XMod
 مروری بر حضور ایران در المپیادهای فیزیک (مصاحبه و گزارش شماره‌ي 41)
مروری بر حضور ایران در المپیادهای فیزیک (مصاحبه و گزارش شماره‌ي 41)
گزارشي از المپياد جهاني فيزيک در سال 2007 در اصفهان - قسمت دهم

 

 

مروري بر حضور ايرانيان در المپيادهاي جهاني فيزيك 
كسب 74 مدال و 3 نايب قهرماني جهان
دستاورد حضور 18 ساله‌ی دانش‌اموزان ايراني
در عرصه‌ی المپياد جهانی فيزيك

 

 

 

اشاره

سي و هشتمين المپياد جهاني فيزيك در حالي در ايران به‌كار خود پايان داد كه كشور ميزبان با يك پله صعود نسبت به سال گذشته به مقام هفتم جهان دست يافت و پرچم مسابقه‌های 1387( 2008 میلادی) را به «ويتنامي‌ها» واگذار كرد.


دكتر محمد سپهري‌راد
در سي و هفتمين المپياد جهاني
فيزيك در سال 2006 در آرژانتين



به‌گزارش ايسنا با توجه به جايگاه علمي اين مسابقه‌های جهاني در گزارشي اجمالي به بررسي تاريخچه‌ی حضور 18 ساله‌ی ايرانيان در عرصه‌ی المپياد بين‌المللي فيزيك پرداخته است، مسابقه‌هایی كه در مجموع 27 مدال طلا، 28 مدال نقره، 14 مدال برنز و 10 ديپلم افتخار به‌همراه داشته است.

اولين حضور ايرانيان در المپياد جهاني فيزيك به‌سال 1368 (1989 میلادی) و بيستمين دوره‌ی المپياد جهاني فيزيك در «لهستان» باز مي‌گردد؛ مسابقه‌هایی كه دانش‌اموزان كشورمان با كسب دو مدال برنز و يك ديپلم افتخار پشت سر نهادند و آن را سرآغاز حضوري براي موفقيت‌هاي آتي خود قرار دادند به‌نحوي كه در سال 1369 (1990 میلادی) با وجود آن‌كه تنها تجربه‌ی يك‌بار حضور در رقابت جهاني فيزيك را داشتند موفق به كسب مقام چهاردهم در بيست و يكمين دوره‌ی المپياد جهاني فيزيك شدند.

اعضاي تيم ايران
در سي و هشتمين المپياد
جهاني فيزيك در اصفهان


روند صعودي حضور جمهوري اسلامي ايران در بيست و دومين مرحله‌ی المپياد جهاني فيزيك در كوبا در سال 1370 (1991 میلادی) ادامه يافت و نوجوانان كشورمان توانستند درميان 35 كشور شركت‌كننده و با كسب سه مدال برنز و يك ديپلم افتخار و دو پله ارتقا، مقام دوازدهم را كسب كنند.

تيم ايران در المپياد جهاني فيزيك
در سال 2006 در آرژانتين


هرچند اين روند در المپياد فيزيك در «فنلاند» افول كرد و تيم ايران در اين دوره از مسابقه‌ها بدون مدال و تنها با كسب دو ديپلم افتخار به مقام بيست و يكمي جهان دست يافت.


عليرغم آن‌كه محققان و دولت‌مردان علمي جهان بر عدم تأثيرگذاري سياست بر علم تأكيد دارند اما متأسفانه در سال 1372 (1993 میلادی) و المپياد بيست و چهارم در امريكا، سياست بر علم سايه افكند. تيم جمهوري اسلامي ايران عليرغم توانمندي‌هاي علمي اعضايش به‌دليل عدم صدور ويزا از سوي دولت‌مردان امريكا موفق به حضور در اين دوره از مسابقه‌ها نشدند
.
 

 

صعود چشمگير دانش‌اموزان ايراني در المپياد فيزيك از مقام بیست و یکم

جهاني به پنجم در چين

با برگزاري بيست و پنجمين مرحله‌ی المپياد جهاني فيزيك در چين (1373)، ايران با جهشي چشمگير نسبت به سال‌هاي قبل از ميان 27 كشور شركت‌كننده با كسب دو مدال برنز و سه ديپلم افتخار به مقام پنجم جهان دست يافت و روند اين موفقيت ادامه يافت تا جايي كه توانست سال بعد براي اولين بار از ميان 51 كشور شركت‌كننده در بيست و ششمين مرحله‌ي المپياد (1374) در كشور استراليا با دو مدال طلا و سه نقره، مقام سوم جهان را از آن خود سازد.


در بيست و هفتمين مرحله‌ی المپياد جهاني فيزيك در كشور «نروژ»، جمهوري اسلامي ايران با كسب يك مدال طلا و 4 نقره مقام چهارمي جهان را در حالي به‌خود اختصاص داد كه با توان بيش‌تر به پيشواز مقام سومي جهان با يك مدال طلا، سه نقره و يك برنز در بيست و هشتمين مرحله‌ی المپياد جهاني فيزيك در كشور كانادا رفت و هم‌چنان اين جايگاه را در بيست و نهمين دوره‌ی المپياد در كشور «ايسلند» با يك مدال طلا، سه مدال نقره و يك برنز حفظ كرد
.

 

آزمون تئوري 25امين المپياد جهاني فيزيك
در سال 1999

آزمون عملي 25امين المپياد جهاني فيزيك
در سال 1999


 

كسب مقام نايب قهرماني المپياد جهاني فيزيك براي اولين بار

دانش‌اموزان نخبه‌ی ايراني توانستند پس از 10 سال حضور، در سي امين دوره‌ی المپياد (1378) در كشور ايتاليا از ميان 62 كشور شركت‌كننده، با دريافت 5 مدال طلا، رتبه‌ی دوم جهان را براي كشور به‌ارمغان آورند و اين در حالي بود كه سال بعد با حضور در سي و يكمين مرحله‌ی المپياد جهاني فيزيك در كشور انگلستان از ميان 62 كشور شركت‌كننده با سه مدال طلا و دو نقره جايگاه چهارم جهان را به خود اختصاص دادند.


تيم ايران در سال 1380 با يك پله افول نسبت به سال گذشته توانست مقام پنجمي سي و دومين المپياد جهاني فيزيك در «تركيه» را نصيب خود سازد و در پي جبران آن در سي و سومين مرحله‌ی المپياد در كشور اندونزي رتبه‌ی چشمگير دومي جهان را از ميان 70 كشور جهان با 5 مدال طلا از آن خود كرد و در كارنامه‌ی افتخارهاي علمي جهان نام خود را به‌عنوان نايب قهرمان المپياد سي و سوم براي هميشه ثبت كرد.


سي و چهارمين مرحله‌ی المپياد جهاني فيزيك در كشور «تايوان» در حالي به‌پايان رسيد كه مقام چهارمي ايران با دو مدال طلا و سه نقره به جمهوري اسلامي ايران اختصاص يافت و ايران توانست سي و پنجمين مرحله‌ی المپياد جهاني فيزيك را نيز با انرژي بيش‌تر از سال قبل، با سه مدال طلا، يك نقره و يك برنز و مقام دومي در كشور كره‌ی جنوبي كسب كند
.


ايران هم‌چنان حضور پُررنگ خود را در اين دوره‌ی مسابقه‌ها حفظ كرد تا جايي كه در سال 1384 هم‌زمان با برگزاري سي و ششمين مرحله‌ی المپياد جهاني فيزيك در اسپانيا توانست با دو مدال طلا، دو نقره و يك برنز با چهار پله نزول، مقام ششم را كسب كند.


در سي و هفتمين دوره‌ی اين المپياد - كه سال گذشته در كشور «سنگاپور» با حضور گسترده‌ی 86 كشور جهان برگزار شد - جمهوري اسلاي ايران با دريافت يك مدال طلا و دو مدال نقره به مقام هشتمي رضايت داد و در انتظار ميزباني سي و هشتمين دوره‌ی المپياد جهاني فيزيك در اصفهان به‌سر برد.


و امروز پس از 18 سال، در سي و هشتيمن دوره‌ی المپياد جهاني فيزيك در اصفهان تيم جمهوري اسلامي ايران با يك پله صعود نسبت به سال گذشته و با وجود امتياز ميزباني به‌مقام هفتم مسابقه‌ها دست يافت و نخبگان ايراني با كوله‌باري از تجربه خود را براي حضور موفق در المپياد سي و نهم در ويتنام آماده مي‌كنند تا برگ زرين ديگري به‌صفحه‌های پُرافتخار علمي كشور بيافزايند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

1386/5/4 لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 مروری بر حضور ایران در المپیادهای فیزیک (مصاحبه و گزارش شماره‌ي 41)
مروری بر حضور ایران در المپیادهای فیزیک (مصاحبه و گزارش شماره‌ي 41)
گزارشي از المپياد جهاني فيزيک در سال 2007 در اصفهان - قسمت دهم

 

 

مروري بر حضور ايرانيان در المپيادهاي جهاني فيزيك 
كسب 74 مدال و 3 نايب قهرماني جهان
دستاورد حضور 18 ساله‌ی دانش‌اموزان ايراني
در عرصه‌ی المپياد جهانی فيزيك

 

 

 

اشاره

سي و هشتمين المپياد جهاني فيزيك در حالي در ايران به‌كار خود پايان داد كه كشور ميزبان با يك پله صعود نسبت به سال گذشته به مقام هفتم جهان دست يافت و پرچم مسابقه‌های 1387( 2008 میلادی) را به «ويتنامي‌ها» واگذار كرد.


دكتر محمد سپهري‌راد
در سي و هفتمين المپياد جهاني
فيزيك در سال 2006 در آرژانتين



به‌گزارش ايسنا با توجه به جايگاه علمي اين مسابقه‌های جهاني در گزارشي اجمالي به بررسي تاريخچه‌ی حضور 18 ساله‌ی ايرانيان در عرصه‌ی المپياد بين‌المللي فيزيك پرداخته است، مسابقه‌هایی كه در مجموع 27 مدال طلا، 28 مدال نقره، 14 مدال برنز و 10 ديپلم افتخار به‌همراه داشته است.

اولين حضور ايرانيان در المپياد جهاني فيزيك به‌سال 1368 (1989 میلادی) و بيستمين دوره‌ی المپياد جهاني فيزيك در «لهستان» باز مي‌گردد؛ مسابقه‌هایی كه دانش‌اموزان كشورمان با كسب دو مدال برنز و يك ديپلم افتخار پشت سر نهادند و آن را سرآغاز حضوري براي موفقيت‌هاي آتي خود قرار دادند به‌نحوي كه در سال 1369 (1990 میلادی) با وجود آن‌كه تنها تجربه‌ی يك‌بار حضور در رقابت جهاني فيزيك را داشتند موفق به كسب مقام چهاردهم در بيست و يكمين دوره‌ی المپياد جهاني فيزيك شدند.

اعضاي تيم ايران
در سي و هشتمين المپياد
جهاني فيزيك در اصفهان


روند صعودي حضور جمهوري اسلامي ايران در بيست و دومين مرحله‌ی المپياد جهاني فيزيك در كوبا در سال 1370 (1991 میلادی) ادامه يافت و نوجوانان كشورمان توانستند درميان 35 كشور شركت‌كننده و با كسب سه مدال برنز و يك ديپلم افتخار و دو پله ارتقا، مقام دوازدهم را كسب كنند.

تيم ايران در المپياد جهاني فيزيك
در سال 2006 در آرژانتين


هرچند اين روند در المپياد فيزيك در «فنلاند» افول كرد و تيم ايران در اين دوره از مسابقه‌ها بدون مدال و تنها با كسب دو ديپلم افتخار به مقام بيست و يكمي جهان دست يافت.


عليرغم آن‌كه محققان و دولت‌مردان علمي جهان بر عدم تأثيرگذاري سياست بر علم تأكيد دارند اما متأسفانه در سال 1372 (1993 میلادی) و المپياد بيست و چهارم در امريكا، سياست بر علم سايه افكند. تيم جمهوري اسلامي ايران عليرغم توانمندي‌هاي علمي اعضايش به‌دليل عدم صدور ويزا از سوي دولت‌مردان امريكا موفق به حضور در اين دوره از مسابقه‌ها نشدند
.
 

 

صعود چشمگير دانش‌اموزان ايراني در المپياد فيزيك از مقام بیست و یکم

جهاني به پنجم در چين

با برگزاري بيست و پنجمين مرحله‌ی المپياد جهاني فيزيك در چين (1373)، ايران با جهشي چشمگير نسبت به سال‌هاي قبل از ميان 27 كشور شركت‌كننده با كسب دو مدال برنز و سه ديپلم افتخار به مقام پنجم جهان دست يافت و روند اين موفقيت ادامه يافت تا جايي كه توانست سال بعد براي اولين بار از ميان 51 كشور شركت‌كننده در بيست و ششمين مرحله‌ي المپياد (1374) در كشور استراليا با دو مدال طلا و سه نقره، مقام سوم جهان را از آن خود سازد.


در بيست و هفتمين مرحله‌ی المپياد جهاني فيزيك در كشور «نروژ»، جمهوري اسلامي ايران با كسب يك مدال طلا و 4 نقره مقام چهارمي جهان را در حالي به‌خود اختصاص داد كه با توان بيش‌تر به پيشواز مقام سومي جهان با يك مدال طلا، سه نقره و يك برنز در بيست و هشتمين مرحله‌ی المپياد جهاني فيزيك در كشور كانادا رفت و هم‌چنان اين جايگاه را در بيست و نهمين دوره‌ی المپياد در كشور «ايسلند» با يك مدال طلا، سه مدال نقره و يك برنز حفظ كرد
.

 

آزمون تئوري 25امين المپياد جهاني فيزيك
در سال 1999

آزمون عملي 25امين المپياد جهاني فيزيك
در سال 1999


 

كسب مقام نايب قهرماني المپياد جهاني فيزيك براي اولين بار

دانش‌اموزان نخبه‌ی ايراني توانستند پس از 10 سال حضور، در سي امين دوره‌ی المپياد (1378) در كشور ايتاليا از ميان 62 كشور شركت‌كننده، با دريافت 5 مدال طلا، رتبه‌ی دوم جهان را براي كشور به‌ارمغان آورند و اين در حالي بود كه سال بعد با حضور در سي و يكمين مرحله‌ی المپياد جهاني فيزيك در كشور انگلستان از ميان 62 كشور شركت‌كننده با سه مدال طلا و دو نقره جايگاه چهارم جهان را به خود اختصاص دادند.


تيم ايران در سال 1380 با يك پله افول نسبت به سال گذشته توانست مقام پنجمي سي و دومين المپياد جهاني فيزيك در «تركيه» را نصيب خود سازد و در پي جبران آن در سي و سومين مرحله‌ی المپياد در كشور اندونزي رتبه‌ی چشمگير دومي جهان را از ميان 70 كشور جهان با 5 مدال طلا از آن خود كرد و در كارنامه‌ی افتخارهاي علمي جهان نام خود را به‌عنوان نايب قهرمان المپياد سي و سوم براي هميشه ثبت كرد.


سي و چهارمين مرحله‌ی المپياد جهاني فيزيك در كشور «تايوان» در حالي به‌پايان رسيد كه مقام چهارمي ايران با دو مدال طلا و سه نقره به جمهوري اسلامي ايران اختصاص يافت و ايران توانست سي و پنجمين مرحله‌ی المپياد جهاني فيزيك را نيز با انرژي بيش‌تر از سال قبل، با سه مدال طلا، يك نقره و يك برنز و مقام دومي در كشور كره‌ی جنوبي كسب كند
.


ايران هم‌چنان حضور پُررنگ خود را در اين دوره‌ی مسابقه‌ها حفظ كرد تا جايي كه در سال 1384 هم‌زمان با برگزاري سي و ششمين مرحله‌ی المپياد جهاني فيزيك در اسپانيا توانست با دو مدال طلا، دو نقره و يك برنز با چهار پله نزول، مقام ششم را كسب كند.


در سي و هفتمين دوره‌ی اين المپياد - كه سال گذشته در كشور «سنگاپور» با حضور گسترده‌ی 86 كشور جهان برگزار شد - جمهوري اسلاي ايران با دريافت يك مدال طلا و دو مدال نقره به مقام هشتمي رضايت داد و در انتظار ميزباني سي و هشتمين دوره‌ی المپياد جهاني فيزيك در اصفهان به‌سر برد.


و امروز پس از 18 سال، در سي و هشتيمن دوره‌ی المپياد جهاني فيزيك در اصفهان تيم جمهوري اسلامي ايران با يك پله صعود نسبت به سال گذشته و با وجود امتياز ميزباني به‌مقام هفتم مسابقه‌ها دست يافت و نخبگان ايراني با كوله‌باري از تجربه خود را براي حضور موفق در المپياد سي و نهم در ويتنام آماده مي‌كنند تا برگ زرين ديگري به‌صفحه‌های پُرافتخار علمي كشور بيافزايند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

1386/5/4 لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 New Blog
شما بايد وارد شده واجازه ساخت و يا ويرايش وبلاگ را داشته باشيد.
 Blog Archive
 Blog List
 test
Use module action menu to edit content
 1











 صفحه‌ي اول

تنظیمات میزبان
مديريت پورتال‌ها
تعاریف ماژول‌ها
مدیریت فایل
مشتريان تبليغات
SQL
زمانبندي برنامه‌ها
مديريت زبان‌ها
مديريت جستجو
مديريت لیست‌ها
مديريت کاربران ارشد
Open-SearchEngine Admin
رویه ها
تنظیمات سایت
مديريت صفحات
نقش های امنیتی
مديريت كاربران
مشتريان تبليغات
گزارشات سایت
گروه های خبری
مدیریت فایل
سطل بازيافت
نمایشگر رخدادها
رویه ها
مديريت زبان‌ها
تنظیمات سایت
احراز هویت
مرورگر راهكارها
PageBlaster
What's New
صفحات شركت صفر و يك
نظرسنجي انجمن كامپيوتر
تست براي خانم معزي
صفحه خالي
ورود
جواد
مخفي3
مخفي 4
صفحه چت و گفتگو
تست - اميرغياثوند
تست انجمن
مسابقات المپيادها
المپيادهاي علمي رشد
تالار گفتگو
زنگ تفريح المپيادها
تست معرفي سايت
عليمرداني
صدري
خانه كامپيوتر
تست نظرسنجي
عليمرداني 2
پيمان داودي
عليمرداني 4
المپياد رياضي
المپياد كامپيوتر
المپياد فيزيك
المپياد زيست شناسي
عليمرداني 5
وب 2
وب 2 (صفحه اول)
قريبي فر
زنگ‌تفريح‌ها
فلش‌هاي بزرگ شيمي
عليمرداني 6
عليمرداني 10
عليمرداني 12
تست آلبوم
فراز اميرغياثوند
پرسش و پاسخ زيست شناسي
پرسش و پاسخ علمي
پرسش و پاسخ كامپيوتر
پرسش و پاسخ علمي
فعاليت‌هاي علمي
صدري تست
تست
فلش‌هاي رياضي
برندگان شيمي واقعي2
درباره رشد
نقشه سايت
ارتباط با رشد
صفحه اصلي انجمنها
راهنماي استفاده از انجمن
پایگاههای مدارس و استانها
پایگاههای رشد
پایگاههای مفید
وزارت آموزش و پرورش
معرفي چرخه‌ي سوخت هسته‌اي ايران
شهيد بهشتي و آموزش و پرورش
پایگاه مدارس جمهوری اسلامی ایران
فراخوان مقاله‌ی پدافند غيرعامل
ويژه‌نامه‌ی ماه مبارك رمضان
فراخوان مقاله‌ی اقتصاد سالم
ويژه‌نامه‌ی نوروز 1388 هجری شمسی
مسابقه‌ی عكاسی - مكان‌های ديدنی ايران - 1388
جشنواره‌ی فرهنگی و هنری پايداری ملی
پدافند غيرعامل - شبكه‌ی رشد
گالري عكس پدافند غيرعامل رشد
اخبار پدافند غيرعامل
پيوندهای مفيد پدافند غيرعامل
آموزش پدافند غيرعامل
دفاع غيرعامل در دفاع مقدس
بانك فايل پدافند غيرعامل
مقالات منتخب فرهنگيان - پدافند غيرعامل
آموزش دفاع غيرعامل - نظامی
اخبار جشنواره پايداری
بيانيه‌ی هيئت داوران جشنواره‌ی پايداری ملی
مصاحبه با دكتر جلالی - رييس سازمان پدافند غيرعامل
معرفي اعضای شورای سياستگذاری و مسئولين كميته‌ها
جشنواره از منظر دبير جشنواره - سيد محمدرضا مصطفوی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - شعر و داستان
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - هنرهای تجسمی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی -سايت و پايگاه مجازی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات علمی عمومی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات فرهنگيان
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات علمی ترجمه‌
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - پژوهش‌های علمی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - كتاب‌ها
آثار برتر جشنواره پايداری -پايان‌نامه‌های دانشجویی
آثار برتر جشنواره پايداری - مجلات و نشريات
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - گزارش مستند
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - فيلم
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - لوح فشرده
هفت‌سين چيست؟
آيين‌های نوروزی ايرانيان
پيامك‌های نوروزي
صوت و اسكرين‌سيور نوروزی
عيد در فرهنگ اسلامی
نوروز از ديدگاه دكتر شريعتی
گالری تصاوير نوروز 1388 رشد
مسابقه‌ی عكاسی مكان‌های ديدنی ايران - نوروز 1388
دعاهای روزهاي ماه رمضان
ربناهای قرآن
پایگاه مدارس استان آذربایجان شرقی
پایگاه مدارس استان آذربایجان غربی
پایگاه مدارس استان اردبیل
پایگاه مدارس استان اصفهان
پایگاه مدارس استان ایلام
پایگاه مدارس استان بوشهر
پایگاه مدارس استان تهران
پایگاه مدارس استان چهارمحال و بختیاری
پایگاه مدارس استان خراسان شمالی
پایگاه مدارس استان خراسان رضوی
پایگاه مدارس استان خراسان جنوبی
پایگاه مدارس استان خوزستان
پایگاه مدارس استان زنجان
پایگاه مدارس استان سمنان
پایگاه مدارس استان سیستان و بلوچستان
پایگاه مدارس استان فارس
پایگاه مدارس استان قزوین
پایگاه مدارس استان قم
پایگاه مدارس استان کردستان
پایگاه مدارس استان کرمان
پایگاه مدارس استان کرمانشاه
پایگاه مدارس استان کهکیلویه و بویراحمد
پایگاه مدارس استان گلستان
پایگاه مدارس استان گیلان
پایگاه مدارس استان لرستان
پایگاه مدارس استان مازندران
پایگاه مدارس استان مرکزی
پایگاه مدارس استان هرمزگان
پایگاه مدارس استان همدان
پایگاه مدارس استان یزد
پایگاه های علمی، آموزشی، فرهنگی
سازمان های دولتی
رسانه ها
معرفی پایگاههای دانشگاهی و موسسات آموزش عالی
معرفی مدارس
بانك نرم‌افزار رشد
آلبوم عكس
دانشنامه
آزمون الكترونيكي و بانك سؤال
فعاليت‌هاي علمي رشد
هدايت تحصيلی
آموزش الكترونيكي
امتحانات نهایی پايه‌ی سوم متوسطه
سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای سال 86
سؤالات نهايي رشته‌هاي نظري سال 85
سؤالات نهايي رشته‌هاي فني سال 85
سؤالات نهايي رشته‌هاي حرفه‌اي سال 85
سؤالات نهایی رشته‌های نظری سال 86
سؤالات نهایی رشته‌های فنی سال 86
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های نظری خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های فنی خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای خرداد 88
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های نظری خرداد 88
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های فنی خرداد 88
آموزش ويندوز و نرم‌افزارهاي كاربردي
آموزش تایپ فارسی
آموزش الکترونیکی كتاب‌های درسی
متن کتاب های درسی
انتخاب من
مشاغل من
مجموعه سوالات
مشاوره‌ي تيزهوشان و اولیاي آن‌ها
مصاحبه المپيادها
پيوندها
المپياد رياضي
نتايج نظرسنجي
علوم و فنون جديد
رباتيك
مشاهده‌ي علمي
مناسبت‌ها
لينك‌هاي مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌هاي المپيادها
كارآفريني
المپياد كامپيوتر
المپياد فيزيك
المپياد شيمي
المپياد زيست‌شناسي
زنگ تفريح زيست
مسابقه‌ي زيست‌
سرفصل‌ها
آموزش زيست‌شناسي
مصاحبه و گزارش زيست‌شناسي
انيميشن‌هاي زنگ‌تفريح‌هاي زيست‌شناسي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني زيست‌شناسي
راهنماي سايت المپياد زيست‌شناسي
برندگان مسابقه‌ي المپياد زيست‌شناسي
پرسش و پاسخ شيمي
مسابقه‌ي المپياد شيمي
راهنماي سايت المپياد شيمي
زنگ تفريح شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي
آموزش شيمي
مصاحبه و گزارش شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي - 3
مسابقه‌ي شيمي > برندگان مسابقه‌ي شيمي
برندگان شيمي واقعي(مخفي)
مسابقه‌ي فيزيك
زنگ تفريح فيزيك
تاريخچه‌ي ني فيزيك
برندگان مسابقه‌ي المپياد فيزيك
راهنماي سايت المپياد فيزيك
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت پانزدهم
بزرگان فيزيك
آموزش فيزيك
مصاحبه و گزارش فيزيك
عكس روز فيزيك
عكس المپياد فيزيك
مسابقه كامپيوتر
زنگ تفريح كامپيوتر
تاريخچه‌ي المپياد جهاني كامپيوتر
مصاحبه و گزارش كامپيوتر
راهنماي سايت المپياد كامپيوتر
انيميشمن‌هاي كامپيوتر
برندگان مسابقه‌ي المپياد كامپيوتر
مسابقه‌ي رياضي
زنگ تفريح رياضي
تاريخچه‌ي رياضي
راهنماي سايت المپياد رياضي
برندگان مسابقه‌ي رياضي
آموزش رياضي
مصاحبه و گزارش المپياد رياضي
گزارش‌هاي تصويري المپياد رياضي
زنگ تفريج رياضي
گزارش المپياد جهاني فيزيك - قسمت پنجم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت سيزدهم
گزارشی از المپیاد جهانی فیزیک - قسمت هفتم
گزارش از المپياد جهاني فيزيك - قسمت يازدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت هشتم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت شانزدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت هفدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت نهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دوازدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيک- قسمت اول
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت سوم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دوم
پشت صحنه‌ي المپياد جهاني فيزيك - قسمت اول
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت چهارم
المپياد جهاني رياضي در سال 1387
المپياد جهاني فيزيك در سال 1387
المپياد جهاني كامپيوتر در سال 1387
المپياد جهاني شيمي در سال 1387
المپياد جهاني زيست‌شناسي در سال 1387
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت بيستم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت نوزدهم
راهنما
وضعيت:نمايشويرايشDesign پنل كنترل نمايش داده شود؟
عملكردهاي صفحه
اضافه كردن تنظيمات حذف

كپي Export Import
اضافه كردن ماژول جديداضافه كردن ماژول موجودماژول: <يك ماژول انتخاب كنيد>LinksRotatorSimple GallerySimple Gallery Tag CloudSnapsis PageBlasterText/HTMLXML/XSLXMod FormViewZeroAndOne_Menuآكاردئونآناليزگر گوگلاخباراطلاعیه هاانجمناوقات شرعیبازخوردپرسش و پاسختب استريپتب استريپ پيشرفتهچت و گفتگوحساب کاربرفرم سازقاب تبلیغاتیقاب محتواگالري تصاويرگرداننده محتوالینک درختیلینک عکس دارمحتواي زندهمستنداتمعرفی سایتمنومنوي کنارينتایج جستجونظرسنجینقشه سايتنمايش اسلايدي محتواي زندهنمايشگر عكس تصادفيوبلاگورودورودی جستجوکاربران آنلاین SSOکتابهاکتابها-منتخبکتابها-مولفان قاب: ContentPane
عنوان: الحاق: بالاانتها اضافه كردن
قابليت مشاهده: شبيه صفحهفقط ويرايشگران صفحه رديف كردن: چپمركزراستنا مشخص

نصب ماژولهاي اضافي امور معمول
سايت كاربران نقش‌ها

فايل ها راهنما Solutions



شبكه‌ی رشد
سرویسهای آموزشی
گالري‌ها
پيوندها
انجمن‌ها
پست الکترونیکی
شما و رشد
مخفی
اخبار و اطلاعيه‌ها
menuu
مدیریت
میزبان


چهار‌شنيه ۱۵ مهر ۱۳۸۸ خروج ProfileAdmin



صفحه اولدانشنامهفعالیتهای علمیآموزش الکترونیکیهدایت تحصیلیسوال و آزموناخبار و اطلاعیه هاگالری عکسپیوند هابانک نرم افزارانجمنهاپست الکترونیکی

Edit TabStrip



عنوان

عنوان را در اين قسمت وارد نمائيد
متن

متن را در اين قسمت وارد نمائيد جعبه متن اصلی ویرایشگر متن قوی

  صفحه‌ي اصلي
تيزهوشان: چملات الهام بخش
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 1
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 2
مشاوره تيزهوشان | مصاحبه | خبر
    فعاليت‌هاي علمي
تيزهوشان: چملات الهام بخش
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 1
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 2
مشاوره تيزهوشان | مصاحبه | خبر
 
  المپياد رياضي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    المپياد فيزيك
مسابقه: رولر كاستر (10 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
 
  المپياد كامپيوتر
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    المپياد شيمي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
 
  المپياد زيست‌شناسي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    خبر
» ماشين كانوي (2 شهريور)
» ماشين كانوي (2 شهريور)


متن Html خام


ترتيب نمايش

ترتيب نمايش را در اين قسمت وارد نمائيد
كليدواژه

كليد واژه ها را در اين قسمت وارد نمائيد

تاييد انصراف حذف







صفحه‌‌ی اول | درباره‌‌ی رشد | ارتباط با رشد | نقشه‌‌ی رشد
وزارت آموزش و پرورش > سازمان پژوهش و برنامه‌ريزی آموزشی
معاونت فن آوری ارتباطات و اطلاعات آموزشی > دفتر توسعه فناوری اطلاعات آموزشی

مدت زمان ساخت صفحه 0.5468925 ثانيه
 11
Use module action menu to edit content