متن كامل خبر
برگزاری مراسم کلاس اولی‌ها به مدارس واگذار شد

تاريخ خبر :  17/6/1397 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  661

رئیس اداره اطلاع‌رسانی روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهر تهران از واگذاری نحوه برگزاری مراسم اولین روز مدرسه برای کلاس‌ اولی‌ها به مدارس خبر داد و گفت: بر این اساس برخی مدارس متناسب با شرایط هفته آینده جشن کلاس اولی‌ها را برگزار می‌کنند.

مسعود ثقفی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش‌وپرورش خبرگزاری فارس با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی جدید با ماه محرم، اظهار کرد: هر سال جشن شکوفه‌ها در ۳۱ شهریورماه برای دانش‌آموزان اول دبستان برگزار می‌شد که امسال با توجه به ایام محرم، نحوه برگزاری این مراسم را به مدارس واگذار کردیم.
 
وی توضیح داد: بر این اساس، مدارس بر اساس شرایط و در صورت تمایل خانواده‌ها، جشن شکوفه‌ها را در هفته آینده و قبل از محرم برگزار می‌کنند و مابقی مدارس نیز همان روز ۳۱ شهریورماه و متناسب با ایام محرم، مراسم آغاز سال تحصیلی را برای کلاس اولی‌ها دارند.
 
ثقفی تصریح کرد: مدارس برای کلاس اولی‌ها از ۳۱ شهریورماه آغاز می‌شود و سایر دانش‌آموزان در اولین روز مهر، در مدرسه حضور می‌یابند و برگزاری جشن در برخی مدارس در هفته آینده و قبل از ماه محرم‌، تنها برنامه نمادین شروع سال تحصیلی برای کلاس اولی‌هاست.


      منبع خبر : وزارت آموزش و پرورش

بازگشت