متن كامل خبر
حضور آموزش‌وپرورش در نمایشگاه بین‌المللی قرآن با ۱۹ غرفه

تاريخ خبر :  6/3/1397 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  555

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش از حضور پررنگ بخش‌های مختلف آموزش‌وپرورش با ۱۹ غرفه در سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد.

به گزارش گروه آموزش‌وپرورش خبرگزاری فارس، محمدرضا مسیب زاده مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن در تهران اظهار کرد: بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در ۲ بخش داخلی و خارجی در مصلای تهران از ۲۹ اردیبهشت‌ماه تا ۱۶ خرداد گشایش یافته است.
 
وی افزود: در این نمایشگاه که بخش خارجی آن از ۶ خرداد فعالیت خود را آغاز می‌کند، آموزش‌وپرورش با ایجاد ۱۹ غرفه حضور پررنگی را در بین سایر دستگاه‌های دولتی و غیردولتی تجربه می‌کند.
 
مسیب زاده تصریح کرد: فعالیت‌های قرآنی این نمایشگاه در ۵ بخش شامل عفاف و حجاب، رسانه و فضای مجازی، کودک و نوجوان، بین‌الملل و آموزش به نمایش گذاشته شده است.
 
وی ادامه داد: معاونت ابتدایی، سازمان پژوهش، مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان، آموزش‌وپرورش استثنایی و ادارات کل آموزش‌وپرورش شهر و شهرستان‌های استان تهران، اداره آموزش‌وپرورش عشایر و مدارس برخی شهرستان‌های کشور، آثار خود را در حوزه قرآنی در این نمایشگاه ارائه کرده‌اند.
 
مدیرکل قرآن، عترت و نماز خاطرنشان کرد: هریک از غرفه‌ها با اسامی جداگانه‌ای در این نمایشگاه حضور یافته است که می‌توان به برخی از آن‌ها ازجمله فرشتگان زمینی، مشاوره قرآنی، فعالیت‌ها و اقامه نماز، قصه‌گویی، محافل اُنس با قرآن، جشن عبادت، حفظ موضوعی و آموزش مفاهیم قرآن گلبرگ‌های قرآنی و ... اشاره کرد.
 
وی ادامه داد: این نمایشگاه به مدت ۱۴ شب و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ میزبان دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها از مناطق مختلف خواهد بود.


      منبع خبر : فارس

بازگشت