|
به گزارش مرکز اطلاعرسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از شورای عالی آموزش و پرورش، مجید رعنایی اظهار کرد: این عناوین براساس فراخوان از فرهنگیان، پژوهشگران، صاحبنظران و اندیشمندان حوزه تعلیم و تربیت و براساس تصمیم کمیته علمی پژوهش شورای عالی آموزش و پرورش اعلام شده است.
وی تصریح کرد: طراحی الگوی عملیاتی اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش، تدوین الگوی عملیاتی پیادهسازی و استقرار مدرسه در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تعیین و تبیین سهم آموزش و پرورش در کاهش آسیبهای اجتماعی و فرهنگی، آسیبشناسی فرهنگی-تربیتی قانونگریزی در نظام تعلیم و تربیت، تدوین منشور سواد رسانهای در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران، تدوین شاخصهای بهرهوری منابع انسانی در آموزش و پرورش، شرایط انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در نظامهای آموزشی جهان، ارزشیابی نظام آموزش از راه دور در آموزش و پرورش، تدوین شاخصهای ارزیابی فعالیتهای تربیتی و فرهنگی مدارس به تفکیک دورههای تحصیلی، تدوین و مستندسازی تاریخ شفاهی تحولات نظام آموزش و پرورش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ارزشیابی عملکرد کمیسیون خاص آموزش و پرورش مناطق و نواحی و استثنایی استان و آسیبشناسی اجرای طرحهای آزمایشی در سطوح مختلف آموزش و پرورش دوازده اولویت پژوهشی شورای عالی آموزش وپرورش در سال 1394 است.
معاون برنامهریزی، نظارت و ارزشیابی شورای عالی به پژوهشگران توصیه کرد: قبل از تهیه و ارسال پیشنهاده پژوهشی خود شرایط و ضوابط پذیرش طرح پژوهشی که در قسمت پژوهشهای سایت شورای عالی آموزش و پرورش www.sce.irدرج شده است را مطالعه نموده و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با تلفکس 82284066 تماس حاصل نمایند.
|