متن كامل خبر
اجرای مشهود سند تحول در مدارس از مهر ۹۷

تاريخ خبر :  13/4/1397 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  720

دبیر کل شورای عالی آموزش‌وپرورش گفت: امیدواریم با تلاش‌هایی که صورت گرفته است، مهر ۹۷ را با اجرای مشهود سند تحول در مدارس آغاز کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش‌وپرورش با اشاره به فاصله کم بین امتحانات نهایی و کنکور سراسری گفت: تلاش می‌کنیم تا با انجام تدابیری، فشار و استرس کمتری به دانش‌آموزان وارد شود.
 
وی با اشاره به اجرایی شدن سند تحول در وزارت آموزش‌وپرورش اظهار کرد: سند تحول بیش‌ از پیش در دستور کار وزارتخانه قرار دارد و ۴ لایه مدیریتی پیگیر زیر نظام‌های سند تحول است و تمام فعالیت‌های معاونت‌ها در حوزه سند دائماً رسد می‌شود و با یک فهم مشترک و یک معماری درست سند در حال اجرایی شدن است.
 
نوید ادهم ادامه داد: سه مدل از بالا به پائین، از پائین به بالا و مدل تلفیقی برای اجرای سند تحول پیشنهاد شده بود که مدل تلفیقی برای اجرای سند انتخاب شد.
 
دبیرکل شورای عالی آمورش و پرورش تصریح کرد: امیدواریم با تلاش‌هایی که صورت گرفته مهر ۹۷ را با اجرای مشهود سند تحول در مدارس آغاز کنیم و توازن بین هویت‌های قومی محلی ایرانی و اسلامی را از مهم‌ترین وظایف کمیته احراز سند تحول دانست.


      منبع خبر : فارس

بازگشت