XMod FormView
اين ماژول نياز به پيكربندي دارد
 XMod
 test
 مربع محاط در يك مثلث (مسابقه‌ي شماره‌ي 54) ويژه‌ي ايام‌الله دهه‌ي فجر
مربع محاط در يك مثلث (مسابقه‌ي شماره‌ي 54) ويژه‌ي ايام‌الله دهه‌ي فجرمسابقه رياضي
فرمول هرون

مربع محاط در يك مثلث







اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.




چكيده
اهداف آموزشي
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    - «دانش امور جزوي» > «دانش اصطلاح‌ها»
    - «دانش امور جزوي» > «دانش واقعيت‌هاي مشخص»
    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها و روش‌شناسي»
    - «دانش امور كلي و مسائل انتزاعي» > «دانش اصل‌ها و تعميم‌ها»
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «درون‌يابي»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «كاربستن»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل روابط» 
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «استنتاج مجموعه‌اي از روابط انتزاعي»
 نتايج مورد نظر 
    - آشنايي با قضيه‌ي هرون
    - شناخت حل مسأله با استفاده از قضيه‌ي هرون
    - آشنايي با خواصي از مثلث
 محتواي آموزشي
    - هندسه > مثلث





سؤال
طول ضلع مربع  محاط در مثلث  را به‌دست آوريد به‌گونه‌اي كه در آن:

- نقاط ، ،  و به‌ترتيب بر روي اضلاع ، ،  و  قرار داشته باشند
- طول اضلاع مثلث از مقادير ذيل به‌دست آيند: ،  و .

1386/11/18لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تاییدانصراف
 Blog List
 New Blog
شما بايد وارد شده واجازه ساخت و يا ويرايش وبلاگ را داشته باشيد.
 مربع محاط در يك مثلث (مسابقه‌ي شماره‌ي 54) ويژه‌ي ايام‌الله دهه‌ي فجر
مربع محاط در يك مثلث (مسابقه‌ي شماره‌ي 54) ويژه‌ي ايام‌الله دهه‌ي فجرمسابقه رياضي
فرمول هرون

مربع محاط در يك مثلث







اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.




چكيده
اهداف آموزشي
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    - «دانش امور جزوي» > «دانش اصطلاح‌ها»
    - «دانش امور جزوي» > «دانش واقعيت‌هاي مشخص»
    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها و روش‌شناسي»
    - «دانش امور كلي و مسائل انتزاعي» > «دانش اصل‌ها و تعميم‌ها»
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «درون‌يابي»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «كاربستن»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل روابط» 
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «استنتاج مجموعه‌اي از روابط انتزاعي»
 نتايج مورد نظر 
    - آشنايي با قضيه‌ي هرون
    - شناخت حل مسأله با استفاده از قضيه‌ي هرون
    - آشنايي با خواصي از مثلث
 محتواي آموزشي
    - هندسه > مثلث





سؤال
طول ضلع مربع  محاط در مثلث  را به‌دست آوريد به‌گونه‌اي كه در آن:

- نقاط ، ،  و به‌ترتيب بر روي اضلاع ، ،  و  قرار داشته باشند
- طول اضلاع مثلث از مقادير ذيل به‌دست آيند: ،  و .

1386/11/18لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تاییدانصراف
 Blog Archive
 test
Use module action menu to edit content
 Bonosoft - Link
 Text/HTML
Use module action menu to edit content