XMod
 كامپيوتر و وب‌سايت (مسابقه‌ي شماره‌ي 51)
كامپيوتر و وب‌سايت (مسابقه‌ي شماره‌ي 51)مسابقه كامپيوتر
گراف‌ها

كامپيوتر و وب‌سايت





مقدمه

فرض كنيد دو كامپيوتر «الف» و «ب» داريم كه بر روي هر يك، نرم‌افزاري براي نمايش وب‌سايت‌هايي وجود دارد كه قبلاً نشاني‌هاي وب‌سايت‌هايي در آن وارد شده است.

هر كدام از نرم‌افزارهاي «نمايش وب‌سايت» به‌گونه‌اي طراحي شده‌اند كه با كليك بر كليدهاي بالا و پايين موس، به‌ترتيب وب‌سايت بعدي و وب‌سايت قبلي وب‌سايت موجود نمايش داده مي‌شوند.

بديهي است كه دو كامپيوتر داراي موس‌هاي جداگانه‌اي هستند.

عمليات «دوبار كليك» موس را بدين‌گونه تعريف مي‌كنيم:

- رفتن به وب‌سايت بعدي و وب‌سايت قبلي كامپيوتر الف

 

- رفتن به وب‌سايت بعدي و وب‌سايت قبلي كامپيوتر ب.


به‌عنوان مثال وقتي كامپيوترهاي الف و ب در وضعيت اوليه‌ي (وب‌سايت 8، وب‌سايت 6) قرار داشته باشند با «دوبار كليك» موس‌هاي‌شان مي‌توانند به يكي از وضعيت‌هاي ذيل تغيير وضعيت داد:

- (وب‌سايت 7، وب‌سايت 5)
- (وب‌سايت 7، وب‌سايت 7)
- (وب‌سايت 9، وب‌سايت 5)

- (وب‌سايت 9، وب‌سايت 7).



اكنون فرض كنيد سه كامپيوتر با نرم‌افزار «نمايش وب‌سايت» داريد كه هر كدام داراي يك موس جداگانه باشد. هر كدام از كامپيوترها داراي وب‌سايت‌هاي محدودي به‌تعداد ذيل هستند:

- كامپيوتر الف داراي وب‌سايت‌هاي «الف 1» تا «الف 70» است (جمعاً 70 وب‌سايت)؛

- كامپيوتر ب داراي وب‌سايت‌هاي «ب 1» تا «ب 60» است (جمعاً 60 وب‌سايت)؛

- كامپيوتر ج داراي وب‌سايت‌هاي «ج 1» تا «ج 94» است (جمعاً 94 وب‌سايت).

لازم به‌توضيح است كه نشاني‌هاي وب‌سايت‌هاي درج شده در هر كامپيوتر با كامپيوترهاي ديگر مشابه هستند. به‌خصوص، وب‌سايت‌هاي «الف 1»، «ب 1» و «ج 1» با هم يكسان‌اند و وب‌سايت‌هاي «الف 70»، «ب 60» و «ج 94» نيز مشابه هستند.

نهايتاً درمي‌يابيم كه مي‌توانيم از (الف 1، ب 1) شروع كرده و با «دو بار كليك» همه‌ي راه‌هاي منتهي به (الف 70، ب 60) را به‌گونه‌اي طي كنيم كه صفحه‌ي نمايش در كامپيوتر الف هميشه با صفحه‌ي نمايش وب‌سايت در كامپيوتر ب برابر باشد.

به‌طور مشابه ممكن است از (ب 1، ج 1) آغاز كرده و با «دو بار كليك» همه‌ي راه‌هاي منتهي به (ب 60، ج 94) به‌گونه‌اي طي شود كه صفحه‌ي نمايش كامپيوتر ب هميشه با صفحه‌ي نمايش وب‌سايت در كامپيوتر ج برابر باشد.






















سؤال
با توضيحي كه در مقدمه گفته شد آيا لزوماً ممكن است با «دو بار كليك» از (الف 1، ج 1) به (الف 70، ج 94) به‌گونه‌اي رسيد كه وب‌سايت نشان داده شده در كامپيوتر الف هميشه با وب‌سايت نشان داده شده در كامپيوتر ج برابر باشد؟

ياداوري – وقتي كامپيوتر بر روي وب‌سايت «الف 1» قرار دارد نمي‌توان به وب‌سايت پايين‌تر از آن رفت و به‌طور مشابه وقتي كامپيوتر بر روي بالاترين وب‌سايت باشد نمي‌توان به وب‌سايت بالاتر رفت.

فرض كنيد اين امر باعث انفجار كامپيوتر شده و امنيت سيستم را از بين مي‌برد.







1386/11/3 لينک مستقيم

فرستنده :
المپیادی HyperLink HyperLink 1386/11/18
مـتـن : این سوالات چه ربط دارن به المپیاد کامپیوتر؟انتقاد میخواین؟
اگه آره:سوالاتی بگذارید که بیشتر به المپیاد ربط داشته باشه.از ترکیبیات و نظریه ی بازه ها و منطق و نظریه ی اعداد.این سوالات یک ذره هم ربط ندارن.ولی باز بخاطر زحماتتون متشکرم.
پاسـخ : دوست خوبم المپيادي!
از اين‌كه از اين بخش اين‌قدر صريح و بي‌پرده انتقاد مي‌كني خيلي خيل خوشحال مي‌شيم.
از اين‌كه موضوع‌هايي رو براي طرح سؤال مطرح كردي هم خيلي تشكر مي‌كنيم.
ولي عزيز دلم!
اين نوع مسائل در تثبيت آموخته‌هاي افراد خيلي مي‌تونه كمك كننده باشه. ضمن اين‌كه بحث گراف‌ها از موضوع‌هاييه كه در مرحله‌ي اول و دوم و جهاني ماز اون سؤال‌هايي مطرح مي‌شه.
ما هم از زحمت تو دوست گرامي متشكريم.
انشاءالله موفق باشي!

فرستنده :
Kherad HyperLink HyperLink 1386/11/9
مـتـن : سلام .
بازم دوزاریم نیفتاد ! : " ايا مي‌توان مسيري را براي رسيدن از (الف 1، ج 1) به (الف 70، ج 94) طراحي كرد..."

اما تا اونجا که فهمیدم :
تو هر دفه می تونیم Crusor را در هر کامپیوتر بالا یا پایین ببریم .(اول از همه رو 1 هست)
می تونیم چوری Crusor های الف و ب بالا و پایین ببریم که Crusor همیشه رو اطلاعات مثل هم باشه
برای ب و ج هم همین طور .
آیا واسه الف و ج هم می شه ؟


اگه سوال همینی باشه که من فهمیدم فکر نکنم اصلا واسه الف و ب هم بتونه درست باشه . چون اون 60 تا داده داره اون 70 تا و 10 تا داده ی اضافی که در الف هست تو ب نیست
پاسـخ : خردمند چان!
واقعا از شما دوست خوب به‌خاطر سعي تون در شفاف‌سازي صورت مسأله تشكر مي‌كنيم.
ولي دوست عزيزم
سؤال نكته‌ي انحرافي نداره و با توضيحت معلومه كه صورت مسأله رو فهميدي.
منتظر جوابت هستيم.
موفق باشي!

فرستنده :
Kherad HyperLink HyperLink 1386/11/8
مـتـن : سلام . سوال (برای من) به شدت نامفهومه . اگه می شه یه مقدار بیشتر توضیح بدید .
پاسـخ : ايميل فرستنده: a.i.kheradmand@gmail.com
تاريخ ارسال: 1386/11/4

خردمند جان!
اين مسأله رو بدين‌صورت مي‌شود ساده‌سازي كرد:
فرض كنيد فهرستي از داده‌ها در سه فايل اكسل (Excell) «الف»، «ب» و «ج» زير هم رديف شده‌اند. تعداد داده‌هاي «اكسل‌هاي» (Excell) «الف»، «ب» و «ج» به‌ترتيب 70، 60 و 94 است.
داده‌ها در هر سه جداول «اكسل» (Excell) هستند. به‌عبارت ديگر تمام داده‌هاي «اكسل» (Excell) «ب» در «اكسل‌هاي» (Excell) «الف» و «ج» هم موجود است و تمام داده‌هاي «اكسل‌هاي» (Excell) «الف» در «اكسل‌هاي» (Excell) «ج» هم موجود مي‌باشد. منتها ترتيب داده‌هاي مشابه يكسان نيست (البته به‌جز «الف 1»، «ب 1» و «ج 1» كه با هم يكسان‌اند و «الف 70»، «ب 60» و «ج 94» كه آن‌ها هم يكسان هستند).
لازم به توضيح است كه هر جدول «اكسل» بر روي يك كامپيوتر ساخته شده است.
اكنون عمليات Enter را طوري تعريف مي‌كنيم كه «نشانه‌رو» (Crusor) هرجا باشد با اعمال Enter يك رديف به بالا يا يك رديف به پايين منتقل شود.
عمليات Enter هم‌زمان بر روي سه كامپيوتر اعمال مي‌شود.
اگر بتوانيم از (الف 1، ب 1) شروع كرده و با Enter همه‌ي مسيرهاي منتهي به (الف 70، ب 60) را به‌گونه‌اي طي كنيم كه داده هاي اكسل «الف» هميشه با داده‌هاي اكسل «ب» برابر باشد
سؤال اين است كه ايا مي‌توان مسيري را براي رسيدن از (الف 1، ج 1) به (الف 70، ج 94) طراحي كرد به‌گونه‌اي كه با هر بار Enter داده‌هاي «اكسل» الف هميشه با داده‌هاي «اكسل» ج برابر باشد؟

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 كامپيوتر و وب‌سايت (مسابقه‌ي شماره‌ي 51)
كامپيوتر و وب‌سايت (مسابقه‌ي شماره‌ي 51)مسابقه كامپيوتر
گراف‌ها

كامپيوتر و وب‌سايت





مقدمه

فرض كنيد دو كامپيوتر «الف» و «ب» داريم كه بر روي هر يك، نرم‌افزاري براي نمايش وب‌سايت‌هايي وجود دارد كه قبلاً نشاني‌هاي وب‌سايت‌هايي در آن وارد شده است.

هر كدام از نرم‌افزارهاي «نمايش وب‌سايت» به‌گونه‌اي طراحي شده‌اند كه با كليك بر كليدهاي بالا و پايين موس، به‌ترتيب وب‌سايت بعدي و وب‌سايت قبلي وب‌سايت موجود نمايش داده مي‌شوند.

بديهي است كه دو كامپيوتر داراي موس‌هاي جداگانه‌اي هستند.

عمليات «دوبار كليك» موس را بدين‌گونه تعريف مي‌كنيم:

- رفتن به وب‌سايت بعدي و وب‌سايت قبلي كامپيوتر الف

 

- رفتن به وب‌سايت بعدي و وب‌سايت قبلي كامپيوتر ب.


به‌عنوان مثال وقتي كامپيوترهاي الف و ب در وضعيت اوليه‌ي (وب‌سايت 8، وب‌سايت 6) قرار داشته باشند با «دوبار كليك» موس‌هاي‌شان مي‌توانند به يكي از وضعيت‌هاي ذيل تغيير وضعيت داد:

- (وب‌سايت 7، وب‌سايت 5)
- (وب‌سايت 7، وب‌سايت 7)
- (وب‌سايت 9، وب‌سايت 5)

- (وب‌سايت 9، وب‌سايت 7).



اكنون فرض كنيد سه كامپيوتر با نرم‌افزار «نمايش وب‌سايت» داريد كه هر كدام داراي يك موس جداگانه باشد. هر كدام از كامپيوترها داراي وب‌سايت‌هاي محدودي به‌تعداد ذيل هستند:

- كامپيوتر الف داراي وب‌سايت‌هاي «الف 1» تا «الف 70» است (جمعاً 70 وب‌سايت)؛

- كامپيوتر ب داراي وب‌سايت‌هاي «ب 1» تا «ب 60» است (جمعاً 60 وب‌سايت)؛

- كامپيوتر ج داراي وب‌سايت‌هاي «ج 1» تا «ج 94» است (جمعاً 94 وب‌سايت).

لازم به‌توضيح است كه نشاني‌هاي وب‌سايت‌هاي درج شده در هر كامپيوتر با كامپيوترهاي ديگر مشابه هستند. به‌خصوص، وب‌سايت‌هاي «الف 1»، «ب 1» و «ج 1» با هم يكسان‌اند و وب‌سايت‌هاي «الف 70»، «ب 60» و «ج 94» نيز مشابه هستند.

نهايتاً درمي‌يابيم كه مي‌توانيم از (الف 1، ب 1) شروع كرده و با «دو بار كليك» همه‌ي راه‌هاي منتهي به (الف 70، ب 60) را به‌گونه‌اي طي كنيم كه صفحه‌ي نمايش در كامپيوتر الف هميشه با صفحه‌ي نمايش وب‌سايت در كامپيوتر ب برابر باشد.

به‌طور مشابه ممكن است از (ب 1، ج 1) آغاز كرده و با «دو بار كليك» همه‌ي راه‌هاي منتهي به (ب 60، ج 94) به‌گونه‌اي طي شود كه صفحه‌ي نمايش كامپيوتر ب هميشه با صفحه‌ي نمايش وب‌سايت در كامپيوتر ج برابر باشد.






















سؤال
با توضيحي كه در مقدمه گفته شد آيا لزوماً ممكن است با «دو بار كليك» از (الف 1، ج 1) به (الف 70، ج 94) به‌گونه‌اي رسيد كه وب‌سايت نشان داده شده در كامپيوتر الف هميشه با وب‌سايت نشان داده شده در كامپيوتر ج برابر باشد؟

ياداوري – وقتي كامپيوتر بر روي وب‌سايت «الف 1» قرار دارد نمي‌توان به وب‌سايت پايين‌تر از آن رفت و به‌طور مشابه وقتي كامپيوتر بر روي بالاترين وب‌سايت باشد نمي‌توان به وب‌سايت بالاتر رفت.

فرض كنيد اين امر باعث انفجار كامپيوتر شده و امنيت سيستم را از بين مي‌برد.







1386/11/3 لينک مستقيم

فرستنده :
المپیادی HyperLink HyperLink 1386/11/18
مـتـن : این سوالات چه ربط دارن به المپیاد کامپیوتر؟انتقاد میخواین؟
اگه آره:سوالاتی بگذارید که بیشتر به المپیاد ربط داشته باشه.از ترکیبیات و نظریه ی بازه ها و منطق و نظریه ی اعداد.این سوالات یک ذره هم ربط ندارن.ولی باز بخاطر زحماتتون متشکرم.
پاسـخ : دوست خوبم المپيادي!
از اين‌كه از اين بخش اين‌قدر صريح و بي‌پرده انتقاد مي‌كني خيلي خيل خوشحال مي‌شيم.
از اين‌كه موضوع‌هايي رو براي طرح سؤال مطرح كردي هم خيلي تشكر مي‌كنيم.
ولي عزيز دلم!
اين نوع مسائل در تثبيت آموخته‌هاي افراد خيلي مي‌تونه كمك كننده باشه. ضمن اين‌كه بحث گراف‌ها از موضوع‌هاييه كه در مرحله‌ي اول و دوم و جهاني ماز اون سؤال‌هايي مطرح مي‌شه.
ما هم از زحمت تو دوست گرامي متشكريم.
انشاءالله موفق باشي!

فرستنده :
Kherad HyperLink HyperLink 1386/11/9
مـتـن : سلام .
بازم دوزاریم نیفتاد ! : " ايا مي‌توان مسيري را براي رسيدن از (الف 1، ج 1) به (الف 70، ج 94) طراحي كرد..."

اما تا اونجا که فهمیدم :
تو هر دفه می تونیم Crusor را در هر کامپیوتر بالا یا پایین ببریم .(اول از همه رو 1 هست)
می تونیم چوری Crusor های الف و ب بالا و پایین ببریم که Crusor همیشه رو اطلاعات مثل هم باشه
برای ب و ج هم همین طور .
آیا واسه الف و ج هم می شه ؟


اگه سوال همینی باشه که من فهمیدم فکر نکنم اصلا واسه الف و ب هم بتونه درست باشه . چون اون 60 تا داده داره اون 70 تا و 10 تا داده ی اضافی که در الف هست تو ب نیست
پاسـخ : خردمند چان!
واقعا از شما دوست خوب به‌خاطر سعي تون در شفاف‌سازي صورت مسأله تشكر مي‌كنيم.
ولي دوست عزيزم
سؤال نكته‌ي انحرافي نداره و با توضيحت معلومه كه صورت مسأله رو فهميدي.
منتظر جوابت هستيم.
موفق باشي!

فرستنده :
Kherad HyperLink HyperLink 1386/11/8
مـتـن : سلام . سوال (برای من) به شدت نامفهومه . اگه می شه یه مقدار بیشتر توضیح بدید .
پاسـخ : ايميل فرستنده: a.i.kheradmand@gmail.com
تاريخ ارسال: 1386/11/4

خردمند جان!
اين مسأله رو بدين‌صورت مي‌شود ساده‌سازي كرد:
فرض كنيد فهرستي از داده‌ها در سه فايل اكسل (Excell) «الف»، «ب» و «ج» زير هم رديف شده‌اند. تعداد داده‌هاي «اكسل‌هاي» (Excell) «الف»، «ب» و «ج» به‌ترتيب 70، 60 و 94 است.
داده‌ها در هر سه جداول «اكسل» (Excell) هستند. به‌عبارت ديگر تمام داده‌هاي «اكسل» (Excell) «ب» در «اكسل‌هاي» (Excell) «الف» و «ج» هم موجود است و تمام داده‌هاي «اكسل‌هاي» (Excell) «الف» در «اكسل‌هاي» (Excell) «ج» هم موجود مي‌باشد. منتها ترتيب داده‌هاي مشابه يكسان نيست (البته به‌جز «الف 1»، «ب 1» و «ج 1» كه با هم يكسان‌اند و «الف 70»، «ب 60» و «ج 94» كه آن‌ها هم يكسان هستند).
لازم به توضيح است كه هر جدول «اكسل» بر روي يك كامپيوتر ساخته شده است.
اكنون عمليات Enter را طوري تعريف مي‌كنيم كه «نشانه‌رو» (Crusor) هرجا باشد با اعمال Enter يك رديف به بالا يا يك رديف به پايين منتقل شود.
عمليات Enter هم‌زمان بر روي سه كامپيوتر اعمال مي‌شود.
اگر بتوانيم از (الف 1، ب 1) شروع كرده و با Enter همه‌ي مسيرهاي منتهي به (الف 70، ب 60) را به‌گونه‌اي طي كنيم كه داده هاي اكسل «الف» هميشه با داده‌هاي اكسل «ب» برابر باشد
سؤال اين است كه ايا مي‌توان مسيري را براي رسيدن از (الف 1، ج 1) به (الف 70، ج 94) طراحي كرد به‌گونه‌اي كه با هر بار Enter داده‌هاي «اكسل» الف هميشه با داده‌هاي «اكسل» ج برابر باشد؟

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 New Blog
شما بايد وارد شده واجازه ساخت و يا ويرايش وبلاگ را داشته باشيد.
 Blog Archive
 Blog List
 test
Use module action menu to edit content
 1











 صفحه‌ي اول

تنظیمات میزبان
مديريت پورتال‌ها
تعاریف ماژول‌ها
مدیریت فایل
مشتريان تبليغات
SQL
زمانبندي برنامه‌ها
مديريت زبان‌ها
مديريت جستجو
مديريت لیست‌ها
مديريت کاربران ارشد
Open-SearchEngine Admin
رویه ها
تنظیمات سایت
مديريت صفحات
نقش های امنیتی
مديريت كاربران
مشتريان تبليغات
گزارشات سایت
گروه های خبری
مدیریت فایل
سطل بازيافت
نمایشگر رخدادها
رویه ها
مديريت زبان‌ها
تنظیمات سایت
احراز هویت
مرورگر راهكارها
PageBlaster
What's New
صفحات شركت صفر و يك
نظرسنجي انجمن كامپيوتر
تست براي خانم معزي
صفحه خالي
ورود
جواد
مخفي3
مخفي 4
صفحه چت و گفتگو
تست - اميرغياثوند
تست انجمن
مسابقات المپيادها
المپيادهاي علمي رشد
تالار گفتگو
زنگ تفريح المپيادها
تست معرفي سايت
عليمرداني
صدري
خانه كامپيوتر
تست نظرسنجي
عليمرداني 2
پيمان داودي
عليمرداني 4
المپياد رياضي
المپياد كامپيوتر
المپياد فيزيك
المپياد زيست شناسي
عليمرداني 5
وب 2
وب 2 (صفحه اول)
قريبي فر
زنگ‌تفريح‌ها
فلش‌هاي بزرگ شيمي
عليمرداني 6
عليمرداني 10
عليمرداني 12
تست آلبوم
فراز اميرغياثوند
پرسش و پاسخ زيست شناسي
پرسش و پاسخ علمي
پرسش و پاسخ كامپيوتر
پرسش و پاسخ علمي
فعاليت‌هاي علمي
صدري تست
تست
فلش‌هاي رياضي
برندگان شيمي واقعي2
درباره رشد
نقشه سايت
ارتباط با رشد
صفحه اصلي انجمنها
راهنماي استفاده از انجمن
پایگاههای مدارس و استانها
پایگاههای رشد
پایگاههای مفید
وزارت آموزش و پرورش
معرفي چرخه‌ي سوخت هسته‌اي ايران
شهيد بهشتي و آموزش و پرورش
پایگاه مدارس جمهوری اسلامی ایران
فراخوان مقاله‌ی پدافند غيرعامل
ويژه‌نامه‌ی ماه مبارك رمضان
فراخوان مقاله‌ی اقتصاد سالم
ويژه‌نامه‌ی نوروز 1388 هجری شمسی
مسابقه‌ی عكاسی - مكان‌های ديدنی ايران - 1388
جشنواره‌ی فرهنگی و هنری پايداری ملی
پدافند غيرعامل - شبكه‌ی رشد
گالري عكس پدافند غيرعامل رشد
اخبار پدافند غيرعامل
پيوندهای مفيد پدافند غيرعامل
آموزش پدافند غيرعامل
دفاع غيرعامل در دفاع مقدس
بانك فايل پدافند غيرعامل
مقالات منتخب فرهنگيان - پدافند غيرعامل
آموزش دفاع غيرعامل - نظامی
اخبار جشنواره پايداری
بيانيه‌ی هيئت داوران جشنواره‌ی پايداری ملی
مصاحبه با دكتر جلالی - رييس سازمان پدافند غيرعامل
معرفي اعضای شورای سياستگذاری و مسئولين كميته‌ها
جشنواره از منظر دبير جشنواره - سيد محمدرضا مصطفوی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - شعر و داستان
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - هنرهای تجسمی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی -سايت و پايگاه مجازی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات علمی عمومی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات فرهنگيان
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات علمی ترجمه‌
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - پژوهش‌های علمی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - كتاب‌ها
آثار برتر جشنواره پايداری -پايان‌نامه‌های دانشجویی
آثار برتر جشنواره پايداری - مجلات و نشريات
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - گزارش مستند
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - فيلم
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - لوح فشرده
هفت‌سين چيست؟
آيين‌های نوروزی ايرانيان
پيامك‌های نوروزي
صوت و اسكرين‌سيور نوروزی
عيد در فرهنگ اسلامی
نوروز از ديدگاه دكتر شريعتی
گالری تصاوير نوروز 1388 رشد
مسابقه‌ی عكاسی مكان‌های ديدنی ايران - نوروز 1388
دعاهای روزهاي ماه رمضان
ربناهای قرآن
پایگاه مدارس استان آذربایجان شرقی
پایگاه مدارس استان آذربایجان غربی
پایگاه مدارس استان اردبیل
پایگاه مدارس استان اصفهان
پایگاه مدارس استان ایلام
پایگاه مدارس استان بوشهر
پایگاه مدارس استان تهران
پایگاه مدارس استان چهارمحال و بختیاری
پایگاه مدارس استان خراسان شمالی
پایگاه مدارس استان خراسان رضوی
پایگاه مدارس استان خراسان جنوبی
پایگاه مدارس استان خوزستان
پایگاه مدارس استان زنجان
پایگاه مدارس استان سمنان
پایگاه مدارس استان سیستان و بلوچستان
پایگاه مدارس استان فارس
پایگاه مدارس استان قزوین
پایگاه مدارس استان قم
پایگاه مدارس استان کردستان
پایگاه مدارس استان کرمان
پایگاه مدارس استان کرمانشاه
پایگاه مدارس استان کهکیلویه و بویراحمد
پایگاه مدارس استان گلستان
پایگاه مدارس استان گیلان
پایگاه مدارس استان لرستان
پایگاه مدارس استان مازندران
پایگاه مدارس استان مرکزی
پایگاه مدارس استان هرمزگان
پایگاه مدارس استان همدان
پایگاه مدارس استان یزد
پایگاه های علمی، آموزشی، فرهنگی
سازمان های دولتی
رسانه ها
معرفی پایگاههای دانشگاهی و موسسات آموزش عالی
معرفی مدارس
بانك نرم‌افزار رشد
آلبوم عكس
دانشنامه
آزمون الكترونيكي و بانك سؤال
فعاليت‌هاي علمي رشد
هدايت تحصيلی
آموزش الكترونيكي
امتحانات نهایی پايه‌ی سوم متوسطه
سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای سال 86
سؤالات نهايي رشته‌هاي نظري سال 85
سؤالات نهايي رشته‌هاي فني سال 85
سؤالات نهايي رشته‌هاي حرفه‌اي سال 85
سؤالات نهایی رشته‌های نظری سال 86
سؤالات نهایی رشته‌های فنی سال 86
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های نظری خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های فنی خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای خرداد 88
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های نظری خرداد 88
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های فنی خرداد 88
آموزش ويندوز و نرم‌افزارهاي كاربردي
آموزش تایپ فارسی
آموزش الکترونیکی كتاب‌های درسی
متن کتاب های درسی
انتخاب من
مشاغل من
مجموعه سوالات
مشاوره‌ي تيزهوشان و اولیاي آن‌ها
مصاحبه المپيادها
پيوندها
المپياد رياضي
نتايج نظرسنجي
علوم و فنون جديد
رباتيك
مشاهده‌ي علمي
مناسبت‌ها
لينك‌هاي مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌هاي المپيادها
كارآفريني
المپياد كامپيوتر
المپياد فيزيك
المپياد شيمي
المپياد زيست‌شناسي
زنگ تفريح زيست
مسابقه‌ي زيست‌
سرفصل‌ها
آموزش زيست‌شناسي
مصاحبه و گزارش زيست‌شناسي
انيميشن‌هاي زنگ‌تفريح‌هاي زيست‌شناسي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني زيست‌شناسي
راهنماي سايت المپياد زيست‌شناسي
برندگان مسابقه‌ي المپياد زيست‌شناسي
پرسش و پاسخ شيمي
مسابقه‌ي المپياد شيمي
راهنماي سايت المپياد شيمي
زنگ تفريح شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي
آموزش شيمي
مصاحبه و گزارش شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي - 3
مسابقه‌ي شيمي > برندگان مسابقه‌ي شيمي
برندگان شيمي واقعي(مخفي)
مسابقه‌ي فيزيك
زنگ تفريح فيزيك
تاريخچه‌ي ني فيزيك
برندگان مسابقه‌ي المپياد فيزيك
راهنماي سايت المپياد فيزيك
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت پانزدهم
بزرگان فيزيك
آموزش فيزيك
مصاحبه و گزارش فيزيك
عكس روز فيزيك
عكس المپياد فيزيك
مسابقه كامپيوتر
زنگ تفريح كامپيوتر
تاريخچه‌ي المپياد جهاني كامپيوتر
مصاحبه و گزارش كامپيوتر
راهنماي سايت المپياد كامپيوتر
انيميشمن‌هاي كامپيوتر
برندگان مسابقه‌ي المپياد كامپيوتر
مسابقه‌ي رياضي
زنگ تفريح رياضي
تاريخچه‌ي رياضي
راهنماي سايت المپياد رياضي
برندگان مسابقه‌ي رياضي
آموزش رياضي
مصاحبه و گزارش المپياد رياضي
گزارش‌هاي تصويري المپياد رياضي
زنگ تفريج رياضي
گزارش المپياد جهاني فيزيك - قسمت پنجم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت سيزدهم
گزارشی از المپیاد جهانی فیزیک - قسمت هفتم
گزارش از المپياد جهاني فيزيك - قسمت يازدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت هشتم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت شانزدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت هفدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت نهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دوازدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيک- قسمت اول
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت سوم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دوم
پشت صحنه‌ي المپياد جهاني فيزيك - قسمت اول
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت چهارم
المپياد جهاني رياضي در سال 1387
المپياد جهاني فيزيك در سال 1387
المپياد جهاني كامپيوتر در سال 1387
المپياد جهاني شيمي در سال 1387
المپياد جهاني زيست‌شناسي در سال 1387
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت بيستم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت نوزدهم
راهنما
وضعيت:نمايشويرايشDesign پنل كنترل نمايش داده شود؟
عملكردهاي صفحه
اضافه كردن تنظيمات حذف

كپي Export Import
اضافه كردن ماژول جديداضافه كردن ماژول موجودماژول: <يك ماژول انتخاب كنيد>LinksRotatorSimple GallerySimple Gallery Tag CloudSnapsis PageBlasterText/HTMLXML/XSLXMod FormViewZeroAndOne_Menuآكاردئونآناليزگر گوگلاخباراطلاعیه هاانجمناوقات شرعیبازخوردپرسش و پاسختب استريپتب استريپ پيشرفتهچت و گفتگوحساب کاربرفرم سازقاب تبلیغاتیقاب محتواگالري تصاويرگرداننده محتوالینک درختیلینک عکس دارمحتواي زندهمستنداتمعرفی سایتمنومنوي کنارينتایج جستجونظرسنجینقشه سايتنمايش اسلايدي محتواي زندهنمايشگر عكس تصادفيوبلاگورودورودی جستجوکاربران آنلاین SSOکتابهاکتابها-منتخبکتابها-مولفان قاب: ContentPane
عنوان: الحاق: بالاانتها اضافه كردن
قابليت مشاهده: شبيه صفحهفقط ويرايشگران صفحه رديف كردن: چپمركزراستنا مشخص

نصب ماژولهاي اضافي امور معمول
سايت كاربران نقش‌ها

فايل ها راهنما Solutions



شبكه‌ی رشد
سرویسهای آموزشی
گالري‌ها
پيوندها
انجمن‌ها
پست الکترونیکی
شما و رشد
مخفی
اخبار و اطلاعيه‌ها
menuu
مدیریت
میزبان


چهار‌شنيه ۱۵ مهر ۱۳۸۸ خروج ProfileAdmin



صفحه اولدانشنامهفعالیتهای علمیآموزش الکترونیکیهدایت تحصیلیسوال و آزموناخبار و اطلاعیه هاگالری عکسپیوند هابانک نرم افزارانجمنهاپست الکترونیکی

Edit TabStrip



عنوان

عنوان را در اين قسمت وارد نمائيد
متن

متن را در اين قسمت وارد نمائيد جعبه متن اصلی ویرایشگر متن قوی

  صفحه‌ي اصلي
تيزهوشان: چملات الهام بخش
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 1
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 2
مشاوره تيزهوشان | مصاحبه | خبر
    فعاليت‌هاي علمي
تيزهوشان: چملات الهام بخش
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 1
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 2
مشاوره تيزهوشان | مصاحبه | خبر
 
  المپياد رياضي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    المپياد فيزيك
مسابقه: رولر كاستر (10 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
 
  المپياد كامپيوتر
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    المپياد شيمي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
 
  المپياد زيست‌شناسي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    خبر
» ماشين كانوي (2 شهريور)
» ماشين كانوي (2 شهريور)


متن Html خام


ترتيب نمايش

ترتيب نمايش را در اين قسمت وارد نمائيد
كليدواژه

كليد واژه ها را در اين قسمت وارد نمائيد

تاييد انصراف حذف







صفحه‌‌ی اول | درباره‌‌ی رشد | ارتباط با رشد | نقشه‌‌ی رشد
وزارت آموزش و پرورش > سازمان پژوهش و برنامه‌ريزی آموزشی
معاونت فن آوری ارتباطات و اطلاعات آموزشی > دفتر توسعه فناوری اطلاعات آموزشی

مدت زمان ساخت صفحه 0.5468925 ثانيه
 11
Use module action menu to edit content