XMod
 اوقات فراغت و اضطراب
اوقات فراغت و اضطراب
آیا اضطرابی برای وقت گذرانی های گذشته دارید؟...

تابستان از نیمه گذشته و هر لحظه به پایان نزدیک تر می شود.

باز هم بوی مدرسه می آید . . . کتاب، دفتر، معلم، امتحان، اضطراب، تکلیف و ...

آیا اضطرابی برای وقت گذرانی های گذشته دارید؟

چگونه بر این اضطراب غلبه می کنید؟

با خود چه می اندیشید:

- چگونه از فرصت باقی مانده استفاده کنم؟

- یک برنامه ریزی برای ادامه راه؟

- سروسامان دادن به امور عقب مانده؟

- اصلاً کی گفته باید در تعطیلات هم برنامه ریزی داشت؟

- هر طوری از ابتدا گذشته، از امروز به بعد هم همان طور خواهد گذشت؟

یا ...

چه راه حلی پیشنهاد می کنید؟

( توصیه می کنم همگی ما در ارائه نظرات از فونت فارسی استفاده نماییم. )

1385/5/20 لينک مستقيم

فرستنده :
مهناز.ج HyperLink HyperLink 1385/6/13
مـتـن : گفته بودم می خوام درسای سال قبل رو دوره کنم.شما گفتید چرا؟
خب راستش من کلا س اول راهنمایی رو تازه تموم کردم و چون تازه پا به یک دنیای جدید گذاشته بودم کمی توی درسام ضعیف بودم (مخصوصا جغرافیا و ریاضی )ولی خدارو شکر با معدل73/19قبول شدم.به خاطر همین درس می خونم تا کلاس دوم با معدل20قبول بشم.

فرستنده :
مروارید HyperLink HyperLink 1385/6/11
مـتـن : سلام. شرمنده باز اینجا می گم. اما صفحه ی ((ارزیابی مهارت های شما)) باز هم باز نمی شه. یعنی وقتی روش کلیک می کنم، صفحه ی ارزیابی باز می شه اما میگه ((داده اي با اين مشخصات يافت نشد)). این صفحه می آد : http://reshteha.roshd.ir/roshdjob/evaluation.aspx
پاسـخ : چشم
بازهم می گم پیگیری کنن...

فرستنده :
هادي HyperLink HyperLink 1385/6/11
مـتـن : حس اخر تابستون حس غريبيه اگرچه در ابتداي تابستون بعدي فراموش ميشه اما مهم درست استفاده كردن از فرصتهاست كه پشيماني رو از ادم ميگيره
پاسـخ : موافقم

فرستنده :
عادل HyperLink HyperLink 1385/6/11
مـتـن : بسیار سایت خوب ودیدنی است.

فرستنده :
مائده HyperLink HyperLink 1385/6/6
مـتـن : سلام من دانش آموز اول دبيرستان هستم و از الان اضطراب تعيين رشته را دارم چون هر کس يه رشته رو پيشنهاد مي کنه ديگه دارم گيج ميشم لطفا شما مرا راهنماييي کنيد. با تشکر.
پاسـخ : به جای اضطراب سعی کن بتونی خودتو بهتر بشناسی وبدونی به چی بیشتر علاقه داری.

فرستنده :
مروارید HyperLink HyperLink 1385/6/5
مـتـن : سلام، می دونم این سوال ربطی به اینجا نداره اما شرمنده، می پرسم: صفحه ی ((ارزیابی مهارت های شما)) توی قسمت ((آموزش های یک دقیقه ای)) باز نمی شه، در صورتی که قبلآ باز می شد اما الآن چند وقته که این طوری شده. می خواستم بدونم چه کار کنم،
مرسی
پاسـخ : سلام
ممنون از اطلاع رسانی شما
پیگیری و درست شد.

فرستنده :
مهری HyperLink HyperLink 1385/6/4
مـتـن : من که تابستان پر ماجرایی داشتم.زیاد فکر کردم و نتیجه اش را هم دیدم.سایت خوبی دارین .در ضمن من افسوس گذشته را نمیخورم چون در حال زندگی میکنم.افسوس خوردن وقت تلف کردن است.خدا نگهدار.
پاسـخ : آفرین
خیلی خوبه به شرطی که گذشته دائم مثل یه کتاب جلوی چشم ما باشه
مثل یه کارنامه ارزشیابی!

فرستنده :
ناصر HyperLink HyperLink 1385/6/4
مـتـن : سایت خوبی است اما من که دانشجوی روانشناسی هستم چطور می توانم از سایت استفاده کنم.
من را راهنمایی کنید+
پاسـخ : این شبکه دارای بخش های متنوعی است
بستگی دارد شما از ان چه بخواهید
اما مخاطب اصلی آن دانش اموزان دبیرستانی هستند.

فرستنده :
lpln HyperLink HyperLink 1385/6/1
مـتـن : چه آسيبي؟ بد چرا نميزاري تبليغ ميل ام رو بكنم
پاسـخ : آسیب از دست دادن فرصت های

فرستنده :
افسانه HyperLink HyperLink 1385/6/1
مـتـن : سایت خوبی است
پاسـخ : سپاسگزار

فرستنده :
محمد HyperLink HyperLink 1385/5/30
مـتـن : بابا اضطراب چيه؟ اوغات فراغت تابستان و زمستان نداره بابا بزاريد تابستون تموم بشه تازه اوغات فراغت ما كه اذيت كردن معلم هاست شروع ميشه!!!
پاسـخ : پس نتیجه می گیریم که شما معمولا سعی می کنید که هر وقت مفیدی را به اوقات فراغت تبدیل کنید.
خوبه ، اما یادتون باشه که در دراز مدت شما دچار آسیب های زیادی خواهید شد.

فرستنده :
مروارید HyperLink HyperLink 1385/5/28
مـتـن : مرسی از تعریفاتون!
پاسـخ : خواهش می کنم.

فرستنده :
آ HyperLink HyperLink 1385/5/28
مـتـن : سلام.ميدونيد من هميشه به خاطر اوقات از دست رفته تاسف مي خوردم. اما با خودم فکر کردم که من اگر براي انجام کاري تصميمي مي گيرم که اون موقع وقتي بررسي مي کنم مي بينم درسته اما بعد مي گم نه خوب نبوده و......... درست نيست چون تصميمي که گرفتم با اون حال و هوا بهترين تصميم بوده . اگرچه در کل مي تونست بهتر باشه!
ولي نمي شه انکار کرد که تابستون خيلي داره زود مي گذره اما من از اين تابستون جهت درسي استفاده کردم کلاس زبان مي رم و راضي سال بعد رو مي خونم و البته جودو هم مي رم. تنها چيزي که در موردش کم کاري کردم استراحته!!!!!!!!!!!
پاسـخ : خیلی خوبه !
البته می دونی برای استراحت وقت زیاده.
نگران نباش.

فرستنده :
مسعود . الف HyperLink HyperLink 1385/5/28
مـتـن : سلام
این تابستونم مثل بقیه داره میره « تا بوده چنین بوده و تا هست چنین هست»
من خودم تا اونجایی که میشد از تابستون استفاده کردم اما یه توصیه دارم برای اونا که تا حالا . . . از حالا برنامه ریزی کنند تا لا اقل از این اندک فرصت باقیمونده استفاده کنند فکر نکنید زیاده ها !!!! تا چشم به هم بزنید میره کار امروز به فردا مگذار . . موفق باشید
پاسـخ : بله ، دقیقا همین طوره.

فرستنده :
مهناز.ج اندیشه HyperLink HyperLink 1385/5/25
مـتـن : خب تابستون خیلی زود گذشت.فکر کنم بیشترش رو خواب بودم.توی تابستون یک ترم زبان کار کردم.اما امان از سختگیری آموزشگاهها!!!
الان تصمیم دارم فرصت باقی مونده رو به دوره ی دروس سال قبل بگذرونم.
پاسـخ : خیلی خوبه.
دروس سال قبل !
اون وقت به چه دردی می خوره؟نه این که به درد نمی خوره
می خواستم ببینم به چه دردی می خوره وچه درسهایی را مرور می کنی؟

فرستنده :
مروارید HyperLink HyperLink 1385/5/25
مـتـن : آره، یه کم از دست خودم ناراحتم. چون تا چشم روی هم گذاشتم، نصف تابستون رفت. قبل از شروعش کلی خوشحال بودم که توی تابستون انقدر برای دوچرخه می نویسم که دیگه خودم هم تعجب کنم. اما خب هنوز به اون زیادی ننوشتم. می خوام توی این فرصت باقیمونده کتاب بخونم. صبح ها زودتر بیدار بشم. هر چند روز یه بار، برای دوچرخه بنویسم. بیشتر به دور و برم دقت کنم تا بالاخره روزایی رو که از دست دادم، جبران کنم البته زمان جبران شدنی نیست. اما بیشتر از همه، به خاطر دیر بیدار شدن و کم نوشتن برای دوچرخه، ناراحتم
پاسـخ : سلام
من هم مثل تو دوچرخه را خیلی دوست دارم.
از ان گذشته ، نوشتن ابزار خوبی برای بیان همه چیزهایی است که باید ماندگار شوند.
خیلی خوشحالم از این که شبکه رشد دوستی نویسنده دارد!!!!
در ضمن، تو دوچرخه نوشتن هدف نیست مهم اینه که آدم بتونه دنبال اون استعدادی بره که بهش بیشتر علاقه داره.
تابستون هم فرصت خوبی برای این کار است.(چون ممکنه ما به درس خوندن علاقه نداشته با....!!!یا استعدادشو نداشته ....!!!!D : بین خودمونا!)

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 اوقات فراغت و اضطراب
اوقات فراغت و اضطراب
آیا اضطرابی برای وقت گذرانی های گذشته دارید؟...

تابستان از نیمه گذشته و هر لحظه به پایان نزدیک تر می شود.

باز هم بوی مدرسه می آید . . . کتاب، دفتر، معلم، امتحان، اضطراب، تکلیف و ...

آیا اضطرابی برای وقت گذرانی های گذشته دارید؟

چگونه بر این اضطراب غلبه می کنید؟

با خود چه می اندیشید:

- چگونه از فرصت باقی مانده استفاده کنم؟

- یک برنامه ریزی برای ادامه راه؟

- سروسامان دادن به امور عقب مانده؟

- اصلاً کی گفته باید در تعطیلات هم برنامه ریزی داشت؟

- هر طوری از ابتدا گذشته، از امروز به بعد هم همان طور خواهد گذشت؟

یا ...

چه راه حلی پیشنهاد می کنید؟

( توصیه می کنم همگی ما در ارائه نظرات از فونت فارسی استفاده نماییم. )

1385/5/20 لينک مستقيم

فرستنده :
مهناز.ج HyperLink HyperLink 1385/6/13
مـتـن : گفته بودم می خوام درسای سال قبل رو دوره کنم.شما گفتید چرا؟
خب راستش من کلا س اول راهنمایی رو تازه تموم کردم و چون تازه پا به یک دنیای جدید گذاشته بودم کمی توی درسام ضعیف بودم (مخصوصا جغرافیا و ریاضی )ولی خدارو شکر با معدل73/19قبول شدم.به خاطر همین درس می خونم تا کلاس دوم با معدل20قبول بشم.

فرستنده :
مروارید HyperLink HyperLink 1385/6/11
مـتـن : سلام. شرمنده باز اینجا می گم. اما صفحه ی ((ارزیابی مهارت های شما)) باز هم باز نمی شه. یعنی وقتی روش کلیک می کنم، صفحه ی ارزیابی باز می شه اما میگه ((داده اي با اين مشخصات يافت نشد)). این صفحه می آد : http://reshteha.roshd.ir/roshdjob/evaluation.aspx
پاسـخ : چشم
بازهم می گم پیگیری کنن...

فرستنده :
هادي HyperLink HyperLink 1385/6/11
مـتـن : حس اخر تابستون حس غريبيه اگرچه در ابتداي تابستون بعدي فراموش ميشه اما مهم درست استفاده كردن از فرصتهاست كه پشيماني رو از ادم ميگيره
پاسـخ : موافقم

فرستنده :
عادل HyperLink HyperLink 1385/6/11
مـتـن : بسیار سایت خوب ودیدنی است.

فرستنده :
مائده HyperLink HyperLink 1385/6/6
مـتـن : سلام من دانش آموز اول دبيرستان هستم و از الان اضطراب تعيين رشته را دارم چون هر کس يه رشته رو پيشنهاد مي کنه ديگه دارم گيج ميشم لطفا شما مرا راهنماييي کنيد. با تشکر.
پاسـخ : به جای اضطراب سعی کن بتونی خودتو بهتر بشناسی وبدونی به چی بیشتر علاقه داری.

فرستنده :
مروارید HyperLink HyperLink 1385/6/5
مـتـن : سلام، می دونم این سوال ربطی به اینجا نداره اما شرمنده، می پرسم: صفحه ی ((ارزیابی مهارت های شما)) توی قسمت ((آموزش های یک دقیقه ای)) باز نمی شه، در صورتی که قبلآ باز می شد اما الآن چند وقته که این طوری شده. می خواستم بدونم چه کار کنم،
مرسی
پاسـخ : سلام
ممنون از اطلاع رسانی شما
پیگیری و درست شد.

فرستنده :
مهری HyperLink HyperLink 1385/6/4
مـتـن : من که تابستان پر ماجرایی داشتم.زیاد فکر کردم و نتیجه اش را هم دیدم.سایت خوبی دارین .در ضمن من افسوس گذشته را نمیخورم چون در حال زندگی میکنم.افسوس خوردن وقت تلف کردن است.خدا نگهدار.
پاسـخ : آفرین
خیلی خوبه به شرطی که گذشته دائم مثل یه کتاب جلوی چشم ما باشه
مثل یه کارنامه ارزشیابی!

فرستنده :
ناصر HyperLink HyperLink 1385/6/4
مـتـن : سایت خوبی است اما من که دانشجوی روانشناسی هستم چطور می توانم از سایت استفاده کنم.
من را راهنمایی کنید+
پاسـخ : این شبکه دارای بخش های متنوعی است
بستگی دارد شما از ان چه بخواهید
اما مخاطب اصلی آن دانش اموزان دبیرستانی هستند.

فرستنده :
lpln HyperLink HyperLink 1385/6/1
مـتـن : چه آسيبي؟ بد چرا نميزاري تبليغ ميل ام رو بكنم
پاسـخ : آسیب از دست دادن فرصت های

فرستنده :
افسانه HyperLink HyperLink 1385/6/1
مـتـن : سایت خوبی است
پاسـخ : سپاسگزار

فرستنده :
محمد HyperLink HyperLink 1385/5/30
مـتـن : بابا اضطراب چيه؟ اوغات فراغت تابستان و زمستان نداره بابا بزاريد تابستون تموم بشه تازه اوغات فراغت ما كه اذيت كردن معلم هاست شروع ميشه!!!
پاسـخ : پس نتیجه می گیریم که شما معمولا سعی می کنید که هر وقت مفیدی را به اوقات فراغت تبدیل کنید.
خوبه ، اما یادتون باشه که در دراز مدت شما دچار آسیب های زیادی خواهید شد.

فرستنده :
مروارید HyperLink HyperLink 1385/5/28
مـتـن : مرسی از تعریفاتون!
پاسـخ : خواهش می کنم.

فرستنده :
آ HyperLink HyperLink 1385/5/28
مـتـن : سلام.ميدونيد من هميشه به خاطر اوقات از دست رفته تاسف مي خوردم. اما با خودم فکر کردم که من اگر براي انجام کاري تصميمي مي گيرم که اون موقع وقتي بررسي مي کنم مي بينم درسته اما بعد مي گم نه خوب نبوده و......... درست نيست چون تصميمي که گرفتم با اون حال و هوا بهترين تصميم بوده . اگرچه در کل مي تونست بهتر باشه!
ولي نمي شه انکار کرد که تابستون خيلي داره زود مي گذره اما من از اين تابستون جهت درسي استفاده کردم کلاس زبان مي رم و راضي سال بعد رو مي خونم و البته جودو هم مي رم. تنها چيزي که در موردش کم کاري کردم استراحته!!!!!!!!!!!
پاسـخ : خیلی خوبه !
البته می دونی برای استراحت وقت زیاده.
نگران نباش.

فرستنده :
مسعود . الف HyperLink HyperLink 1385/5/28
مـتـن : سلام
این تابستونم مثل بقیه داره میره « تا بوده چنین بوده و تا هست چنین هست»
من خودم تا اونجایی که میشد از تابستون استفاده کردم اما یه توصیه دارم برای اونا که تا حالا . . . از حالا برنامه ریزی کنند تا لا اقل از این اندک فرصت باقیمونده استفاده کنند فکر نکنید زیاده ها !!!! تا چشم به هم بزنید میره کار امروز به فردا مگذار . . موفق باشید
پاسـخ : بله ، دقیقا همین طوره.

فرستنده :
مهناز.ج اندیشه HyperLink HyperLink 1385/5/25
مـتـن : خب تابستون خیلی زود گذشت.فکر کنم بیشترش رو خواب بودم.توی تابستون یک ترم زبان کار کردم.اما امان از سختگیری آموزشگاهها!!!
الان تصمیم دارم فرصت باقی مونده رو به دوره ی دروس سال قبل بگذرونم.
پاسـخ : خیلی خوبه.
دروس سال قبل !
اون وقت به چه دردی می خوره؟نه این که به درد نمی خوره
می خواستم ببینم به چه دردی می خوره وچه درسهایی را مرور می کنی؟

فرستنده :
مروارید HyperLink HyperLink 1385/5/25
مـتـن : آره، یه کم از دست خودم ناراحتم. چون تا چشم روی هم گذاشتم، نصف تابستون رفت. قبل از شروعش کلی خوشحال بودم که توی تابستون انقدر برای دوچرخه می نویسم که دیگه خودم هم تعجب کنم. اما خب هنوز به اون زیادی ننوشتم. می خوام توی این فرصت باقیمونده کتاب بخونم. صبح ها زودتر بیدار بشم. هر چند روز یه بار، برای دوچرخه بنویسم. بیشتر به دور و برم دقت کنم تا بالاخره روزایی رو که از دست دادم، جبران کنم البته زمان جبران شدنی نیست. اما بیشتر از همه، به خاطر دیر بیدار شدن و کم نوشتن برای دوچرخه، ناراحتم
پاسـخ : سلام
من هم مثل تو دوچرخه را خیلی دوست دارم.
از ان گذشته ، نوشتن ابزار خوبی برای بیان همه چیزهایی است که باید ماندگار شوند.
خیلی خوشحالم از این که شبکه رشد دوستی نویسنده دارد!!!!
در ضمن، تو دوچرخه نوشتن هدف نیست مهم اینه که آدم بتونه دنبال اون استعدادی بره که بهش بیشتر علاقه داره.
تابستون هم فرصت خوبی برای این کار است.(چون ممکنه ما به درس خوندن علاقه نداشته با....!!!یا استعدادشو نداشته ....!!!!D : بین خودمونا!)

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 New Blog
شما بايد وارد شده واجازه ساخت و يا ويرايش وبلاگ را داشته باشيد.
 Blog Archive
 Blog List
 test
Use module action menu to edit content
 1











 صفحه‌ي اول

تنظیمات میزبان
مديريت پورتال‌ها
تعاریف ماژول‌ها
مدیریت فایل
مشتريان تبليغات
SQL
زمانبندي برنامه‌ها
مديريت زبان‌ها
مديريت جستجو
مديريت لیست‌ها
مديريت کاربران ارشد
Open-SearchEngine Admin
رویه ها
تنظیمات سایت
مديريت صفحات
نقش های امنیتی
مديريت كاربران
مشتريان تبليغات
گزارشات سایت
گروه های خبری
مدیریت فایل
سطل بازيافت
نمایشگر رخدادها
رویه ها
مديريت زبان‌ها
تنظیمات سایت
احراز هویت
مرورگر راهكارها
PageBlaster
What's New
صفحات شركت صفر و يك
نظرسنجي انجمن كامپيوتر
تست براي خانم معزي
صفحه خالي
ورود
جواد
مخفي3
مخفي 4
صفحه چت و گفتگو
تست - اميرغياثوند
تست انجمن
مسابقات المپيادها
المپيادهاي علمي رشد
تالار گفتگو
زنگ تفريح المپيادها
تست معرفي سايت
عليمرداني
صدري
خانه كامپيوتر
تست نظرسنجي
عليمرداني 2
پيمان داودي
عليمرداني 4
المپياد رياضي
المپياد كامپيوتر
المپياد فيزيك
المپياد زيست شناسي
عليمرداني 5
وب 2
وب 2 (صفحه اول)
قريبي فر
زنگ‌تفريح‌ها
فلش‌هاي بزرگ شيمي
عليمرداني 6
عليمرداني 10
عليمرداني 12
تست آلبوم
فراز اميرغياثوند
پرسش و پاسخ زيست شناسي
پرسش و پاسخ علمي
پرسش و پاسخ كامپيوتر
پرسش و پاسخ علمي
فعاليت‌هاي علمي
صدري تست
تست
فلش‌هاي رياضي
برندگان شيمي واقعي2
درباره رشد
نقشه سايت
ارتباط با رشد
صفحه اصلي انجمنها
راهنماي استفاده از انجمن
پایگاههای مدارس و استانها
پایگاههای رشد
پایگاههای مفید
وزارت آموزش و پرورش
معرفي چرخه‌ي سوخت هسته‌اي ايران
شهيد بهشتي و آموزش و پرورش
پایگاه مدارس جمهوری اسلامی ایران
فراخوان مقاله‌ی پدافند غيرعامل
ويژه‌نامه‌ی ماه مبارك رمضان
فراخوان مقاله‌ی اقتصاد سالم
ويژه‌نامه‌ی نوروز 1388 هجری شمسی
مسابقه‌ی عكاسی - مكان‌های ديدنی ايران - 1388
جشنواره‌ی فرهنگی و هنری پايداری ملی
پدافند غيرعامل - شبكه‌ی رشد
گالري عكس پدافند غيرعامل رشد
اخبار پدافند غيرعامل
پيوندهای مفيد پدافند غيرعامل
آموزش پدافند غيرعامل
دفاع غيرعامل در دفاع مقدس
بانك فايل پدافند غيرعامل
مقالات منتخب فرهنگيان - پدافند غيرعامل
آموزش دفاع غيرعامل - نظامی
اخبار جشنواره پايداری
بيانيه‌ی هيئت داوران جشنواره‌ی پايداری ملی
مصاحبه با دكتر جلالی - رييس سازمان پدافند غيرعامل
معرفي اعضای شورای سياستگذاری و مسئولين كميته‌ها
جشنواره از منظر دبير جشنواره - سيد محمدرضا مصطفوی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - شعر و داستان
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - هنرهای تجسمی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی -سايت و پايگاه مجازی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات علمی عمومی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات فرهنگيان
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات علمی ترجمه‌
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - پژوهش‌های علمی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - كتاب‌ها
آثار برتر جشنواره پايداری -پايان‌نامه‌های دانشجویی
آثار برتر جشنواره پايداری - مجلات و نشريات
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - گزارش مستند
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - فيلم
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - لوح فشرده
هفت‌سين چيست؟
آيين‌های نوروزی ايرانيان
پيامك‌های نوروزي
صوت و اسكرين‌سيور نوروزی
عيد در فرهنگ اسلامی
نوروز از ديدگاه دكتر شريعتی
گالری تصاوير نوروز 1388 رشد
مسابقه‌ی عكاسی مكان‌های ديدنی ايران - نوروز 1388
دعاهای روزهاي ماه رمضان
ربناهای قرآن
پایگاه مدارس استان آذربایجان شرقی
پایگاه مدارس استان آذربایجان غربی
پایگاه مدارس استان اردبیل
پایگاه مدارس استان اصفهان
پایگاه مدارس استان ایلام
پایگاه مدارس استان بوشهر
پایگاه مدارس استان تهران
پایگاه مدارس استان چهارمحال و بختیاری
پایگاه مدارس استان خراسان شمالی
پایگاه مدارس استان خراسان رضوی
پایگاه مدارس استان خراسان جنوبی
پایگاه مدارس استان خوزستان
پایگاه مدارس استان زنجان
پایگاه مدارس استان سمنان
پایگاه مدارس استان سیستان و بلوچستان
پایگاه مدارس استان فارس
پایگاه مدارس استان قزوین
پایگاه مدارس استان قم
پایگاه مدارس استان کردستان
پایگاه مدارس استان کرمان
پایگاه مدارس استان کرمانشاه
پایگاه مدارس استان کهکیلویه و بویراحمد
پایگاه مدارس استان گلستان
پایگاه مدارس استان گیلان
پایگاه مدارس استان لرستان
پایگاه مدارس استان مازندران
پایگاه مدارس استان مرکزی
پایگاه مدارس استان هرمزگان
پایگاه مدارس استان همدان
پایگاه مدارس استان یزد
پایگاه های علمی، آموزشی، فرهنگی
سازمان های دولتی
رسانه ها
معرفی پایگاههای دانشگاهی و موسسات آموزش عالی
معرفی مدارس
بانك نرم‌افزار رشد
آلبوم عكس
دانشنامه
آزمون الكترونيكي و بانك سؤال
فعاليت‌هاي علمي رشد
هدايت تحصيلی
آموزش الكترونيكي
امتحانات نهایی پايه‌ی سوم متوسطه
سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای سال 86
سؤالات نهايي رشته‌هاي نظري سال 85
سؤالات نهايي رشته‌هاي فني سال 85
سؤالات نهايي رشته‌هاي حرفه‌اي سال 85
سؤالات نهایی رشته‌های نظری سال 86
سؤالات نهایی رشته‌های فنی سال 86
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های نظری خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های فنی خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای خرداد 88
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های نظری خرداد 88
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های فنی خرداد 88
آموزش ويندوز و نرم‌افزارهاي كاربردي
آموزش تایپ فارسی
آموزش الکترونیکی كتاب‌های درسی
متن کتاب های درسی
انتخاب من
مشاغل من
مجموعه سوالات
مشاوره‌ي تيزهوشان و اولیاي آن‌ها
مصاحبه المپيادها
پيوندها
المپياد رياضي
نتايج نظرسنجي
علوم و فنون جديد
رباتيك
مشاهده‌ي علمي
مناسبت‌ها
لينك‌هاي مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌هاي المپيادها
كارآفريني
المپياد كامپيوتر
المپياد فيزيك
المپياد شيمي
المپياد زيست‌شناسي
زنگ تفريح زيست
مسابقه‌ي زيست‌
سرفصل‌ها
آموزش زيست‌شناسي
مصاحبه و گزارش زيست‌شناسي
انيميشن‌هاي زنگ‌تفريح‌هاي زيست‌شناسي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني زيست‌شناسي
راهنماي سايت المپياد زيست‌شناسي
برندگان مسابقه‌ي المپياد زيست‌شناسي
پرسش و پاسخ شيمي
مسابقه‌ي المپياد شيمي
راهنماي سايت المپياد شيمي
زنگ تفريح شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي
آموزش شيمي
مصاحبه و گزارش شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي - 3
مسابقه‌ي شيمي > برندگان مسابقه‌ي شيمي
برندگان شيمي واقعي(مخفي)
مسابقه‌ي فيزيك
زنگ تفريح فيزيك
تاريخچه‌ي ني فيزيك
برندگان مسابقه‌ي المپياد فيزيك
راهنماي سايت المپياد فيزيك
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت پانزدهم
بزرگان فيزيك
آموزش فيزيك
مصاحبه و گزارش فيزيك
عكس روز فيزيك
عكس المپياد فيزيك
مسابقه كامپيوتر
زنگ تفريح كامپيوتر
تاريخچه‌ي المپياد جهاني كامپيوتر
مصاحبه و گزارش كامپيوتر
راهنماي سايت المپياد كامپيوتر
انيميشمن‌هاي كامپيوتر
برندگان مسابقه‌ي المپياد كامپيوتر
مسابقه‌ي رياضي
زنگ تفريح رياضي
تاريخچه‌ي رياضي
راهنماي سايت المپياد رياضي
برندگان مسابقه‌ي رياضي
آموزش رياضي
مصاحبه و گزارش المپياد رياضي
گزارش‌هاي تصويري المپياد رياضي
زنگ تفريج رياضي
گزارش المپياد جهاني فيزيك - قسمت پنجم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت سيزدهم
گزارشی از المپیاد جهانی فیزیک - قسمت هفتم
گزارش از المپياد جهاني فيزيك - قسمت يازدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت هشتم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت شانزدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت هفدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت نهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دوازدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيک- قسمت اول
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت سوم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دوم
پشت صحنه‌ي المپياد جهاني فيزيك - قسمت اول
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت چهارم
المپياد جهاني رياضي در سال 1387
المپياد جهاني فيزيك در سال 1387
المپياد جهاني كامپيوتر در سال 1387
المپياد جهاني شيمي در سال 1387
المپياد جهاني زيست‌شناسي در سال 1387
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت بيستم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت نوزدهم
راهنما
وضعيت:نمايشويرايشDesign پنل كنترل نمايش داده شود؟
عملكردهاي صفحه
اضافه كردن تنظيمات حذف

كپي Export Import
اضافه كردن ماژول جديداضافه كردن ماژول موجودماژول: <يك ماژول انتخاب كنيد>LinksRotatorSimple GallerySimple Gallery Tag CloudSnapsis PageBlasterText/HTMLXML/XSLXMod FormViewZeroAndOne_Menuآكاردئونآناليزگر گوگلاخباراطلاعیه هاانجمناوقات شرعیبازخوردپرسش و پاسختب استريپتب استريپ پيشرفتهچت و گفتگوحساب کاربرفرم سازقاب تبلیغاتیقاب محتواگالري تصاويرگرداننده محتوالینک درختیلینک عکس دارمحتواي زندهمستنداتمعرفی سایتمنومنوي کنارينتایج جستجونظرسنجینقشه سايتنمايش اسلايدي محتواي زندهنمايشگر عكس تصادفيوبلاگورودورودی جستجوکاربران آنلاین SSOکتابهاکتابها-منتخبکتابها-مولفان قاب: ContentPane
عنوان: الحاق: بالاانتها اضافه كردن
قابليت مشاهده: شبيه صفحهفقط ويرايشگران صفحه رديف كردن: چپمركزراستنا مشخص

نصب ماژولهاي اضافي امور معمول
سايت كاربران نقش‌ها

فايل ها راهنما Solutions



شبكه‌ی رشد
سرویسهای آموزشی
گالري‌ها
پيوندها
انجمن‌ها
پست الکترونیکی
شما و رشد
مخفی
اخبار و اطلاعيه‌ها
menuu
مدیریت
میزبان


چهار‌شنيه ۱۵ مهر ۱۳۸۸ خروج ProfileAdmin



صفحه اولدانشنامهفعالیتهای علمیآموزش الکترونیکیهدایت تحصیلیسوال و آزموناخبار و اطلاعیه هاگالری عکسپیوند هابانک نرم افزارانجمنهاپست الکترونیکی

Edit TabStrip



عنوان

عنوان را در اين قسمت وارد نمائيد
متن

متن را در اين قسمت وارد نمائيد جعبه متن اصلی ویرایشگر متن قوی

  صفحه‌ي اصلي
تيزهوشان: چملات الهام بخش
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 1
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 2
مشاوره تيزهوشان | مصاحبه | خبر
    فعاليت‌هاي علمي
تيزهوشان: چملات الهام بخش
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 1
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 2
مشاوره تيزهوشان | مصاحبه | خبر
 
  المپياد رياضي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    المپياد فيزيك
مسابقه: رولر كاستر (10 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
 
  المپياد كامپيوتر
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    المپياد شيمي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
 
  المپياد زيست‌شناسي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    خبر
» ماشين كانوي (2 شهريور)
» ماشين كانوي (2 شهريور)


متن Html خام


ترتيب نمايش

ترتيب نمايش را در اين قسمت وارد نمائيد
كليدواژه

كليد واژه ها را در اين قسمت وارد نمائيد

تاييد انصراف حذف







صفحه‌‌ی اول | درباره‌‌ی رشد | ارتباط با رشد | نقشه‌‌ی رشد
وزارت آموزش و پرورش > سازمان پژوهش و برنامه‌ريزی آموزشی
معاونت فن آوری ارتباطات و اطلاعات آموزشی > دفتر توسعه فناوری اطلاعات آموزشی

مدت زمان ساخت صفحه 0.5468925 ثانيه
 11
Use module action menu to edit content