تاريخچهي المپياد جهاني كامپيوتر |
| در بيست و چهارمين كنفرانس عمومي يونسكو در سال 1326 (1987 ميلادي) در فرانسه، ايدهي برگزاري المپياد كامپيوتر براي اولين بار مطرح شد. اهداف اصلي برگزاري اين آزمون - بهعنوان گستردهترين مسابقهي علمي دانشاموزان در زمينهي علوم كامپيوتر در دنيا - ايجاد انگيزه و علاقه در فراگيري و پژوهش در علوم كامپيوتر و انفورماتيك و همچنين گسترش مناسبتهاي علمي و فرهنگي بين ملتها است. | ادامه ... |
|
|
بخشهاي ارتباطي المپياد كامپيوتر |
| |
| معرفی محل برگزاری المپیاد جهانی کامپیوتر در سال 1387 (2008 میلادی) (گزارش شمارهي 2) |
| معرفی محل برگزاری المپیاد جهانی کامپیوتر در سال 1387 (2008 میلادی) (گزارش شمارهي 2)گزارشهاي المپياد جهاني كامپيوتر در سال 1387 (2008 ميلادي) | | | | | | - «شهر آموزشی مبارک» (Mubarak City of Eduction) بزرگترین شهر از این نوع در خاورمیانه محسوب شده و دارای وسعتی معادل 243600 مترمربع است.
معرفی محل برگزاری المپیاد جهانی کامپیوتر | در سال 1387 (2008 میلادی) | توسط سایت رسمی المپیاد جهانی |
| «شهر آموزشی مبارک» (Mubarak City of Eduction) بزرگترین شهر از این نوع در خاورمیانه محسوب شده و دارای وسعتی معادل 243600 مترمربع است. | |
| بیستمین المپیاد جهانی کامپیوتر در سال 1387 (2008 میلادی) در «قاهر» پایتخت «مصر» برگزار خواهد شد. بهگزارش سایت رسمی بیستمین المپیاد جهانی کامپیوتر، «شهر آموزشی مبارک» (Mubarak City of Eduction) میزبان این رویداد جهانی خواهد بود. لازم به یاداوری است که امسال المپیاد کامپیوتر از 26 مرداد تا 2 شهریور 1387 (16 تا 23 اگوست 2008 میلادی) برگزار خواهد شد.
| نمایی از شهر آموزشی «مبارک» محل برگزاری المپیاد جهانی کامپیوتر در مصر. |
بنابراین گزارش، «شهر آموزشی مبارک» (Mubarak City of Eduction) بزرگترین شهر از این نوع در خاورمیانه محسوب شده و دارای وسعتی معادل 243600 مترمربع است.در ادامهی این گزارش آمده است: این شهر شبکهای اطلاعاتی، ارتباطی با تکنولوژی بالا محسوب شده و دارای مراکز داخلی و خارجی متعدد پژوهشی و توسعهای در زمینهی تکنولوژی است.
برای مشاهدهی فیلم معرفی این شهر آموزشی بهنشانی ذیل مراجعه فرمایید:
|
|
|
| |
|
|
گزارشهاي المپياد جهاني كامپيوتر در سال 2008 |
| |
| گزارشهاي المپيادهاي جهاني در سال 2008 |
| |
سايتهاي المپياد كامپيوتر |
| |
پيوندهاي المپياد كامپيوتر |
| |
|