| مقايسهي تقسيم ميوز و ميتوز (زنگ تفريح شمارهي 40) |
|
مقايسهي تقسيم ميوز و ميتوز (زنگ تفريح شمارهي 40)زنگ تفريح زيست | | | | | | انيميشني دربارهي تفاوتهاي ميوز و ميتوز
اهداف آموزشي اهداف آموزشي در حوزهي شناختي - دانش - «دانش امور جزوي» > «اصطلاحها» - «دانش امور جزوي» > «دانش واقعيتهاي مشخص» - «دانش امور جزوي» > «دانش طبقهبنديها و طبقهها» - «دانش امور جزوي» > «دانش ملاكها» - «دانش امور جزوي» > «كاربستن» - «دانش امور جزوي» > «تحليل» >«تحليل عناصر» - «دانش امور جزوي» > «تحليل» >«تحليل روابط» اهداف آموزشي در حوزهي عاطفي- آگاهي اهداف آموزشي در حوزهي عاطفي- توجه انتخابي يا كنترلشده نتايج مورد نظر - آشنايي با تقسيم «ميوز» و «ميتوز» محتواي آموزشي (سرفصلهاي المپياد جهاني) - زيستشناسي سلولي- تقسيم سلولي | |
| فرستنده : |
ناشناس |
|
|
1389/12/23 |
| | | | | مـتـن : |
اگه ميشد شباهت و تفاوت تقسيم ها رو مي گذاشتين خيلي خوب بود. | | | | | | | | | |
|
|
| | فرستنده : |
شهامت |
|
|
1389/12/23 |
| | | | | مـتـن : |
آیا سیتوکینز هم جزیی از تقسیم می باشد؟ | | | | | پاسـخ : | بله در انتهای تقسیم میتوز رخ میدهد | | | |
|
|
| | فرستنده : |
ناشناس |
|
|
1389/12/23 |
| | | | | مـتـن : |
آيا ميتوان انيميشن ها را دانلود كرد؟ | | | | | | | | | |
|
|
| | فرستنده : |
رها |
|
|
1387/8/9 |
| | | | | مـتـن : |
همیشه در میوز کراسینگ اور صورت می گیرد یا مگر کراسینگ اور نوعی جهش نیست؟ | | | | | پاسـخ : | | | | |
|
|
| | فرستنده : |
چنور |
|
|
1387/5/21 |
| | | | | مـتـن : |
خوبه، دستتون درد نکنه. پیشنهاد من اینه که سوال های تستی زیست کنکورهای سالهای پیش همراه با پاسخ نامه کلیدی هم آورده شود. | | | | | پاسـخ : | دوست عزيز چشم حتما | | | |
|
|
| | فرستنده : |
زهره |
|
|
1387/1/14 |
| | | | | مـتـن : |
هم خوب هم جذاب | | | | | پاسـخ : | ممنون زهره جان | | | |
|
|
|
|
|
| تاريخچهي المپياد جهاني زيست |
| المپياد زيست شناسی جمهوري اسلامي ايران در تابستان 1377 هنگام برگزاری نهمين المپياد جهانی زيستشناسی در «کيل» آلمان شکل گرفت.
در اين دوره از المپيادهای جهانی بود که درخواست مشارکت جمهوري اسلامي ايران در اين رقابت جهانی بهتصويب رسيد. | ادامه ... |
|
|
| | كاربران غيرعضو آنلاين: 2 | | كاربران عضو آنلاين: 0 | | کل كاربران آنلاين: 2 |
|
|
|
|