XMod
 امتحانات (مشاوره‌ي شماره‌ي 16)
امتحانات (مشاوره‌ي شماره‌ي 16)
افراد، كارها و موقعيت‌ها رو دست كم نگيريد

با امتحانا چه مي‌كنيد؟

حتما همشون رو به خوبي پشت سر گذاشتيد.

يكي از مشكلات بچه‌هاي تيزهوش اينه كه فكر مي‌كنند خوندن كتاب‌هاي درسيشون وقت تلف كردنه و فقط بايد به فكر كارهاي بزرگ و پژوهش و درس‌هاي خارج از كتابشون باشن تا عمرشون هدر نره. اصلا حال و حوصله كتاب‌هاي درسيشون رو ندارن. به همين خاطر دركمال تعجب در حاليكه مثلا در جشنواره خوارزمي مقام آوردن اما معدلشون پايينه. كنكور رو هم كه اصلا جدي نمي‌گيرن و به اميد مقام آوردن در مسابقاتي مثل المپياد براش درس نمي‌خونن. كساني رو مي‌شناسم كه با اينكه مي‌تونستن بدون كنكور برن دانشگاه اما درس خوندن و تونستن دانشگاه بهتري قبول بشن.

درسته كه هيچ وقت نبايد به نشدن فكر كنيم و با اطمينان كامل بايد براي هدفمون تلاش كنيم اما اين طرز فكر نبايد منجر به اين بشه كه پل‌هاي پشت سرمون رو خراب كنيم. با وجود اينكه ممكنه هم‌زمان دو مسير رو طي كردن مشكل‌تر باشه اما اينطوري مطمئن خواهيم بود كه بالاخره يكي از اين دو مسير ما رو به هدفمون مي‌رسونه.

بهترين را ه براي احساس خوشبختي اينه كه هميشه شكرگزار باشيم و شكرگزاري براي كساني كه از نعمت هوش برخوردارند اينه كه قدر موقعيتشون رو بدونند و از تلاششون كم نكنند.

هيچ وقت ديگران، كارها و موقعيت‌ها رو دست كم نگيريد. در جهان امروز اگر لحظه اي غفلت كنيد ممكنه هموني كه دست كمش مي‌گرفتيد از شما جلو بزنه. يا همون كاري رو كه براتون بي‌اهميت جلوه مي‌كرده روزي بتونه نجاتتون بده.

بچه‌هاي تيزهوش كمتر از ديگر دانش‌آموزان براي گرفتن نمره خوب احتياج به درس خوندن دارند. پس چرا 5/1 وقتي رو كه براي كارهاي ديگتون مي‌ذاريد، روي درساتون نمي‌ذاريد؟
به علت همين مسائل خيلي وقت‌ها بچه‌هاي معمولي با سعي و تلاشي كه دارن از بچه‌هاي تيزهوش موفق‌تر مي‌شن.


در عين حال كه به خودتون، به توانايي‌هاتون ايمان داريد، واقع بين هم باشيد. تمام جوانب مسير و هدفتون رو بسنجيد و راه‌هاي مختلف رو از بي‌اهميت‌ترين تا سخت‌ترينشون رو براي رسيدن به هدفتون آزمايش كنيد. اينطوري شما با تلاشي كه مي‌كنيد خودتون رو در مسير رسيدن به خواستتون قرار داديد و مطمئن باشيد اون رو بدست مي‌ياريد.

باز هم مي‌گم. هيچ وقت افراد، كارها و موقعيت‌ها رو دست كم نگيريد.

دوست شما
رها

1386/3/22 لينک مستقيم

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1389/8/12
مـتـن : امسال سوالات ریاضی اول دبیرستان سراسری است و برای سمپاد از خود سازمان سوال میاد اگه ممکنه سوالات ریاضی چند سال قبل را که سراسری بود رو برام بزارید من ندارم تشکر فراوان.
پاسـخ :

فرستنده :
HyperLink HyperLink 1389/8/12
مـتـن : برای تقویت شدن هوش باید چی کار کرد؟
پاسـخ : به زودی مطلبی در این خصوص در سایت قرار خواهد گرفت.

فرستنده :
درسا HyperLink HyperLink 1389/8/12
مـتـن : سلام من تو مدرسه ی تیز هوشان درس نمی خوانم اما خیلی دوست دارم قبول شم (درمقطع دبیرستان) چه کار هایی باید بکنم؟؟؟و چه چیز هایی رو باید بخونم؟؟در صورتی که شانس قبولی در دبیرستان خیلی کمه.اگر کمکم کنید ممنون می شم.در ضمن سطح هوشیم هم بد نیست نمراتم 20 هست بیش تر اوغات.ممنون.
پاسـخ : درسا جان فقط باید درسهات رو خوب بخونی و از ته دل و با علاقه بخونی.

فرستنده :
مليكا HyperLink HyperLink 1389/8/12
مـتـن : ميدانيد چرا شما تيزهوشاني ها معدل هاي خوبي نداريد براي اينكه هيچ درسي را درست متوجه نمي شويد وخيلي هايتان همين طوري وارد اين مدارس شديد بي احترامي نباشد ولي فرد تيزهوش بايد طوري باشد كه سر كلاس همه چيز را خوب ياد بگيرد و همان جا تمرين كند و از اين مغز متفكرش براي پيشرفت علم استفاده كند . من چنين كسي را ميشناسم ولي به دليل بد شدن حالش در روز امتحان نتوانست نتيجه خوبي را كسب كند در نتيجه وارد اين مدرسه هم نشد .
پاسـخ : ملیکا جان خوب است بدانید که معنای اینکه مدارس استعدادهای درخشان به وجود آمده اند، این نیست که دانش آموزان این مدارس باهوش باشند و بقیه بی هوش. بلکه فقط هدف این بوده که امکانات محدودی بالاتر از سطح دروس عادی را که می توان برای برخی از دانش آموزان اختصاص داد، به برخی دانش آموزان اختصاص داد. چاره ای هم به جز برگزاری یک آزمون اولیه نیست. چه بسا کسانی که از مدارس دیگر فارغ التحصیل می شوند و بسیار باهوش ترند و بسیار در زندگی موفق ترند.

فرستنده :
گمنام HyperLink HyperLink 1386/4/5
مـتـن : می شه لطف کنید کلیدهای امتحانات نهایی رو بزنید توی سایت؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده :
hasti HyperLink HyperLink 1386/4/5
مـتـن : salam khaste nabashid mikhastam bedoonam age moadele ma dorbare 18.80 ya 18.40bashe mishe be ghabool shodan dar reshteye daandan pezeshki to ye daneshgahe khoobo dasht ya bayad bikhal shodman kheili na omid shodam lotfan rahnamim konid
پاسـخ : هميشه و در هر شرايطي اميدوار باش. اگر درصدات خوب باشه، چراكه نه.

فرستنده :
يك دانش اموز سومی HyperLink HyperLink 1386/4/4
مـتـن : من كلاس سوم هستم مي شه ىر رمورد تاثير معدل ما در کنکور توضیح بدهید و این که اگه تمام درس هامون رو در حد 17یا18 امتحان داده باشیم باید بی خیال رتبه زیر ده شیم؟
پاسـخ : معدل سال سوم در سال های اخیر روی کنکور تاثیر می ذاره. اما این دلیل بر این نمی شه که رتبه زیر 10 نتونی بگیری. اگر امتیازت در کنکور خیلی عالی باشه احتمال این هست که رتبه زیر ده هم بیاری.

فرستنده :
armin varshokar HyperLink HyperLink 1386/3/29
مـتـن : salam khanome raha
man tizhosh nistam amma harfaton doroste.
amma fekr nemikonin inke bazi adamaye mamoli az afrade tizhosh jelo mioftan be khatere nezame amozeshie mast?
ya aslan aya in doroste?
albate in khob jaye tamjid dare vaseye kasae ke mamolian va jelo oftadan amma shayad kheili jaha ham intor nabashe...
mamnon
پاسـخ : بله. منکر این نیستم که آموزش و پرورش ما مشکلات فراوانی داره. من در سایت www.sanad.ir هم سردبیر هستم. که در سایتی هست برای سند ملی آموزش و پرورش. در این سند مشکلات آموزش و پرورش رو بررسی می کنند و به وسیله تعداد زیادی پژوهشگر برنامه ای راهبردی برای آموزش و پرورش تنظیم می کنند. به واسطه این کار بیشتر با مشکلات آموزش و پرورش آشنا شدم. ولی آیا به خاطر این مشکلات دست از تلاش بکشسم و منتظر بهبود وضع موجود بشیم؟
در متنی که نوشتم نگفتم تمام بچه های تیزهوش اینطورین. مسلما این طور نیست. خیلی از دوستان خودم که جزو تیزهوشان محسوب می شن بسیار تونستن موفق باشن.


موفق باشی.

فرستنده :
K.MODIRIAN HyperLink HyperLink 1386/3/29
مـتـن : PLEASE WRITE ABOUT AZMOON TIZHOUSHAN.

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 امتحانات (مشاوره‌ي شماره‌ي 16)
امتحانات (مشاوره‌ي شماره‌ي 16)
افراد، كارها و موقعيت‌ها رو دست كم نگيريد

با امتحانا چه مي‌كنيد؟

حتما همشون رو به خوبي پشت سر گذاشتيد.

يكي از مشكلات بچه‌هاي تيزهوش اينه كه فكر مي‌كنند خوندن كتاب‌هاي درسيشون وقت تلف كردنه و فقط بايد به فكر كارهاي بزرگ و پژوهش و درس‌هاي خارج از كتابشون باشن تا عمرشون هدر نره. اصلا حال و حوصله كتاب‌هاي درسيشون رو ندارن. به همين خاطر دركمال تعجب در حاليكه مثلا در جشنواره خوارزمي مقام آوردن اما معدلشون پايينه. كنكور رو هم كه اصلا جدي نمي‌گيرن و به اميد مقام آوردن در مسابقاتي مثل المپياد براش درس نمي‌خونن. كساني رو مي‌شناسم كه با اينكه مي‌تونستن بدون كنكور برن دانشگاه اما درس خوندن و تونستن دانشگاه بهتري قبول بشن.

درسته كه هيچ وقت نبايد به نشدن فكر كنيم و با اطمينان كامل بايد براي هدفمون تلاش كنيم اما اين طرز فكر نبايد منجر به اين بشه كه پل‌هاي پشت سرمون رو خراب كنيم. با وجود اينكه ممكنه هم‌زمان دو مسير رو طي كردن مشكل‌تر باشه اما اينطوري مطمئن خواهيم بود كه بالاخره يكي از اين دو مسير ما رو به هدفمون مي‌رسونه.

بهترين را ه براي احساس خوشبختي اينه كه هميشه شكرگزار باشيم و شكرگزاري براي كساني كه از نعمت هوش برخوردارند اينه كه قدر موقعيتشون رو بدونند و از تلاششون كم نكنند.

هيچ وقت ديگران، كارها و موقعيت‌ها رو دست كم نگيريد. در جهان امروز اگر لحظه اي غفلت كنيد ممكنه هموني كه دست كمش مي‌گرفتيد از شما جلو بزنه. يا همون كاري رو كه براتون بي‌اهميت جلوه مي‌كرده روزي بتونه نجاتتون بده.

بچه‌هاي تيزهوش كمتر از ديگر دانش‌آموزان براي گرفتن نمره خوب احتياج به درس خوندن دارند. پس چرا 5/1 وقتي رو كه براي كارهاي ديگتون مي‌ذاريد، روي درساتون نمي‌ذاريد؟
به علت همين مسائل خيلي وقت‌ها بچه‌هاي معمولي با سعي و تلاشي كه دارن از بچه‌هاي تيزهوش موفق‌تر مي‌شن.


در عين حال كه به خودتون، به توانايي‌هاتون ايمان داريد، واقع بين هم باشيد. تمام جوانب مسير و هدفتون رو بسنجيد و راه‌هاي مختلف رو از بي‌اهميت‌ترين تا سخت‌ترينشون رو براي رسيدن به هدفتون آزمايش كنيد. اينطوري شما با تلاشي كه مي‌كنيد خودتون رو در مسير رسيدن به خواستتون قرار داديد و مطمئن باشيد اون رو بدست مي‌ياريد.

باز هم مي‌گم. هيچ وقت افراد، كارها و موقعيت‌ها رو دست كم نگيريد.

دوست شما
رها

1386/3/22 لينک مستقيم

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1389/8/12
مـتـن : امسال سوالات ریاضی اول دبیرستان سراسری است و برای سمپاد از خود سازمان سوال میاد اگه ممکنه سوالات ریاضی چند سال قبل را که سراسری بود رو برام بزارید من ندارم تشکر فراوان.
پاسـخ :

فرستنده :
HyperLink HyperLink 1389/8/12
مـتـن : برای تقویت شدن هوش باید چی کار کرد؟
پاسـخ : به زودی مطلبی در این خصوص در سایت قرار خواهد گرفت.

فرستنده :
درسا HyperLink HyperLink 1389/8/12
مـتـن : سلام من تو مدرسه ی تیز هوشان درس نمی خوانم اما خیلی دوست دارم قبول شم (درمقطع دبیرستان) چه کار هایی باید بکنم؟؟؟و چه چیز هایی رو باید بخونم؟؟در صورتی که شانس قبولی در دبیرستان خیلی کمه.اگر کمکم کنید ممنون می شم.در ضمن سطح هوشیم هم بد نیست نمراتم 20 هست بیش تر اوغات.ممنون.
پاسـخ : درسا جان فقط باید درسهات رو خوب بخونی و از ته دل و با علاقه بخونی.

فرستنده :
مليكا HyperLink HyperLink 1389/8/12
مـتـن : ميدانيد چرا شما تيزهوشاني ها معدل هاي خوبي نداريد براي اينكه هيچ درسي را درست متوجه نمي شويد وخيلي هايتان همين طوري وارد اين مدارس شديد بي احترامي نباشد ولي فرد تيزهوش بايد طوري باشد كه سر كلاس همه چيز را خوب ياد بگيرد و همان جا تمرين كند و از اين مغز متفكرش براي پيشرفت علم استفاده كند . من چنين كسي را ميشناسم ولي به دليل بد شدن حالش در روز امتحان نتوانست نتيجه خوبي را كسب كند در نتيجه وارد اين مدرسه هم نشد .
پاسـخ : ملیکا جان خوب است بدانید که معنای اینکه مدارس استعدادهای درخشان به وجود آمده اند، این نیست که دانش آموزان این مدارس باهوش باشند و بقیه بی هوش. بلکه فقط هدف این بوده که امکانات محدودی بالاتر از سطح دروس عادی را که می توان برای برخی از دانش آموزان اختصاص داد، به برخی دانش آموزان اختصاص داد. چاره ای هم به جز برگزاری یک آزمون اولیه نیست. چه بسا کسانی که از مدارس دیگر فارغ التحصیل می شوند و بسیار باهوش ترند و بسیار در زندگی موفق ترند.

فرستنده :
گمنام HyperLink HyperLink 1386/4/5
مـتـن : می شه لطف کنید کلیدهای امتحانات نهایی رو بزنید توی سایت؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرستنده :
hasti HyperLink HyperLink 1386/4/5
مـتـن : salam khaste nabashid mikhastam bedoonam age moadele ma dorbare 18.80 ya 18.40bashe mishe be ghabool shodan dar reshteye daandan pezeshki to ye daneshgahe khoobo dasht ya bayad bikhal shodman kheili na omid shodam lotfan rahnamim konid
پاسـخ : هميشه و در هر شرايطي اميدوار باش. اگر درصدات خوب باشه، چراكه نه.

فرستنده :
يك دانش اموز سومی HyperLink HyperLink 1386/4/4
مـتـن : من كلاس سوم هستم مي شه ىر رمورد تاثير معدل ما در کنکور توضیح بدهید و این که اگه تمام درس هامون رو در حد 17یا18 امتحان داده باشیم باید بی خیال رتبه زیر ده شیم؟
پاسـخ : معدل سال سوم در سال های اخیر روی کنکور تاثیر می ذاره. اما این دلیل بر این نمی شه که رتبه زیر 10 نتونی بگیری. اگر امتیازت در کنکور خیلی عالی باشه احتمال این هست که رتبه زیر ده هم بیاری.

فرستنده :
armin varshokar HyperLink HyperLink 1386/3/29
مـتـن : salam khanome raha
man tizhosh nistam amma harfaton doroste.
amma fekr nemikonin inke bazi adamaye mamoli az afrade tizhosh jelo mioftan be khatere nezame amozeshie mast?
ya aslan aya in doroste?
albate in khob jaye tamjid dare vaseye kasae ke mamolian va jelo oftadan amma shayad kheili jaha ham intor nabashe...
mamnon
پاسـخ : بله. منکر این نیستم که آموزش و پرورش ما مشکلات فراوانی داره. من در سایت www.sanad.ir هم سردبیر هستم. که در سایتی هست برای سند ملی آموزش و پرورش. در این سند مشکلات آموزش و پرورش رو بررسی می کنند و به وسیله تعداد زیادی پژوهشگر برنامه ای راهبردی برای آموزش و پرورش تنظیم می کنند. به واسطه این کار بیشتر با مشکلات آموزش و پرورش آشنا شدم. ولی آیا به خاطر این مشکلات دست از تلاش بکشسم و منتظر بهبود وضع موجود بشیم؟
در متنی که نوشتم نگفتم تمام بچه های تیزهوش اینطورین. مسلما این طور نیست. خیلی از دوستان خودم که جزو تیزهوشان محسوب می شن بسیار تونستن موفق باشن.


موفق باشی.

فرستنده :
K.MODIRIAN HyperLink HyperLink 1386/3/29
مـتـن : PLEASE WRITE ABOUT AZMOON TIZHOUSHAN.

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 New Blog
شما بايد وارد شده واجازه ساخت و يا ويرايش وبلاگ را داشته باشيد.
 Blog Archive
 Blog List
 test
Use module action menu to edit content
 1











 صفحه‌ي اول

تنظیمات میزبان
مديريت پورتال‌ها
تعاریف ماژول‌ها
مدیریت فایل
مشتريان تبليغات
SQL
زمانبندي برنامه‌ها
مديريت زبان‌ها
مديريت جستجو
مديريت لیست‌ها
مديريت کاربران ارشد
Open-SearchEngine Admin
رویه ها
تنظیمات سایت
مديريت صفحات
نقش های امنیتی
مديريت كاربران
مشتريان تبليغات
گزارشات سایت
گروه های خبری
مدیریت فایل
سطل بازيافت
نمایشگر رخدادها
رویه ها
مديريت زبان‌ها
تنظیمات سایت
احراز هویت
مرورگر راهكارها
PageBlaster
What's New
صفحات شركت صفر و يك
نظرسنجي انجمن كامپيوتر
تست براي خانم معزي
صفحه خالي
ورود
جواد
مخفي3
مخفي 4
صفحه چت و گفتگو
تست - اميرغياثوند
تست انجمن
مسابقات المپيادها
المپيادهاي علمي رشد
تالار گفتگو
زنگ تفريح المپيادها
تست معرفي سايت
عليمرداني
صدري
خانه كامپيوتر
تست نظرسنجي
عليمرداني 2
پيمان داودي
عليمرداني 4
المپياد رياضي
المپياد كامپيوتر
المپياد فيزيك
المپياد زيست شناسي
عليمرداني 5
وب 2
وب 2 (صفحه اول)
قريبي فر
زنگ‌تفريح‌ها
فلش‌هاي بزرگ شيمي
عليمرداني 6
عليمرداني 10
عليمرداني 12
تست آلبوم
فراز اميرغياثوند
پرسش و پاسخ زيست شناسي
پرسش و پاسخ علمي
پرسش و پاسخ كامپيوتر
پرسش و پاسخ علمي
فعاليت‌هاي علمي
صدري تست
تست
فلش‌هاي رياضي
برندگان شيمي واقعي2
درباره رشد
نقشه سايت
ارتباط با رشد
صفحه اصلي انجمنها
راهنماي استفاده از انجمن
پایگاههای مدارس و استانها
پایگاههای رشد
پایگاههای مفید
وزارت آموزش و پرورش
معرفي چرخه‌ي سوخت هسته‌اي ايران
شهيد بهشتي و آموزش و پرورش
پایگاه مدارس جمهوری اسلامی ایران
فراخوان مقاله‌ی پدافند غيرعامل
ويژه‌نامه‌ی ماه مبارك رمضان
فراخوان مقاله‌ی اقتصاد سالم
ويژه‌نامه‌ی نوروز 1388 هجری شمسی
مسابقه‌ی عكاسی - مكان‌های ديدنی ايران - 1388
جشنواره‌ی فرهنگی و هنری پايداری ملی
پدافند غيرعامل - شبكه‌ی رشد
گالري عكس پدافند غيرعامل رشد
اخبار پدافند غيرعامل
پيوندهای مفيد پدافند غيرعامل
آموزش پدافند غيرعامل
دفاع غيرعامل در دفاع مقدس
بانك فايل پدافند غيرعامل
مقالات منتخب فرهنگيان - پدافند غيرعامل
آموزش دفاع غيرعامل - نظامی
اخبار جشنواره پايداری
بيانيه‌ی هيئت داوران جشنواره‌ی پايداری ملی
مصاحبه با دكتر جلالی - رييس سازمان پدافند غيرعامل
معرفي اعضای شورای سياستگذاری و مسئولين كميته‌ها
جشنواره از منظر دبير جشنواره - سيد محمدرضا مصطفوی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - شعر و داستان
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - هنرهای تجسمی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی -سايت و پايگاه مجازی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات علمی عمومی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات فرهنگيان
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات علمی ترجمه‌
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - پژوهش‌های علمی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - كتاب‌ها
آثار برتر جشنواره پايداری -پايان‌نامه‌های دانشجویی
آثار برتر جشنواره پايداری - مجلات و نشريات
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - گزارش مستند
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - فيلم
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - لوح فشرده
هفت‌سين چيست؟
آيين‌های نوروزی ايرانيان
پيامك‌های نوروزي
صوت و اسكرين‌سيور نوروزی
عيد در فرهنگ اسلامی
نوروز از ديدگاه دكتر شريعتی
گالری تصاوير نوروز 1388 رشد
مسابقه‌ی عكاسی مكان‌های ديدنی ايران - نوروز 1388
دعاهای روزهاي ماه رمضان
ربناهای قرآن
پایگاه مدارس استان آذربایجان شرقی
پایگاه مدارس استان آذربایجان غربی
پایگاه مدارس استان اردبیل
پایگاه مدارس استان اصفهان
پایگاه مدارس استان ایلام
پایگاه مدارس استان بوشهر
پایگاه مدارس استان تهران
پایگاه مدارس استان چهارمحال و بختیاری
پایگاه مدارس استان خراسان شمالی
پایگاه مدارس استان خراسان رضوی
پایگاه مدارس استان خراسان جنوبی
پایگاه مدارس استان خوزستان
پایگاه مدارس استان زنجان
پایگاه مدارس استان سمنان
پایگاه مدارس استان سیستان و بلوچستان
پایگاه مدارس استان فارس
پایگاه مدارس استان قزوین
پایگاه مدارس استان قم
پایگاه مدارس استان کردستان
پایگاه مدارس استان کرمان
پایگاه مدارس استان کرمانشاه
پایگاه مدارس استان کهکیلویه و بویراحمد
پایگاه مدارس استان گلستان
پایگاه مدارس استان گیلان
پایگاه مدارس استان لرستان
پایگاه مدارس استان مازندران
پایگاه مدارس استان مرکزی
پایگاه مدارس استان هرمزگان
پایگاه مدارس استان همدان
پایگاه مدارس استان یزد
پایگاه های علمی، آموزشی، فرهنگی
سازمان های دولتی
رسانه ها
معرفی پایگاههای دانشگاهی و موسسات آموزش عالی
معرفی مدارس
بانك نرم‌افزار رشد
آلبوم عكس
دانشنامه
آزمون الكترونيكي و بانك سؤال
فعاليت‌هاي علمي رشد
هدايت تحصيلی
آموزش الكترونيكي
امتحانات نهایی پايه‌ی سوم متوسطه
سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای سال 86
سؤالات نهايي رشته‌هاي نظري سال 85
سؤالات نهايي رشته‌هاي فني سال 85
سؤالات نهايي رشته‌هاي حرفه‌اي سال 85
سؤالات نهایی رشته‌های نظری سال 86
سؤالات نهایی رشته‌های فنی سال 86
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های نظری خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های فنی خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای خرداد 88
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های نظری خرداد 88
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های فنی خرداد 88
آموزش ويندوز و نرم‌افزارهاي كاربردي
آموزش تایپ فارسی
آموزش الکترونیکی كتاب‌های درسی
متن کتاب های درسی
انتخاب من
مشاغل من
مجموعه سوالات
مشاوره‌ي تيزهوشان و اولیاي آن‌ها
مصاحبه المپيادها
پيوندها
المپياد رياضي
نتايج نظرسنجي
علوم و فنون جديد
رباتيك
مشاهده‌ي علمي
مناسبت‌ها
لينك‌هاي مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌هاي المپيادها
كارآفريني
المپياد كامپيوتر
المپياد فيزيك
المپياد شيمي
المپياد زيست‌شناسي
زنگ تفريح زيست
مسابقه‌ي زيست‌
سرفصل‌ها
آموزش زيست‌شناسي
مصاحبه و گزارش زيست‌شناسي
انيميشن‌هاي زنگ‌تفريح‌هاي زيست‌شناسي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني زيست‌شناسي
راهنماي سايت المپياد زيست‌شناسي
برندگان مسابقه‌ي المپياد زيست‌شناسي
پرسش و پاسخ شيمي
مسابقه‌ي المپياد شيمي
راهنماي سايت المپياد شيمي
زنگ تفريح شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي
آموزش شيمي
مصاحبه و گزارش شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي - 3
مسابقه‌ي شيمي > برندگان مسابقه‌ي شيمي
برندگان شيمي واقعي(مخفي)
مسابقه‌ي فيزيك
زنگ تفريح فيزيك
تاريخچه‌ي ني فيزيك
برندگان مسابقه‌ي المپياد فيزيك
راهنماي سايت المپياد فيزيك
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت پانزدهم
بزرگان فيزيك
آموزش فيزيك
مصاحبه و گزارش فيزيك
عكس روز فيزيك
عكس المپياد فيزيك
مسابقه كامپيوتر
زنگ تفريح كامپيوتر
تاريخچه‌ي المپياد جهاني كامپيوتر
مصاحبه و گزارش كامپيوتر
راهنماي سايت المپياد كامپيوتر
انيميشمن‌هاي كامپيوتر
برندگان مسابقه‌ي المپياد كامپيوتر
مسابقه‌ي رياضي
زنگ تفريح رياضي
تاريخچه‌ي رياضي
راهنماي سايت المپياد رياضي
برندگان مسابقه‌ي رياضي
آموزش رياضي
مصاحبه و گزارش المپياد رياضي
گزارش‌هاي تصويري المپياد رياضي
زنگ تفريج رياضي
گزارش المپياد جهاني فيزيك - قسمت پنجم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت سيزدهم
گزارشی از المپیاد جهانی فیزیک - قسمت هفتم
گزارش از المپياد جهاني فيزيك - قسمت يازدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت هشتم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت شانزدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت هفدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت نهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دوازدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيک- قسمت اول
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت سوم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دوم
پشت صحنه‌ي المپياد جهاني فيزيك - قسمت اول
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت چهارم
المپياد جهاني رياضي در سال 1387
المپياد جهاني فيزيك در سال 1387
المپياد جهاني كامپيوتر در سال 1387
المپياد جهاني شيمي در سال 1387
المپياد جهاني زيست‌شناسي در سال 1387
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت بيستم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت نوزدهم
راهنما
وضعيت:نمايشويرايشDesign پنل كنترل نمايش داده شود؟
عملكردهاي صفحه
اضافه كردن تنظيمات حذف

كپي Export Import
اضافه كردن ماژول جديداضافه كردن ماژول موجودماژول: <يك ماژول انتخاب كنيد>LinksRotatorSimple GallerySimple Gallery Tag CloudSnapsis PageBlasterText/HTMLXML/XSLXMod FormViewZeroAndOne_Menuآكاردئونآناليزگر گوگلاخباراطلاعیه هاانجمناوقات شرعیبازخوردپرسش و پاسختب استريپتب استريپ پيشرفتهچت و گفتگوحساب کاربرفرم سازقاب تبلیغاتیقاب محتواگالري تصاويرگرداننده محتوالینک درختیلینک عکس دارمحتواي زندهمستنداتمعرفی سایتمنومنوي کنارينتایج جستجونظرسنجینقشه سايتنمايش اسلايدي محتواي زندهنمايشگر عكس تصادفيوبلاگورودورودی جستجوکاربران آنلاین SSOکتابهاکتابها-منتخبکتابها-مولفان قاب: ContentPane
عنوان: الحاق: بالاانتها اضافه كردن
قابليت مشاهده: شبيه صفحهفقط ويرايشگران صفحه رديف كردن: چپمركزراستنا مشخص

نصب ماژولهاي اضافي امور معمول
سايت كاربران نقش‌ها

فايل ها راهنما Solutions



شبكه‌ی رشد
سرویسهای آموزشی
گالري‌ها
پيوندها
انجمن‌ها
پست الکترونیکی
شما و رشد
مخفی
اخبار و اطلاعيه‌ها
menuu
مدیریت
میزبان


چهار‌شنيه ۱۵ مهر ۱۳۸۸ خروج ProfileAdmin



صفحه اولدانشنامهفعالیتهای علمیآموزش الکترونیکیهدایت تحصیلیسوال و آزموناخبار و اطلاعیه هاگالری عکسپیوند هابانک نرم افزارانجمنهاپست الکترونیکی

Edit TabStrip



عنوان

عنوان را در اين قسمت وارد نمائيد
متن

متن را در اين قسمت وارد نمائيد جعبه متن اصلی ویرایشگر متن قوی

  صفحه‌ي اصلي
تيزهوشان: چملات الهام بخش
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 1
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 2
مشاوره تيزهوشان | مصاحبه | خبر
    فعاليت‌هاي علمي
تيزهوشان: چملات الهام بخش
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 1
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 2
مشاوره تيزهوشان | مصاحبه | خبر
 
  المپياد رياضي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    المپياد فيزيك
مسابقه: رولر كاستر (10 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
 
  المپياد كامپيوتر
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    المپياد شيمي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
 
  المپياد زيست‌شناسي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    خبر
» ماشين كانوي (2 شهريور)
» ماشين كانوي (2 شهريور)


متن Html خام


ترتيب نمايش

ترتيب نمايش را در اين قسمت وارد نمائيد
كليدواژه

كليد واژه ها را در اين قسمت وارد نمائيد

تاييد انصراف حذف







صفحه‌‌ی اول | درباره‌‌ی رشد | ارتباط با رشد | نقشه‌‌ی رشد
وزارت آموزش و پرورش > سازمان پژوهش و برنامه‌ريزی آموزشی
معاونت فن آوری ارتباطات و اطلاعات آموزشی > دفتر توسعه فناوری اطلاعات آموزشی

مدت زمان ساخت صفحه 0.5468925 ثانيه
 11
Use module action menu to edit content