متن كامل خبر
پیام تشکر وزیر آموزش‌وپرورش از مقام رهبری به‌مناسبت هفته‌معلم

تاريخ خبر :  22/2/1397 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  484

سید محمد بطحایی به مناسبت حضور مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در دانشگاه فرهنگیان، مراتب تشکر جامعه فرهنگیان را طی پیامی اعلام کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، متن پیام سید محمد بطحایی به شرح ذیل است:
 
«محضر مبارک رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)
 
با سلام و تحیات فراوان
 
جامعه بزرگ آموزش‌وپرورش هفته معلم امسال را با خاطره‌ای به یادماندنی به پایان رساند؛ پایانی که البته سرآغاز نوسازی و رویشی جدید برای نظام تعلیم و تربیت کشورمان است.
 
نگاه بلند و امیدبخش حضرت‌عالی به جایگاه بی‌بدیل آموزش‌وپرورش به‌عنوان رکن اصلی پیشرفت کشور که فرمودید: هزینه کردن برای آن درواقع سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است و تأکید مستطاب عالی بر ضرورت اجرای جامع و کامل سند تحول بنیادین و لزوم حمایت همه‌جانبه دستگاه‌ها و نهادهای مختلف و مردم عزیز از آموزش‌وپرورش و اهتمام فزون‌تر به ارتقای کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، یقیناً امید و انگیزه تلاش صادقانه و خستگی‌ناپذیر را در فرهنگیان و به‌ویژه مسئولان این دستگاه عظیم تقویت نموده است.
 
به‌عنوان معلم و خادم خانواده بزرگ آموزش‌وپرورش، مراتب قدردانی و تشکر وافر خود را به نمایندگی از فرهنگیان شریف نسبت به حضور خاطره‌انگیز، مؤثر، امیدبخش و راهگشای رهبر فرزانه انقلاب در دانشگاه فرهنگیان تقدیم می‌دارم.
 
تاییدات و حمایت مجدانه حضرت‌عالی، وظیفه اینجانب را در تحقق سیاست‌ها و رهنمودهای معظم له سنگین‌تر از گذشته کرده است.
 
امیدواریم از دعای خیر و رهنمودهای دلسوزانه حضرت‌عالی در بالندگی نظام آموزش کشور و پرورش فرزندان ایران اسلامی بیش از پیش بهره‌مند باشیم.»


      منبع خبر : وزارت آموزش و پرورش

بازگشت