FAQs

Your Email:
Question:
Save
 
   
 PY1
روز:  ماه: 
شهر:
12 ذی القعده 1445 قمری
20 می 2024 میلادی
اذان صبح: 04:13:08
طلوع خورشید: 05:55:17
اذان ظهر: 13:00:55
غروب خورشید: 20:06:57
اذان مغرب: 20:26:11
نیمه شب شرعی: 00:15:58
 تماشاي بازي‌هاي اردوگاهي (مسابقه‌ي شماره‌ي 105)
تماشاي بازي‌هاي اردوگاهي (مسابقه‌ي شماره‌ي 105)مسابقه كامپيوتر
تركيبيات

تماشاي بازي‌هاي اردوگاهي



 

اشاره

آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.


چكيده

اهداف آموزشي
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها و روش‌شناسي»
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تفسير»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «كاربستن»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل عناصر»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل روابط»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» < «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» < «استنتاج مجموعه‌اي از روابط انتزاعي»
 نتايج مورد نظر 
    - حل مسأله با استفاده از تركيبيات
 محتواي آموزشي
    - تركيبيات.



دانشكده‌ي مهندسي عمران دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي

دانشكده‌ي مكانيك دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي 

سؤال

چهار دانشجوي دانشكده‌ي مهندسي عمران و پنج دانشجوي دانشكده‌ي دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي تصميم گرفتند در اردوگاه نور نشتارود شاهد برگزاري بازي‌هاي اردوگاهي باشند.

نام دو نفر از اين دانشجويان از دانشكده‌هاي مهندسي عمران و مكانيك به‌ترتيب «جلال» و «جعفر» است.

اما به‌هر حال متوجه مي‌شوند كه تنها 4 بليط براي‌شان باقي مانده است؛ بنابراين چهار نفر از آنان بايد برگردند!

فرض كنيد حداقل يك دانشجو از هر دانشكده بايد بازي را ببيند و حداقل يكي از «جلال» و «جعفر» نيز بايد شاهد بازي باشد.

چه تعداد حالت‌ براي انتخاب پنج دانشجويي وجود دارد كه بايد شاهد بازي باشند؟

1387/11/14لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تاییدانصراف
 تماشاي بازي‌هاي اردوگاهي (مسابقه‌ي شماره‌ي 105)
تماشاي بازي‌هاي اردوگاهي (مسابقه‌ي شماره‌ي 105)مسابقه كامپيوتر
تركيبيات

تماشاي بازي‌هاي اردوگاهي



 

اشاره

آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.


چكيده

اهداف آموزشي
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها و روش‌شناسي»
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تفسير»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «كاربستن»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل عناصر»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل روابط»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» < «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» < «استنتاج مجموعه‌اي از روابط انتزاعي»
 نتايج مورد نظر 
    - حل مسأله با استفاده از تركيبيات
 محتواي آموزشي
    - تركيبيات.



دانشكده‌ي مهندسي عمران دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي

دانشكده‌ي مكانيك دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي 

سؤال

چهار دانشجوي دانشكده‌ي مهندسي عمران و پنج دانشجوي دانشكده‌ي دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي تصميم گرفتند در اردوگاه نور نشتارود شاهد برگزاري بازي‌هاي اردوگاهي باشند.

نام دو نفر از اين دانشجويان از دانشكده‌هاي مهندسي عمران و مكانيك به‌ترتيب «جلال» و «جعفر» است.

اما به‌هر حال متوجه مي‌شوند كه تنها 4 بليط براي‌شان باقي مانده است؛ بنابراين چهار نفر از آنان بايد برگردند!

فرض كنيد حداقل يك دانشجو از هر دانشكده بايد بازي را ببيند و حداقل يكي از «جلال» و «جعفر» نيز بايد شاهد بازي باشد.

چه تعداد حالت‌ براي انتخاب پنج دانشجويي وجود دارد كه بايد شاهد بازي باشند؟

1387/11/14لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تاییدانصراف
 New Blog
شما بايد وارد شده واجازه ساخت و يا ويرايش وبلاگ را داشته باشيد.
 Blog Archive
 Blog List
Module Load Warning
One or more of the modules on this page did not load. This may be temporary. Please refresh the page (click F5 in most browsers). If the problem persists, please let the Site Administrator know.

 Account Login2