متن كامل خبر
رسانه‌ها می‌توانند پدافند غیر عامل را به درستی مطرح کنند


تاريخ خبر :  2/3/1388 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  682

حسین سبحانی‌نیا: طرح درست مسائل مرتبط با پدافند غیر عامل از طریق رسانه ها، از جمله کارهایی است که جشنواره پایداری ملی و این گونه جشنواره ها می توانند انجام دهند..

حسین سبحانی نیا،نائب رییس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با ستاد خبری نخستین جشنواره پایداری ملی  افزود:اصل برگزاری جشنواره فرهنگی هنری  پایداری ملی مفید است و سازمان پدافند غیر عامل می تواند اقدامات لازم را برای آگاه سازی مردم  به همین شیوه ی موثر با کمک رسانه های فراگیر انجام دهد.
وی در ادامه گفت :آمادگی برای مقابله با هر گونه حرکتی از ناحیه مخالفین کشورمان در قالب جنگ نرم ،تهاجم فرهنگی و شیوه های عملی و فیزیکی می تواند مفید باشد.
سبحانی نیا اظهار داشت : جامعه باید برای هر گونه پاسخ مناسب به دشمن در شرایط لازم آمادگی داشته باشد. بنابر این جشنواره پایداری ملی می تواند حدا قل فضای عمومی جامعه را با پدافند غیر عامل آشنا کند.
وی در پایان تصریح کرد: بهتر است مردم بدانند چه عکس العمل‌هایی راباید  برای مقابله با توطئه دشمن از خود نشان دهند که در این راستا برگزاری این گونه جشنواره‌ها می‌تواند مفید باشد و مردم کشورمان را برای  شرایط اضطراری واکسینه کند.
گفتنی است جشنواره پایداری ملی با هدف فرهنگ‌سازی و آموزش مفاهیم پدافند غیر عامل 3خرداد ماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.


     

بازگشت