XMod
 کم‌تر از یک هفته مونده‌ها ... (مشاوره‌ي شماره‌ي 2)
کم‌تر از یک هفته مونده‌ها ... (مشاوره‌ي شماره‌ي 2)
توصیه های اینجانب در خصوص آزمون مرحله دوم المپیاد

برندگان مرحله اول المپیاد حتما مطالب این هفته را بخوانند!!!!!

تا حالا شده ندونید باید از کجا شروع کنید؟

حتما چنین مشکلی را تجربه کردید.مثلا همین آزمون المپیاد. اولش تصمیم می گیرید المپیاد شرکت کنید، حسابی ذوق می کنید که یه تصمیم قاطعانه گرفتید بعد وقتی از ذوقتون کم شد و موقع درس خوندن رسید تازه متوجه می شید که اصلا نمی دونید باید از کجا شروع کنید.هزار تا فکر به مغزتون هجوم می یاره، احساس می کنید کلتون داره می ترکه و حسابی گیج شدید بهمین خاطر همه چی را به فردا موکول می کنید و فکر می کنید فردا معجزه می شه(البته باید بگم زیاد نگران نباشید، چون در مطالب بعدی مفصل راجع به اینکه از کجا شروع کنید و چی بخونید براتون توضیح می دم)، بعضی وقتها هم اینقدر درس خوندن را به فردا موکول می کنید که نزدیک آزمون می شه و هیچی نخوندید به همین خاطر کلا از قبول شدن ناامید می شید.

این همه حرف زدم که بگم منم دچار همین مشکل شده بودم. نمی دونستم اولین مطلب وبلاگ را چی بذارم(حتما دارید می خندید چون این دو مسئله زیاد به هم ربط نداشتن) که متوجه شدم هفته دیگه آزمون مرحله دوم المپیادِ برخی رشته هاست.

! حالا توجه کنین به توصیه های اینجانب در خصوص نحوه ی عملکردتون در این روزهای باقیمونده و همچنین سر امتحان:

_از خواندن مباحث جدید جدا خودداری کنید.

_سعی کنید تا اونجایی که می تونید مسائل بیشتری حل کنید و با حل مسائل مطالب را جمع بندی کنید. این کار باعث می شه توان حل مسئلتون بالا بره.

(میتونید ازمسائل کتابهای بخش معرفی کتاب و یا بخش آموزش همین سایت استفاده کنید)

اینجا بهتره نکته ای رو یادآور بشم :

معمولا مسائل مربوط به المپیادها را می توان با معلومات کتاب درسی حل کرد ولی اگر از قضایا و نکات خارج از کتاب استفاده کنیم، مسائل راحتتر حل می شن.

_در این مدت سعی کنید 3 یا 4 تا سوال المپیاد مرحله دوم سالهای پیش را انتخاب کنید و طبق شرایط امتحان آنها را حل کنید یعنی 4 ساعت متمادی بشینید و سعی کنید سوالات را حل کنید. این کار را چند بار قبل از امتحان انجام بدید تا به شرایط آزمون عادت کنید و 4 ساعت نشستن براتون ملال آور نباشه.

_معمولا سوالات راه حل های خیلی مشکلی ندارند پس فقط کافیست به خودتون اطمینان داشته باشید و برای حل هر مسئله راه های مختلفی را امتحان کنید.

_بر این موضوع پا فشاری نکنید که حتما مسئله را با اولین راهی که به ذهنتون می رسه حل کنید، شاید راهی که پیش گرفتید نتیجه نده، پس باز هم می گم " برای حل هر مسئله راه های مختلفی را امتحان کنید."

_سر امتحان نگران وقتتون نباشید و سعی کنید همه سوالات را که 3 یا 4 تا بیشتر نیستند از آسون به سخت حل کنید یا حداقل روشون فکر کنید.

_سر امتحان تا آنجایی که می تونید با خودتون خوراکی ببرید، چیزهایی مثل ساندیس(هر چی بیشتر بهتر)، کیک، شکلات و ... سعی کنید نوشیدنی شیرین بیشتر همراه خودتون ببرید و در طول امتحان همش در حال خوردن باشید. مغز شما برای فکر کردن به قند احتیاج داره پس توصیه های منو جدی بگیرید.

_اگر وسط امتحان خسته شدید می تونید برید بیرون و آبی به سر و صورتتون بزنید و برگردید.

_شب امتحان زود بخوابید(حتی زودتر ازشبهای دیگتون)، قبل از خواب سعی کنید هیچ گونه نگرانی به خودتون راه ندید تا بتونید خواب راحتی داشته باشید.

نکاتی رو که گفتم رو پشت گوش نندازید.

براتون آرزوی موفقیت می کنم.

 

دوست شما

رها شیرزادی

1385/2/7 لينک مستقيم

فرستنده :
س رضايي HyperLink HyperLink 1386/4/4
مـتـن : سلام
من پسرم در يكي از مدارس تيز هوشان درس مي خواند ديروز امتحان مرحله اول را داد ولي مي گفت تست هايي كه حل كرده بود كاملا بيخود ونا مربوط به سوالات امتحاني بود. به نظر شما براي آمادگي مرحله دوم چه مطالبي بخواند
پاسـخ : متاسفانه چیز زیادی در مورد این آزمون ها نمی دونم.

فرستنده :
ریحانه HyperLink HyperLink 1386/3/22
مـتـن : میخوام در مورد مرحله ی دوم تیزهوشان ورود به راهنمایی بدونم.مرسی

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1386/1/15
مـتـن : یک کلام : عالی

فرستنده :
بهناز HyperLink HyperLink 1385/8/6
مـتـن : نکات خیلی خوب بید
پاسـخ : ممنون

فرستنده :
مبينا HyperLink HyperLink 1385/5/2
مـتـن : خيلي بيمزه بود
پاسـخ : خودم هم می دونم ;)

فرستنده :
فائزه HyperLink HyperLink 1385/2/14
مـتـن : من فردا آزمون مرحله دوم دارم و واقعا ممنونم بخاطر توصیه هاتون. می دونید آدم در این شرایط اینا رو خودش میدونه اما خیلی دوست داره که یکی اینا رو دوباره بهش بگه. خیلی ممنونم . خوشحالم که به موقع این پست رو دیدم چون مطمئنم اگه فردا اینو میدیدم کلی حالم گرفته می شد.
مرسی
پاسـخ : سلام فائزه جان،
آخيش، بالاخره اين مطالب براي يكي مفيد بود، كلي روحيه گرفتم، مرسي
بازم اينجا سر بزن، امروز يه مطلب جديد گذاشتم،‌خواستي بخون و نظرت رو بگو ، خوشحال مي شم.
دوستت،
رها.

فرستنده :
منننننننننننننننننننننننننننن HyperLink HyperLink 1385/2/14
مـتـن : یه هفته تموم شده
برش دارین
پاسـخ : سالاممممم منننننننن جاننننننننننننن،
صدام رو مي شنوييييييييييي؟
چشم، همين امروز مطلب جديد رو گذاشتم ديگه،
چرا دعوا مي كني آخه بابا،‌ من كه به اين مهربوني.

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 کم‌تر از یک هفته مونده‌ها ... (مشاوره‌ي شماره‌ي 2)
کم‌تر از یک هفته مونده‌ها ... (مشاوره‌ي شماره‌ي 2)
توصیه های اینجانب در خصوص آزمون مرحله دوم المپیاد

برندگان مرحله اول المپیاد حتما مطالب این هفته را بخوانند!!!!!

تا حالا شده ندونید باید از کجا شروع کنید؟

حتما چنین مشکلی را تجربه کردید.مثلا همین آزمون المپیاد. اولش تصمیم می گیرید المپیاد شرکت کنید، حسابی ذوق می کنید که یه تصمیم قاطعانه گرفتید بعد وقتی از ذوقتون کم شد و موقع درس خوندن رسید تازه متوجه می شید که اصلا نمی دونید باید از کجا شروع کنید.هزار تا فکر به مغزتون هجوم می یاره، احساس می کنید کلتون داره می ترکه و حسابی گیج شدید بهمین خاطر همه چی را به فردا موکول می کنید و فکر می کنید فردا معجزه می شه(البته باید بگم زیاد نگران نباشید، چون در مطالب بعدی مفصل راجع به اینکه از کجا شروع کنید و چی بخونید براتون توضیح می دم)، بعضی وقتها هم اینقدر درس خوندن را به فردا موکول می کنید که نزدیک آزمون می شه و هیچی نخوندید به همین خاطر کلا از قبول شدن ناامید می شید.

این همه حرف زدم که بگم منم دچار همین مشکل شده بودم. نمی دونستم اولین مطلب وبلاگ را چی بذارم(حتما دارید می خندید چون این دو مسئله زیاد به هم ربط نداشتن) که متوجه شدم هفته دیگه آزمون مرحله دوم المپیادِ برخی رشته هاست.

! حالا توجه کنین به توصیه های اینجانب در خصوص نحوه ی عملکردتون در این روزهای باقیمونده و همچنین سر امتحان:

_از خواندن مباحث جدید جدا خودداری کنید.

_سعی کنید تا اونجایی که می تونید مسائل بیشتری حل کنید و با حل مسائل مطالب را جمع بندی کنید. این کار باعث می شه توان حل مسئلتون بالا بره.

(میتونید ازمسائل کتابهای بخش معرفی کتاب و یا بخش آموزش همین سایت استفاده کنید)

اینجا بهتره نکته ای رو یادآور بشم :

معمولا مسائل مربوط به المپیادها را می توان با معلومات کتاب درسی حل کرد ولی اگر از قضایا و نکات خارج از کتاب استفاده کنیم، مسائل راحتتر حل می شن.

_در این مدت سعی کنید 3 یا 4 تا سوال المپیاد مرحله دوم سالهای پیش را انتخاب کنید و طبق شرایط امتحان آنها را حل کنید یعنی 4 ساعت متمادی بشینید و سعی کنید سوالات را حل کنید. این کار را چند بار قبل از امتحان انجام بدید تا به شرایط آزمون عادت کنید و 4 ساعت نشستن براتون ملال آور نباشه.

_معمولا سوالات راه حل های خیلی مشکلی ندارند پس فقط کافیست به خودتون اطمینان داشته باشید و برای حل هر مسئله راه های مختلفی را امتحان کنید.

_بر این موضوع پا فشاری نکنید که حتما مسئله را با اولین راهی که به ذهنتون می رسه حل کنید، شاید راهی که پیش گرفتید نتیجه نده، پس باز هم می گم " برای حل هر مسئله راه های مختلفی را امتحان کنید."

_سر امتحان نگران وقتتون نباشید و سعی کنید همه سوالات را که 3 یا 4 تا بیشتر نیستند از آسون به سخت حل کنید یا حداقل روشون فکر کنید.

_سر امتحان تا آنجایی که می تونید با خودتون خوراکی ببرید، چیزهایی مثل ساندیس(هر چی بیشتر بهتر)، کیک، شکلات و ... سعی کنید نوشیدنی شیرین بیشتر همراه خودتون ببرید و در طول امتحان همش در حال خوردن باشید. مغز شما برای فکر کردن به قند احتیاج داره پس توصیه های منو جدی بگیرید.

_اگر وسط امتحان خسته شدید می تونید برید بیرون و آبی به سر و صورتتون بزنید و برگردید.

_شب امتحان زود بخوابید(حتی زودتر ازشبهای دیگتون)، قبل از خواب سعی کنید هیچ گونه نگرانی به خودتون راه ندید تا بتونید خواب راحتی داشته باشید.

نکاتی رو که گفتم رو پشت گوش نندازید.

براتون آرزوی موفقیت می کنم.

 

دوست شما

رها شیرزادی

1385/2/7 لينک مستقيم

فرستنده :
س رضايي HyperLink HyperLink 1386/4/4
مـتـن : سلام
من پسرم در يكي از مدارس تيز هوشان درس مي خواند ديروز امتحان مرحله اول را داد ولي مي گفت تست هايي كه حل كرده بود كاملا بيخود ونا مربوط به سوالات امتحاني بود. به نظر شما براي آمادگي مرحله دوم چه مطالبي بخواند
پاسـخ : متاسفانه چیز زیادی در مورد این آزمون ها نمی دونم.

فرستنده :
ریحانه HyperLink HyperLink 1386/3/22
مـتـن : میخوام در مورد مرحله ی دوم تیزهوشان ورود به راهنمایی بدونم.مرسی

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1386/1/15
مـتـن : یک کلام : عالی

فرستنده :
بهناز HyperLink HyperLink 1385/8/6
مـتـن : نکات خیلی خوب بید
پاسـخ : ممنون

فرستنده :
مبينا HyperLink HyperLink 1385/5/2
مـتـن : خيلي بيمزه بود
پاسـخ : خودم هم می دونم ;)

فرستنده :
فائزه HyperLink HyperLink 1385/2/14
مـتـن : من فردا آزمون مرحله دوم دارم و واقعا ممنونم بخاطر توصیه هاتون. می دونید آدم در این شرایط اینا رو خودش میدونه اما خیلی دوست داره که یکی اینا رو دوباره بهش بگه. خیلی ممنونم . خوشحالم که به موقع این پست رو دیدم چون مطمئنم اگه فردا اینو میدیدم کلی حالم گرفته می شد.
مرسی
پاسـخ : سلام فائزه جان،
آخيش، بالاخره اين مطالب براي يكي مفيد بود، كلي روحيه گرفتم، مرسي
بازم اينجا سر بزن، امروز يه مطلب جديد گذاشتم،‌خواستي بخون و نظرت رو بگو ، خوشحال مي شم.
دوستت،
رها.

فرستنده :
منننننننننننننننننننننننننننن HyperLink HyperLink 1385/2/14
مـتـن : یه هفته تموم شده
برش دارین
پاسـخ : سالاممممم منننننننن جاننننننننننننن،
صدام رو مي شنوييييييييييي؟
چشم، همين امروز مطلب جديد رو گذاشتم ديگه،
چرا دعوا مي كني آخه بابا،‌ من كه به اين مهربوني.

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 New Blog
شما بايد وارد شده واجازه ساخت و يا ويرايش وبلاگ را داشته باشيد.
 Blog Archive
 Blog List
 test
Use module action menu to edit content
 1











 صفحه‌ي اول

تنظیمات میزبان
مديريت پورتال‌ها
تعاریف ماژول‌ها
مدیریت فایل
مشتريان تبليغات
SQL
زمانبندي برنامه‌ها
مديريت زبان‌ها
مديريت جستجو
مديريت لیست‌ها
مديريت کاربران ارشد
Open-SearchEngine Admin
رویه ها
تنظیمات سایت
مديريت صفحات
نقش های امنیتی
مديريت كاربران
مشتريان تبليغات
گزارشات سایت
گروه های خبری
مدیریت فایل
سطل بازيافت
نمایشگر رخدادها
رویه ها
مديريت زبان‌ها
تنظیمات سایت
احراز هویت
مرورگر راهكارها
PageBlaster
What's New
صفحات شركت صفر و يك
نظرسنجي انجمن كامپيوتر
تست براي خانم معزي
صفحه خالي
ورود
جواد
مخفي3
مخفي 4
صفحه چت و گفتگو
تست - اميرغياثوند
تست انجمن
مسابقات المپيادها
المپيادهاي علمي رشد
تالار گفتگو
زنگ تفريح المپيادها
تست معرفي سايت
عليمرداني
صدري
خانه كامپيوتر
تست نظرسنجي
عليمرداني 2
پيمان داودي
عليمرداني 4
المپياد رياضي
المپياد كامپيوتر
المپياد فيزيك
المپياد زيست شناسي
عليمرداني 5
وب 2
وب 2 (صفحه اول)
قريبي فر
زنگ‌تفريح‌ها
فلش‌هاي بزرگ شيمي
عليمرداني 6
عليمرداني 10
عليمرداني 12
تست آلبوم
فراز اميرغياثوند
پرسش و پاسخ زيست شناسي
پرسش و پاسخ علمي
پرسش و پاسخ كامپيوتر
پرسش و پاسخ علمي
فعاليت‌هاي علمي
صدري تست
تست
فلش‌هاي رياضي
برندگان شيمي واقعي2
درباره رشد
نقشه سايت
ارتباط با رشد
صفحه اصلي انجمنها
راهنماي استفاده از انجمن
پایگاههای مدارس و استانها
پایگاههای رشد
پایگاههای مفید
وزارت آموزش و پرورش
معرفي چرخه‌ي سوخت هسته‌اي ايران
شهيد بهشتي و آموزش و پرورش
پایگاه مدارس جمهوری اسلامی ایران
فراخوان مقاله‌ی پدافند غيرعامل
ويژه‌نامه‌ی ماه مبارك رمضان
فراخوان مقاله‌ی اقتصاد سالم
ويژه‌نامه‌ی نوروز 1388 هجری شمسی
مسابقه‌ی عكاسی - مكان‌های ديدنی ايران - 1388
جشنواره‌ی فرهنگی و هنری پايداری ملی
پدافند غيرعامل - شبكه‌ی رشد
گالري عكس پدافند غيرعامل رشد
اخبار پدافند غيرعامل
پيوندهای مفيد پدافند غيرعامل
آموزش پدافند غيرعامل
دفاع غيرعامل در دفاع مقدس
بانك فايل پدافند غيرعامل
مقالات منتخب فرهنگيان - پدافند غيرعامل
آموزش دفاع غيرعامل - نظامی
اخبار جشنواره پايداری
بيانيه‌ی هيئت داوران جشنواره‌ی پايداری ملی
مصاحبه با دكتر جلالی - رييس سازمان پدافند غيرعامل
معرفي اعضای شورای سياستگذاری و مسئولين كميته‌ها
جشنواره از منظر دبير جشنواره - سيد محمدرضا مصطفوی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - شعر و داستان
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - هنرهای تجسمی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی -سايت و پايگاه مجازی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات علمی عمومی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات فرهنگيان
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات علمی ترجمه‌
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - پژوهش‌های علمی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - كتاب‌ها
آثار برتر جشنواره پايداری -پايان‌نامه‌های دانشجویی
آثار برتر جشنواره پايداری - مجلات و نشريات
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - گزارش مستند
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - فيلم
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - لوح فشرده
هفت‌سين چيست؟
آيين‌های نوروزی ايرانيان
پيامك‌های نوروزي
صوت و اسكرين‌سيور نوروزی
عيد در فرهنگ اسلامی
نوروز از ديدگاه دكتر شريعتی
گالری تصاوير نوروز 1388 رشد
مسابقه‌ی عكاسی مكان‌های ديدنی ايران - نوروز 1388
دعاهای روزهاي ماه رمضان
ربناهای قرآن
پایگاه مدارس استان آذربایجان شرقی
پایگاه مدارس استان آذربایجان غربی
پایگاه مدارس استان اردبیل
پایگاه مدارس استان اصفهان
پایگاه مدارس استان ایلام
پایگاه مدارس استان بوشهر
پایگاه مدارس استان تهران
پایگاه مدارس استان چهارمحال و بختیاری
پایگاه مدارس استان خراسان شمالی
پایگاه مدارس استان خراسان رضوی
پایگاه مدارس استان خراسان جنوبی
پایگاه مدارس استان خوزستان
پایگاه مدارس استان زنجان
پایگاه مدارس استان سمنان
پایگاه مدارس استان سیستان و بلوچستان
پایگاه مدارس استان فارس
پایگاه مدارس استان قزوین
پایگاه مدارس استان قم
پایگاه مدارس استان کردستان
پایگاه مدارس استان کرمان
پایگاه مدارس استان کرمانشاه
پایگاه مدارس استان کهکیلویه و بویراحمد
پایگاه مدارس استان گلستان
پایگاه مدارس استان گیلان
پایگاه مدارس استان لرستان
پایگاه مدارس استان مازندران
پایگاه مدارس استان مرکزی
پایگاه مدارس استان هرمزگان
پایگاه مدارس استان همدان
پایگاه مدارس استان یزد
پایگاه های علمی، آموزشی، فرهنگی
سازمان های دولتی
رسانه ها
معرفی پایگاههای دانشگاهی و موسسات آموزش عالی
معرفی مدارس
بانك نرم‌افزار رشد
آلبوم عكس
دانشنامه
آزمون الكترونيكي و بانك سؤال
فعاليت‌هاي علمي رشد
هدايت تحصيلی
آموزش الكترونيكي
امتحانات نهایی پايه‌ی سوم متوسطه
سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای سال 86
سؤالات نهايي رشته‌هاي نظري سال 85
سؤالات نهايي رشته‌هاي فني سال 85
سؤالات نهايي رشته‌هاي حرفه‌اي سال 85
سؤالات نهایی رشته‌های نظری سال 86
سؤالات نهایی رشته‌های فنی سال 86
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های نظری خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های فنی خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای خرداد 88
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های نظری خرداد 88
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های فنی خرداد 88
آموزش ويندوز و نرم‌افزارهاي كاربردي
آموزش تایپ فارسی
آموزش الکترونیکی كتاب‌های درسی
متن کتاب های درسی
انتخاب من
مشاغل من
مجموعه سوالات
مشاوره‌ي تيزهوشان و اولیاي آن‌ها
مصاحبه المپيادها
پيوندها
المپياد رياضي
نتايج نظرسنجي
علوم و فنون جديد
رباتيك
مشاهده‌ي علمي
مناسبت‌ها
لينك‌هاي مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌هاي المپيادها
كارآفريني
المپياد كامپيوتر
المپياد فيزيك
المپياد شيمي
المپياد زيست‌شناسي
زنگ تفريح زيست
مسابقه‌ي زيست‌
سرفصل‌ها
آموزش زيست‌شناسي
مصاحبه و گزارش زيست‌شناسي
انيميشن‌هاي زنگ‌تفريح‌هاي زيست‌شناسي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني زيست‌شناسي
راهنماي سايت المپياد زيست‌شناسي
برندگان مسابقه‌ي المپياد زيست‌شناسي
پرسش و پاسخ شيمي
مسابقه‌ي المپياد شيمي
راهنماي سايت المپياد شيمي
زنگ تفريح شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي
آموزش شيمي
مصاحبه و گزارش شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي - 3
مسابقه‌ي شيمي > برندگان مسابقه‌ي شيمي
برندگان شيمي واقعي(مخفي)
مسابقه‌ي فيزيك
زنگ تفريح فيزيك
تاريخچه‌ي ني فيزيك
برندگان مسابقه‌ي المپياد فيزيك
راهنماي سايت المپياد فيزيك
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت پانزدهم
بزرگان فيزيك
آموزش فيزيك
مصاحبه و گزارش فيزيك
عكس روز فيزيك
عكس المپياد فيزيك
مسابقه كامپيوتر
زنگ تفريح كامپيوتر
تاريخچه‌ي المپياد جهاني كامپيوتر
مصاحبه و گزارش كامپيوتر
راهنماي سايت المپياد كامپيوتر
انيميشمن‌هاي كامپيوتر
برندگان مسابقه‌ي المپياد كامپيوتر
مسابقه‌ي رياضي
زنگ تفريح رياضي
تاريخچه‌ي رياضي
راهنماي سايت المپياد رياضي
برندگان مسابقه‌ي رياضي
آموزش رياضي
مصاحبه و گزارش المپياد رياضي
گزارش‌هاي تصويري المپياد رياضي
زنگ تفريج رياضي
گزارش المپياد جهاني فيزيك - قسمت پنجم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت سيزدهم
گزارشی از المپیاد جهانی فیزیک - قسمت هفتم
گزارش از المپياد جهاني فيزيك - قسمت يازدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت هشتم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت شانزدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت هفدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت نهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دوازدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيک- قسمت اول
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت سوم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دوم
پشت صحنه‌ي المپياد جهاني فيزيك - قسمت اول
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت چهارم
المپياد جهاني رياضي در سال 1387
المپياد جهاني فيزيك در سال 1387
المپياد جهاني كامپيوتر در سال 1387
المپياد جهاني شيمي در سال 1387
المپياد جهاني زيست‌شناسي در سال 1387
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت بيستم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت نوزدهم
راهنما
وضعيت:نمايشويرايشDesign پنل كنترل نمايش داده شود؟
عملكردهاي صفحه
اضافه كردن تنظيمات حذف

كپي Export Import
اضافه كردن ماژول جديداضافه كردن ماژول موجودماژول: <يك ماژول انتخاب كنيد>LinksRotatorSimple GallerySimple Gallery Tag CloudSnapsis PageBlasterText/HTMLXML/XSLXMod FormViewZeroAndOne_Menuآكاردئونآناليزگر گوگلاخباراطلاعیه هاانجمناوقات شرعیبازخوردپرسش و پاسختب استريپتب استريپ پيشرفتهچت و گفتگوحساب کاربرفرم سازقاب تبلیغاتیقاب محتواگالري تصاويرگرداننده محتوالینک درختیلینک عکس دارمحتواي زندهمستنداتمعرفی سایتمنومنوي کنارينتایج جستجونظرسنجینقشه سايتنمايش اسلايدي محتواي زندهنمايشگر عكس تصادفيوبلاگورودورودی جستجوکاربران آنلاین SSOکتابهاکتابها-منتخبکتابها-مولفان قاب: ContentPane
عنوان: الحاق: بالاانتها اضافه كردن
قابليت مشاهده: شبيه صفحهفقط ويرايشگران صفحه رديف كردن: چپمركزراستنا مشخص

نصب ماژولهاي اضافي امور معمول
سايت كاربران نقش‌ها

فايل ها راهنما Solutions



شبكه‌ی رشد
سرویسهای آموزشی
گالري‌ها
پيوندها
انجمن‌ها
پست الکترونیکی
شما و رشد
مخفی
اخبار و اطلاعيه‌ها
menuu
مدیریت
میزبان


چهار‌شنيه ۱۵ مهر ۱۳۸۸ خروج ProfileAdmin



صفحه اولدانشنامهفعالیتهای علمیآموزش الکترونیکیهدایت تحصیلیسوال و آزموناخبار و اطلاعیه هاگالری عکسپیوند هابانک نرم افزارانجمنهاپست الکترونیکی

Edit TabStrip



عنوان

عنوان را در اين قسمت وارد نمائيد
متن

متن را در اين قسمت وارد نمائيد جعبه متن اصلی ویرایشگر متن قوی

  صفحه‌ي اصلي
تيزهوشان: چملات الهام بخش
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 1
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 2
مشاوره تيزهوشان | مصاحبه | خبر
    فعاليت‌هاي علمي
تيزهوشان: چملات الهام بخش
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 1
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 2
مشاوره تيزهوشان | مصاحبه | خبر
 
  المپياد رياضي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    المپياد فيزيك
مسابقه: رولر كاستر (10 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
 
  المپياد كامپيوتر
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    المپياد شيمي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
 
  المپياد زيست‌شناسي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    خبر
» ماشين كانوي (2 شهريور)
» ماشين كانوي (2 شهريور)


متن Html خام


ترتيب نمايش

ترتيب نمايش را در اين قسمت وارد نمائيد
كليدواژه

كليد واژه ها را در اين قسمت وارد نمائيد

تاييد انصراف حذف







صفحه‌‌ی اول | درباره‌‌ی رشد | ارتباط با رشد | نقشه‌‌ی رشد
وزارت آموزش و پرورش > سازمان پژوهش و برنامه‌ريزی آموزشی
معاونت فن آوری ارتباطات و اطلاعات آموزشی > دفتر توسعه فناوری اطلاعات آموزشی

مدت زمان ساخت صفحه 0.5468925 ثانيه
 11
Use module action menu to edit content