CloudSnapsis PageBlasterText/HTMLXML/XSLXMod FormViewZeroAndOne_Menuآكاردئونآناليزگر گوگلاخباراطلاعیه هاانجمناوقات شرعیبازخوردپرسش و پاسختب استريپتب استريپ پيشرفتهچت و گفتگوحساب کاربرفرم سازقاب تبلیغاتیقاب محتواگالري تصاويرگرداننده محتوالینک درختیلینک عکس دارمحتواي زندهمستنداتمعرفی سایتمنومنوي کنارينتایج جستجونظرسنجینقشه سايتنمايش اسلايدي محتواي زندهنمايشگر عكس تصادفيوبلاگورودورودی جستجوکاربران آنلاین SSOکتابهاکتابها-منتخبکتابها-مولفان قاب: ContentPane
عنوان: الحاق: بالاانتها اضافه كردن
قابليت مشاهده: شبيه صفحهفقط ويرايشگران صفحه رديف كردن: چپمركزراستنا مشخص

نصب ماژولهاي اضافي امور معمول
سايت كاربران نقش‌ها

فايل ها راهنما Solutions



شبكه‌ی رشد
سرویسهای آموزشی
گالري‌ها
پيوندها
انجمن‌ها
پست الکترونیکی
شما و رشد
مخفی
اخبار و اطلاعيه‌ها
menuu
مدیریت
میزبان


چهار‌شنيه ۱۵ مهر ۱۳۸۸ خروج ProfileAdmin



صفحه اولدانشنامهفعالیتهای علمیآموزش الکترونیکیهدایت تحصیلیسوال و آزموناخبار و اطلاعیه هاگالری عکسپیوند هابانک نرم افزارانجمنهاپست الکترونیکی

Edit TabStrip



عنوان

عنوان را در اين قسمت وارد نمائيد
متن

متن را در اين قسمت وارد نمائيد جعبه متن اصلی ویرایشگر متن قوی

  صفحه‌ي اصلي
تيزهوشان: چملات الهام بخش
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 1
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 2
مشاوره تيزهوشان | مصاحبه | خبر
    فعاليت‌هاي علمي
تيزهوشان: چملات الهام بخش
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 1
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 2
مشاوره تيزهوشان | مصاحبه | خبر
 
  المپياد رياضي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    المپياد فيزيك
مسابقه: رولر كاستر (10 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
 
  المپياد كامپيوتر
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    المپياد شيمي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
 
  المپياد زيست‌شناسي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    خبر
» ماشين كانوي (2 شهريور)
» ماشين كانوي (2 شهريور)


متن Html خام


ترتيب نمايش

ترتيب نمايش را در اين قسمت وارد نمائيد
كليدواژه

كليد واژه ها را در اين قسمت وارد نمائيد

تاييد انصراف حذف







صفحه‌‌ی اول | درباره‌‌ی رشد | ارتباط با رشد | نقشه‌‌ی رشد
وزارت آموزش و پرورش > سازمان پژوهش و برنامه‌ريزی آموزشی
معاونت فن آوری ارتباطات و اطلاعات آموزشی > دفتر توسعه فناوری اطلاعات آموزشی

مدت زمان ساخت صفحه 0.5468925 ثانيه
 11
Use module action menu to edit content