متن كامل خبر
جشنواره‌ی فرهنگی و هنری پایداری ملی جهادی مقدس است.

تاريخ خبر :  29/2/1388 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  1819

آیت‌الله العظمی نوری همدانی از مراجع عالیقدر در دیدار با اعضای شورای سیاستگزاری نخستین جشنواره فرهنگی و هنری پایداری ملی گفت :سازمان پدافند غیر عامل با برگزاری این جشنواره گامی بلند و موثر برای آگاهی رسانی و آگاهی بخشی به مسلمانان از اقدامات دشمنان دانست .

برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی و هنری پایداری ملی جهادی مقدس واقدامی مهم است . آیت‌الله العظمی نوری همدانی از مراجع عالیقدر در دیدار با اعضای شورای سیاستگزاری نخستین جشنواره فرهنگی و هنری پایداری ملی گفت :سازمان پدافند غیر عامل با برگزاری این جشنواره گامی بلند و موثر برای آگاهی رسانی و آگاهی بخشی به مسلمانان از اقدامات دشمنان دانست .
وی با اشاره به تغییر شیوه های تجاوز دشمنان از هجوم نظامی به هجوم فرهنگی اضافه کرد : امروزه دشمنان پا را فراتر گذاشته بجای حمله نظامی و بکارگیری از سلاحهای پیشرفته و هجوم به مرزهای یک کشور از روشی بسیار خطرناک تر جهت پایمال کردن عقاید و باورهای ملت ها استفاده می کنند .
 این مرجع تقلید افزود : دستور دین مبین اسلام است که می بایست دشمن از شما رعب و وحشت داشته باشد و هر کجا فتنه است باید با آن مقابله کرد .آیت‌الله العظمی نوری همدانی در پایان ضمن تقدیر از اقدامات موثر سازمان پدافند غیر عامل کشور در برگزاری جشنواره پایداری ملی خواستار مشارکت حوزه با صدا وسیما و کلیه دستگاهها در دفاع از فرهنگ و باورهای دینی امت در برابر هجمه های دشمنان اسلام شد .


      منبع خبر : شبكه رشد

بازگشت