XMod FormView
اين ماژول نياز به پيكربندي دارد
 XMod
 test
 تماشاي بازي‌هاي اردوگاهي (مسابقه‌ي شماره‌ي 105)
تماشاي بازي‌هاي اردوگاهي (مسابقه‌ي شماره‌ي 105)مسابقه كامپيوتر
تركيبيات

تماشاي بازي‌هاي اردوگاهي



 

اشاره

آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.


چكيده

اهداف آموزشي
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها و روش‌شناسي»
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تفسير»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «كاربستن»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل عناصر»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل روابط»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» < «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» < «استنتاج مجموعه‌اي از روابط انتزاعي»
 نتايج مورد نظر 
    - حل مسأله با استفاده از تركيبيات
 محتواي آموزشي
    - تركيبيات.



دانشكده‌ي مهندسي عمران دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي

دانشكده‌ي مكانيك دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي 

سؤال

چهار دانشجوي دانشكده‌ي مهندسي عمران و پنج دانشجوي دانشكده‌ي دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي تصميم گرفتند در اردوگاه نور نشتارود شاهد برگزاري بازي‌هاي اردوگاهي باشند.

نام دو نفر از اين دانشجويان از دانشكده‌هاي مهندسي عمران و مكانيك به‌ترتيب «جلال» و «جعفر» است.

اما به‌هر حال متوجه مي‌شوند كه تنها 4 بليط براي‌شان باقي مانده است؛ بنابراين چهار نفر از آنان بايد برگردند!

فرض كنيد حداقل يك دانشجو از هر دانشكده بايد بازي را ببيند و حداقل يكي از «جلال» و «جعفر» نيز بايد شاهد بازي باشد.

چه تعداد حالت‌ براي انتخاب پنج دانشجويي وجود دارد كه بايد شاهد بازي باشند؟

1387/11/14لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تاییدانصراف
 Blog List
 New Blog
شما بايد وارد شده واجازه ساخت و يا ويرايش وبلاگ را داشته باشيد.
 تماشاي بازي‌هاي اردوگاهي (مسابقه‌ي شماره‌ي 105)
تماشاي بازي‌هاي اردوگاهي (مسابقه‌ي شماره‌ي 105)مسابقه كامپيوتر
تركيبيات

تماشاي بازي‌هاي اردوگاهي



 

اشاره

آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.


چكيده

اهداف آموزشي
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها و روش‌شناسي»
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تفسير»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «كاربستن»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل عناصر»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل روابط»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» < «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» < «استنتاج مجموعه‌اي از روابط انتزاعي»
 نتايج مورد نظر 
    - حل مسأله با استفاده از تركيبيات
 محتواي آموزشي
    - تركيبيات.



دانشكده‌ي مهندسي عمران دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي

دانشكده‌ي مكانيك دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي 

سؤال

چهار دانشجوي دانشكده‌ي مهندسي عمران و پنج دانشجوي دانشكده‌ي دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي تصميم گرفتند در اردوگاه نور نشتارود شاهد برگزاري بازي‌هاي اردوگاهي باشند.

نام دو نفر از اين دانشجويان از دانشكده‌هاي مهندسي عمران و مكانيك به‌ترتيب «جلال» و «جعفر» است.

اما به‌هر حال متوجه مي‌شوند كه تنها 4 بليط براي‌شان باقي مانده است؛ بنابراين چهار نفر از آنان بايد برگردند!

فرض كنيد حداقل يك دانشجو از هر دانشكده بايد بازي را ببيند و حداقل يكي از «جلال» و «جعفر» نيز بايد شاهد بازي باشد.

چه تعداد حالت‌ براي انتخاب پنج دانشجويي وجود دارد كه بايد شاهد بازي باشند؟

1387/11/14لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تاییدانصراف
 Blog Archive
 test
Use module action menu to edit content
 Bonosoft - Link
 Text/HTML
Use module action menu to edit content