FAQs

Your Email:
Question:
Save
 
   
 PY1
روز:  ماه: 
شهر:
12 ذی القعده 1445 قمری
20 می 2024 میلادی
اذان صبح: 04:13:08
طلوع خورشید: 05:55:17
اذان ظهر: 13:00:55
غروب خورشید: 20:06:57
اذان مغرب: 20:26:11
نیمه شب شرعی: 00:15:58
 زاويه‌ي بين دو خط بار با خط مماس بر آن‌ها (مسابقه‌ي شماره‌ي 56)
زاويه‌ي بين دو خط بار با خط مماس بر آن‌ها (مسابقه‌ي شماره‌ي 56)مسابقه فيزيك
خطوط ميدان مغناطيسي خطوط بار متفاوت...سؤال همراه با جواب

زاويه‌ي بين دو خط بار
با خط مماس بر آن‌ها






اشاره

آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.



چكيده
اهداف آموزشي
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    
- «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها و روش‌شناسي»
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تفسير»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «درون‌يابي»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «كاربستن»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل عناصر»
 نتايج مورد نظر 
    - آشنايي با 
ميدان الكتريكي > خطوط ميدان
 محتواي آموزشي
    - ميدان الكتريكي




 

سؤال

دو خط بار با چگالي خطي يكنواخت 5λ- و λ مفروض‌اند. زاويه‌ي بين خطوط ميدان اين دو خط بار با خط مماس بر آن‌ها در نقاط نزديك چقدر است؟




جواب
نقاط نزديك در اين‌جا به اين معناست كه زاويه‌ را در حالتي مي‌خواهيم كه خط ميدان از يكي خارج و وارد ديگري مي‌شود. براي 5λ- تعداد 5N خط ميدان و براي λ تعداد N تا خط ميدان داريم. در مجموع به ازاي هر خط 5 سري N تايي خط ميدان داريم:

1386/12/25لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تاییدانصراف
 زاويه‌ي بين دو خط بار با خط مماس بر آن‌ها (مسابقه‌ي شماره‌ي 56)
زاويه‌ي بين دو خط بار با خط مماس بر آن‌ها (مسابقه‌ي شماره‌ي 56)مسابقه فيزيك
خطوط ميدان مغناطيسي خطوط بار متفاوت...سؤال همراه با جواب

زاويه‌ي بين دو خط بار
با خط مماس بر آن‌ها






اشاره

آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.



چكيده
اهداف آموزشي
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    
- «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها و روش‌شناسي»
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تفسير»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «درون‌يابي»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «كاربستن»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل عناصر»
 نتايج مورد نظر 
    - آشنايي با 
ميدان الكتريكي > خطوط ميدان
 محتواي آموزشي
    - ميدان الكتريكي




 

سؤال

دو خط بار با چگالي خطي يكنواخت 5λ- و λ مفروض‌اند. زاويه‌ي بين خطوط ميدان اين دو خط بار با خط مماس بر آن‌ها در نقاط نزديك چقدر است؟




جواب
نقاط نزديك در اين‌جا به اين معناست كه زاويه‌ را در حالتي مي‌خواهيم كه خط ميدان از يكي خارج و وارد ديگري مي‌شود. براي 5λ- تعداد 5N خط ميدان و براي λ تعداد N تا خط ميدان داريم. در مجموع به ازاي هر خط 5 سري N تايي خط ميدان داريم:

1386/12/25لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تاییدانصراف
 New Blog
شما بايد وارد شده واجازه ساخت و يا ويرايش وبلاگ را داشته باشيد.
 Blog Archive
 Blog List
Module Load Warning
One or more of the modules on this page did not load. This may be temporary. Please refresh the page (click F5 in most browsers). If the problem persists, please let the Site Administrator know.

 Account Login2