XMod FormView
اين ماژول نياز به پيكربندي دارد
 XMod
 test
 قرابت فیلوژنتیکی با تتراپدها (مسابقه ی شماره ی 83)
قرابت فیلوژنتیکی با تتراپدها (مسابقه ی شماره ی 83)مسابقه زيست
سوال المپیاد امسال

کدامیک از گروه های  زیر از نظر فیلوژنتیکی بیش ترین قرابت را به تتراپدها (tetrapods) دارد؟

1)  ماهی های استخوانی

2) ماهی های بدون آرواره

3) ماهی های غضروفی

4) ماهی های شش دار

5) نبی مهره ها

 *این سوال جزو سوالهای انگلیسی مرحله ی اول امسال بوده است

 
 قرابت فیلوژنتیکی با تتراپدها
 سوال المپیاد امسال



چكيده
اهداف آموزشي
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    - «دانش امور جزوي» > «دانش واقعيت‌هاي مشخص»
    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش طبقه‌ها و طبقه‌بندي‌ها»
    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش ملاك‌ها»
    - «دانش امور كلي و مسائل انتزاعي يك رشته» > «دانش اصل‌ها و تعميم‌ها»
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    - «فهميدن» > «كاربستن»
    - «فهميدن» > «تحليل» > «تحليل عناصر»
    - « فهميدن» > «ارزشيابي» > «داوري براساس شواهد دروني»
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي عاطفي > دريافت كردن (توجه)
    - «آگاهي»
 نتايج مورد نظر 
    - آشنايي با قیلوژنی
    - آشنايي با تتراپدها
     محتواي آموزشي (سرفصل‌هاي المپياد جهاني)
    - جانورشناسي

1387/11/4لينک مستقيم

فرستنده :
دوست HyperLink HyperLink 1387/11/14
مـتـن : 4

فرستنده :
وحید HyperLink HyperLink 1387/11/5
مـتـن : گزینه ی 5 صحیح است .
پاسـخ : نه وحید جان غلطه

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تاییدانصراف
 Blog List
 New Blog
شما بايد وارد شده واجازه ساخت و يا ويرايش وبلاگ را داشته باشيد.
 قرابت فیلوژنتیکی با تتراپدها (مسابقه ی شماره ی 83)
قرابت فیلوژنتیکی با تتراپدها (مسابقه ی شماره ی 83)مسابقه زيست
سوال المپیاد امسال

کدامیک از گروه های  زیر از نظر فیلوژنتیکی بیش ترین قرابت را به تتراپدها (tetrapods) دارد؟

1)  ماهی های استخوانی

2) ماهی های بدون آرواره

3) ماهی های غضروفی

4) ماهی های شش دار

5) نبی مهره ها

 *این سوال جزو سوالهای انگلیسی مرحله ی اول امسال بوده است

 
 قرابت فیلوژنتیکی با تتراپدها
 سوال المپیاد امسال



چكيده
اهداف آموزشي
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي – دانش
    - «دانش امور جزوي» > «دانش واقعيت‌هاي مشخص»
    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش طبقه‌ها و طبقه‌بندي‌ها»
    - «دانش راه‌ها و وسايل برخورد با امور جزوي» > «دانش ملاك‌ها»
    - «دانش امور كلي و مسائل انتزاعي يك رشته» > «دانش اصل‌ها و تعميم‌ها»
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي شناختي - توانايي‌ها و مهارت‌هاي ذهني
    - «فهميدن» > «كاربستن»
    - «فهميدن» > «تحليل» > «تحليل عناصر»
    - « فهميدن» > «ارزشيابي» > «داوري براساس شواهد دروني»
 اهداف آموزشي در حوزه‌ي عاطفي > دريافت كردن (توجه)
    - «آگاهي»
 نتايج مورد نظر 
    - آشنايي با قیلوژنی
    - آشنايي با تتراپدها
     محتواي آموزشي (سرفصل‌هاي المپياد جهاني)
    - جانورشناسي

1387/11/4لينک مستقيم

فرستنده :
دوست HyperLink HyperLink 1387/11/14
مـتـن : 4

فرستنده :
وحید HyperLink HyperLink 1387/11/5
مـتـن : گزینه ی 5 صحیح است .
پاسـخ : نه وحید جان غلطه

نظر شما پس از تاييد در سايت قرار داده خواهد شد
نام :
پست الکترونيکي :
صفحه شخصي :
نظر:
تاییدانصراف
 Blog Archive
 test
Use module action menu to edit content
 Bonosoft - Link
 Text/HTML
Use module action menu to edit content