XMod
 تمريني براي ايجاد انگيزه (مشاوره‌ي شماره‌ي 19)
تمريني براي ايجاد انگيزه (مشاوره‌ي شماره‌ي 19)
چگونه براي يادگيري انگيزه پيدا كنيم

تمريني براي

ايجاد انگيزه





در اين بخش تصميم داريم تمرين‌هايي براي شما ارائه دهيم تا نتايج مهم ذيل حاصل شود:

- در مورد خلاقيت خود مي‌آموزيم        - مي‌آموزيم شكست همان پيروزي است
- براي يادگيري خود احساس مسؤوليت مي‌كنيم - براي موفقيت‌هاي خود جشن مي‌گيريم
                       

 

اما چگونه مي‌توان در خود ايجاد انگيزه كرد؟

با طي مراحل هفت‌گانه‌ي ذيل مي‌توان در خود ايجاد انگيزه كنيد:

- چيزي كه مي‌خواهيد بياموزيد  - مشاوره
- انگيزه‌هاي دروني  - ارزيابي پيشرفت كار
- انگيزه‌هاي بيروني      - نتيجه‌گيري
- دستور كار

 

توصيه مي‌كنيم از فرم‌هاي آماده شده‌ي براي اين مراحل پرينت بگيريد و آن را براي هر فعاليت تكميل كنيد.
 

1- چيزي كه مي‌خواهيد بياموزيد

خلاصه و موجز بنويسيد خيلي بلند پرواز نباشيد


                                          

در يك مقياس 1 تا 10 مشخص كنيد اين پروژه چقدر براي شما اهميت دارد

    
                 

 
2- انگيزه‌هاي دروني

3 انگيزه‌ي دروني براي يادگيري مطلب مورد نظر بنويسيد (سعي كنيد اين دلايل دربرگيرنده‌ي اهداف، تمايلات و ارزش‌هاي شما باشد)


1 -
2 -
3 -

مثلا من مي‌خواهم آناتومي بخونم تا در مورد ساختار بدن خودم بيش‌تر بدونم! اين علم رو دوست دارم چون تصويريه و ...

مطالعات نشان داده داشتن انگيزه‌ي دروني باعث تلاش بيش‌تر، مداوم‌تر، يادگيري عميق‌تر و آزمايش راه‌هاي مختلف براي موفقيت مي‌شود.


3-‌ انگيزه‌هاي بيروني

 سه دليل كه ديگران مي‌خواهند شما چيزي را ياد بگيريد بنويسيد


1 -
2 -
3 -
 
 

اين دلايل دربرگيرنده‌ي اهداف، تمايلات و ارزش‌هاي ديگران بوده و نسبت به ارزش‌هاي دروني كم‌اهميت‌تر هستند. ما تلاش مي‌كنيم با يادگيري خود مثلا از تنبيه شدن جلوگيري كرده تشويق شويم يا كسي رو خوشحال نماييم.

مثلا من مي‌خوام زبان ياد بگيرم تا جلو دوستام كم نيارم! من مي‌خوام رياضي 20 بشم تا مادرم خوشحال بشه!

4- دستور كار


تاريخ

.
آيا ترتيبي براي يادگيري وجود دارد؟
فصل‌ها، مفاهيم، مهارت‌ها، سطوح و غيره
.

براي تمام كردن اين كار چقدر وقت
گذاشتم؟
چند ساعت؟ برنامه‌ي هفتگي چيست؟

.

متخصص‌هاي موضوع مورد نظر چه
 كساني هستند؟
معلمين يا مشاوران و ...
آن‌ها چگونه در اين زمينه آموزش ديدند؟

.

چه منابع اطلاعاتي در اين زمينه
وجود دارد؟
كتاب‌هاي درسي، كتاب‌هاي مرجع،
 كتاب راهنما، ديگر منابع چاپي،
 وب‌سايت‌ها،
منابع درون مدرسه‌اي،
 منابع برون مدرسه‌اي.

.

چگونه يادگيري خود را ارزيابي كنم؟
امتحان، گزارش‌، ارزيابي معلمان و ...

.

چه زماني پيشرفت‌ خود را ثبت كنم؟
روزانه، هفتگي، ماهيانه؛
چه زماني يك بخش مشخص را كامل
مي‌كنم؟

.

اگر پيشرفتي داشتم،‌ چگونه تشويق
 مي‌شوم؟
تشويق‌ها متناسب با تلاش شما،
درجه‌ي سختي، يا وظيفه‌ي مربوطه است.

.

اگر نتيجه مطلوب را به‌دست نياوردم
چه كنم؟

.

5- مشاوره

براي انتخاب مشاور بايد توجه كنيد كه مشاور خوب شخصي است كه:

- شما قبولش داريد - يادگيري شما را مورد سنجش قرار نمي‌دهد (اين وظيفه‌ي وي نيست!)
- انگيز‌ه‌ي شما را درك مي‌كند  - بدون قضاوت، شما را تشويق مي‌كند
- پروژه‌ي شما را مي‌فهمد - قادر است راه‌هايي را برا ي از سر راه برداشتن موانع پيشنهاد كند
- حال و وضعيت شما را در بازه‌هاي
زماني معين از شما مي‌پرسد.
- اگر از او يا پروژه‌ فاصله گرفتيد به شما تذكر مي‌دهد 

      

چگونگي ارتباط با مشاور
حضوري، تلفني، از طريق ايميل

 .

زمان مشاوره

.

چند وقت به چند وقت؟

.

كجا؟

.



حداقل سه‌بار‌ در ابتدا، ميانه‌ي كار و در حين اتمام پروژه مربي خود را ملاقات كنيد


6- ارزيابي پيشرفت كار

همان‌طور كه با موضوع آشنا مي‌شويد بايد ميزان پيشرفت خود را مشخص كنيد.

تاريخ

.

مراحل يادگيري چيست؟
آيا مراحلي وجود دارد ( مثل فصل‌بندي؟ 
آيا اهداف كوتاه‌مدتي وجود دارد؟

.

در حين يادگيري چه مهارت‌هايي
كسب مي‌كنم؟
اين مهارت‌ها بايد در ديگر حالت‌ها نيز مورد
 استفاده قرار گرفته و تشخيص داده شود.

.

چه چيزهايي ياد گرفتم كه مفيد
 نبودند؟
آيا نياز به پيگيري مراحل طي شده براي
 يافتن مسائل تكرارشده دارم؟

.

آيا چيزي وجود دارد كه چندان جالب
 نبوده باشد؟
وظايفي وجود دارد كه مفيد باشد به علت 
 اين‌كه كنجكاوي را تحريك مي‌كند؟

.
چگونه خود را تشويق كنم؟
ما خودمان را مي‌توانيم راي تلاش‌ها يا
 وظايف‌مان تشويق كنيم.
.

آيا در اهدافي كه در ذهن دارم
 مثبت‌نگر هستم؟
از طفره رفتن پرهيز كنيم.

.

7- نتيجه‌گيري

بايد به اين مسأله توجه كرد كه اگر در انتهاي هر پروژه، آن‌چه از قبل مشخص شده ياد گرفته نشود اين به‌معني شكست نيست. موفقيت در يادگيري درست مثل زمينه‌هاي ديگر با ارزيابي فرايند يادگيري شما و آن‌چه در اين راه آموخته‌ايد مشخص مي‌شود.

حالا به سؤال‌هاي ذيل پاسخ بديد:

1- آيا مطلب مورد نظر همون‌طور كه فرض كرده بوديد از آب در اومد؟   .                                                          
2- كدام‌يك از انگيزه‌هاي دروني شما ارضا شد؟ .  
3- كدام روش يادگيري موثرتر بود؟ .  
4- آيا چيزي ياد گرفته‌ايد كه انتظارش را نداشتيد؟ .  
5- آيا ارتباط مؤثر بود؟ .  
6- انگيزه‌هاي بيروني شما چه تأثيري روي
شما داشتند؟
.  

7- آيا تمريني كه براي ايجاد انگيزه انجام داديد
 مفيد بود؟



 



1386/7/29 لينک مستقيم

فرستنده :
ریحانه HyperLink HyperLink 1388/3/13
مـتـن : سلام
پست فوق العاده ای بود. من مدت کوتاهی که به سایتتون سر میزنم ولی جدی فوق العادس نمیخوام تعریف و تمجید الکی بخونم
دیشب با خوندن همین پست و پست اعتماد به نفس انقد ذهنم مشغول بود که به جای مشاوره اینجا باهاتون دردو دل کردم دلم میخواست نظر شما رو هم بدونم.و اصلا" یادم رفت بگم که پستتون فوق العاده بود .بازم ممنون
پاسـخ : سلام ریحانه جان ممنون از لطفت. هیچ وقت برای شروع دیر نیست اما واقع بینی هم خوبه. اما به هر حال توی این رقابت چیزی رو از دست نمی دی بجز وقت که اونم چه بهتر تو راه درس خوندن صرف بشه. راستش جواب سوالت به خیلی از مولفه ها بستگی داره ولی همین رو بگم که طول مدت درس خوندن مهمترین فاکتور تعیین کننده نیست اگر چه تاثیر گذاره ولی میشه اون رو جبران کرد امیدوارم هر تصمیمی می گیری موفق باشی

فرستنده :
رها HyperLink HyperLink 1388/3/13
مـتـن : در جواب دنیز،
در کشورهای اروپایی تا اونجا که من می دونم تکیه فقط به یادگیری یک سری مسایل و قضیه ها نیست بلکه اساتبد سعی می کنن کاریرد اکثر مسایلی رو که مطرح می کنن رو به دانش آموزان بفهمونن. به خاطر همین به عنوان مثال دانش آموزان ما در آزمون هایی مانند المپباد که پایه ی تءوری دارع موفق تر هستن تا در به عنوان مثال صنعت.
فقط این رو می خوام بگم، اولا که در سن تو تمام زندگی فقط درس و آزمون نیست، بلکه باید به علایقت دیگرت هم برسی و یک بعدی نباشی. دوم اینکه هم کلاسی هات رو اصلا دست کم نگیر
از فرصتی که در اختبارت به خوبی استفاده کن، و این یک سال باقی مونده که در کشور دیگه هستی می تونه برات یه تجربه ی عالی باشه.
و حتما سعی کن در این مدت زبانت رو کامل کنی، چون بعدها بسیار به دردت می خوره.

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1388/3/13
مـتـن : ALLLI BOD

فرستنده :
فاطمه HyperLink HyperLink 1387/3/8
مـتـن : سلام
یک سوال و یک گله اول گله
چرا از المپیاد نجوم هیچ چیز نمی گویید
دوم سوالشما به کسی که نمی تونه بین علایقش تعادل بر قرار کنه چه چیشنهاد می کنید؟
پاسـخ : سلا فاطمه جان. راستش المپياد نجوم در بخش المپياد فيزيك پوشش داده ميشه و خوب ما تا حالا بخش مستقلي رو براي اين المپياد در نظر نگرفتيم انشاله در آينده با وسيع‌تر شدن سايت به مبحث المپياد نجوم هم خواهيم پرداخت. در مورد علايقت لطفا به من بگو دقيقا چه مشكلي داري،‌آيا به بعضي علايقت بيشتر مي‌پردازي و ... ؟

فرستنده :
امین HyperLink HyperLink 1387/2/26
مـتـن : خیلی ممنون عالی بود
پاسـخ : خواهش مي‌كنم امين جان

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1387/1/19
مـتـن : بسیار ممنون very very thanks
پاسـخ : خواهش

فرستنده :
دنیز HyperLink HyperLink 1386/12/2
مـتـن : سلام...
(میدونم حرفام سرتون رو درد میاره! ولی واقعا شدیدا احتیاج به مشاوره دارم...خواهش میکنم به حرفام گوش بدین)

من یه دانش آموز سال سوم راهنمایی هستم که دوره ی راهنمایی رو تو مدرسه ی نمونه سپری کردم . .ولی همین چند ماه پیش بخاطر کار پدرم مجبور شدیم که به یه کشور دیگه سفر کنیم....بعد من مجبور شدم اینجا به یه مدرسه ی عادی برم......من اینجا خیلی عذاب میکشم!بابا باور کنین دیگه خسته شدم بس تو کلاس اینقدر کند کار کردیم....همش سوالای پیش پا افتاده......هیچ انگیزه ای برا درس خوندن ندارن...فکرشون همش به جاهای دیگه بنده....چند وقتیه احساس میکنم خودمم نمیتونم مثل قبل پیشرفت کنم...بخدا من دختر مغروری نیستم ولی دیگه در این حدم نمیتونم تحمل کنم....تو کلاس یه ذره رقابت بین دانش آموزان وجود نداره......
بعدشم بخاطر کار پدرم باید سال بعد رو هم در اینجا سپری کنم ...در صورتی که در اینجا هیچ آزمونی برای ورود به مدارس نمونه وجود نداره و من مجبورم خواه یا ناخواه دبیرستان رو در مدرسه ی عادی بگذرونم....وقتی یاد این موضوع میفتم دیگه از همه دنیا ناامید میشم!!
نمیدونم چی کار باید بکنم....
-------------------------------------------
حالا یه مسئله ی دیگه!
من یه اخلاقی دارم که وقتی نمیتونم سوالی رو حل کنم به قدری ناامید میشم که دیگه کلا نمیتونم هیچ کاری بکنم....همش باخودم میگم این سوال سوالی نیست که سخت باشه ....من بلد نیستم....یا همش میگم این همه آدم مخ تو دنیا هست....پس من چه نقشی دارم؟؟؟الان اگه یکی دیگه بود حتما اینو حل میکرد و .................از این جور مسائل!!
یا وقتی یه مثلا از 20 تا تست 18 تا رو درست میزنم میگم حتما اینا آسون بودن که من زدمشون...پس چون اون دوتای قبلیرو نزدم اصلا باهوش نیستم...........


این مسائل واقعا عذابم میدن
ازتون خواااهش میکنم منو در این موارد راهنمایی کنین.....
پاسـخ : سلام دنيز جان. اتفاقا من خودم دقيقا با يه مسئله اينجوري توي دبيرستان مواجه بودم يعني از همه‌ي كلاس سرعت يادگيريم بهتر بود و ... يادمه اونوقت‌ها به كلاس بسنده نمي‌كردم و كتاب‌هاي خارج از برنامه‌ي درسي كه منبع كتاب‌ها بودن رو مطالعه مي‌كردم البته اون موقع اينترنت خيلي زياد نبود اما الان امكانات بچه ها خيلي زياد هست خيلي از گروه‌ها هستند توي اينترنت با هم بحث و تبادل اطلاعات مي‌كنند از جمله همين سايت ما. كافيه تو گوگل فارسي كلمه المپياد رو سرچ كني ...
اين يكي از راههايي كه مي‌توني براي خودت رقيب پيدا كني. البته يه راه ديگه هم هست و اون اينكه براي خودت برنامه‌ريزي كني و مقيد بشي به اجراي اون برنامه.

در مورد سؤال دومت بهتره مطلب جديد ما رو راجع به اعتماد به نفس مطالعه كني. من فكر ميكنم يه كم اعتماد به نفست رو بايد افزايش بدي.
باز هم اگه سوالي داشتي خوشحال ميشم جوابت رو بدم. موفق باشي

فرستنده :
دنیز HyperLink HyperLink 1386/12/2
مـتـن : سلام
قرار نیست جواب سوال منو بدین؟؟؟!!
پاسـخ : ببخشيد دنيز جان يه مدت نبودم چشم جوابت رو ميدم

فرستنده :
مهين HyperLink HyperLink 1386/10/3
مـتـن : سلام
شايد چيزي كه مي خوام بگم زياد به اين مطلب مربوط نباشه من يه دانش اموز سوم رياضي هستم كه تو يه مدرسه دولتي عادي درس مي خونم از بچگي همش تو فكر كاراي بزرگ بودم ولي كسي راهنماييم نمي كرد وبه كارام جهت نمي داد تو هر زمينه اي مي رفتم وبا كمترين زمان صرف شده بهترين نتيجه رو مي گرفتم درس هاي كلاس برام جالب نبود چون مجبور بودم چيزي رو كه براي اولين بار فهميدم چند بار ديگه گوش كنم . ارزوم بود يه جوري به مدارس سمپاد راه پيدا كنم ونجات پيدا كنم ولي چون ازموناش توي يه شهر ديگه بود نتونستم برم حالا سوم دبيرستانم معدلم هم بيسته ولي هيچ انگيزه اي ندارم احساس مي كنم كه من اون كسي نشدم كه از خودم توقع داشتم توي كلاس حوصله درس گوش دادن ندارم وديگه اصلا نمي دونم به چي علاقه دارم چون توي همه چي يه دستي بردم ولي هيچ چيزو تا اخر ادامه ندادم احساس مي كنم تمام ثانيه هام بيكارن وهمش دلم مي خواد يه كار ي بكنم درضمن عاشق نجوم وفضا بودم ولي حتي نمي تونم برا خودم يه تلسكوپ جور كنم
شما مي گيد من چي كار كنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
پاسـخ : مهين جان چرا؟ حيف نيست تو با اين هوش و استعداد ، رفتن به مدرسه‌ي تيزهوشان چه اهميتي داره وقتي آدم بتونه خودش رو جلو ببره. تو با اين حرفهات نشون ميدي كه اتفاقا انگيزه‌هاي زيادي براي تلاش داري، مثلا اينكه بتوني تو بهترين دانشگاه فيزيك بخوني يا ... در ضمن شما تازه اول راهي هنوز خيلي مونده كه بخواي بگي من كسي نشدم. البته شايد حرفهاي من بنظرت تكراري و سطحي بياد ولي باور كن نظر واقعي منه.

فرستنده :
مریم HyperLink HyperLink 1386/9/28
مـتـن : متشکرم

فرستنده :
استقلال HyperLink HyperLink 1386/8/24
مـتـن : عالي عالي..........است

فرستنده :
HyperLink HyperLink 1386/8/10
مـتـن : متشکرم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 تمريني براي ايجاد انگيزه (مشاوره‌ي شماره‌ي 19)
تمريني براي ايجاد انگيزه (مشاوره‌ي شماره‌ي 19)
چگونه براي يادگيري انگيزه پيدا كنيم

تمريني براي

ايجاد انگيزه





در اين بخش تصميم داريم تمرين‌هايي براي شما ارائه دهيم تا نتايج مهم ذيل حاصل شود:

- در مورد خلاقيت خود مي‌آموزيم        - مي‌آموزيم شكست همان پيروزي است
- براي يادگيري خود احساس مسؤوليت مي‌كنيم - براي موفقيت‌هاي خود جشن مي‌گيريم
                       

 

اما چگونه مي‌توان در خود ايجاد انگيزه كرد؟

با طي مراحل هفت‌گانه‌ي ذيل مي‌توان در خود ايجاد انگيزه كنيد:

- چيزي كه مي‌خواهيد بياموزيد  - مشاوره
- انگيزه‌هاي دروني  - ارزيابي پيشرفت كار
- انگيزه‌هاي بيروني      - نتيجه‌گيري
- دستور كار

 

توصيه مي‌كنيم از فرم‌هاي آماده شده‌ي براي اين مراحل پرينت بگيريد و آن را براي هر فعاليت تكميل كنيد.
 

1- چيزي كه مي‌خواهيد بياموزيد

خلاصه و موجز بنويسيد خيلي بلند پرواز نباشيد


                                          

در يك مقياس 1 تا 10 مشخص كنيد اين پروژه چقدر براي شما اهميت دارد

    
                 

 
2- انگيزه‌هاي دروني

3 انگيزه‌ي دروني براي يادگيري مطلب مورد نظر بنويسيد (سعي كنيد اين دلايل دربرگيرنده‌ي اهداف، تمايلات و ارزش‌هاي شما باشد)


1 -
2 -
3 -

مثلا من مي‌خواهم آناتومي بخونم تا در مورد ساختار بدن خودم بيش‌تر بدونم! اين علم رو دوست دارم چون تصويريه و ...

مطالعات نشان داده داشتن انگيزه‌ي دروني باعث تلاش بيش‌تر، مداوم‌تر، يادگيري عميق‌تر و آزمايش راه‌هاي مختلف براي موفقيت مي‌شود.


3-‌ انگيزه‌هاي بيروني

 سه دليل كه ديگران مي‌خواهند شما چيزي را ياد بگيريد بنويسيد


1 -
2 -
3 -
 
 

اين دلايل دربرگيرنده‌ي اهداف، تمايلات و ارزش‌هاي ديگران بوده و نسبت به ارزش‌هاي دروني كم‌اهميت‌تر هستند. ما تلاش مي‌كنيم با يادگيري خود مثلا از تنبيه شدن جلوگيري كرده تشويق شويم يا كسي رو خوشحال نماييم.

مثلا من مي‌خوام زبان ياد بگيرم تا جلو دوستام كم نيارم! من مي‌خوام رياضي 20 بشم تا مادرم خوشحال بشه!

4- دستور كار


تاريخ

.
آيا ترتيبي براي يادگيري وجود دارد؟
فصل‌ها، مفاهيم، مهارت‌ها، سطوح و غيره
.

براي تمام كردن اين كار چقدر وقت
گذاشتم؟
چند ساعت؟ برنامه‌ي هفتگي چيست؟

.

متخصص‌هاي موضوع مورد نظر چه
 كساني هستند؟
معلمين يا مشاوران و ...
آن‌ها چگونه در اين زمينه آموزش ديدند؟

.

چه منابع اطلاعاتي در اين زمينه
وجود دارد؟
كتاب‌هاي درسي، كتاب‌هاي مرجع،
 كتاب راهنما، ديگر منابع چاپي،
 وب‌سايت‌ها،
منابع درون مدرسه‌اي،
 منابع برون مدرسه‌اي.

.

چگونه يادگيري خود را ارزيابي كنم؟
امتحان، گزارش‌، ارزيابي معلمان و ...

.

چه زماني پيشرفت‌ خود را ثبت كنم؟
روزانه، هفتگي، ماهيانه؛
چه زماني يك بخش مشخص را كامل
مي‌كنم؟

.

اگر پيشرفتي داشتم،‌ چگونه تشويق
 مي‌شوم؟
تشويق‌ها متناسب با تلاش شما،
درجه‌ي سختي، يا وظيفه‌ي مربوطه است.

.

اگر نتيجه مطلوب را به‌دست نياوردم
چه كنم؟

.

5- مشاوره

براي انتخاب مشاور بايد توجه كنيد كه مشاور خوب شخصي است كه:

- شما قبولش داريد - يادگيري شما را مورد سنجش قرار نمي‌دهد (اين وظيفه‌ي وي نيست!)
- انگيز‌ه‌ي شما را درك مي‌كند  - بدون قضاوت، شما را تشويق مي‌كند
- پروژه‌ي شما را مي‌فهمد - قادر است راه‌هايي را برا ي از سر راه برداشتن موانع پيشنهاد كند
- حال و وضعيت شما را در بازه‌هاي
زماني معين از شما مي‌پرسد.
- اگر از او يا پروژه‌ فاصله گرفتيد به شما تذكر مي‌دهد 

      

چگونگي ارتباط با مشاور
حضوري، تلفني، از طريق ايميل

 .

زمان مشاوره

.

چند وقت به چند وقت؟

.

كجا؟

.



حداقل سه‌بار‌ در ابتدا، ميانه‌ي كار و در حين اتمام پروژه مربي خود را ملاقات كنيد


6- ارزيابي پيشرفت كار

همان‌طور كه با موضوع آشنا مي‌شويد بايد ميزان پيشرفت خود را مشخص كنيد.

تاريخ

.

مراحل يادگيري چيست؟
آيا مراحلي وجود دارد ( مثل فصل‌بندي؟ 
آيا اهداف كوتاه‌مدتي وجود دارد؟

.

در حين يادگيري چه مهارت‌هايي
كسب مي‌كنم؟
اين مهارت‌ها بايد در ديگر حالت‌ها نيز مورد
 استفاده قرار گرفته و تشخيص داده شود.

.

چه چيزهايي ياد گرفتم كه مفيد
 نبودند؟
آيا نياز به پيگيري مراحل طي شده براي
 يافتن مسائل تكرارشده دارم؟

.

آيا چيزي وجود دارد كه چندان جالب
 نبوده باشد؟
وظايفي وجود دارد كه مفيد باشد به علت 
 اين‌كه كنجكاوي را تحريك مي‌كند؟

.
چگونه خود را تشويق كنم؟
ما خودمان را مي‌توانيم راي تلاش‌ها يا
 وظايف‌مان تشويق كنيم.
.

آيا در اهدافي كه در ذهن دارم
 مثبت‌نگر هستم؟
از طفره رفتن پرهيز كنيم.

.

7- نتيجه‌گيري

بايد به اين مسأله توجه كرد كه اگر در انتهاي هر پروژه، آن‌چه از قبل مشخص شده ياد گرفته نشود اين به‌معني شكست نيست. موفقيت در يادگيري درست مثل زمينه‌هاي ديگر با ارزيابي فرايند يادگيري شما و آن‌چه در اين راه آموخته‌ايد مشخص مي‌شود.

حالا به سؤال‌هاي ذيل پاسخ بديد:

1- آيا مطلب مورد نظر همون‌طور كه فرض كرده بوديد از آب در اومد؟   .                                                          
2- كدام‌يك از انگيزه‌هاي دروني شما ارضا شد؟ .  
3- كدام روش يادگيري موثرتر بود؟ .  
4- آيا چيزي ياد گرفته‌ايد كه انتظارش را نداشتيد؟ .  
5- آيا ارتباط مؤثر بود؟ .  
6- انگيزه‌هاي بيروني شما چه تأثيري روي
شما داشتند؟
.  

7- آيا تمريني كه براي ايجاد انگيزه انجام داديد
 مفيد بود؟



 



1386/7/29 لينک مستقيم

فرستنده :
ریحانه HyperLink HyperLink 1388/3/13
مـتـن : سلام
پست فوق العاده ای بود. من مدت کوتاهی که به سایتتون سر میزنم ولی جدی فوق العادس نمیخوام تعریف و تمجید الکی بخونم
دیشب با خوندن همین پست و پست اعتماد به نفس انقد ذهنم مشغول بود که به جای مشاوره اینجا باهاتون دردو دل کردم دلم میخواست نظر شما رو هم بدونم.و اصلا" یادم رفت بگم که پستتون فوق العاده بود .بازم ممنون
پاسـخ : سلام ریحانه جان ممنون از لطفت. هیچ وقت برای شروع دیر نیست اما واقع بینی هم خوبه. اما به هر حال توی این رقابت چیزی رو از دست نمی دی بجز وقت که اونم چه بهتر تو راه درس خوندن صرف بشه. راستش جواب سوالت به خیلی از مولفه ها بستگی داره ولی همین رو بگم که طول مدت درس خوندن مهمترین فاکتور تعیین کننده نیست اگر چه تاثیر گذاره ولی میشه اون رو جبران کرد امیدوارم هر تصمیمی می گیری موفق باشی

فرستنده :
رها HyperLink HyperLink 1388/3/13
مـتـن : در جواب دنیز،
در کشورهای اروپایی تا اونجا که من می دونم تکیه فقط به یادگیری یک سری مسایل و قضیه ها نیست بلکه اساتبد سعی می کنن کاریرد اکثر مسایلی رو که مطرح می کنن رو به دانش آموزان بفهمونن. به خاطر همین به عنوان مثال دانش آموزان ما در آزمون هایی مانند المپباد که پایه ی تءوری دارع موفق تر هستن تا در به عنوان مثال صنعت.
فقط این رو می خوام بگم، اولا که در سن تو تمام زندگی فقط درس و آزمون نیست، بلکه باید به علایقت دیگرت هم برسی و یک بعدی نباشی. دوم اینکه هم کلاسی هات رو اصلا دست کم نگیر
از فرصتی که در اختبارت به خوبی استفاده کن، و این یک سال باقی مونده که در کشور دیگه هستی می تونه برات یه تجربه ی عالی باشه.
و حتما سعی کن در این مدت زبانت رو کامل کنی، چون بعدها بسیار به دردت می خوره.

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1388/3/13
مـتـن : ALLLI BOD

فرستنده :
فاطمه HyperLink HyperLink 1387/3/8
مـتـن : سلام
یک سوال و یک گله اول گله
چرا از المپیاد نجوم هیچ چیز نمی گویید
دوم سوالشما به کسی که نمی تونه بین علایقش تعادل بر قرار کنه چه چیشنهاد می کنید؟
پاسـخ : سلا فاطمه جان. راستش المپياد نجوم در بخش المپياد فيزيك پوشش داده ميشه و خوب ما تا حالا بخش مستقلي رو براي اين المپياد در نظر نگرفتيم انشاله در آينده با وسيع‌تر شدن سايت به مبحث المپياد نجوم هم خواهيم پرداخت. در مورد علايقت لطفا به من بگو دقيقا چه مشكلي داري،‌آيا به بعضي علايقت بيشتر مي‌پردازي و ... ؟

فرستنده :
امین HyperLink HyperLink 1387/2/26
مـتـن : خیلی ممنون عالی بود
پاسـخ : خواهش مي‌كنم امين جان

فرستنده :
ناشناس HyperLink HyperLink 1387/1/19
مـتـن : بسیار ممنون very very thanks
پاسـخ : خواهش

فرستنده :
دنیز HyperLink HyperLink 1386/12/2
مـتـن : سلام...
(میدونم حرفام سرتون رو درد میاره! ولی واقعا شدیدا احتیاج به مشاوره دارم...خواهش میکنم به حرفام گوش بدین)

من یه دانش آموز سال سوم راهنمایی هستم که دوره ی راهنمایی رو تو مدرسه ی نمونه سپری کردم . .ولی همین چند ماه پیش بخاطر کار پدرم مجبور شدیم که به یه کشور دیگه سفر کنیم....بعد من مجبور شدم اینجا به یه مدرسه ی عادی برم......من اینجا خیلی عذاب میکشم!بابا باور کنین دیگه خسته شدم بس تو کلاس اینقدر کند کار کردیم....همش سوالای پیش پا افتاده......هیچ انگیزه ای برا درس خوندن ندارن...فکرشون همش به جاهای دیگه بنده....چند وقتیه احساس میکنم خودمم نمیتونم مثل قبل پیشرفت کنم...بخدا من دختر مغروری نیستم ولی دیگه در این حدم نمیتونم تحمل کنم....تو کلاس یه ذره رقابت بین دانش آموزان وجود نداره......
بعدشم بخاطر کار پدرم باید سال بعد رو هم در اینجا سپری کنم ...در صورتی که در اینجا هیچ آزمونی برای ورود به مدارس نمونه وجود نداره و من مجبورم خواه یا ناخواه دبیرستان رو در مدرسه ی عادی بگذرونم....وقتی یاد این موضوع میفتم دیگه از همه دنیا ناامید میشم!!
نمیدونم چی کار باید بکنم....
-------------------------------------------
حالا یه مسئله ی دیگه!
من یه اخلاقی دارم که وقتی نمیتونم سوالی رو حل کنم به قدری ناامید میشم که دیگه کلا نمیتونم هیچ کاری بکنم....همش باخودم میگم این سوال سوالی نیست که سخت باشه ....من بلد نیستم....یا همش میگم این همه آدم مخ تو دنیا هست....پس من چه نقشی دارم؟؟؟الان اگه یکی دیگه بود حتما اینو حل میکرد و .................از این جور مسائل!!
یا وقتی یه مثلا از 20 تا تست 18 تا رو درست میزنم میگم حتما اینا آسون بودن که من زدمشون...پس چون اون دوتای قبلیرو نزدم اصلا باهوش نیستم...........


این مسائل واقعا عذابم میدن
ازتون خواااهش میکنم منو در این موارد راهنمایی کنین.....
پاسـخ : سلام دنيز جان. اتفاقا من خودم دقيقا با يه مسئله اينجوري توي دبيرستان مواجه بودم يعني از همه‌ي كلاس سرعت يادگيريم بهتر بود و ... يادمه اونوقت‌ها به كلاس بسنده نمي‌كردم و كتاب‌هاي خارج از برنامه‌ي درسي كه منبع كتاب‌ها بودن رو مطالعه مي‌كردم البته اون موقع اينترنت خيلي زياد نبود اما الان امكانات بچه ها خيلي زياد هست خيلي از گروه‌ها هستند توي اينترنت با هم بحث و تبادل اطلاعات مي‌كنند از جمله همين سايت ما. كافيه تو گوگل فارسي كلمه المپياد رو سرچ كني ...
اين يكي از راههايي كه مي‌توني براي خودت رقيب پيدا كني. البته يه راه ديگه هم هست و اون اينكه براي خودت برنامه‌ريزي كني و مقيد بشي به اجراي اون برنامه.

در مورد سؤال دومت بهتره مطلب جديد ما رو راجع به اعتماد به نفس مطالعه كني. من فكر ميكنم يه كم اعتماد به نفست رو بايد افزايش بدي.
باز هم اگه سوالي داشتي خوشحال ميشم جوابت رو بدم. موفق باشي

فرستنده :
دنیز HyperLink HyperLink 1386/12/2
مـتـن : سلام
قرار نیست جواب سوال منو بدین؟؟؟!!
پاسـخ : ببخشيد دنيز جان يه مدت نبودم چشم جوابت رو ميدم

فرستنده :
مهين HyperLink HyperLink 1386/10/3
مـتـن : سلام
شايد چيزي كه مي خوام بگم زياد به اين مطلب مربوط نباشه من يه دانش اموز سوم رياضي هستم كه تو يه مدرسه دولتي عادي درس مي خونم از بچگي همش تو فكر كاراي بزرگ بودم ولي كسي راهنماييم نمي كرد وبه كارام جهت نمي داد تو هر زمينه اي مي رفتم وبا كمترين زمان صرف شده بهترين نتيجه رو مي گرفتم درس هاي كلاس برام جالب نبود چون مجبور بودم چيزي رو كه براي اولين بار فهميدم چند بار ديگه گوش كنم . ارزوم بود يه جوري به مدارس سمپاد راه پيدا كنم ونجات پيدا كنم ولي چون ازموناش توي يه شهر ديگه بود نتونستم برم حالا سوم دبيرستانم معدلم هم بيسته ولي هيچ انگيزه اي ندارم احساس مي كنم كه من اون كسي نشدم كه از خودم توقع داشتم توي كلاس حوصله درس گوش دادن ندارم وديگه اصلا نمي دونم به چي علاقه دارم چون توي همه چي يه دستي بردم ولي هيچ چيزو تا اخر ادامه ندادم احساس مي كنم تمام ثانيه هام بيكارن وهمش دلم مي خواد يه كار ي بكنم درضمن عاشق نجوم وفضا بودم ولي حتي نمي تونم برا خودم يه تلسكوپ جور كنم
شما مي گيد من چي كار كنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
پاسـخ : مهين جان چرا؟ حيف نيست تو با اين هوش و استعداد ، رفتن به مدرسه‌ي تيزهوشان چه اهميتي داره وقتي آدم بتونه خودش رو جلو ببره. تو با اين حرفهات نشون ميدي كه اتفاقا انگيزه‌هاي زيادي براي تلاش داري، مثلا اينكه بتوني تو بهترين دانشگاه فيزيك بخوني يا ... در ضمن شما تازه اول راهي هنوز خيلي مونده كه بخواي بگي من كسي نشدم. البته شايد حرفهاي من بنظرت تكراري و سطحي بياد ولي باور كن نظر واقعي منه.

فرستنده :
مریم HyperLink HyperLink 1386/9/28
مـتـن : متشکرم

فرستنده :
استقلال HyperLink HyperLink 1386/8/24
مـتـن : عالي عالي..........است

فرستنده :
HyperLink HyperLink 1386/8/10
مـتـن : متشکرم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تایید انصراف
 New Blog
شما بايد وارد شده واجازه ساخت و يا ويرايش وبلاگ را داشته باشيد.
 Blog Archive
 Blog List
 test
Use module action menu to edit content
 1











 صفحه‌ي اول

تنظیمات میزبان
مديريت پورتال‌ها
تعاریف ماژول‌ها
مدیریت فایل
مشتريان تبليغات
SQL
زمانبندي برنامه‌ها
مديريت زبان‌ها
مديريت جستجو
مديريت لیست‌ها
مديريت کاربران ارشد
Open-SearchEngine Admin
رویه ها
تنظیمات سایت
مديريت صفحات
نقش های امنیتی
مديريت كاربران
مشتريان تبليغات
گزارشات سایت
گروه های خبری
مدیریت فایل
سطل بازيافت
نمایشگر رخدادها
رویه ها
مديريت زبان‌ها
تنظیمات سایت
احراز هویت
مرورگر راهكارها
PageBlaster
What's New
صفحات شركت صفر و يك
نظرسنجي انجمن كامپيوتر
تست براي خانم معزي
صفحه خالي
ورود
جواد
مخفي3
مخفي 4
صفحه چت و گفتگو
تست - اميرغياثوند
تست انجمن
مسابقات المپيادها
المپيادهاي علمي رشد
تالار گفتگو
زنگ تفريح المپيادها
تست معرفي سايت
عليمرداني
صدري
خانه كامپيوتر
تست نظرسنجي
عليمرداني 2
پيمان داودي
عليمرداني 4
المپياد رياضي
المپياد كامپيوتر
المپياد فيزيك
المپياد زيست شناسي
عليمرداني 5
وب 2
وب 2 (صفحه اول)
قريبي فر
زنگ‌تفريح‌ها
فلش‌هاي بزرگ شيمي
عليمرداني 6
عليمرداني 10
عليمرداني 12
تست آلبوم
فراز اميرغياثوند
پرسش و پاسخ زيست شناسي
پرسش و پاسخ علمي
پرسش و پاسخ كامپيوتر
پرسش و پاسخ علمي
فعاليت‌هاي علمي
صدري تست
تست
فلش‌هاي رياضي
برندگان شيمي واقعي2
درباره رشد
نقشه سايت
ارتباط با رشد
صفحه اصلي انجمنها
راهنماي استفاده از انجمن
پایگاههای مدارس و استانها
پایگاههای رشد
پایگاههای مفید
وزارت آموزش و پرورش
معرفي چرخه‌ي سوخت هسته‌اي ايران
شهيد بهشتي و آموزش و پرورش
پایگاه مدارس جمهوری اسلامی ایران
فراخوان مقاله‌ی پدافند غيرعامل
ويژه‌نامه‌ی ماه مبارك رمضان
فراخوان مقاله‌ی اقتصاد سالم
ويژه‌نامه‌ی نوروز 1388 هجری شمسی
مسابقه‌ی عكاسی - مكان‌های ديدنی ايران - 1388
جشنواره‌ی فرهنگی و هنری پايداری ملی
پدافند غيرعامل - شبكه‌ی رشد
گالري عكس پدافند غيرعامل رشد
اخبار پدافند غيرعامل
پيوندهای مفيد پدافند غيرعامل
آموزش پدافند غيرعامل
دفاع غيرعامل در دفاع مقدس
بانك فايل پدافند غيرعامل
مقالات منتخب فرهنگيان - پدافند غيرعامل
آموزش دفاع غيرعامل - نظامی
اخبار جشنواره پايداری
بيانيه‌ی هيئت داوران جشنواره‌ی پايداری ملی
مصاحبه با دكتر جلالی - رييس سازمان پدافند غيرعامل
معرفي اعضای شورای سياستگذاری و مسئولين كميته‌ها
جشنواره از منظر دبير جشنواره - سيد محمدرضا مصطفوی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - شعر و داستان
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - هنرهای تجسمی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی -سايت و پايگاه مجازی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات علمی عمومی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات فرهنگيان
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - مقالات علمی ترجمه‌
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - پژوهش‌های علمی
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - كتاب‌ها
آثار برتر جشنواره پايداری -پايان‌نامه‌های دانشجویی
آثار برتر جشنواره پايداری - مجلات و نشريات
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - گزارش مستند
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - فيلم
آثار برتر جشنواره پايداری ملی - لوح فشرده
هفت‌سين چيست؟
آيين‌های نوروزی ايرانيان
پيامك‌های نوروزي
صوت و اسكرين‌سيور نوروزی
عيد در فرهنگ اسلامی
نوروز از ديدگاه دكتر شريعتی
گالری تصاوير نوروز 1388 رشد
مسابقه‌ی عكاسی مكان‌های ديدنی ايران - نوروز 1388
دعاهای روزهاي ماه رمضان
ربناهای قرآن
پایگاه مدارس استان آذربایجان شرقی
پایگاه مدارس استان آذربایجان غربی
پایگاه مدارس استان اردبیل
پایگاه مدارس استان اصفهان
پایگاه مدارس استان ایلام
پایگاه مدارس استان بوشهر
پایگاه مدارس استان تهران
پایگاه مدارس استان چهارمحال و بختیاری
پایگاه مدارس استان خراسان شمالی
پایگاه مدارس استان خراسان رضوی
پایگاه مدارس استان خراسان جنوبی
پایگاه مدارس استان خوزستان
پایگاه مدارس استان زنجان
پایگاه مدارس استان سمنان
پایگاه مدارس استان سیستان و بلوچستان
پایگاه مدارس استان فارس
پایگاه مدارس استان قزوین
پایگاه مدارس استان قم
پایگاه مدارس استان کردستان
پایگاه مدارس استان کرمان
پایگاه مدارس استان کرمانشاه
پایگاه مدارس استان کهکیلویه و بویراحمد
پایگاه مدارس استان گلستان
پایگاه مدارس استان گیلان
پایگاه مدارس استان لرستان
پایگاه مدارس استان مازندران
پایگاه مدارس استان مرکزی
پایگاه مدارس استان هرمزگان
پایگاه مدارس استان همدان
پایگاه مدارس استان یزد
پایگاه های علمی، آموزشی، فرهنگی
سازمان های دولتی
رسانه ها
معرفی پایگاههای دانشگاهی و موسسات آموزش عالی
معرفی مدارس
بانك نرم‌افزار رشد
آلبوم عكس
دانشنامه
آزمون الكترونيكي و بانك سؤال
فعاليت‌هاي علمي رشد
هدايت تحصيلی
آموزش الكترونيكي
امتحانات نهایی پايه‌ی سوم متوسطه
سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای سال 86
سؤالات نهايي رشته‌هاي نظري سال 85
سؤالات نهايي رشته‌هاي فني سال 85
سؤالات نهايي رشته‌هاي حرفه‌اي سال 85
سؤالات نهایی رشته‌های نظری سال 86
سؤالات نهایی رشته‌های فنی سال 86
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های نظری خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های فنی خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای خرداد 87
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های حرفه‌ای خرداد 88
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های نظری خرداد 88
برنامه و سؤالات نهایی رشته‌های فنی خرداد 88
آموزش ويندوز و نرم‌افزارهاي كاربردي
آموزش تایپ فارسی
آموزش الکترونیکی كتاب‌های درسی
متن کتاب های درسی
انتخاب من
مشاغل من
مجموعه سوالات
مشاوره‌ي تيزهوشان و اولیاي آن‌ها
مصاحبه المپيادها
پيوندها
المپياد رياضي
نتايج نظرسنجي
علوم و فنون جديد
رباتيك
مشاهده‌ي علمي
مناسبت‌ها
لينك‌هاي مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌هاي المپيادها
كارآفريني
المپياد كامپيوتر
المپياد فيزيك
المپياد شيمي
المپياد زيست‌شناسي
زنگ تفريح زيست
مسابقه‌ي زيست‌
سرفصل‌ها
آموزش زيست‌شناسي
مصاحبه و گزارش زيست‌شناسي
انيميشن‌هاي زنگ‌تفريح‌هاي زيست‌شناسي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني زيست‌شناسي
راهنماي سايت المپياد زيست‌شناسي
برندگان مسابقه‌ي المپياد زيست‌شناسي
پرسش و پاسخ شيمي
مسابقه‌ي المپياد شيمي
راهنماي سايت المپياد شيمي
زنگ تفريح شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي
آموزش شيمي
مصاحبه و گزارش شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي
تاريخچه‌ي المپياد جهاني شيمي - 3
مسابقه‌ي شيمي > برندگان مسابقه‌ي شيمي
برندگان شيمي واقعي(مخفي)
مسابقه‌ي فيزيك
زنگ تفريح فيزيك
تاريخچه‌ي ني فيزيك
برندگان مسابقه‌ي المپياد فيزيك
راهنماي سايت المپياد فيزيك
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت پانزدهم
بزرگان فيزيك
آموزش فيزيك
مصاحبه و گزارش فيزيك
عكس روز فيزيك
عكس المپياد فيزيك
مسابقه كامپيوتر
زنگ تفريح كامپيوتر
تاريخچه‌ي المپياد جهاني كامپيوتر
مصاحبه و گزارش كامپيوتر
راهنماي سايت المپياد كامپيوتر
انيميشمن‌هاي كامپيوتر
برندگان مسابقه‌ي المپياد كامپيوتر
مسابقه‌ي رياضي
زنگ تفريح رياضي
تاريخچه‌ي رياضي
راهنماي سايت المپياد رياضي
برندگان مسابقه‌ي رياضي
آموزش رياضي
مصاحبه و گزارش المپياد رياضي
گزارش‌هاي تصويري المپياد رياضي
زنگ تفريج رياضي
گزارش المپياد جهاني فيزيك - قسمت پنجم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت سيزدهم
گزارشی از المپیاد جهانی فیزیک - قسمت هفتم
گزارش از المپياد جهاني فيزيك - قسمت يازدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت هشتم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت شانزدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت هفدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت نهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دوازدهم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيک- قسمت اول
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت سوم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت دوم
پشت صحنه‌ي المپياد جهاني فيزيك - قسمت اول
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت چهارم
المپياد جهاني رياضي در سال 1387
المپياد جهاني فيزيك در سال 1387
المپياد جهاني كامپيوتر در سال 1387
المپياد جهاني شيمي در سال 1387
المپياد جهاني زيست‌شناسي در سال 1387
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت بيستم
گزارشي از المپياد جهاني فيزيك - قسمت نوزدهم
راهنما
وضعيت:نمايشويرايشDesign پنل كنترل نمايش داده شود؟
عملكردهاي صفحه
اضافه كردن تنظيمات حذف

كپي Export Import
اضافه كردن ماژول جديداضافه كردن ماژول موجودماژول: <يك ماژول انتخاب كنيد>LinksRotatorSimple GallerySimple Gallery Tag CloudSnapsis PageBlasterText/HTMLXML/XSLXMod FormViewZeroAndOne_Menuآكاردئونآناليزگر گوگلاخباراطلاعیه هاانجمناوقات شرعیبازخوردپرسش و پاسختب استريپتب استريپ پيشرفتهچت و گفتگوحساب کاربرفرم سازقاب تبلیغاتیقاب محتواگالري تصاويرگرداننده محتوالینک درختیلینک عکس دارمحتواي زندهمستنداتمعرفی سایتمنومنوي کنارينتایج جستجونظرسنجینقشه سايتنمايش اسلايدي محتواي زندهنمايشگر عكس تصادفيوبلاگورودورودی جستجوکاربران آنلاین SSOکتابهاکتابها-منتخبکتابها-مولفان قاب: ContentPane
عنوان: الحاق: بالاانتها اضافه كردن
قابليت مشاهده: شبيه صفحهفقط ويرايشگران صفحه رديف كردن: چپمركزراستنا مشخص

نصب ماژولهاي اضافي امور معمول
سايت كاربران نقش‌ها

فايل ها راهنما Solutions



شبكه‌ی رشد
سرویسهای آموزشی
گالري‌ها
پيوندها
انجمن‌ها
پست الکترونیکی
شما و رشد
مخفی
اخبار و اطلاعيه‌ها
menuu
مدیریت
میزبان


چهار‌شنيه ۱۵ مهر ۱۳۸۸ خروج ProfileAdmin



صفحه اولدانشنامهفعالیتهای علمیآموزش الکترونیکیهدایت تحصیلیسوال و آزموناخبار و اطلاعیه هاگالری عکسپیوند هابانک نرم افزارانجمنهاپست الکترونیکی

Edit TabStrip



عنوان

عنوان را در اين قسمت وارد نمائيد
متن

متن را در اين قسمت وارد نمائيد جعبه متن اصلی ویرایشگر متن قوی

  صفحه‌ي اصلي
تيزهوشان: چملات الهام بخش
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 1
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 2
مشاوره تيزهوشان | مصاحبه | خبر
    فعاليت‌هاي علمي
تيزهوشان: چملات الهام بخش
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 1
مصاحبه: دكتر كاظم‌پور - 2
مشاوره تيزهوشان | مصاحبه | خبر
 
  المپياد رياضي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    المپياد فيزيك
مسابقه: رولر كاستر (10 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
 
  المپياد كامپيوتر
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    المپياد شيمي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
 
  المپياد زيست‌شناسي
مسابقه: عبور مكعب‌ها از هم (22 شهريور)
زنگ‌تفريح: ماشين كانوي (2 شهريور)
آموزش | مسابقه | زنگ تفريح | مشاوره
    خبر
» ماشين كانوي (2 شهريور)
» ماشين كانوي (2 شهريور)


متن Html خام


ترتيب نمايش

ترتيب نمايش را در اين قسمت وارد نمائيد
كليدواژه

كليد واژه ها را در اين قسمت وارد نمائيد

تاييد انصراف حذف







صفحه‌‌ی اول | درباره‌‌ی رشد | ارتباط با رشد | نقشه‌‌ی رشد
وزارت آموزش و پرورش > سازمان پژوهش و برنامه‌ريزی آموزشی
معاونت فن آوری ارتباطات و اطلاعات آموزشی > دفتر توسعه فناوری اطلاعات آموزشی

مدت زمان ساخت صفحه 0.5468925 ثانيه
 11
Use module action menu to edit content