متن كامل خبر
۸۷۰ عنوان کتاب کانون پرورش کودکان و نوجوانان در نمایشگاه کتاب

تاريخ خبر :  10/2/1397 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  529

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سه بخش اصلیِ سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران محصولات فرهنگی خود را عرضه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بیش از ۸۷۰ عنوان کتاب‌ کانون از روز ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ در بخش‌های مختلف این دوره از نمایشگاه برای مخاطبان عرضه می‌شود.
 
بر اساس این گزارش، حدود ۷۴ عنوان کتاب چاپ اول و بیش از ۳۳۸ عنوان کتاب‌های تجدید چاپی سال ۹۶ - که ۱۰ عنوان از آن به کتاب‌های بریل ویژه نابینایان اختصاص دارد - ازجمله محصولات ارائه شده کانون در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.
 
این کتاب‌ها با موضوع‌های مختلف همچون مذهبی، شعر، داستان، علمی، کتاب کاردستی، آموزشی، رمان و... در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.
 
در عین حال، کانون پرورش فکری با ۵۵ لوح فشرده، ۲۳ عنوان سرگرمی‌های علمی آموزشی و... میزبان علاقه‌مندان است.
 
هم‌چنین در این دوره از نمایشگاه تمامی کتاب‌های آموزشی و کمک‌آموزشی، نشریه‌ها و لوح‌های فشرده کانون زبان ایران نیز به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.
 
غرفه‌های کانون در نمایشگاه کتاب تهران در بخش‌های «کودک و نوجوان»، «ناشران عمومی» و «ناشران آموزشی» پذیرای علاقه‌مندان است.
 
سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ به‌صورت رسمی کار خود را آغاز می‌کند و تا پایان روز ۲۲ اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) تهران پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.


      منبع خبر : مهر

بازگشت