متن كامل خبر
اعلام برنامه‌ها و نام‌گذاری روزهای هفته معلم

تاريخ خبر :  9/2/1397 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  540

قائم‌مقام وزیر در ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن هفته معلم برگزارشده بود، برنامه‌ها و نام‌گذاری روزهای هفته معلم را اعلام کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، اسفندیار چهاربند در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم برگزارشده بود، ضمن تبریک این روز و تشکر از زحمات معلمان و فرهنگیان در سراسر کشور، برنامه‌ها و نام‌گذاری روزهای هفته معلم را اعلام کرد.
 
وی ضمن برشمردن برنامه‌هایی که در این هفته برای گرامیداشت مقام معلم در ادارات مختلف آموزش‌وپرورش برگزار می‌گردد، اظهار کرد: یکی از محوری‌ترین برنامه‌هایی که در این هفته انجام و پیگیری می‌شود، بیان مسئولیت‌هایی است که سایر دستگاه‌ها در قبال زندگی شخصی و حرفه‌ای معلمان بر عهده‌دارند و باید پاسخگوی این مسئولیت‌ها باشند.
 
اسفندیار چهاربند با اشاره به چالش‌هایی که معلمان در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود با آن روبرو هستند، گفت: افزایش کیفیت نظام و تعلیم و تربیت درگرو رضایتمندی شغلی معلمان است و دیگر با حرف، وعده و شعار نمی‌توان معلمان را امیدوار نگه داشت و اعتماد معلمان به این حرف‌ها کم شده است.
 
قایم مقام وزیر در ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم با اشاره به بحث‌های فوق گفت: به همین علت نام‌گذاری روزهای هفته معلم با این هدف متناسب شده است و نام روزهای این هفته را به شرح زیر اعلام کرد:
 
چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت: معلم، ولایتمداری و سلوک مطهری
پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت: معلم و تکریم اجتماعی
جمعه ۱۴ اردیبهشت: معلم، توسعه اجتماعی و انسجام ملی
شنبه ۱۵ اردیبهشت: معلم و پیشکسوتان تعلیم و تربیت
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت: معلم، مسئولیت‌پذیری و هدایت انقلابی
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت: معلم، مرجعیت تربیتی و مولد سرمایه اجتماعی
سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت: روز معلم و تکریم سازمانی


      منبع خبر : وزارت آموزش و پرورش

بازگشت