متن كامل خبر
ما باید مقابله به مثل کنیم.

تاريخ خبر :  29/2/1388 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  1179

ملک محمدی عضو فراکسیون مجلس: دشمن امروز از آگاهی مردم بر علیه آنها استفاده می‌کند و هر اجتماعی که آگاهان کمتری داشته‌باشد در مقابل فتنه‌های دشمن آشکار و پنهان آسیب‌پذیرتر خواهد بود.

ملک محمدی در گفتگو با ستاد خبری جشنواره پایداری ملی ضمن بیان این مطلب افزود: هدف دشمن در حقیقت مایوس کردن مردم از حکومت و ارزش های مهم انقلاب است که با خون شهدا و زحمات همین مردم بدست آمده است و این بار نه با توپ و تانک بلکه با حربه های نو و ملایم تر از قبل وارد عمل شده است.
این بار دشمن جوانان ما را هدف گرفته و برنامه ریزی دقیقی برای گمراهی ایشان و در نهایت تسخیر افکار آنها نموده است تا به این طریق بنیه دفاعی مارا ضعیف کرده و ضربه نهایی را وارد سازد.
وی حرکتهای فرهنگی را از اهم امور دانست و گفت: باید با دشمن از طریق سلاح خودش وارد مبارزه شد و با توسل به قرآن و عطرت و تدبیر ولایت مردم را به حضور در صحنه ترغیب کرد زیرا مردم همیشه پشتیبان ولایت و حکومت خود بوده اند اما باید راه را به ایشان آموخت تا در مقابل آن آسیب پذیر نباشند و خوددر راه شناسایی و دفع آن برآیند.
در مبانی دینی ما بسیار در مورد فتنه و حیله های دشمن رهنمودها داده شده و چه خوب که آنها را امروز به کار ببندیم تا ازشر کسانی که عزت و استقلال کشور های آزاد و اسلامی را تحمل نمی کنند در امان باشیم.
این عضو فراکسیون روحانیت مجلس راه مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمن را در فرهنگ سازی مفاهیم پدافند غیرعامل دانست و افزود: مردم باید با شناخت سیاست های روز و مسائل زمانه به مقابله با ابزار استکبار بپردازند و با استفاده از فرهنگ غنی دینی و اسلامی خود بازی های کودکانه غرب را به دور بیاندازند.
ملک محمدی جشنواره پایداری ملی را یکی از مهم ترین گامها در راه فرهنگ سازی مفاهیم پدافند غیرعامل دانست و ادامه داد: فرهنگ و مبانی وابزار آن از مهم ترین عوامل برتری ملتها به هم است و کشوری همچون ایران که با پشتوانه تاریخی کهن انقلابی به بزرگی اقتدار جمهوری اسلامی را رقم زده است به آسانی حقه های دشمن را نخواهد خورد اما هرچقدر که ما دفاع قوی تری داشته باشیم به همان اندازه دشمن قوی تری خواهیم داشت و به طبع با حیله های هوشمندانه تری روبرو خواهیم بود و چه خوب که ما خودرا در مقابل این حیله ها به توسط چنین حرکتهای ملی قوی و غیرقابل نفوذ سازیم.
مسلما این جشنواره موجب آگاهی و تقویت بنیه ایمانی و همچنین وحدت ملی ما خواهد شد زیرا درنتیجه این جشنواره مردم با دستاوردهای فرهنگی و هنری و البته علمی پدافند غیرعامل آشنا خواهند شد و این هوشمندی ولایت موجب دلگرمی و سخت کوشی ایشان خواهد بود.
ملک محمدی آگاه نمودن مردم را از الویتهای هردولتی دانست و در پایان گفت: امیدوارم این حرکت مفید به صورت مستمر صورت پذیرد و ما هرروزه این آگاهی و اطلاع و هوشمندی مردم را در مقابله با حجمه فرهنگی دشمن شاهد باشیم.


     

بازگشت