متن كامل خبر
اجرای طرح حمایتی برای دانش‌آموزان تجدیدی در تابستان

تاريخ خبر :  5/4/1397 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  557

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش شهر تهران از اجرای طرح حمایتی برای دانش‌آموزان تجدیدی (نیاز به تلاش بیشتر) در تابستان خبر داد و گفت: ۵۰ درصد دانش‌آموزان نیاز به تلاش بیشتر، عمدتاً پایه اولی هستند.

نادر جهان‌آرای معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش‌وپرورش خبرگزاری فارس از اجرای طرح حمایتی از دانش‌آموزان تجدیدی یا نیاز به تلاش بیشتر خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه در کارنامه‌های بین یک تا ۱.۴ دانش‌آموزان ابتدایی در خردادماه، «نیاز به تلاش بیشتر» درج می‌شود، برنامه حمایتی را برای این دانش‌آموزان پیش‌بینی کردیم.
 
وی با بیان اینکه «نیاز به تلاش بیشتر» به معنای تجدیدی است، گفت: وقتی کارنامه دانش‌آموزان داده می‌شود، آن دسته از دانش‌آموزان که «نیاز به تلاش بیشتر» در کارنامه‌شان درج شده است به پایگاه‌های طرح حمایتی توسط مدارس هدایت می‌شوند.
 
جهان‌آرای ادامه داد: در این پایگاه‌ها برنامه یک‌ماهه با محتوای بسیار منعطف برای ۲ درس فارسی و ریاضی در تمام پایه‌های ابتدایی پیش‌بینی شده است و معلمان علاقه‌مندی نیز در این کلاس‌ها حضور خواهند داشت.
 
وی با بیان اینکه تراکم کلاس‌های تابستانی بسیار پایین است و دانش‌آموزان می‌توانند استفاده بهتری از این کلاس‌ها ببرند، اظهار کرد: در شهریورماه، این دانش‌آموزان توسط معلمان کلاسشان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و اگر نمره قبولی بگیرند، به پایه بالاتر می‌روند و اگر دوباره نیاز به تلاش مجدد داشته باشند، تکرار پایه تحصیلی خواهند داشت.
 
معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش شهر تهران با بیان اینکه ۵۰ درصد دانش‌آموزان نیاز به تلاش بیشتر عمدتاً پایه اولی هستند، گفت: ۵۹۰ هزار دانش‌آموز ابتدایی در شهر تهران تحصیل می‌کنند که ۱۰۳ هزار نفر دانش‌آموز کلاس اولی هستند.


      منبع خبر : فارس

بازگشت