FAQs

Your Email:
Question:
Save
 
   
 PY1
روز:  ماه: 
شهر:
12 ذی القعده 1445 قمری
20 می 2024 میلادی
اذان صبح: 04:13:08
طلوع خورشید: 05:55:17
اذان ظهر: 13:00:55
غروب خورشید: 20:06:57
اذان مغرب: 20:26:11
نیمه شب شرعی: 00:15:58
 دوستي بين مدرسه‌اي! (مسابقه‌ي شماره‌ي 94)
دوستي بين مدرسه‌اي! (مسابقه‌ي شماره‌ي 94)مسابقه كامپيوتر
روش‌هاي استدلال

دوستي بين مدرسه‌اي!






اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.


چكيده

اهداف آموزشي
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    - «دانش امور جزوي» > «دانش واقعيت‌هاي مشخص»
    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها و روش‌شناسي»
    - «دانش امور كلي و مسائل انتزاعي» > «دانش اصل‌ها و تعميم‌ها»
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تفسير»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «كاربستن»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل عناصر»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل روابط»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» < «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «ارزشيابي» < «داوري بر اساس شواهد دروني»
نتايج مورد نظر 
    - آشنايي با حل مسأله با به‌كار بردن استدلال‌هاي منطقي
 محتواي آموزشي
    - ساختارهاي گسسته (Discrete Structures) < روش‌هاي استدلال (Proof Techniques)
    - ساختارهاي گسسته (Discrete Structures) < منطق پايه (Basic Logic).  





سؤال
سه مدرسه داراي  دانش‌اموز است. هر دانش‌اموز حداقل داراي  دوست بين دانش‌اموزان دو مدرسه‌‌ي ديگر است.

ثابت كنيد سه دانش‌اموز از مدرسه‌هاي مختلف وجود دارد كه همگي با يكديگر دوست هستند.

ياداوري – دوستي متقارن است. اگر دانش‌اموز  با دانش‌اموز  دوست باشد پس دانش‌اموز  با دانش‌اموز ‌دوست خواهد بود.

1387/8/13لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تاییدانصراف
 دوستي بين مدرسه‌اي! (مسابقه‌ي شماره‌ي 94)
دوستي بين مدرسه‌اي! (مسابقه‌ي شماره‌ي 94)مسابقه كامپيوتر
روش‌هاي استدلال

دوستي بين مدرسه‌اي!






اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.


چكيده

اهداف آموزشي
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    - «دانش امور جزوي» > «دانش واقعيت‌هاي مشخص»
    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها و روش‌شناسي»
    - «دانش امور كلي و مسائل انتزاعي» > «دانش اصل‌ها و تعميم‌ها»
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تفسير»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «كاربستن»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل عناصر»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل روابط»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» < «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «ارزشيابي» < «داوري بر اساس شواهد دروني»
نتايج مورد نظر 
    - آشنايي با حل مسأله با به‌كار بردن استدلال‌هاي منطقي
 محتواي آموزشي
    - ساختارهاي گسسته (Discrete Structures) < روش‌هاي استدلال (Proof Techniques)
    - ساختارهاي گسسته (Discrete Structures) < منطق پايه (Basic Logic).  





سؤال
سه مدرسه داراي  دانش‌اموز است. هر دانش‌اموز حداقل داراي  دوست بين دانش‌اموزان دو مدرسه‌‌ي ديگر است.

ثابت كنيد سه دانش‌اموز از مدرسه‌هاي مختلف وجود دارد كه همگي با يكديگر دوست هستند.

ياداوري – دوستي متقارن است. اگر دانش‌اموز  با دانش‌اموز  دوست باشد پس دانش‌اموز  با دانش‌اموز ‌دوست خواهد بود.

1387/8/13لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تاییدانصراف
 New Blog
شما بايد وارد شده واجازه ساخت و يا ويرايش وبلاگ را داشته باشيد.
 Blog Archive
 Blog List
Module Load Warning
One or more of the modules on this page did not load. This may be temporary. Please refresh the page (click F5 in most browsers). If the problem persists, please let the Site Administrator know.

 Account Login2