XMod FormView
اين ماژول نياز به پيكربندي دارد
 XMod
 test
 17ضلعي رنگي! (مسابقه‌ي شماره‌ي 103)
17ضلعي رنگي! (مسابقه‌ي شماره‌ي 103)مسابقه كامپيوتر
گراف‌ها

17ضلعي رنگي!



اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.

 

 

 

 

چكيده

اهداف آموزشي

 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش

    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها و روش‌شناسي»

 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني

    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تفسير»

    - «فهميدن» > «ترجمه» > «كاربستن»

    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل عناصر»

    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل روابط»

    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» < «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي»

    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» < «استنتاج مجموعه‌اي از روابط انتزاعي»

 نتايج مورد نظر

    - حل مسأله با استفاده از نظريه‌ي گراف‌ها

 محتواي آموزشي

    - نظريه‌ي گراف‌ها.


سؤال
فرض كنيد هريك از رؤوس 17ضلعي به‌يكي از رنگ‌هاي قرمز، آبي يا سبز باشند به‌گونه‌اي كه هيج دو رأس مجاوري داراي رنگ يكسان نباشند.

يك مثلث چندرنگ با رؤوس به‌رنگ‌هاي قرمز، آبي و سبز نيز درنظر بگيريد.

ثابت كنيد 17ضلعي مي‌تواند توسط اقطار غيرمتقاطع به‌گونه‌اي بريده شود كه حداقل دو مثلث چندرنگ تشكيل دهد.


ياداوري
يك قطر چندضلعي پاره‌خطي است كه دو رأس غيرمجاور را به‌هم وصل مي‌كند.

اقطار زماني غيرمتقاطع ناميده مي‌شوند هر زوج از آن‌ها در يك رأس متقاطع بوده يا اصلاً نقطه‌ي تقاطعي نداشته باشند.

1387/10/26لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تاییدانصراف
 Blog List
 New Blog
شما بايد وارد شده واجازه ساخت و يا ويرايش وبلاگ را داشته باشيد.
 17ضلعي رنگي! (مسابقه‌ي شماره‌ي 103)
17ضلعي رنگي! (مسابقه‌ي شماره‌ي 103)مسابقه كامپيوتر
گراف‌ها

17ضلعي رنگي!



اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.

 

 

 

 

چكيده

اهداف آموزشي

 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش

    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها و روش‌شناسي»

 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني

    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تفسير»

    - «فهميدن» > «ترجمه» > «كاربستن»

    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل عناصر»

    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل روابط»

    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» < «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي»

    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» < «استنتاج مجموعه‌اي از روابط انتزاعي»

 نتايج مورد نظر

    - حل مسأله با استفاده از نظريه‌ي گراف‌ها

 محتواي آموزشي

    - نظريه‌ي گراف‌ها.


سؤال
فرض كنيد هريك از رؤوس 17ضلعي به‌يكي از رنگ‌هاي قرمز، آبي يا سبز باشند به‌گونه‌اي كه هيج دو رأس مجاوري داراي رنگ يكسان نباشند.

يك مثلث چندرنگ با رؤوس به‌رنگ‌هاي قرمز، آبي و سبز نيز درنظر بگيريد.

ثابت كنيد 17ضلعي مي‌تواند توسط اقطار غيرمتقاطع به‌گونه‌اي بريده شود كه حداقل دو مثلث چندرنگ تشكيل دهد.


ياداوري
يك قطر چندضلعي پاره‌خطي است كه دو رأس غيرمجاور را به‌هم وصل مي‌كند.

اقطار زماني غيرمتقاطع ناميده مي‌شوند هر زوج از آن‌ها در يك رأس متقاطع بوده يا اصلاً نقطه‌ي تقاطعي نداشته باشند.

1387/10/26لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تاییدانصراف
 Blog Archive
 test
Use module action menu to edit content
 Bonosoft - Link
 Text/HTML
Use module action menu to edit content