متن كامل خبر
حضور وزیر آموزش‌وپرورش در اجلاس ICT مسکو

تاريخ خبر :  28/1/1397 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  488

سید محمد بطحائی به دعوت رسمی وزیر آموزش روسیه، روز سه‌شنبه جهت شرکت در اجلاس بین‌المللی ICT و نمایشگاه بین‌المللی مسکو (۲۰۱۸) عازم روسیه خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، غلامرضا کریمی، بنا بر دعوت رسمی وزیر آموزش روسیه، وزیر آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی جهت شرکت در اجلاس بین‌المللی ICT در آموزش و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی آموزش مسکو (MIEF) که از ۱۸ تا ۲۱ آوریل ۲۰۱۸ در مسکو برگزار خواهد شد به مسکو سفر می‌کند.
 
وی گفت: مهم‌ترین برنامه‌های وزیر آموزش‌وپرورش و هیئت همراه شرکت در مجمع وزیران حاضر در اجلاس، دیدار با وزیر آموزش روسیه، دیدار با دستیار ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور آموزش و همچنین دیدار با نمایندگان دومای روسیه و بازدید از مدرسه جمهوری اسلامی ایران در مسکو می‌باشد.
 
شایان‌ذکر است نمایشگاه اجلاس بین‌المللی مسکو (۲۰۱۸) توسط وزارت آموزش‌وپرورش و علوم فدراسیون روسیه برگزار می‌شود و شامل بزرگ‌ترین نمایشگاه فن‌آوری‌های آموزشی جدید، نشست آزاد و راه‌حل‌های زیربنایی هوشمند می‌باشد. این نمایشگاه به‌عنوان یک پلت فرم برای گفت‌وگوی بازبین جوامع آموزشی و متخصص، نهادهای دولتی و کسب‌وکار در مورد مسائل کنونی و آینده نظام آموزشی است. عنوان این نمایشگاه "اکوسیستم آموزشی مدرن" است که بر توسعه ارتباطات بین شرکت‌کنندگان درروند آموزشی در روسیه و خارج از کشور تأکید دارد.
 
در این نمایشگاه و اجلاس نمایندگان ۸۵ منطقه از روسیه و جامعه بین‌المللی، آموزش‌وپرورش و مؤسسات علمی روسیه و بین‌المللی، نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های فدرال و منطقه‌ای، مدیران و متخصصان پیش‌دبستانی، سازمان‌های حرفه‌ای متوسطه، بالاتر و آموزش تکمیلی، نمایندگان کسب‌وکار و همچنین والدین و دانش آموزان، بیش از ۱۰۰۰ کارشناس و ۴۰۰ غرفه دار حضور می‌یابند و انتظار می‌رود ۶۰،۰ بازدیدکننده نیز در آن شرکت نمایند.


      منبع خبر : وزارت آموزش و پرورش

بازگشت