متن كامل خبر
اسامی اعضای تیم‌های اعزامی به المپیادهای دانش‌آموزی سال 1387 (2008 میلادی)

تاريخ خبر :  23/2/1387 امتياز بده : ارسال به دوست تعدادمشاهده :  1796

- اسامی اعضای تیم‌های اعزامی به المپیادهای دانش‌آموزی سال 2008 اعلام شد

اسامی اعضای تیم‌های اعزامی

المپیادهای دانش‌آموزی سال 1387 (2008 میلادی)

اسامی اعضای تیم‌های اعزامی به المپیادهای دانش‌آموزی سال 2008 اعلام شد

اسامی اعضای تیم‌های اعزامی به المپیادهای دانش‌آموزی سال 2008 اعلام شد.

به‌گزارش ایسنا، «بهزاد صولتیان»، مدیر روابط عمومی باشگاه دانش‌پژوهان جوان اظهار کرد: کمیته‌ی ملی المپیاد «زیست‌شناسی» باشگاه در پایان دوره‌ی آموزش ویژه‌ی این المپیاد با بررسی نتایج آزمون‌ها و فعالیت‌های آزمایشگاهی هشت نفر از دانش‌پژوهان عضو تیم ملی، اسامی چهار نفر اعزامی به نوزدهمین المپیاد جهانی «زیست‌شناسی» را اعلام کرد.

نفرات اعزامی به این مسابقات که از 23 تا 30 تیرماه 1387 در کشور «هندوستان» برگزار می شود، «کسری افضلی» از اصفهان، «محمدحسین پورنبی» از تهران، «مریم خادمیان» از شیراز و «هما مجد» از مشهد مقدس هستند.

وی خاطرنشان کرد: دانش پژوهان اعزامی به بیستمین المپیاد جهانی «کامپیوتر» نیز «ملیکا ابوالحسنی» از تهران، «سهیل احسانی بنافتی» از ساری، «سعیدرضا صدیقین» از اصفهان و «پویا وحیدی فردوسی» از مشهد مقدس هستند که اواخر مردادماه 1387 جهت شرکت در این رقابت علمی به شهر «قاهره‌ی مصر» اعزام می‌شوند.

«صولتیان» افزود: کمیته‌ی ملی المپیاد «فیزیک» باشگاه دانش پژوهان جوان هم پس از بررسی نمره‌های آزمون‌ها و فعالیت‌های علمی هشت نفر دانش‌پژوهان عضو تیم ملی المپیاد «فیزیک»، «مهران ابراهیمیان» از اصفهان، «سینا آقامحمدی» از تهران، «جمشید رضایی میانرودی» از تهران، «امیرعباس سالار کیا» از تهران و «امیر نجفی» از تهران را به‌عنوان اعضای تیم اعزامی به سی‌و‌نهمین المپیاد جهانی «فیزیک» که از 30 تیرماه تا 8 مرداد ماه سال 1387 در کشور «ویتنام» برگزار می شود، اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه دانش‌پژوهان جوان خاطرنشان کرد: کمیته‌ی ملی المپیاد «شیمی» جمهوری اسلامی ایران نیز «امین احمدزاده» از مشهد مقدس، «پدرام بخشایی» از تهران، «محمد زرگرپور» از اصفهان و «مینا طاهری» از تهران را به‌عنوان نفرات اعزامی به چهلمین المپیاد جهانی «شیمی» که اواخر تیر ماه سال 1387 در مجارستان برگزار می شود، انتخاب کرد.

 

 

 

 

 

 


      منبع خبر : ايسنا

بازگشت