XMod
 بازي با كارت (مسابقه‌ي شماره‌ي 73)
بازي با كارت (مسابقه‌ي شماره‌ي 73)مسابقه كامپيوتر
تركيبيات و استقراي قوي ... سؤال همراه با جواب

بازي با كارت





اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.



چكيده
اهداف آموزشي
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها و روش‌شناسي»
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «كاربستن»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل روابط»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «استنتاج مجموعه‌اي از روابط انتزاعي»
 نتايج مورد نظر 
    - آشنايي با تركيبيات
    - روش حل مسأله در حوزه‌ي تركيبيات
محتواي آموزشي
    - تركيبيات




 

سؤال
يك دسته شامل 2000 كارت داريم كه روي آن‌ها اعداد 1 تا 2000 نوشته شده است. البته ترتيب قرار گرفتن كارت‌ها به‌ترتيب شماره‌ي اعداد روي آن نيست.

بالاترين كارت دسته‌ي مذكور را برداشته و روي ميز قرار مي‌دهيم. سپس كارت بعدي را برداشته و در زير همه‌ي كارت‌ها قرار مي‌دهيم. پس از آن بالاترين كارت را برداشته و سمت راست روي ميز قرار داده و كارت بعدي را زير همه‌ي كارت‌ها مي‌گذاريم.

همين روند را ادامه مي‌دهيم تا جايي كه همه‌ي كارت‌هاي دسته‌ي مذكور برداشته شده روي ميز قرار گيرد.

اگر كارت‌هاي روي ميز از چپ به راست داراي شماره‌هاي 1، 2، 3، ... و 2000 رديف شده باشند در اين صورت در دسته‌ي كارت‌ها چند كارت روي كارت شماره‌ي 1386 قرار داشته است؟




راهنمايي

الف - اگر يك كارت در دسته‌ي تايي روي هم قرار گرفته باشد اين كارت پس از اضافه كردن  كارت ديگر در دسته‌ي تايي حاصل، دوباره روي همه‌ي كارت‌ها قرار خواهد گرفت.

در نتيجه با 
«استقراي قوي» (Strong Induction) مي‌توان فهميد هرگاه تعداد كارت‌هاي دسته برابر  شود با اين شرط كه عددي طبيعي باشد و داشته باشيم:





در اين صورت، كارت شماره‌ي  روي دسته قرار خواهد گرفت.


ب - اگر دسته‌اي شامل  كارت باشد و طبق آن‌چه گفته شد بر روي ميز چيده شود در اين صورت، كارت ماقبل آخر روي ميز، كارتي است كه در مكان ام دسته‌ي كارت‌ها قرار دارد.




جواب
راه‌حل اول

فرض مي‌كنيم مي‌خواهيم عكس روند گفته شده را انجام دهيم يعني از روي وضعيت كارت‌هاي روي ميز در آخرين مرحله، دسته‌ي كارت‌هاي اوليه را ايجاد كنيم:

- ابتدا كارت شماره‌ي 2000 را برمي‌داريم و در دسته‌ي كارت‌ها قرار مي‌دهيم.

- سپس كارت شماره‌ي 1999 را برداشته و روي دسته مي‌گذاريم.

- سپس پايين‌ترين كارت دسته را روي دسته منتقل مي‌كنيم.

- بعد از آن، كارت شماره‌ي 1999 را برداشته روي دسته قرار مي‌دهيم.

- پايين‌ترين كارت را روي همه‌ي كارت‌ها مي‌گذاريم.

- و ...

با كمي دقت درمي‌يابيم اگر يك كارت در دسته‌ي تايي روي هم قرار گرفته باشد اين كارت پس از اضافه كردن  كارت ديگر در دسته‌ي تايي حاصل، دوباره روي همه‌ي كارت‌ها قرار خواهد گرفت.

در نتيجه با «استقراي قوي» (Strong Induction) مي‌توان فهميد هرگاه تعداد كارت‌هاي دسته برابر  شود با اين شرط كه  عددي طبيعي باشد و داشته باشيم:




(رابطه‌ي 1)

در اين صورت، كارت شماره‌ي 1999 روي دسته قرار خواهد گرفت.

با توجه به رابطه‌ي 2 مي‌توان مقدار حداكثر عدد  را يافت:




(رابطه‌ي 2)

بنابراين هنگامي كه تعداد كارت‌هاي دسته برابر  باشد كارت شماره‌ي 1386 براي آخرين بار روي دسته‌ي كارت‌ها قرار خواهد گرفت.

اكنون كارت‌هاي شماره‌ي 1 تا 464 روي ميز باقي مانده‌اند. در اين مرحله، يكي از اين كارت‌ها روي دسته و سپس يك كارت به زير دسته منتقل مي‌شود تا هنگامي كه آخرين كارت را از روي ميز برداشته آن را روي دسته قرار دهيم. بنابراين روي كارت شماره‌ي 1999 دقيقاً  كارت قرار خواهد داشت.





راه‌حل دوم
از آن‌جايي كه كارت‌ها روي ميز به‌ترتيب شماره‌هاي‌شان قرار گرفته‌اند لذا كارت شماره‌ي 1999 كارت ماقبل آخر روي ميز است. مي‌توان نشان داد كه اگر دسته‌اي شامل  كارت باشد و طبق آن‌چه گفته شد بر روي ميز چيده شود در اين صورت، كارت ماقبل آخر روي ميز، كارتي است كه در مكان ام دسته‌ي كارت‌ها قرار دارد.

اكنون فرض كنيد دسته‌اي از كارت‌ها به‌تعداد  كارت داريم و مي‌خواهيم اين فرايند را روي آن‌ها انجام دهيم. بعد از آن‌كه 48 كارت روي ميز قرار داده و 48 كارت هم از روي دسته به زير دسته منتقل كرديم يك دسته‌ي 2000تايي باقي مي‌ماند. حال كارت‌هاي روي ميز را جمع كرده و اين روند را روي 1387 كارت باقي‌مانده ادامه مي‌دهيم.

در نهايت كارت ماقبل آخر روي ميز، كارتي خواهد بود كه در مكان ام در دسته‌ي 2048تايي كارت‌ها قرار خواهد داشت. اين كارت در دسته‌ي 2000تايي در مكان ام قرار مي‌گيرد يعني روي اين كارت 927 كارت ديگر قرار خواهد داشت..

1387/1/31 لينک مستقيم

فرستنده :
رسول HyperLink HyperLink 1387/2/25
مـتـن : کارتها به صورت 1, 1001, 2, 1002, 3و 1003 ... , 999و 1999, 1000, 2000 چیده شده است یعنی به ترتیب از ابتدا به صورت n و1000+n نوشته شده است.حالا اگه به مثلا 1003 نگاه کنیم میبینیم ششمین کارته یعنی کارته 2nام پس کارت شماره 1386 میشه کارت 772
پاسـخ : ايميل فرستنده: rasoul_fastness@yahoo.com
تاريخ ارسال: 1387/2/16

رسول جان!
ضمن تشكر از شما
راجع به علت جوابت با توجه به‌ فرايندي كه براي گذاشتن كارت‌ها در صورت مسأله گفته شده توضيح بده
براي راهنمايي يه راه اينه كه از فرايند معكوس استفاده كني (يعني از آخر به اول). ابتدا كارت 2000 را برداريم و در دسته‌ي كارت‌ها قرار بديم.
بعد كارت 1999 را برداشته و روي دسته قرار بدي.
بعد پايين‌ترين كارت دسته رو روي همه‌ي كارت‌ها مي‌ذاريم.
و ..
البته راه‌حل‌هاي ديگه‌اي هم وجود داره!
منتظر جوابت هستيم.
انشاءالله موفق باشي!
پايين‌ترين كارت
انشاءالله موفق باشي!

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 بازي با كارت (مسابقه‌ي شماره‌ي 73)
بازي با كارت (مسابقه‌ي شماره‌ي 73)مسابقه كامپيوتر
تركيبيات و استقراي قوي ... سؤال همراه با جواب

بازي با كارت





اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.



چكيده
اهداف آموزشي
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها و روش‌شناسي»
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «كاربستن»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل روابط»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «استنتاج مجموعه‌اي از روابط انتزاعي»
 نتايج مورد نظر 
    - آشنايي با تركيبيات
    - روش حل مسأله در حوزه‌ي تركيبيات
محتواي آموزشي
    - تركيبيات




 

سؤال
يك دسته شامل 2000 كارت داريم كه روي آن‌ها اعداد 1 تا 2000 نوشته شده است. البته ترتيب قرار گرفتن كارت‌ها به‌ترتيب شماره‌ي اعداد روي آن نيست.

بالاترين كارت دسته‌ي مذكور را برداشته و روي ميز قرار مي‌دهيم. سپس كارت بعدي را برداشته و در زير همه‌ي كارت‌ها قرار مي‌دهيم. پس از آن بالاترين كارت را برداشته و سمت راست روي ميز قرار داده و كارت بعدي را زير همه‌ي كارت‌ها مي‌گذاريم.

همين روند را ادامه مي‌دهيم تا جايي كه همه‌ي كارت‌هاي دسته‌ي مذكور برداشته شده روي ميز قرار گيرد.

اگر كارت‌هاي روي ميز از چپ به راست داراي شماره‌هاي 1، 2، 3، ... و 2000 رديف شده باشند در اين صورت در دسته‌ي كارت‌ها چند كارت روي كارت شماره‌ي 1386 قرار داشته است؟




راهنمايي

الف - اگر يك كارت در دسته‌ي تايي روي هم قرار گرفته باشد اين كارت پس از اضافه كردن  كارت ديگر در دسته‌ي تايي حاصل، دوباره روي همه‌ي كارت‌ها قرار خواهد گرفت.

در نتيجه با 
«استقراي قوي» (Strong Induction) مي‌توان فهميد هرگاه تعداد كارت‌هاي دسته برابر  شود با اين شرط كه عددي طبيعي باشد و داشته باشيم:





در اين صورت، كارت شماره‌ي  روي دسته قرار خواهد گرفت.


ب - اگر دسته‌اي شامل  كارت باشد و طبق آن‌چه گفته شد بر روي ميز چيده شود در اين صورت، كارت ماقبل آخر روي ميز، كارتي است كه در مكان ام دسته‌ي كارت‌ها قرار دارد.




جواب
راه‌حل اول

فرض مي‌كنيم مي‌خواهيم عكس روند گفته شده را انجام دهيم يعني از روي وضعيت كارت‌هاي روي ميز در آخرين مرحله، دسته‌ي كارت‌هاي اوليه را ايجاد كنيم:

- ابتدا كارت شماره‌ي 2000 را برمي‌داريم و در دسته‌ي كارت‌ها قرار مي‌دهيم.

- سپس كارت شماره‌ي 1999 را برداشته و روي دسته مي‌گذاريم.

- سپس پايين‌ترين كارت دسته را روي دسته منتقل مي‌كنيم.

- بعد از آن، كارت شماره‌ي 1999 را برداشته روي دسته قرار مي‌دهيم.

- پايين‌ترين كارت را روي همه‌ي كارت‌ها مي‌گذاريم.

- و ...

با كمي دقت درمي‌يابيم اگر يك كارت در دسته‌ي تايي روي هم قرار گرفته باشد اين كارت پس از اضافه كردن  كارت ديگر در دسته‌ي تايي حاصل، دوباره روي همه‌ي كارت‌ها قرار خواهد گرفت.

در نتيجه با «استقراي قوي» (Strong Induction) مي‌توان فهميد هرگاه تعداد كارت‌هاي دسته برابر  شود با اين شرط كه  عددي طبيعي باشد و داشته باشيم:




(رابطه‌ي 1)

در اين صورت، كارت شماره‌ي 1999 روي دسته قرار خواهد گرفت.

با توجه به رابطه‌ي 2 مي‌توان مقدار حداكثر عدد  را يافت:




(رابطه‌ي 2)

بنابراين هنگامي كه تعداد كارت‌هاي دسته برابر  باشد كارت شماره‌ي 1386 براي آخرين بار روي دسته‌ي كارت‌ها قرار خواهد گرفت.

اكنون كارت‌هاي شماره‌ي 1 تا 464 روي ميز باقي مانده‌اند. در اين مرحله، يكي از اين كارت‌ها روي دسته و سپس يك كارت به زير دسته منتقل مي‌شود تا هنگامي كه آخرين كارت را از روي ميز برداشته آن را روي دسته قرار دهيم. بنابراين روي كارت شماره‌ي 1999 دقيقاً  كارت قرار خواهد داشت.





راه‌حل دوم
از آن‌جايي كه كارت‌ها روي ميز به‌ترتيب شماره‌هاي‌شان قرار گرفته‌اند لذا كارت شماره‌ي 1999 كارت ماقبل آخر روي ميز است. مي‌توان نشان داد كه اگر دسته‌اي شامل  كارت باشد و طبق آن‌چه گفته شد بر روي ميز چيده شود در اين صورت، كارت ماقبل آخر روي ميز، كارتي است كه در مكان ام دسته‌ي كارت‌ها قرار دارد.

اكنون فرض كنيد دسته‌اي از كارت‌ها به‌تعداد  كارت داريم و مي‌خواهيم اين فرايند را روي آن‌ها انجام دهيم. بعد از آن‌كه 48 كارت روي ميز قرار داده و 48 كارت هم از روي دسته به زير دسته منتقل كرديم يك دسته‌ي 2000تايي باقي مي‌ماند. حال كارت‌هاي روي ميز را جمع كرده و اين روند را روي 1387 كارت باقي‌مانده ادامه مي‌دهيم.

در نهايت كارت ماقبل آخر روي ميز، كارتي خواهد بود كه در مكان ام در دسته‌ي 2048تايي كارت‌ها قرار خواهد داشت. اين كارت در دسته‌ي 2000تايي در مكان ام قرار مي‌گيرد يعني روي اين كارت 927 كارت ديگر قرار خواهد داشت..

1387/1/31 لينک مستقيم

فرستنده :
رسول HyperLink HyperLink 1387/2/25
مـتـن : کارتها به صورت 1, 1001, 2, 1002, 3و 1003 ... , 999و 1999, 1000, 2000 چیده شده است یعنی به ترتیب از ابتدا به صورت n و1000+n نوشته شده است.حالا اگه به مثلا 1003 نگاه کنیم میبینیم ششمین کارته یعنی کارته 2nام پس کارت شماره 1386 میشه کارت 772
پاسـخ : ايميل فرستنده: rasoul_fastness@yahoo.com
تاريخ ارسال: 1387/2/16

رسول جان!
ضمن تشكر از شما
راجع به علت جوابت با توجه به‌ فرايندي كه براي گذاشتن كارت‌ها در صورت مسأله گفته شده توضيح بده
براي راهنمايي يه راه اينه كه از فرايند معكوس استفاده كني (يعني از آخر به اول). ابتدا كارت 2000 را برداريم و در دسته‌ي كارت‌ها قرار بديم.
بعد كارت 1999 را برداشته و روي دسته قرار بدي.
بعد پايين‌ترين كارت دسته رو روي همه‌ي كارت‌ها مي‌ذاريم.
و ..
البته راه‌حل‌هاي ديگه‌اي هم وجود داره!
منتظر جوابت هستيم.
انشاءالله موفق باشي!
پايين‌ترين كارت
انشاءالله موفق باشي!

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 New Blog
شما بايد وارد شده واجازه ساخت و يا ويرايش وبلاگ را داشته باشيد.
 Blog Archive
 Blog List
 test
Use module action menu to edit content
 1











 صفحه‌ي اول

تنظیمات میزبان
مديريت پورتال‌ها
تعاریف ماژول‌ها
مدیریت فایل
مشتريان تبليغات
SQL
زمانبندي برنامه‌ها
مديريت زبان‌ها
مديريت جستجو
مديريت لیست‌ها
مديريت کاربران ارشد
Open-SearchEngine Admin
رویه ها
تنظیمات سایت
مديريت صفحات
نقش های امنیتی
مديريت كاربران
مشتريان تبليغات
گزارشات سایت
گروه های خبری
مدیریت فایل
سطل بازيافت
نمایشگر رخدادها
رویه ها
مديريت زبان‌ها
تنظیمات سایت
احراز هویت
مرورگر راهكارها
PageBlaster
What's New
صفحات شركت صفر و يك
نظرسنجي انجمن كامپيوتر
تست براي خانم معزي
صفحه خالي
ورود
جواد
مخفي3
مخفي 4
صفحه چت و گفتگو
تست - اميرغياثوند
تست انجمن
مسابقات المپيادها
المپيادهاي علمي رشد
تالار گفتگو
زنگ تفريح المپيادها
تست معرفي سايت
عليمرداني
صدري
خانه كامپيوتر
تست نظرسنجي
عليمرداني 2
پيمان داودي
عليمرداني 4
المپياد رياضي
المپياد كامپيوتر
المپياد فيزيك
المپياد زيست شناسي
عليمرداني 5
وب 2
وب 2 (صفحه اول)
قريبي فر
زنگ‌تفريح‌ها
فلش‌هاي بزرگ شيمي
عليمرداني 6
عليمرداني 10
عليمرداني 12
تست آلبوم
فراز اميرغياثوند
پرسش و پاسخ زيست شناسي
پرسش و پاسخ علمي
پرسش و پاسخ كامپيوتر
پرسش و پاسخ علمي
فعاليت‌هاي علمي
صدري تست
تست
فلش‌هاي رياضي
برندگان شيمي واقعي2
درباره رشد
نقشه سايت
ارتباط با رشد
صفحه اصلي انجمنها
راهنماي استفاده از انجمن
پایگاههای مدارس و استانها
پایگاههای رشد
پایگاههای مفید
وزارت آموزش و پرورش
معرفي چرخه‌ي سوخت هسته‌اي ايران
شهيد بهشتي و آموزش و پرورش
پایگاه مدارس جمهوری اسلامی ایران
فراخوان مقاله‌ی پدافند غيرعامل
ويژه‌نامه‌ی ماه مبارك رمضان
فراخوان مقاله‌ی اقتصاد سالم
ويژه‌نامه‌ی نوروز 1388 هجری شمسی
مسابقه‌ی عكاسی - مكان‌های ديدنی ايران - 1388
جشنواره‌ی فرهنگی و هنری پايداری ملی
پدافند غيرعامل - شبكه‌ی رشد
گالري عكس پدافند غيرعامل رشد
اخبار پدافند غيرعامل
پيوندهای مفيد پدافند غيرعامل
آموزش پدافند غيرعامل
دفاع غيرعامل در دفاع مقدس
بانك فايل پدافند غيرعامل
مقالات منتخب فرهنگيان - پدافند غيرعامل
آموزش دفاع غيرعامل - نظامی
اخبار جشنواره پايداری
بيانيه‌ی هيئت داوران جشنواره‌ی پايداری ملی
مصاحبه با دكتر جلالی - رييس سازمان پدافند غيرعامل
معرفي اعضای شورای سياستگذاری و مسئولين كميته‌ها
جشنواره از منظر دبير جشنواره - سيد محمدرضا مصطفوی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - شعر و داستان
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - هنرهای تجسمی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی -سايت و پايگاه مجازی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات علمی عمومی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات فرهنگيان
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات علمی ترجمه‌
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - پژوهش‌های علمی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - كتاب‌ها
آثار برتر جشنواره پايداری -پايان‌نامه‌های دانشجویی
آثار برتر جشنواره پايداری - مجلات و نشريات
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - گزارش مستند
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - فيلم
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - لوح فشرده
هفت‌سين چيست؟
آيين‌های نوروزی ايرانيان
پيامك‌های نوروزي
صوت و اسكرين‌سيور نوروزی
عيد در فرهنگ اسلامی
نوروز از ديدگاه دكتر شريعتی
گالری تصاوير نوروز 1388 رشد
مسابقه‌ی عكاسی مكان‌های ديدنی ايران - نوروز 1388
دعاهای روزهاي ماه رمضان
ربناهای قرآن
پایگاه مدارس استان آذربایجان شرقی
پایگاه مدارس استان آذربایجان غربی
پایگاه مدارس استان اردبیل
پایگاه مدارس استان اصفهان
پایگاه مدارس استان ایلام
پایگاه مدارس استان بوشهر
پایگاه مدارس استان تهران
پایگاه مدارس استان چهارمحال و بختیاری
پایگاه مدارس استان خراسان شمالی
پایگاه مدارس استان خراسان رضوی
پایگاه مدارس استان خراسان جنوبی
پایگاه مدارس استان خوزستان
پایگاه مدارس استان زنجان
پایگاه مدارس استان سمنان
پایگاه مدارس استان سیستان و بلوچستان
پایگاه مدارس استان فارس
پایگاه مدارس استان قزوین
پایگاه مدارس استان قم
پایگاه مدارس استان کردستان
پایگاه مدارس استان کرمان
پایگاه مدارس استان کرمانشاه
پایگاه مدارس استان کهکیلویه و بویراحمد
پایگاه مدارس استان گلستان
پایگاه مدارس استان گیلان
پایگاه مدارس استان لرستان
پایگاه مدارس استان مازندران
پایگاه مدارس استان مرکزی
پایگاه مدارس استان هرمزگان
پایگاه مدارس استان همدان
پایگاه مدارس استان یزد
پایگاه های علمی، آموزشی، فرهنگی
سازمان های دولتی
رسانه ها
معرفی پایگاههای دانشگاهی و موسسات آموزش عالی
معرفی مدارس
بانك نرم‌افزار رشد
آلبوم عكس
دانشنامه
آزمون الكترونيكي و بانك سؤال
فعاليت‌هاي علمي رشد
هدايت تحصيلی
آموزش الكترونيكي
امتحانات نهایی پايه‌ی سوم متوسطه
سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای سال 86
سؤالات نهايي رشته‌هاي نظري سال 85
سؤالات نهايي رشته‌هاي فني سال 85
سؤالات نهايي رشته‌هاي حرفه‌اي سال 85
سؤالات نهایی رشته‌های نظری سال 86
سؤالات نهایی رشته‌های فنی سال 86
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های نظری خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های فنی خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای خرداد 88
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های نظری خرداد 88
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های فنی خرداد 88
آموزش ويندوز و نرم‌افزارهاي كاربردي
آموزش تایپ فارسی
آموزش الکترونیکی كتاب‌های درسی
متن کتاب های درسی
انتخاب من
مشاغل من
مجموعه سوالات
مشاوره‌ي تيزهوشان و اولیاي آن‌ها
مصاحبه المپيادها
پيوندها
المپياد رياضي
نتايج نظرسنجي
علوم و فنون جديد
رباتيك
مشاهده‌ي علمي
مناسبت‌ها
لينك‌هاي مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌هاي المپيادها
كارآفريني
المپياد كامپيوتر
المپياد فيزيك
المپياد شيمي
المپياد زيست‌شناسي
زنگ تفريح زيست
مسابقه‌ي زيست‌
سرفصل‌ها
آموزش زيست‌شناسي
مصاحبه و گزارش زيست‌شناسي
انيميشن‌هاي زنگ‌تفريح‌هاي زيست‌شناسي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني زيست‌شناسي
راهنماي سايت المپياد زيست‌شناسي
برندگان مسابقه‌ي المپياد زيست‌شناسي
پرسش و پاسخ شيمي
مسابقه‌ي المپياد شيمي
راهنماي سايت المپياد شيمي
زنگ تفريح شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي
آموزش شيمي
مصاحبه و گزارش شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي - 3
مسابقه‌ي شيمي > برندگان مسابقه‌ي شيمي
برندگان شيمي واقعي(مخفي)
مسابقه‌ي فيزيك
زنگ تفريح فيزيك
تاريخچه‌ي ني فيزيك
برندگان مسابقه‌ي المپياد فيزيك
راهنماي سايت المپياد فيزيك
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت پانزدهم
بزرگان فيزيك
آموزش فيزيك
مصاحبه و گزارش فيزيك
عكس روز فيزيك
عكس المپياد فيزيك
مسابقه كامپيوتر
زنگ تفريح كامپيوتر
تاريخچه‌ي المپياد جهاني كامپيوتر
مصاحبه و گزارش كامپيوتر
راهنماي سايت المپياد كامپيوتر
انيميشمن‌هاي كامپيوتر
برندگان مسابقه‌ي المپياد كامپيوتر
مسابقه‌ي رياضي
زنگ تفريح رياضي
تاريخچه‌ي رياضي
راهنماي سايت المپياد رياضي
برندگان مسابقه‌ي رياضي
آموزش رياضي
مصاحبه و گزارش المپياد رياضي
گزارش‌هاي تصويري المپياد رياضي
زنگ تفريج رياضي
گزارش المپياد جهاني فيزيك - قسمت پنجم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت سيزدهم
گزارشی از المپیاد جهانی فیزیک - قسمت هفتم
گزارش از المپياد جهاني فيزيك - قسمت يازدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت هشتم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت شانزدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت هفدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت نهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دوازدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيک- قسمت اول
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت سوم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دوم
پشت صحنه‌ي المپياد جهاني فيزيك - قسمت اول
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت چهارم
المپياد جهاني رياضي در سال 1387
المپياد جهاني فيزيك در سال 1387
المپياد جهاني كامپيوتر در سال 1387
المپياد جهاني شيمي در سال 1387
المپياد جهاني زيست‌شناسي در سال 1387
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت بيستم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت نوزدهم
راهنما
وضعيت:نمايشويرايشDesign پنل كنترل نمايش داده شود؟
عملكردهاي صفحه
اضافه كردن تنظيمات حذف

كپي Export Import
اضافه كردن ماژول جديداضافه كردن ماژول موجودماژول: <يك ماژول انتخاب كنيد>LinksRotatorSimple GallerySimple Gallery Tag CloudSnapsis PageBlasterText/HTMLXML/XSLXMod FormViewZeroAndOne_Menuآكاردئونآناليزگر گوگلاخباراطلاعیه هاانجمناوقات شرعیبازخوردپرسش و پاسختب استريپتب استريپ پيشرفتهچت و گفتگوحساب کاربرفرم سازقاب تبلیغاتیقاب محتواگالري تصاويرگرداننده محتوالینک درختیلینک عکس دارمحتواي زندهمستنداتمعرفی سایتمنومنوي کنارينتایج جستجونظرسنجینقشه سايتنمايش اسلايدي محتواي زندهنمايشگر عكس تصادفيوبلاگورودورودی جستجوکاربران آنلاین SSOکتابهاکتابها-منتخبکتابها-مولفان قاب: ContentPane
عنوان: الحاق: بالاانتها اضافه كردن
قابليت مشاهده: شبيه صفحهفقط ويرايشگران صفحه رديف كردن: چپمركزراستنا مشخص

نصب ماژولهاي اضافي امور معمول
سايت كاربران نقش‌ها

فايل ها راهنما Solutions



شبكه‌ی رشد
سرویسهای آموزشی
گالري‌ها
پيوندها
انجمن‌ها
پست الکترونیکی
شما و رشد
مخفی
اخبار و اطلاعيه‌ها
menuu
مدیریت
میزبان


چهار‌شنيه ۱۵ مهر ۱۳۸۸ خروج ProfileAdmin



صفحه اولدانشنامهفعالیتهای علمیآموزش الکترونیکیهدایت تحصیلیسوال و آزموناخبار و اطلاعیه هاگالری عکسپیوند هابانک نرم افزارانجمنهاپست الکترونیکی

Edit TabStrip



عنوان

عنوان را در اين قسمت وارد نمائيد
متن

متن را در اين قسمت وارد نمائيد جعبه متن اصلی ویرایشگر متن قوی

  صفحه‌ي اصلي
تيزهوشان: چملات الهام بخش
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 1
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 2
مشاوره تيزهوشان | مصاحبه | خبر
    فعاليت‌هاي علمي
تيزهوشان: چملات الهام بخش
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 1
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 2
مشاوره تيزهوشان | مصاحبه | خبر
 
  المپياد رياضي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    المپياد فيزيك
مسابقه: رولر كاستر (10 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
 
  المپياد كامپيوتر
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    المپياد شيمي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
 
  المپياد زيست‌شناسي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    خبر
» ماشين كانوي (2 شهريور)
» ماشين كانوي (2 شهريور)


متن Html خام


ترتيب نمايش

ترتيب نمايش را در اين قسمت وارد نمائيد
كليدواژه

كليد واژه ها را در اين قسمت وارد نمائيد

تاييد انصراف حذف







صفحه‌‌ی اول | درباره‌‌ی رشد | ارتباط با رشد | نقشه‌‌ی رشد
وزارت آموزش و پرورش > سازمان پژوهش و برنامه‌ريزی آموزشی
معاونت فن آوری ارتباطات و اطلاعات آموزشی > دفتر توسعه فناوری اطلاعات آموزشی

مدت زمان ساخت صفحه 0.5468925 ثانيه
 11
Use module action menu to edit content