FAQs

Your Email:
Question:
Save
 
   
 PY1
روز:  ماه: 
شهر:
12 ذی القعده 1445 قمری
20 می 2024 میلادی
اذان صبح: 04:13:08
طلوع خورشید: 05:55:17
اذان ظهر: 13:00:55
غروب خورشید: 20:06:57
اذان مغرب: 20:26:11
نیمه شب شرعی: 00:15:58
 الگوريتم تقسيم (مسابقه‌ي شماره‌ي 87)
الگوريتم تقسيم (مسابقه‌ي شماره‌ي 87)مسابقه رياضي
نظريه‌‌ي اعداد

الگوريتم تقسيم






اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.



چكيده
اهداف آموزشي
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    - «دانش امور جزوي» > «دانش اصطلاح‌ها»
    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها و روش‌شناسي»
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تفسير»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «استنتاج مجموعه‌اي از روابط انتزاعي»
 نتايج مورد نظر 
    - حل مسأله با استفاده از نظريه‌ي اعداد
 محتواي آموزشي
    - نظريه‌ي اعداد.



سؤال
بزرگ‌ترين عدد صحيح را بيابيد به‌گونه‌اي كه رابطه‌ي ذيل برقرار باشد:






(رابطه‌ي 1)

كه در آن  عبارت است از بزرگ‌ترين عدد صحيح كوچك‌تر يا مساوي با .
1387/6/18لينک مستقيم

فرستنده :
ع.مهدی HyperLink HyperLink 1387/7/16
مـتـن : سلام:
جوابشو اینجا لینک کردم.
http://www.parsaupload.com/file/7231/---------------------------------87-pdf.html

باتشکر
پاسـخ :ايميل فرستنده: imahdio@gmail.com
تاريخ ارسال: 1387/7/2

مهدي جان!
سلام
متأسفانه نتوانستيم مطالب شما را از نشاني ارسالي دانلود كنيم.
منتظر راهنمايي شما هستيم.
انشاءالله موفق باشي!

فرستنده :
javad azizabadi HyperLink HyperLink 1387/7/15
مـتـن : اگر n=13 بیشترین مقدار است
پاسـخ :ايميل فرستنده: javad_sebbo@yahoo.com
تاريخ ارسال: 1387/6/20

جواد جان!
سلام
از اين‌كه شجاعانه به اين سؤال پاسخ گفتي ازت تشكر مي‌كنيم.
ولي دوست خوبم!
براي ما و بچه‌ها راجع به علت جوابت توضيح ارائه ندادي!
بنابراين منتظر جواب كاملت مي‌مونيم.
انشاء‌الله موفق باشي!

فرستنده :
حمزه HyperLink HyperLink 1387/7/15
مـتـن : 7
پاسـخ :حمزه جان!
سلام
از اين‌كه شجاعانه به اين سؤال پاسخ دادي ازت تشكر مي‌كنيم.
اما راجع به علت جوابت هم براي ما و دوستات در سايت رشد توضيح بده!
منتظر جوابت هستيم.
انشاء‌الله موفق باشي!

فرستنده :
داش علی HyperLink HyperLink 1387/7/15
مـتـن : عدد مورد نظر 1715 میباشد.
پاسـخ :ايميل فرستنده: ali.saged@gmail.com
تاريخ ارسال: 1387/6/21

دوست خوبم!
سلام
از اين‌كه شجاعانه به اين سؤال پاسخ دادي ازت تشكر مي‌كنيم.
اما دوست خوبم!
راجع به راه‌حل اون هم براي ما و دوستات توضيح بده!
منتظر جوابت هستيم.
انشاءالله موفق باشي!

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تاییدانصراف
 الگوريتم تقسيم (مسابقه‌ي شماره‌ي 87)
الگوريتم تقسيم (مسابقه‌ي شماره‌ي 87)مسابقه رياضي
نظريه‌‌ي اعداد

الگوريتم تقسيم






اشاره
آن‌چه با عنوان «چكيده» در اول مسابقه‌ها و زنگ‌تفريح‌ها مشاهده مي‌كنيد صرفاً مخصوص معلمان، مربيان، كارشناسان محترم آموزشي و ساير علاقه‌مندان است.



چكيده
اهداف آموزشي
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    - «دانش امور جزوي» > «دانش اصطلاح‌ها»
    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش روش‌ها و روش‌شناسي»
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تفسير»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «توليد يك نقشه يا مجموعه‌ اقدام‌هاي پيشنهادي»
    - «فهميدن» > «ترجمه» > «تركيب» > «استنتاج مجموعه‌اي از روابط انتزاعي»
 نتايج مورد نظر 
    - حل مسأله با استفاده از نظريه‌ي اعداد
 محتواي آموزشي
    - نظريه‌ي اعداد.



سؤال
بزرگ‌ترين عدد صحيح را بيابيد به‌گونه‌اي كه رابطه‌ي ذيل برقرار باشد:






(رابطه‌ي 1)

كه در آن  عبارت است از بزرگ‌ترين عدد صحيح كوچك‌تر يا مساوي با .
1387/6/18لينک مستقيم

فرستنده :
ع.مهدی HyperLink HyperLink 1387/7/16
مـتـن : سلام:
جوابشو اینجا لینک کردم.
http://www.parsaupload.com/file/7231/---------------------------------87-pdf.html

باتشکر
پاسـخ :ايميل فرستنده: imahdio@gmail.com
تاريخ ارسال: 1387/7/2

مهدي جان!
سلام
متأسفانه نتوانستيم مطالب شما را از نشاني ارسالي دانلود كنيم.
منتظر راهنمايي شما هستيم.
انشاءالله موفق باشي!

فرستنده :
javad azizabadi HyperLink HyperLink 1387/7/15
مـتـن : اگر n=13 بیشترین مقدار است
پاسـخ :ايميل فرستنده: javad_sebbo@yahoo.com
تاريخ ارسال: 1387/6/20

جواد جان!
سلام
از اين‌كه شجاعانه به اين سؤال پاسخ گفتي ازت تشكر مي‌كنيم.
ولي دوست خوبم!
براي ما و بچه‌ها راجع به علت جوابت توضيح ارائه ندادي!
بنابراين منتظر جواب كاملت مي‌مونيم.
انشاء‌الله موفق باشي!

فرستنده :
حمزه HyperLink HyperLink 1387/7/15
مـتـن : 7
پاسـخ :حمزه جان!
سلام
از اين‌كه شجاعانه به اين سؤال پاسخ دادي ازت تشكر مي‌كنيم.
اما راجع به علت جوابت هم براي ما و دوستات در سايت رشد توضيح بده!
منتظر جوابت هستيم.
انشاء‌الله موفق باشي!

فرستنده :
داش علی HyperLink HyperLink 1387/7/15
مـتـن : عدد مورد نظر 1715 میباشد.
پاسـخ :ايميل فرستنده: ali.saged@gmail.com
تاريخ ارسال: 1387/6/21

دوست خوبم!
سلام
از اين‌كه شجاعانه به اين سؤال پاسخ دادي ازت تشكر مي‌كنيم.
اما دوست خوبم!
راجع به راه‌حل اون هم براي ما و دوستات توضيح بده!
منتظر جوابت هستيم.
انشاءالله موفق باشي!

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تاییدانصراف
 New Blog
شما بايد وارد شده واجازه ساخت و يا ويرايش وبلاگ را داشته باشيد.
 Blog Archive
 Blog List
Module Load Warning
One or more of the modules on this page did not load. This may be temporary. Please refresh the page (click F5 in most browsers). If the problem persists, please let the Site Administrator know.

 Account Login2