متن كامل خبر
شهرداري الكترونيك

تاريخ خبر : 27/6/1384امتياز بده :ارسال به دوستتعدادمشاهده : 833

سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري تهران با همكاري حوزه هاي معاونت هماهنگي و برنامه ريزي و معاونت شهرسازي و معماري و معاونت مالي و اداري و شهرداريهاي مناطق در راستاي طرح تكريم ارباب رجوع و به منظور ايجاد امكاناتي جهت تسريع در پاسخگوئي به مراجعين و ايجاد پايگاه هاي اطلاعاتي يكپارچه املاك تهران براي اولين بار اقدام به مكانيزه نمودن اسناد و مدارك پرونده هاي شهرسازي و نوسازي در شهر تهران نموده است.
به گزارش روابط عمومي سازمان از اهداف اين طرح سرعت بخشيدن به انجام امور مشتريان و زمينه سازي براي ايجاد شبكه هاي يكپارچه جهت رسيدگي به پرونده هاي موجود شهرداري است كه اطلاع رساني آن از طريق دستگاه هاي وب كيوسك و سيستم تلفن گويا و SMS، براي مردم قابل دسترسي مي باشد. از ويژگي هاي ديگر اين طرح كاهش فضاي اشغال شده بايگاني، قابليت استفاده و دسترسي همزمان چند كاربر و آگاهي از آخرين وضعيت اقدامات انجام شده توسط مؤديان از طرق عنوان شده مي توان نام برد.
اين پروژه براي نيل به ايجاد «شهرداري الكترونيكي» طراحي شده است كه با همكاري متجاوز از هزار نفر عوامل اجرائي به صورت مستقيم و هفت شركت پيمانكار اسكن اسناد در بيست و دو منطقه شهرداري تهران بر روي بيش از ۳ ميليون و ۷۰۰ هزار پرونده جاري كه حاوي ۲۷۰ ميليون برگ سند است در حال اجرا مي باشد كه پس از انجام مراحل نهائي پروژه قابل رويت در نرم افزار آرشيو الكترونيكي خواهد بود.

     منبع خبر : همشهری

بازگشت