متن كامل خبر
کتاب‌های انتشارات مدرسه به اشتراک گذاشته می‌شود

تاريخ خبر :  10/2/1397 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  544

خانواده‌های ایرانی از این پس می‌توانند با اشتراک کتاب‌های انتشارات مدرسه یک مسیر مطالعاتی برای فرزندان خود ترتیب دهند؛ این کتاب‌ها در نمایشگاه کتاب تهران به اشتراک گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه؛ خانواده‌ها به شکل انفرادی و گروهی از این پس خواهند توانست آثار تولیدی این مؤسسه را در قالب طرح اشتراک کتاب برای فرزندان خود تهیه کنند.
 
مطابق این طرح برای هر کودک یا نوجوان مشترک کتاب‌های انتشارات مدرسه پرونده‌ای تشکیل می‌شود که مشخصات او از نام و سن و پایه تحصیلی گرفته تا علاقه و تجربیات مطالعه در آن ثبت خواهد شد. کارشناسان انتشارات مدرسه بر اساس این اطلاعات برای هر مشترک یک سیر مطالعاتی تعریف کرده و کتاب‌های مناسب او را به شکل ماهانه برایش ارسال می‌کنند.
 
 بنابراین گزارش اشتراک کتاب با پرداخت مبلغی معین در دوره زمانی شش‌ماهه و یک‌ساله اجرا می‌شود و طی آن کتاب‌های درسی، کار و تک‌درسی و کتاب‌های غیردرسی مطابق سلیقه مخاطب ارسال خواهند شد.
 
ارسال هدیه تولد و اعیاد، ‌ جایگزینی کتاب‌های درسی پاره یا مفقودشده و همچنین ارائه بن تخفیف خرید از فروشگاه‌های انتشارات مدرسه از دیگر خدمات این طرح است.
 
این گزارش اضافه می‌کند که توزیع فرم درخواست اشتراک از روز دوازدهم اردیبهشت‌ماه در نمایشگاه کتاب تهران آغاز می‌شود و پذیرش اشتراک گروهی برای خانواده کارکنان ادارات، کارخانجات و ...امکان‌پذیر خواهد بود.


      منبع خبر : مهر

بازگشت