متن كامل خبر
اجرای نمایش‌های خیابانی همزمان با برگزاری جشنواره پایداری ملی


تاريخ خبر :  29/2/1388 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  499

علی جعفری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تهران: در کنار برگزاری مراسم تقدیر از برگزیدگان آثار ارسالی به نخستین جشنواره فرهنگی و هنری پایداری ملی گروههای هنری نمایش های خیابانی اجرا خواهند نمود.

علی جعفری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تهران و مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات نخستین جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری پایداری ملی طی مصاحبه با ستاد خبری جشنواره ضمن تائید مطلب فوق اضافه نمود: جشنواره فرهنگی و هنری پایداری ملی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مهندسی فرهنگی و با هدف ترویج فرهنگ و هنر اصیل اسلامی و ایرانی و با عنوان «دفاع غیر عامل» در سطح استان تهران برگزار می گردد.
وی تصریح کرد: این جشنواره توسط سازمان پدافند غیر عامل کشور در سطح وسیع و کارشناسانه و با همکاری سازمانها و دستگاههای دولتی و خصوصی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران برگزار می گردد.
جعفری اشاره نمود: طی فراخوان اعلام شده در روزنامه های کثیر الانتشار آثار مختلف فرهنگی و هنری اعم از نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، شعر، قصه کوتاه و ... به جشنواره رسیده است که بسیاری از این آثار بسیار ارزشمند و گرانبها می باشند.
جعفری با اشاره به بر پایی کارگاههای آموزشی هنری و فرهنگی که یکی از بخشهای جانبی نمایشگاه است اضافه کرد : در پایان جشنواره کتابی از آثار برجسته که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران دردست تهیه و انتشار است در روز سوم خرداد ماه سال جاری همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در مراسم اختتامیه جشنواره پایداری ملی رونمایی می گردد که علاقمندان و شرکت کنندگان در جشنواره می توانند نسبت به تهیه این کتاب نفیس اعلام آمادگی نمایند.
گفتنی است جشنواره پایداری ملی با هدف فرهنگ سازی و آموزش مفاهیم پدافند غیر عامل 3خرداد ماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.


     

بازگشت