متن كامل خبر
آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش از ۲۲ اردیبهشت‌ماه

تاريخ خبر :  18/2/1397 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  477

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش‌وپرورش از انتشار دفترچه آزمون استخدامی این وزارتخانه و ثبت‌نام این آزمون از ۲۲ اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد.

اسفندیار چهاربند رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش‌وپرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار آموزش‌وپرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «وزیر آموزش‌وپرورش اعلام کرده بود بعد از تعطیلات اخیر، دفترچه آزمون استخدامی منتشر می‌شود چرا هنوز این دفترچه منتشر نشده است؟»، اظهار داشت: مسئولیت تولید و انتشار دفترچه آزمون استخدامی به لحاظ مدیریت بر عهده سازمان اداری و استخدامی است که این سازمان پیگیری می‌کند.
 
 وی ادامه داد: تا آنجا که ما مطلع هستیم ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش از طریق پورتال سازمان سنجش شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.
 
 چهاربند در پاسخ به این پرسش که «آیا با توجه به تأخیر در برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش افراد پذیرفته‌شده مهر سال ۹۷ در مدارس حاضر می‌شوند؟»، گفت: ما برای هر شرایطی یک برنامه عملیاتی مشخصی داریم و اگر فرآیند این آزمون گزینش و پذیرش نهایی در شرایطی انجام شود که امکان برگزاری پودمان اول باشد طبیعتاً پودمان اول را اجرا می‌کنیم و این معلمان مهر ۹۷ سر کلاس درس حضور می‌یابند.
 
 
وی افزود: اما اگر نحوه برگزاری آزمون و اعلام نتایج با حداقل زمان موردنیاز ما همخوانی نداشته باشد، آماده‌ایم با روش‌های دیگر کمبود معلم برای مهر ۹۷ را جبران کنیم.


      منبع خبر : فارس

بازگشت