|
به گزارش مرکز اطلاعرسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سیدرحیم میرشاه ولد با اشاره به نزدیک شدن فصل ثبت نام در مدارس اظهار کرد: دستورالعمل طرح تکریم ارباب رجوع در شیوهنامه در اجرای مصوبه شماره 13/18540.ط مورخ 81/2/10 و مصوبه شماره 70/329 مورخ 78/2/26 شورای عالی اداری درخصوص ارتقای سطح پاسخ گویی دستگاه های اجرایی، طرح تکریم مردم و رضایت ارباب رجوع و به منظور ایجاد هماهنگی در امر رسیدگی و پاسخ گویی به شکایات در کلیه واحدهای تابع ستادی و اجرایی و به منظور شفاف نمودن نحوه انجام امور و ایجاد وحدت رویه، این شیوه نامه تهیه و تدوین گردیده است.
وی ضمن تأکید بر اجرای دقیق این شیوه نامه، تصریح کرد: انتظار می رود همکاران ما مطابق قوانین و مقررات اقدام لازم را معمول نمایند تا از مکاتبات و مراجعات مکرر و اتلاف وقت مراجعین و مردم عزیز جلوگیری گردد.
میرشاه ولد با بیان اینکه مراجعین به مدارس جهت ثبت نام در صورت مشاهده هرگونه تخلف میتوانند شکایت خود را به دو صورت حضوری و تلفنی اعلام کنند، افزود: هموطنان برای پیگیری شکایات ابتدا باید به واحد ادارات، مناطق و نواحی و در صورت عدم دریافت پاسخ به ارزیابی عملکرد ادارات کل استانها و در نهایت در صورتی که از مناطق و ادارات کل پاسخی دریافت نکردند به اداره کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش مراجعه یا مکاتبه نمایند.
مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش خطاب به اولیای دانشآموزان و مراجعین به مدارس خاطرنشان کرد: شماره تماس ادارات ارزیابی عملکرد مناطق، نواحی و ادارات کل در هنگام ثبت نام در معرض دید مراجعین قرار گرفته است.
وی گفت: مراجعین به مدارس شهر تهران در صورت سئوال یا طرح شکایت نسبت به ثبت نام فرزندان خود میتوانند با اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات شهر شهر تهران با شماره 88964006 تماس حاصل نمایند.
|