XMod
 هوش عاطفی (مشاوره‌ي شماره‌ي 25)
هوش عاطفی (مشاوره‌ي شماره‌ي 25)
«هوش عاطفی» استفاده‌ي هوشمندانه از هیجاناته، به این معنا که احساس‌ها و ارزش‌های خود را نادیده نگیریم و تأثیرشون رو بر رفتارمون بشناسیم
هوش عاطفی


مشاوره قبلي
(چه‌طوري مشكلات‌تون رو حل مي‌كنيد؟)

صفحه‌ي اصلي مشاوره‌ي تيزهوشان



 
 

سلام دوستان!

 

حال‌تون خوبه؟


راستش داشتم می‌گشتم چه موضوعی رو انتخاب کنم که به این نتیجه رسیدم جای یه بحث تو پست‌های قبلی خالیه! «زندگی اجتماعی»

شاید به‌نظرتون کم اهمیت بیاد ولی همون‌طور که می‌دونید دور شدن از اجتماع و پرداختن صرف به درس خوندن، تو روابط اجتماعی و کلاً زندگی روزمره ضعف‌هایی رو همراه می‌اره که باعث می‌شه حتی روی درس خوندن و کارایی‌ تحصیلی تأثیر بذاره.

لذا می‌خوایم یه کم راجع به مشکلات اجتماعی بچه‌المپیادی‌ها و نخبه‌ها صحبت کنیم و می‌خوایم تأکید کنیم قسمت زیادی از شخصیت اجتماعی ما تو نوجوانی شکل می‌گیره پس خیلی مهمه که از الان با الگوی درست جلو بریم.

برای شروع موضوع هوش عاطفی (یا هیجانی) رو انتخاب کردم. ابتدا اون رو معرفی سپس راه‌هایی که بتونیم از اون استفاده‌ی بهتری بکنیم رو ارائه می‌کنم.  

 

وقتي صحبت از «هوش» به ميون مي‌اد معمولاً به‌ياد نمره‌هاي درسي يا تست‌هاي هوش آزمون‌ها می‌افتیم. اما اگه عمیق‌تر نگاه کنیم مي‌تونیم بگیم دو نوع هوش وجود داره:


- هوش تحصيلي
- هوش عاطفی

با ديد محدودی كه تا به‌حال وجود داشته تنها به هوش تحصيلي توجه و تنها هوش تحصيلي به‌رسميت شناخته شده، هوشي كه شاخص وجود آن و شاخص مقدار آن در افراد مختلف نمره‌هاي درسي يا نتايج آزمون‌‌هاي هوشي بوده است.

آزمون‌هايي كه معمولاً در محيط‌هاي بسته برگزار مي‌شن طوری که ساير متغيرهاي اثرگذار به حداقل رسيده و در واقع متغيرهاي محيطي كه مي‌توانند اثري سرنوشت‌ساز در موفقیت يا شكست يك كار داشته باشند اثرشان تا حد خنثي پايين آورده مي‌شود.

 

در صورتي كه حالا توجه دانشمندان به نوع ديگه‌اي از هوش متمركز شده: «هوش هيجاني» (Emotional Intelligence) كه حداقل در زندگي اجتماعي اهميتي فراتر از هوش تحصيلي داره. هوشي كه در طول تاريخ افراد تأثیرگذار و نخبگان اجتماعي رو از نخبگان علمي جدا مي‌سازد.

 

«هوش عاطفی» نشون می‌ده در روابط اجتماعي و در بده‌بستان‌هاي رواني و عاطفي در شرايط خاص چه عملي مناسب و چه عملي نامناسبه.

يعني اين‌كه فرد در شرايط مختلف بتونه اميد رو در خود هميشه زنده نگه داره، با ديگران همدلي کنه، احساس‌هاي ديگران را بشنوه، براي به‌دست آوردن پاداش بزرگ‌تر، پاداش‌هاي كوچك را ناديده بگیره، نذاره نگراني قدرت تفكر و استدلال اونو مختل کنه، در برابر مشكلات پايدار باشه و در همه‌حال انگيزه‌ي خود رو حفظ کنه.

«هوش عاطفی» نوعی استعداد عاطفي است كه تعيين مي‌كنه از مهارت‌هاي خود چگونه به بهترين گونه‌ي ممكن استفاده كنيم و حتي كمك مي‌كنه ذهن‌مون رو در مسيري درست به‌كار بگيريم.
 
«هوش عاطفی» استفاده‌ي هوشمندانه از هیجاناته، به این معنا که احساس‌ها و ارزش‌های خود را نادیده نگیریم و تأثیرشون رو بر رفتارمون بشناسیم.

به‌طور خلاصه می‌تونیم بگیم تفاوت بین «معلومات كتابی» و «مهارت در زندگی اجتماعی»،

در واقع همان تفاوت بين IQ يا ضریب هوشی با EQ يا هوش عاطفی آن‌هاست.

 

يافته‌هاي پژوهش‌های مختلف نشون می‌ده بين نمره‌ي کلي «هوش عاطفی» و برخي مؤلفه‌هاي اون با «پيشرفت تحصيلي» رابطه‌ي معني‌داري وجود داره.


برای رسیدن به سطح بالايي از مهارت‌هاي تحصيلي، ما بايد به رشد مناسب در جنبه‌هايي هم‌چون: کنترل هيجان‌ها و عواطف نیز دست پیدا کنیم و یادمون نره که بدون دستيابي به مؤلفه‌هایی که «هوش عاطفی» را مي‌سازند قادر به يادگيري بهينه‌ي موضوع‌هاي درسي نخواهیم بود. 


حالا فکر می‌کنین «هوش عاطفی» شما زیاده یا کم؟!

برای اطلاعات بیش تر می‌تونین به لینک‌های ذيل سري بزنید:

http://www.fekreno.org/ARFEK84.HTM


دانشنامه
نظر یادتون نره
دوست شما: آرام

1387/11/13 لينک مستقيم

فرستنده :
طوطي HyperLink HyperLink 1390/1/26
مـتـن : salam. shayad in hamoon halgheye mafghoodeye kheyli az bache haye darskhoone. chizi ke zehneshoon ro mashghool karde va hamash fekr mikonan ke chera ba baghiye fargh daran. baghiyeyi ke ziad dars nemikhoonan va bahoosh ham nistand vali engar aram tar, movaffagh tar , shad tar va khoshnod tar az zendegiyand. lotfan elmi tar va karbordi tar matlab ra edame bedin

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : عالی بودبا تشکر

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : خیلی خوب بوووووووووووووووووووووووووووووووووووود.ممنون

فرستنده :
رویا HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : خسته نباشید.لطفا منو راهنمایی کنید که چگونه میزان هوش فرزندم را بسنجم دختر من کلاس دوم است

فرستنده :
Amir.G HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : man vaghean ehtiaj daram bishtar bedunam,man khodam sampadiam va emsal miram pishdaneshgahi vali ye seri masael vasam pish umade ke dare mano kheili azyat mikone,man vaghean EQ kheili kheili paeendarami...!

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : زياد باب دلم نبود ميشه گفت خوشم نيامد بايد بيشتر توضيح ميدادي

فرستنده :
رویا HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : سلام دخترمن8سالشه لطفا بگین چگونه میزان هوش واستعداشومحاسبه کنم.نگه میشه سایتی روبهم معرفی کنید مرسی

فرستنده :
بهناز HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : ارام جان گشتم ولی نبود.خواهش...............حالا یه کاریش بکن
پاسـخ : بهناز جان سلام اینا لینکهای المپیادهای مختلف هستند:
کامپیوتر: http://old.roshd.ir/Default.aspx?tabid=264&EntryID=542
زیست:
http://old.roshd.ir/Default.aspx?tabid=264&EntryID=499
ریاضی
http://old.roshd.ir/Default.aspx?tabid=264&EntryID=419
شیمی
http://old.roshd.ir/Default.aspx?tabid=264&EntryID=446
فیزیک:
http://old.roshd.ir/Default.aspx?tabid=264&EntryID=389
موفق باشی

فرستنده :
نگین HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : خیلی خوبه ولی ایا واقعا با این که ما تو عصر اتم و پیشرفت هستیم ایا واقعا باز هم لازمه تقویتش کنیم؟

فرستنده :
شجاعی HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : سلام مطلب بسیار مهمی بود چرا که من خودم هم زمانی که کودک بودم کاملا" حس میکردم خودم توی ذهن خودم میدونستم که مطالب را کاملا" میفهمم حتی بهتراز بچه های دیگر چون به مباحثه که میرسید از آنها کاملا" جلو می افتادم تا حتی حالا که بزرگ شدم اما نمراتم تعریفی متوسط بودند و این مشکل حالا گریبان دخترم رو گرفته کاش راهی برای حل این مشکل پیدا کرد

فرستنده :
soosan HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : salam raha junam khubi delam barat ye zare shode kojaeee?shayad alan mano nashnasi montazer mimunam javabamo bedi.man ye kare vajeb baht daram.

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : تاثیر نداشت

فرستنده :
ج HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : عالی بود عزیزم

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : خیلی عضویت تو سایت رشد سخت هست...من هر کاری میکنم نمیتونم عضو بشم..:(

فرستنده :
احمد HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : در باره ی هوش عاطفی مطلب بسیار آموزنده ای ارائه داده اید . لطفا درباره نبوغ هم مطلبی را در سایت بگذارید چون که دوست دارم درباره اش مطالبی را داشته باشم.
با تشکر

فرستنده :
saman HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : well

فرستنده :
مروئه HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : خوبه

فرستنده :
صحرانورد HyperLink HyperLink 1389/8/12
مـتـن : بازبان روان و قابل درک برای همه . عای بود

فرستنده :
سعيد HyperLink HyperLink 1389/8/12
مـتـن : عالي بود. مطالب بيشتري در اين مورد بنويسيد.

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1389/8/12
مـتـن : خيلي عالي بود

فرستنده :
احمد HyperLink HyperLink 1389/8/12
مـتـن : مطالبتون خیلی خوب بود فقط یه سوال آیا این تفاوت بین راست دستها و چپ دستها مربوط به نیمکره های مغزشون میشه؟
پاسـخ : تحقیقاتی در این زمینه انجام شده است و برخی محققان نیز به این موضوع اعتقاد دارند. از طریق جستجو در اینترنت می توانید پاسخ دقیقتری برای این سوال بیابید.

فرستنده :
بهناز HyperLink HyperLink 1389/8/12
مـتـن : سلام.خانومی من المپیاد تیز هوشانو می گم.منو چه به المپیاد ریاضی اونم حالا.راستی من رفته بودم نظرای قبلی رو به خونم (اون قسمتی که راجع به مدرسه ی تیز هوشان بود)خیلی ترسیدم......اخه منو چه به خر خونی.من اصلا درس نمی خونم فقط مشغول به کارای خارج از مدرسه هستم.یعنی نیازی به در خوندن ندارم حالا چون با همین یه کمی نمرمو می گیرم و برای معدل 20 کافیه.من همش مشغول کلاس زبان هستمو خطاطی می کنم و کمربند قرمز تکواندو دارم.............راستی می شه یه کم درباره ی این مدرسه ها نوضیح بدی؟

فرستنده :
omar haidary HyperLink HyperLink 1389/4/21
مـتـن : موضوع خلی ها جالب وقابل انکشاف موافق هستم

فرستنده :
محمد HyperLink HyperLink 1389/4/21
مـتـن : خيلي ممنون لطفا راه حل براي تقويت eQ

فرستنده :
علی HyperLink HyperLink 1389/4/21
مـتـن : خوشحال می شوم اگر باز هم از این مطالب ببینم

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1389/4/21
مـتـن : به نظر من برای رسیدن به یه زندگی خوب و آرام داشتن هوش عاطفی لازم و ضروریست.

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1389/4/21
مـتـن : kheily ghashang bud aram jan.

فرستنده :
آرمان HyperLink HyperLink 1389/4/21
مـتـن : سلام ، خسته نباشيد ! من با اين كه درس خوندن بايد همراه با كسب مهارت در برخوردهاي اجتماعي باشه ، موافقم . اما مي دونيد ، شما تاثير درس خوندن در برخوردهاي اجتماعي رو ناديده گرفتين ! من از بقيه دروس خبري ندارم ، اما خوندن رياضي اگر با تفكر همراه باشه ، در واقع روش حل مشكلات زندگي رو به ما ياد ميده . خوشحال ميشم اگر نظرتونو در اين مورد بدونم .
با تشكر از بحث بسيار جالبتون
پاسـخ : سلام آرمان جان. مسلما دانش و آکاهی باعث درک بهتر انسان از روابط میشه اما نمیشه 100% گقت که افراد تحصیل کرده روابط اجتماعی بهتری دارند. خوندن ریاضی و یا حل مساله به تقویت فکر کمک میکنه که تو مسائل روزمره هم به کمک انسان میاد. موفق باشی

فرستنده :
فاطمه HyperLink HyperLink 1389/1/26
مـتـن : سلام. باید بگم قابل تحسینه. من که تازه وارد مدرسه ی تیز هوشان شدم ولی واقعا دونستن این چیزا واسم لازم بود. من مطمئنم که هم EQ بالاست هم IQ. بازم سر میزنم.

فرستنده :
مليحه HyperLink HyperLink 1388/1/28
مـتـن : سلام خيلي ممنون از مطلب بسيار عاليتون و مورد نياز بچه درس خوانهايي مثل من.به نظر شما چه كنم كه قدرت تجزيه و تحليلم بالا بره (در تمام مسائل زندگي، درسي،مطالب غير مرتبط به رشته تحصيلي و ارتباط با ديگران)
پاسـخ : سلام مليحه جان فقط باید تمرین کنی البته انشاله بزودی مطلبی رو با عنوان تفکر انتقادی توی سایت می ذاریم

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1388/1/28
مـتـن : عالي بود

فرستنده :
امیر جمالی HyperLink HyperLink 1388/1/28
مـتـن : عضویت در سایت را راحت تر کنید .سایت شما عالی است
پاسـخ : ممنون امیر جان

فرستنده :
بهناز HyperLink HyperLink 1388/1/28
مـتـن : کجا رفتی آرام جان؟
پاسـخ : بهناز جان من همینجام اگه سوالی داری همینجا مطرح کن ممنون

فرستنده :
مهرنوش HyperLink HyperLink 1388/1/28
مـتـن : خیلی جالب به نظر می یاد دوست دارم بیشتر بدونم

فرستنده :
بهار HyperLink HyperLink 1388/1/28
مـتـن : مي خواستم ببينم حقيقت دارد كه چپ دست ها IQ دارندوراست دستEQ
پاسـخ : بهار جان من راجع به این موضوع چیزی نشنیدم!

فرستنده :
ارزو HyperLink HyperLink 1388/1/2
مـتـن : خیلی خوب بود . اگه میشه راههای تقویت EQ رو هم معرفی کنید.

فرستنده :
mehrzad HyperLink HyperLink 1387/12/20
مـتـن : kheyli khobe. albate age betoonid ye teste online ham baraye andaze girie hooshe atefi bezarid alie ali mishe.
پاسـخ : ممنون مهر زاد جان

فرستنده :
بهناز HyperLink HyperLink 1387/12/20
مـتـن : سلام.می شه یه سری کتاب که خودتون برای قبول شدن توی ازمون خوندید(تمام دوستانی که اینجا نظر می دن) رو به من معرفی کنید.من اصلا برام مقدور نیست مثل خیلی از بچه ها به کلاس های درسیه خیلی گرون برم.
بابت تمام راهنمایی هاتون ممنون
پاسـخ : بهناز جان سلام اگه به پست های قبلی سر بزنی بچه ها قبلا کتاب های لازم برای آزمون رو معرفی کردن. موفق باشی

فرستنده :
بابك HyperLink HyperLink 1387/12/8
مـتـن : ممنون از مطلب خوبتون كه بيانگر رابطه ي هوشها با يكديگر بود
پاسـخ : خواهش میکتم بابک جان و ممتون از ابراز نظرت

فرستنده :
صبا HyperLink HyperLink 1387/11/28
مـتـن : بسيار عالي در مورد اين دو موضوع بحث كرده ايد و تفاوت هاي آن را به تصوير كشيده ايد.
پاسـخ : ممنون صبا جان

فرستنده :
KUROSH HyperLink HyperLink 1387/11/23
مـتـن : از اين جور مطلب ها تو اينترنت كم گير مياد اگه بتز هم بنويسيد ممنوون ميشم.
پاسـخ : کورش جان خوشحالیم که مورد توجه قرار گرفته چشم حتما

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1387/11/21
مـتـن : خوبه

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 هوش عاطفی (مشاوره‌ي شماره‌ي 25)
هوش عاطفی (مشاوره‌ي شماره‌ي 25)
«هوش عاطفی» استفاده‌ي هوشمندانه از هیجاناته، به این معنا که احساس‌ها و ارزش‌های خود را نادیده نگیریم و تأثیرشون رو بر رفتارمون بشناسیم
هوش عاطفی


مشاوره قبلي
(چه‌طوري مشكلات‌تون رو حل مي‌كنيد؟)

صفحه‌ي اصلي مشاوره‌ي تيزهوشان



 
 

سلام دوستان!

 

حال‌تون خوبه؟


راستش داشتم می‌گشتم چه موضوعی رو انتخاب کنم که به این نتیجه رسیدم جای یه بحث تو پست‌های قبلی خالیه! «زندگی اجتماعی»

شاید به‌نظرتون کم اهمیت بیاد ولی همون‌طور که می‌دونید دور شدن از اجتماع و پرداختن صرف به درس خوندن، تو روابط اجتماعی و کلاً زندگی روزمره ضعف‌هایی رو همراه می‌اره که باعث می‌شه حتی روی درس خوندن و کارایی‌ تحصیلی تأثیر بذاره.

لذا می‌خوایم یه کم راجع به مشکلات اجتماعی بچه‌المپیادی‌ها و نخبه‌ها صحبت کنیم و می‌خوایم تأکید کنیم قسمت زیادی از شخصیت اجتماعی ما تو نوجوانی شکل می‌گیره پس خیلی مهمه که از الان با الگوی درست جلو بریم.

برای شروع موضوع هوش عاطفی (یا هیجانی) رو انتخاب کردم. ابتدا اون رو معرفی سپس راه‌هایی که بتونیم از اون استفاده‌ی بهتری بکنیم رو ارائه می‌کنم.  

 

وقتي صحبت از «هوش» به ميون مي‌اد معمولاً به‌ياد نمره‌هاي درسي يا تست‌هاي هوش آزمون‌ها می‌افتیم. اما اگه عمیق‌تر نگاه کنیم مي‌تونیم بگیم دو نوع هوش وجود داره:


- هوش تحصيلي
- هوش عاطفی

با ديد محدودی كه تا به‌حال وجود داشته تنها به هوش تحصيلي توجه و تنها هوش تحصيلي به‌رسميت شناخته شده، هوشي كه شاخص وجود آن و شاخص مقدار آن در افراد مختلف نمره‌هاي درسي يا نتايج آزمون‌‌هاي هوشي بوده است.

آزمون‌هايي كه معمولاً در محيط‌هاي بسته برگزار مي‌شن طوری که ساير متغيرهاي اثرگذار به حداقل رسيده و در واقع متغيرهاي محيطي كه مي‌توانند اثري سرنوشت‌ساز در موفقیت يا شكست يك كار داشته باشند اثرشان تا حد خنثي پايين آورده مي‌شود.

 

در صورتي كه حالا توجه دانشمندان به نوع ديگه‌اي از هوش متمركز شده: «هوش هيجاني» (Emotional Intelligence) كه حداقل در زندگي اجتماعي اهميتي فراتر از هوش تحصيلي داره. هوشي كه در طول تاريخ افراد تأثیرگذار و نخبگان اجتماعي رو از نخبگان علمي جدا مي‌سازد.

 

«هوش عاطفی» نشون می‌ده در روابط اجتماعي و در بده‌بستان‌هاي رواني و عاطفي در شرايط خاص چه عملي مناسب و چه عملي نامناسبه.

يعني اين‌كه فرد در شرايط مختلف بتونه اميد رو در خود هميشه زنده نگه داره، با ديگران همدلي کنه، احساس‌هاي ديگران را بشنوه، براي به‌دست آوردن پاداش بزرگ‌تر، پاداش‌هاي كوچك را ناديده بگیره، نذاره نگراني قدرت تفكر و استدلال اونو مختل کنه، در برابر مشكلات پايدار باشه و در همه‌حال انگيزه‌ي خود رو حفظ کنه.

«هوش عاطفی» نوعی استعداد عاطفي است كه تعيين مي‌كنه از مهارت‌هاي خود چگونه به بهترين گونه‌ي ممكن استفاده كنيم و حتي كمك مي‌كنه ذهن‌مون رو در مسيري درست به‌كار بگيريم.
 
«هوش عاطفی» استفاده‌ي هوشمندانه از هیجاناته، به این معنا که احساس‌ها و ارزش‌های خود را نادیده نگیریم و تأثیرشون رو بر رفتارمون بشناسیم.

به‌طور خلاصه می‌تونیم بگیم تفاوت بین «معلومات كتابی» و «مهارت در زندگی اجتماعی»،

در واقع همان تفاوت بين IQ يا ضریب هوشی با EQ يا هوش عاطفی آن‌هاست.

 

يافته‌هاي پژوهش‌های مختلف نشون می‌ده بين نمره‌ي کلي «هوش عاطفی» و برخي مؤلفه‌هاي اون با «پيشرفت تحصيلي» رابطه‌ي معني‌داري وجود داره.


برای رسیدن به سطح بالايي از مهارت‌هاي تحصيلي، ما بايد به رشد مناسب در جنبه‌هايي هم‌چون: کنترل هيجان‌ها و عواطف نیز دست پیدا کنیم و یادمون نره که بدون دستيابي به مؤلفه‌هایی که «هوش عاطفی» را مي‌سازند قادر به يادگيري بهينه‌ي موضوع‌هاي درسي نخواهیم بود. 


حالا فکر می‌کنین «هوش عاطفی» شما زیاده یا کم؟!

برای اطلاعات بیش تر می‌تونین به لینک‌های ذيل سري بزنید:

http://www.fekreno.org/ARFEK84.HTM


دانشنامه
نظر یادتون نره
دوست شما: آرام

1387/11/13 لينک مستقيم

فرستنده :
طوطي HyperLink HyperLink 1390/1/26
مـتـن : salam. shayad in hamoon halgheye mafghoodeye kheyli az bache haye darskhoone. chizi ke zehneshoon ro mashghool karde va hamash fekr mikonan ke chera ba baghiye fargh daran. baghiyeyi ke ziad dars nemikhoonan va bahoosh ham nistand vali engar aram tar, movaffagh tar , shad tar va khoshnod tar az zendegiyand. lotfan elmi tar va karbordi tar matlab ra edame bedin

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : عالی بودبا تشکر

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : خیلی خوب بوووووووووووووووووووووووووووووووووووود.ممنون

فرستنده :
رویا HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : خسته نباشید.لطفا منو راهنمایی کنید که چگونه میزان هوش فرزندم را بسنجم دختر من کلاس دوم است

فرستنده :
Amir.G HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : man vaghean ehtiaj daram bishtar bedunam,man khodam sampadiam va emsal miram pishdaneshgahi vali ye seri masael vasam pish umade ke dare mano kheili azyat mikone,man vaghean EQ kheili kheili paeendarami...!

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : زياد باب دلم نبود ميشه گفت خوشم نيامد بايد بيشتر توضيح ميدادي

فرستنده :
رویا HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : سلام دخترمن8سالشه لطفا بگین چگونه میزان هوش واستعداشومحاسبه کنم.نگه میشه سایتی روبهم معرفی کنید مرسی

فرستنده :
بهناز HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : ارام جان گشتم ولی نبود.خواهش...............حالا یه کاریش بکن
پاسـخ : بهناز جان سلام اینا لینکهای المپیادهای مختلف هستند:
کامپیوتر: http://old.roshd.ir/Default.aspx?tabid=264&EntryID=542
زیست:
http://old.roshd.ir/Default.aspx?tabid=264&EntryID=499
ریاضی
http://old.roshd.ir/Default.aspx?tabid=264&EntryID=419
شیمی
http://old.roshd.ir/Default.aspx?tabid=264&EntryID=446
فیزیک:
http://old.roshd.ir/Default.aspx?tabid=264&EntryID=389
موفق باشی

فرستنده :
نگین HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : خیلی خوبه ولی ایا واقعا با این که ما تو عصر اتم و پیشرفت هستیم ایا واقعا باز هم لازمه تقویتش کنیم؟

فرستنده :
شجاعی HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : سلام مطلب بسیار مهمی بود چرا که من خودم هم زمانی که کودک بودم کاملا" حس میکردم خودم توی ذهن خودم میدونستم که مطالب را کاملا" میفهمم حتی بهتراز بچه های دیگر چون به مباحثه که میرسید از آنها کاملا" جلو می افتادم تا حتی حالا که بزرگ شدم اما نمراتم تعریفی متوسط بودند و این مشکل حالا گریبان دخترم رو گرفته کاش راهی برای حل این مشکل پیدا کرد

فرستنده :
soosan HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : salam raha junam khubi delam barat ye zare shode kojaeee?shayad alan mano nashnasi montazer mimunam javabamo bedi.man ye kare vajeb baht daram.

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : تاثیر نداشت

فرستنده :
ج HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : عالی بود عزیزم

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : خیلی عضویت تو سایت رشد سخت هست...من هر کاری میکنم نمیتونم عضو بشم..:(

فرستنده :
احمد HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : در باره ی هوش عاطفی مطلب بسیار آموزنده ای ارائه داده اید . لطفا درباره نبوغ هم مطلبی را در سایت بگذارید چون که دوست دارم درباره اش مطالبی را داشته باشم.
با تشکر

فرستنده :
saman HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : well

فرستنده :
مروئه HyperLink HyperLink 1389/12/7
مـتـن : خوبه

فرستنده :
صحرانورد HyperLink HyperLink 1389/8/12
مـتـن : بازبان روان و قابل درک برای همه . عای بود

فرستنده :
سعيد HyperLink HyperLink 1389/8/12
مـتـن : عالي بود. مطالب بيشتري در اين مورد بنويسيد.

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1389/8/12
مـتـن : خيلي عالي بود

فرستنده :
احمد HyperLink HyperLink 1389/8/12
مـتـن : مطالبتون خیلی خوب بود فقط یه سوال آیا این تفاوت بین راست دستها و چپ دستها مربوط به نیمکره های مغزشون میشه؟
پاسـخ : تحقیقاتی در این زمینه انجام شده است و برخی محققان نیز به این موضوع اعتقاد دارند. از طریق جستجو در اینترنت می توانید پاسخ دقیقتری برای این سوال بیابید.

فرستنده :
بهناز HyperLink HyperLink 1389/8/12
مـتـن : سلام.خانومی من المپیاد تیز هوشانو می گم.منو چه به المپیاد ریاضی اونم حالا.راستی من رفته بودم نظرای قبلی رو به خونم (اون قسمتی که راجع به مدرسه ی تیز هوشان بود)خیلی ترسیدم......اخه منو چه به خر خونی.من اصلا درس نمی خونم فقط مشغول به کارای خارج از مدرسه هستم.یعنی نیازی به در خوندن ندارم حالا چون با همین یه کمی نمرمو می گیرم و برای معدل 20 کافیه.من همش مشغول کلاس زبان هستمو خطاطی می کنم و کمربند قرمز تکواندو دارم.............راستی می شه یه کم درباره ی این مدرسه ها نوضیح بدی؟

فرستنده :
omar haidary HyperLink HyperLink 1389/4/21
مـتـن : موضوع خلی ها جالب وقابل انکشاف موافق هستم

فرستنده :
محمد HyperLink HyperLink 1389/4/21
مـتـن : خيلي ممنون لطفا راه حل براي تقويت eQ

فرستنده :
علی HyperLink HyperLink 1389/4/21
مـتـن : خوشحال می شوم اگر باز هم از این مطالب ببینم

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1389/4/21
مـتـن : به نظر من برای رسیدن به یه زندگی خوب و آرام داشتن هوش عاطفی لازم و ضروریست.

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1389/4/21
مـتـن : kheily ghashang bud aram jan.

فرستنده :
آرمان HyperLink HyperLink 1389/4/21
مـتـن : سلام ، خسته نباشيد ! من با اين كه درس خوندن بايد همراه با كسب مهارت در برخوردهاي اجتماعي باشه ، موافقم . اما مي دونيد ، شما تاثير درس خوندن در برخوردهاي اجتماعي رو ناديده گرفتين ! من از بقيه دروس خبري ندارم ، اما خوندن رياضي اگر با تفكر همراه باشه ، در واقع روش حل مشكلات زندگي رو به ما ياد ميده . خوشحال ميشم اگر نظرتونو در اين مورد بدونم .
با تشكر از بحث بسيار جالبتون
پاسـخ : سلام آرمان جان. مسلما دانش و آکاهی باعث درک بهتر انسان از روابط میشه اما نمیشه 100% گقت که افراد تحصیل کرده روابط اجتماعی بهتری دارند. خوندن ریاضی و یا حل مساله به تقویت فکر کمک میکنه که تو مسائل روزمره هم به کمک انسان میاد. موفق باشی

فرستنده :
فاطمه HyperLink HyperLink 1389/1/26
مـتـن : سلام. باید بگم قابل تحسینه. من که تازه وارد مدرسه ی تیز هوشان شدم ولی واقعا دونستن این چیزا واسم لازم بود. من مطمئنم که هم EQ بالاست هم IQ. بازم سر میزنم.

فرستنده :
مليحه HyperLink HyperLink 1388/1/28
مـتـن : سلام خيلي ممنون از مطلب بسيار عاليتون و مورد نياز بچه درس خوانهايي مثل من.به نظر شما چه كنم كه قدرت تجزيه و تحليلم بالا بره (در تمام مسائل زندگي، درسي،مطالب غير مرتبط به رشته تحصيلي و ارتباط با ديگران)
پاسـخ : سلام مليحه جان فقط باید تمرین کنی البته انشاله بزودی مطلبی رو با عنوان تفکر انتقادی توی سایت می ذاریم

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1388/1/28
مـتـن : عالي بود

فرستنده :
امیر جمالی HyperLink HyperLink 1388/1/28
مـتـن : عضویت در سایت را راحت تر کنید .سایت شما عالی است
پاسـخ : ممنون امیر جان

فرستنده :
بهناز HyperLink HyperLink 1388/1/28
مـتـن : کجا رفتی آرام جان؟
پاسـخ : بهناز جان من همینجام اگه سوالی داری همینجا مطرح کن ممنون

فرستنده :
مهرنوش HyperLink HyperLink 1388/1/28
مـتـن : خیلی جالب به نظر می یاد دوست دارم بیشتر بدونم

فرستنده :
بهار HyperLink HyperLink 1388/1/28
مـتـن : مي خواستم ببينم حقيقت دارد كه چپ دست ها IQ دارندوراست دستEQ
پاسـخ : بهار جان من راجع به این موضوع چیزی نشنیدم!

فرستنده :
ارزو HyperLink HyperLink 1388/1/2
مـتـن : خیلی خوب بود . اگه میشه راههای تقویت EQ رو هم معرفی کنید.

فرستنده :
mehrzad HyperLink HyperLink 1387/12/20
مـتـن : kheyli khobe. albate age betoonid ye teste online ham baraye andaze girie hooshe atefi bezarid alie ali mishe.
پاسـخ : ممنون مهر زاد جان

فرستنده :
بهناز HyperLink HyperLink 1387/12/20
مـتـن : سلام.می شه یه سری کتاب که خودتون برای قبول شدن توی ازمون خوندید(تمام دوستانی که اینجا نظر می دن) رو به من معرفی کنید.من اصلا برام مقدور نیست مثل خیلی از بچه ها به کلاس های درسیه خیلی گرون برم.
بابت تمام راهنمایی هاتون ممنون
پاسـخ : بهناز جان سلام اگه به پست های قبلی سر بزنی بچه ها قبلا کتاب های لازم برای آزمون رو معرفی کردن. موفق باشی

فرستنده :
بابك HyperLink HyperLink 1387/12/8
مـتـن : ممنون از مطلب خوبتون كه بيانگر رابطه ي هوشها با يكديگر بود
پاسـخ : خواهش میکتم بابک جان و ممتون از ابراز نظرت

فرستنده :
صبا HyperLink HyperLink 1387/11/28
مـتـن : بسيار عالي در مورد اين دو موضوع بحث كرده ايد و تفاوت هاي آن را به تصوير كشيده ايد.
پاسـخ : ممنون صبا جان

فرستنده :
KUROSH HyperLink HyperLink 1387/11/23
مـتـن : از اين جور مطلب ها تو اينترنت كم گير مياد اگه بتز هم بنويسيد ممنوون ميشم.
پاسـخ : کورش جان خوشحالیم که مورد توجه قرار گرفته چشم حتما

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1387/11/21
مـتـن : خوبه

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 New Blog
شما بايد وارد شده واجازه ساخت و يا ويرايش وبلاگ را داشته باشيد.
 Blog Archive
 Blog List
 test
Use module action menu to edit content
 1











 صفحه‌ي اول

تنظیمات میزبان
مديريت پورتال‌ها
تعاریف ماژول‌ها
مدیریت فایل
مشتريان تبليغات
SQL
زمانبندي برنامه‌ها
مديريت زبان‌ها
مديريت جستجو
مديريت لیست‌ها
مديريت کاربران ارشد
Open-SearchEngine Admin
رویه ها
تنظیمات سایت
مديريت صفحات
نقش های امنیتی
مديريت كاربران
مشتريان تبليغات
گزارشات سایت
گروه های خبری
مدیریت فایل
سطل بازيافت
نمایشگر رخدادها
رویه ها
مديريت زبان‌ها
تنظیمات سایت
احراز هویت
مرورگر راهكارها
PageBlaster
What's New
صفحات شركت صفر و يك
نظرسنجي انجمن كامپيوتر
تست براي خانم معزي
صفحه خالي
ورود
جواد
مخفي3
مخفي 4
صفحه چت و گفتگو
تست - اميرغياثوند
تست انجمن
مسابقات المپيادها
المپيادهاي علمي رشد
تالار گفتگو
زنگ تفريح المپيادها
تست معرفي سايت
عليمرداني
صدري
خانه كامپيوتر
تست نظرسنجي
عليمرداني 2
پيمان داودي
عليمرداني 4
المپياد رياضي
المپياد كامپيوتر
المپياد فيزيك
المپياد زيست شناسي
عليمرداني 5
وب 2
وب 2 (صفحه اول)
قريبي فر
زنگ‌تفريح‌ها
فلش‌هاي بزرگ شيمي
عليمرداني 6
عليمرداني 10
عليمرداني 12
تست آلبوم
فراز اميرغياثوند
پرسش و پاسخ زيست شناسي
پرسش و پاسخ علمي
پرسش و پاسخ كامپيوتر
پرسش و پاسخ علمي
فعاليت‌هاي علمي
صدري تست
تست
فلش‌هاي رياضي
برندگان شيمي واقعي2
درباره رشد
نقشه سايت
ارتباط با رشد
صفحه اصلي انجمنها
راهنماي استفاده از انجمن
پایگاههای مدارس و استانها
پایگاههای رشد
پایگاههای مفید
وزارت آموزش و پرورش
معرفي چرخه‌ي سوخت هسته‌اي ايران
شهيد بهشتي و آموزش و پرورش
پایگاه مدارس جمهوری اسلامی ایران
فراخوان مقاله‌ی پدافند غيرعامل
ويژه‌نامه‌ی ماه مبارك رمضان
فراخوان مقاله‌ی اقتصاد سالم
ويژه‌نامه‌ی نوروز 1388 هجری شمسی
مسابقه‌ی عكاسی - مكان‌های ديدنی ايران - 1388
جشنواره‌ی فرهنگی و هنری پايداری ملی
پدافند غيرعامل - شبكه‌ی رشد
گالري عكس پدافند غيرعامل رشد
اخبار پدافند غيرعامل
پيوندهای مفيد پدافند غيرعامل
آموزش پدافند غيرعامل
دفاع غيرعامل در دفاع مقدس
بانك فايل پدافند غيرعامل
مقالات منتخب فرهنگيان - پدافند غيرعامل
آموزش دفاع غيرعامل - نظامی
اخبار جشنواره پايداری
بيانيه‌ی هيئت داوران جشنواره‌ی پايداری ملی
مصاحبه با دكتر جلالی - رييس سازمان پدافند غيرعامل
معرفي اعضای شورای سياستگذاری و مسئولين كميته‌ها
جشنواره از منظر دبير جشنواره - سيد محمدرضا مصطفوی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - شعر و داستان
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - هنرهای تجسمی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی -سايت و پايگاه مجازی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات علمی عمومی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات فرهنگيان
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات علمی ترجمه‌
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - پژوهش‌های علمی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - كتاب‌ها
آثار برتر جشنواره پايداری -پايان‌نامه‌های دانشجویی
آثار برتر جشنواره پايداری - مجلات و نشريات
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - گزارش مستند
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - فيلم
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - لوح فشرده
هفت‌سين چيست؟
آيين‌های نوروزی ايرانيان
پيامك‌های نوروزي
صوت و اسكرين‌سيور نوروزی
عيد در فرهنگ اسلامی
نوروز از ديدگاه دكتر شريعتی
گالری تصاوير نوروز 1388 رشد
مسابقه‌ی عكاسی مكان‌های ديدنی ايران - نوروز 1388
دعاهای روزهاي ماه رمضان
ربناهای قرآن
پایگاه مدارس استان آذربایجان شرقی
پایگاه مدارس استان آذربایجان غربی
پایگاه مدارس استان اردبیل
پایگاه مدارس استان اصفهان
پایگاه مدارس استان ایلام
پایگاه مدارس استان بوشهر
پایگاه مدارس استان تهران
پایگاه مدارس استان چهارمحال و بختیاری
پایگاه مدارس استان خراسان شمالی
پایگاه مدارس استان خراسان رضوی
پایگاه مدارس استان خراسان جنوبی
پایگاه مدارس استان خوزستان
پایگاه مدارس استان زنجان
پایگاه مدارس استان سمنان
پایگاه مدارس استان سیستان و بلوچستان
پایگاه مدارس استان فارس
پایگاه مدارس استان قزوین
پایگاه مدارس استان قم
پایگاه مدارس استان کردستان
پایگاه مدارس استان کرمان
پایگاه مدارس استان کرمانشاه
پایگاه مدارس استان کهکیلویه و بویراحمد
پایگاه مدارس استان گلستان
پایگاه مدارس استان گیلان
پایگاه مدارس استان لرستان
پایگاه مدارس استان مازندران
پایگاه مدارس استان مرکزی
پایگاه مدارس استان هرمزگان
پایگاه مدارس استان همدان
پایگاه مدارس استان یزد
پایگاه های علمی، آموزشی، فرهنگی
سازمان های دولتی
رسانه ها
معرفی پایگاههای دانشگاهی و موسسات آموزش عالی
معرفی مدارس
بانك نرم‌افزار رشد
آلبوم عكس
دانشنامه
آزمون الكترونيكي و بانك سؤال
فعاليت‌هاي علمي رشد
هدايت تحصيلی
آموزش الكترونيكي
امتحانات نهایی پايه‌ی سوم متوسطه
سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای سال 86
سؤالات نهايي رشته‌هاي نظري سال 85
سؤالات نهايي رشته‌هاي فني سال 85
سؤالات نهايي رشته‌هاي حرفه‌اي سال 85
سؤالات نهایی رشته‌های نظری سال 86
سؤالات نهایی رشته‌های فنی سال 86
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های نظری خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های فنی خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای خرداد 88
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های نظری خرداد 88
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های فنی خرداد 88
آموزش ويندوز و نرم‌افزارهاي كاربردي
آموزش تایپ فارسی
آموزش الکترونیکی كتاب‌های درسی
متن کتاب های درسی
انتخاب من
مشاغل من
مجموعه سوالات
مشاوره‌ي تيزهوشان و اولیاي آن‌ها
مصاحبه المپيادها
پيوندها
المپياد رياضي
نتايج نظرسنجي
علوم و فنون جديد
رباتيك
مشاهده‌ي علمي
مناسبت‌ها
لينك‌هاي مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌هاي المپيادها
كارآفريني
المپياد كامپيوتر
المپياد فيزيك
المپياد شيمي
المپياد زيست‌شناسي
زنگ تفريح زيست
مسابقه‌ي زيست‌
سرفصل‌ها
آموزش زيست‌شناسي
مصاحبه و گزارش زيست‌شناسي
انيميشن‌هاي زنگ‌تفريح‌هاي زيست‌شناسي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني زيست‌شناسي
راهنماي سايت المپياد زيست‌شناسي
برندگان مسابقه‌ي المپياد زيست‌شناسي
پرسش و پاسخ شيمي
مسابقه‌ي المپياد شيمي
راهنماي سايت المپياد شيمي
زنگ تفريح شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي
آموزش شيمي
مصاحبه و گزارش شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي - 3
مسابقه‌ي شيمي > برندگان مسابقه‌ي شيمي
برندگان شيمي واقعي(مخفي)
مسابقه‌ي فيزيك
زنگ تفريح فيزيك
تاريخچه‌ي ني فيزيك
برندگان مسابقه‌ي المپياد فيزيك
راهنماي سايت المپياد فيزيك
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت پانزدهم
بزرگان فيزيك
آموزش فيزيك
مصاحبه و گزارش فيزيك
عكس روز فيزيك
عكس المپياد فيزيك
مسابقه كامپيوتر
زنگ تفريح كامپيوتر
تاريخچه‌ي المپياد جهاني كامپيوتر
مصاحبه و گزارش كامپيوتر
راهنماي سايت المپياد كامپيوتر
انيميشمن‌هاي كامپيوتر
برندگان مسابقه‌ي المپياد كامپيوتر
مسابقه‌ي رياضي
زنگ تفريح رياضي
تاريخچه‌ي رياضي
راهنماي سايت المپياد رياضي
برندگان مسابقه‌ي رياضي
آموزش رياضي
مصاحبه و گزارش المپياد رياضي
گزارش‌هاي تصويري المپياد رياضي
زنگ تفريج رياضي
گزارش المپياد جهاني فيزيك - قسمت پنجم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت سيزدهم
گزارشی از المپیاد جهانی فیزیک - قسمت هفتم
گزارش از المپياد جهاني فيزيك - قسمت يازدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت هشتم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت شانزدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت هفدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت نهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دوازدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيک- قسمت اول
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت سوم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دوم
پشت صحنه‌ي المپياد جهاني فيزيك - قسمت اول
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت چهارم
المپياد جهاني رياضي در سال 1387
المپياد جهاني فيزيك در سال 1387
المپياد جهاني كامپيوتر در سال 1387
المپياد جهاني شيمي در سال 1387
المپياد جهاني زيست‌شناسي در سال 1387
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت بيستم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت نوزدهم
راهنما
وضعيت:نمايشويرايشDesign پنل كنترل نمايش داده شود؟
عملكردهاي صفحه
اضافه كردن تنظيمات حذف

كپي Export Import
اضافه كردن ماژول جديداضافه كردن ماژول موجودماژول: <يك ماژول انتخاب كنيد>LinksRotatorSimple GallerySimple Gallery Tag CloudSnapsis PageBlasterText/HTMLXML/XSLXMod FormViewZeroAndOne_Menuآكاردئونآناليزگر گوگلاخباراطلاعیه هاانجمناوقات شرعیبازخوردپرسش و پاسختب استريپتب استريپ پيشرفتهچت و گفتگوحساب کاربرفرم سازقاب تبلیغاتیقاب محتواگالري تصاويرگرداننده محتوالینک درختیلینک عکس دارمحتواي زندهمستنداتمعرفی سایتمنومنوي کنارينتایج جستجونظرسنجینقشه سايتنمايش اسلايدي محتواي زندهنمايشگر عكس تصادفيوبلاگورودورودی جستجوکاربران آنلاین SSOکتابهاکتابها-منتخبکتابها-مولفان قاب: ContentPane
عنوان: الحاق: بالاانتها اضافه كردن
قابليت مشاهده: شبيه صفحهفقط ويرايشگران صفحه رديف كردن: چپمركزراستنا مشخص

نصب ماژولهاي اضافي امور معمول
سايت كاربران نقش‌ها

فايل ها راهنما Solutions



شبكه‌ی رشد
سرویسهای آموزشی
گالري‌ها
پيوندها
انجمن‌ها
پست الکترونیکی
شما و رشد
مخفی
اخبار و اطلاعيه‌ها
menuu
مدیریت
میزبان


چهار‌شنيه ۱۵ مهر ۱۳۸۸ خروج ProfileAdmin



صفحه اولدانشنامهفعالیتهای علمیآموزش الکترونیکیهدایت تحصیلیسوال و آزموناخبار و اطلاعیه هاگالری عکسپیوند هابانک نرم افزارانجمنهاپست الکترونیکی

Edit TabStrip



عنوان

عنوان را در اين قسمت وارد نمائيد
متن

متن را در اين قسمت وارد نمائيد جعبه متن اصلی ویرایشگر متن قوی

  صفحه‌ي اصلي
تيزهوشان: چملات الهام بخش
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 1
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 2
مشاوره تيزهوشان | مصاحبه | خبر
    فعاليت‌هاي علمي
تيزهوشان: چملات الهام بخش
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 1
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 2
مشاوره تيزهوشان | مصاحبه | خبر
 
  المپياد رياضي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    المپياد فيزيك
مسابقه: رولر كاستر (10 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
 
  المپياد كامپيوتر
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    المپياد شيمي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
 
  المپياد زيست‌شناسي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    خبر
» ماشين كانوي (2 شهريور)
» ماشين كانوي (2 شهريور)


متن Html خام


ترتيب نمايش

ترتيب نمايش را در اين قسمت وارد نمائيد
كليدواژه

كليد واژه ها را در اين قسمت وارد نمائيد

تاييد انصراف حذف







صفحه‌‌ی اول | درباره‌‌ی رشد | ارتباط با رشد | نقشه‌‌ی رشد
وزارت آموزش و پرورش > سازمان پژوهش و برنامه‌ريزی آموزشی
معاونت فن آوری ارتباطات و اطلاعات آموزشی > دفتر توسعه فناوری اطلاعات آموزشی

مدت زمان ساخت صفحه 0.5468925 ثانيه
 11
Use module action menu to edit content