متن كامل خبر
دستورالعمل نقل‌وانتقال درون استانی فرهنگیان تهران ابلاغ شد

تاريخ خبر :  1/5/1397 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  552

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران از ابلاغ دستورالعمل نقل‌وانتقال درون استانی فرهنگیان پایتخت خبر داد.

عباسعلی باقری مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش‌وپرورش خبرگزاری فارس در خصوص وضعیت ساماندهی نیروی انسانی آموزش‌وپرورش اظهار کرد: دستورالعمل نقل‌وانتقال درون استانی آموزش‌وپرورش شهر تهران به ادارات آموزش‌وپرورش ابلاغ شد.
 
وی با بیان اینکه مهلت نقل‌وانتقالات درون استانی تا پایان مردادماه است، افزود: نتایج نقل‌وانتقالات بیرون استانی تا اوایل شهریورماه اعلام می‌شود و پس از آن نتایج نقل‌وانتقال درون استانی اعلام خواهد شد.
 
باقری با بیان اینکه امسال به دلیل بازنشستگی تعداد زیادی از فرهنگیان تهرانی و استقرار پایه دوازدهم دچار کمبود نیروی انسانی هستیم، گفت: در سال جاری ۴۸۰۰ فرهنگی تهران بازنشسته می‌شوند و حدود ۳ هزار نفر نیز به دلیل استقرار پایه دوازدهم نیاز داریم.
 
وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم کمبود نیرو را از طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، ورودی انتقالی به تهران، حق‌التدریس معلمان و استفاده از خرید خدمات در هنرستان‌ها جبران کنیم.
 
به گزارش فارس، نقل‌وانتقالات به دو صورت برون استانی و درون استانی و با ثبت تقاضا در سامانه اینترنتی اعلام‌شده و به‌صورت غیرحضوری و با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه صورت می‌پذیرد که فرآیند انتقال درون استانی‌ از تاریخ ۳۰ تیرماه آغاز و با اعلام نتایج آن در تاریخ ۱۷ شهریورماه سال جاری به پایان خواهد رسید.
 
بخشنامه نقل‌وانتقال به مناطق نوزده‌گانه شهر تهران ارسال‌شده و به‌صورت رایانه‌ای انجام خواهد شد؛ متقاضیان لازم است کد فعال‌سازی را از مدیر واحد آموزشی خود دریافت کنند و نسبت به ثبت اطلاعات و تکمیل فرم امتیازبندی خود در سامانه اعلام‌شده (www.tehranedu.ir) اقدام و سپس مدارک لازم را جهت بررسی به امور اداری منطقه مبدأ ارائه کنند.
 
فرهنگیان در انتقال بین مناطق توجه به نکات زیر را لحاظ کنند:
 
۱- دارا بودن حداقل پنج سال سابقه از زمان استخدام رسمی و پیمانی تا پایان شهریورماه ۹۷ (مدت سوابق خدمت به‌صورت حق‌التدریس، نهضت سوادآموزی، قراردادی، اشتغال در سایر دستگاه‌ها، تحصیل فارغ‌التحصیلان مراکز تربیت‌معلم،‌ تربیت دبیر، خدمت نظام‌وظیفه و پیش‌دبستانی و... جزو سابقه خدمت موضوع بند فوق‌الذکر محسوب نخواهد شد.)
 
۲- اخذ و ارائه ابلاغ رایانه‌ای برای سال تحصیلی جدید در امور اداری منطقه مبدأ
 
۳- متقاضیان باید با توجه به رشته، مدرک تحصیلی و رشته شغلی منظور شده در حکم کارگزینی، تقاضای خود را ارائه کنند.
 
۴- فرهنگیانی که در سال گذشته با انتقال آن‌ها موافقت شده و پس از اعلام نتایج انصراف داده‌اند مجاز به ثبت درخواست در انتقالات سال جاری نیستند.
 
۵- افرادی که در مرخصی، مأموریت و انتقال موقت (بین منطقه‌ای) هستند در صورت درخواست انتقال، با رعایت ضوابط و مقررات شیوه‌نامه موجود، نسبت به تکمیل تقاضای خود اقدام نمایند.
 
متقاضیان ضمن مطالعه دقیق دستورالعمل نقل‌وانتقالات نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.


      منبع خبر : فارس

بازگشت