متن كامل خبر
آغاز نقل و انتقال فرهنگیان در تهران از اواخر تیر

تاريخ خبر :  13/4/1397 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  567

مدیرکل آموزش پرورش شهر تهران با بیان اینکه بخشنامه نقل و انتقالات بین منطقه‌ای فرهنگیان در پایتخت دهه آخر تیر صادر و شروع خواهد شد گفت: ابتدا باید نتیجه نقل و انتقالات از خارج استان مشخص شود تا بتوانیم بر اساس آن برای نقل و انتقال و توزیع بین منطقه‌ای برنامه‌ریزی کنیم.

عباسعلی باقری، در پاسخ به پرسشی درباره زمان انجام نقل و انتقالات نیرو به شهر تهران گفت: نقل و انتقالات بین استانی در حال حاضر در حال انجام است و افراد بسیاری ثبت‌نام کرده‌اند و هنوز هم برای ثبت‌نام فرصت دارند.
 
مدیرکل آموزش پرورش شهر تهران با بیان اینکه بخشنامه نقل و انتقالات بین منطقه‌ای دهه آخر تیر صادر و شروع خواهد شد گفت: ابتدا باید نتیجه نقل و انتقالات از خارج استان مشخص شود تا بتوانیم بر اساس آن برای نقل و انتقال و توزیع بین منطقه‌ای برنامه‌ریزی کنیم.
 
باقری با اشاره به اینکه پیش‌بینی و برآورد ما بازنشستگی ۴۸۰۰ نفر از همکارانمان در آموزش‌وپرورش شهر تهران در سال جاری است اظهار کرد: راهکارهای مختلفی برای جبران کسری نیرو در دست انجام داریم که ازجمله آن‌ها توجه به خرید خدمات آموزشی به‌ویژه برای هنرستان‌ها، حق‌التدریس و همین نقل و انتقالات برون استانی است.
 
به گزارش ایسنا، بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان در دهه سوم اردیبهشت شروع شد و بر اساس جدول زمان‌بندی نقل و انتقالات برون استانی؛ مهلت ثبت‌نام در سامانه http://enteghal.medu.ir برای متقاضیان تا ۱۴ تیرماه است و اعلام نتایج نقل و انتقالات و صدور ابلاغ پس از طی فرآیندهای لازم حداکثر تا ۲۵ مردادماه انجام خواهد شد.


      منبع خبر : ايسنا

بازگشت