FAQs

Your Email:
Question:
Save
 
   
 PY1
روز:  ماه: 
شهر:
12 ذی القعده 1445 قمری
20 می 2024 میلادی
اذان صبح: 04:13:08
طلوع خورشید: 05:55:17
اذان ظهر: 13:00:55
غروب خورشید: 20:06:57
اذان مغرب: 20:26:11
نیمه شب شرعی: 00:15:58
 مربع محاط در يك مثلث (مسابقه‌ي شماره‌ي 54) ويژه‌ي ايام‌الله دهه‌ي فجر
مربع محاط در يك مثلث (مسابقه‌ي شماره‌ي 54) ويژه‌ي ايام‌الله دهه‌ي فجرمسابقه رياضي
فرمول هرون

مربع محاط در يك مثلث







اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.




چكيده
اهداف آموزشي
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    - «دانش امور جزوي» > «دانش اصطلاح‌ها»
    - «دانش امور جزوي» > «دانش واقعيت‌هاي مشخص»
    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها و روش‌شناسي»
    - «دانش امور كلي و مسائل انتزاعي» > «دانش اصل‌ها و تعميم‌ها»
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «درون‌يابي»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «كاربستن»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل روابط» 
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «استنتاج مجموعه‌اي از روابط انتزاعي»
 نتايج مورد نظر 
    - آشنايي با قضيه‌ي هرون
    - شناخت حل مسأله با استفاده از قضيه‌ي هرون
    - آشنايي با خواصي از مثلث
 محتواي آموزشي
    - هندسه > مثلث





سؤال
طول ضلع مربع  محاط در مثلث  را به‌دست آوريد به‌گونه‌اي كه در آن:

- نقاط ، ،  و به‌ترتيب بر روي اضلاع ، ،  و  قرار داشته باشند
- طول اضلاع مثلث از مقادير ذيل به‌دست آيند: ،  و .

1386/11/18لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تاییدانصراف
 مربع محاط در يك مثلث (مسابقه‌ي شماره‌ي 54) ويژه‌ي ايام‌الله دهه‌ي فجر
مربع محاط در يك مثلث (مسابقه‌ي شماره‌ي 54) ويژه‌ي ايام‌الله دهه‌ي فجرمسابقه رياضي
فرمول هرون

مربع محاط در يك مثلث







اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.




چكيده
اهداف آموزشي
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    - «دانش امور جزوي» > «دانش اصطلاح‌ها»
    - «دانش امور جزوي» > «دانش واقعيت‌هاي مشخص»
    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها و روش‌شناسي»
    - «دانش امور كلي و مسائل انتزاعي» > «دانش اصل‌ها و تعميم‌ها»
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «درون‌يابي»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «كاربستن»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «تحليل روابط» 
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تحليل» > «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «استنتاج مجموعه‌اي از روابط انتزاعي»
 نتايج مورد نظر 
    - آشنايي با قضيه‌ي هرون
    - شناخت حل مسأله با استفاده از قضيه‌ي هرون
    - آشنايي با خواصي از مثلث
 محتواي آموزشي
    - هندسه > مثلث





سؤال
طول ضلع مربع  محاط در مثلث  را به‌دست آوريد به‌گونه‌اي كه در آن:

- نقاط ، ،  و به‌ترتيب بر روي اضلاع ، ،  و  قرار داشته باشند
- طول اضلاع مثلث از مقادير ذيل به‌دست آيند: ،  و .

1386/11/18لينک مستقيم

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تاییدانصراف
 New Blog
شما بايد وارد شده واجازه ساخت و يا ويرايش وبلاگ را داشته باشيد.
 Blog Archive
 Blog List
Module Load Warning
One or more of the modules on this page did not load. This may be temporary. Please refresh the page (click F5 in most browsers). If the problem persists, please let the Site Administrator know.

 Account Login2